Jump to content
Sign in to follow this  
Contabil

Kawasaki Ninja 300 ABS

Recommended Posts

Eu nu am vrut decat sa iti subliniez ca nu conteaza ce zic altii, conteaza ca iti cumperi exact ce iti place tie si ce iti permiti. Omul a vrut ninja de 300, tu ai vrut ghena aia de TDM si cred ca aici se stopeaza orice discutie de gusturi samd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi ma ingrijoreaza ... depasirea limitelor celor de la Kawasaki.

 

Adica erau limite de cand lumea ...

 

125 .. 250 .. 600 ... 750 ... etc.

 

Acum .. de la legendarele 250 .. a sarit la 300 ...

rusine sa le fie ca nu ti-au cerut acordul inainte sa scoate 300-le.

 

Nu mai spun ca ai omis 400-le , 500-le si poate altele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ce nu pricepi tu,intelijentule,este ca acea economie de 2250 si-o amortizeaza in 2 sezoane.

si se pare ca si tu intelegi doar ce vrei,mai sus nu am facut decat sa evidentiez un minus pe care il are r6 comparativ cu ninja 300-le in cauza.tu sustinand ca e peste la orce capitol si ora.

Primul drum a fost cu un cunoscut posesor de 600 de aproximativ 125km dus, la 75% din drum a alimentat (eu in rodaj cu mobra, ca atare o viteza de mers care n-a depasit 75km/h), eu m-am uitat la bord si desi nu stiam sigur destinatia n-am alimentat, la intoarcere in acelasi loc a alimentat inca o data (m-am gindit ca sintem oameni diferiti si fiecare cu pasarica lui - nu ne stiam asa bine ca sa-l intreb de ce alimenteaza asa des, si am crezut ca pur si simplu conduce numai cu rezervorul plin) in sfirsit am ajuns acasa cu 2 liniute la benzina.

Acelasi drum facut dupa rodaj, tot cu 600-le + inca un 600 mai nou, mers mai cu viteza, la intors cind a alimentat si al-2-lea 600, am alimentat si eu de frica - rezultatul? Prin diferenta ma intorceam tot cu 2 liniute la benzina.

 

Eu nu am vrut decat sa iti subliniez ca nu conteaza ce zic altii, conteaza ca iti cumperi exact ce iti place tie si ce iti permiti. Omul a vrut ninja de 300, tu ai vrut ghena aia de TDM si cred ca aici se stopeaza orice discutie de gusturi samd.

Omul chiar n-a inteles necesitatile mele, nu mai insista.

 

Nu mai spun ca ai omis 400-le , 500-le si poate altele.

M-am gindit si la ninja 400, dar se faceau doar pentru Canada, si in plus fata de 100cc mai ar fi fost si greutatea care nu ma avantaja, dat fiind faptul ca de fiecare data sint nevoit deocamdata sa o intorc pe cric ca sa ies din curte, si faptul ca daca legal (recunosc ca nu am aprofundat) as fi putut sa o achizitionez de acolo dar cu o durata mai mare in timp, am ramas pe 300.

 

Nici o motocicleta noua nu e o alegere proasta, decat fiare birjarite de toti cocalarii mai bine una mai mica dar noua, la statura lui e foarte ok motorul, eu as fi luat un ybr250 in locul lui, cred ca era mai ok in oras.

In marea majoritate a timpului conduc prin Bucuresti, dar vara ii cazez pe copii pe malul marii si tot timpul vreau sa ajung la ei cit mai repede, alegerea a fost o strutocamila care se descurca binisor, nu perfect, doar binisor la costuri (de utilizare) rezonabile, mai ales cind anunta astia cu toate trompetele ca iar scumpesc carburantii.

Edited by Contabil

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am gindit si la ninja 400, dar se faceau doar pentru Canada, si in plus fata de 100cc mai ar fi fost si greutatea care nu ma avantaja, dat fiind faptul ca de fiecare data sint nevoit deocamdata sa o intorc pe cric ca sa ies din curte, si faptul ca daca legal (recunosc ca nu am aprofundat) as fi putut sa o achizitionez de acolo dar cu o durata mai mare in timp, am ramas pe 300.

nu de tine ziceam c-ai omis ci de colegul nemultumit de kawasaki, ca se pun ei si scot motoare de 300.

 

Nici o motocicleta noua nu e o alegere proasta, decat fiare birjarite de toti cocalarii mai bine una mai mica dar noua, la statura lui e foarte ok motorul, eu as fi luat un ybr250 in locul lui (cuvintele magice pe care colegii cam uita sa le foloseasca), cred ca era mai ok in oras.

protectie la vant = pix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

f tare... bine ai facut ca ti ai luat o noua asa stii sigur ca cel putin 3 ani nu o sa bagi nici un ban in ea (exceptie facand consumabile bineinteles) eu vreau sa imi iau un dl 1000 si cred ca

le am vazut pe toate care sunt pe bikeshop de vanzare si toate sunt gherle cum dracu se face ca absolut toate au pana in 30.000 de km si sunt aduse din italia iar cand te uiti pe moto.it la acelasi pret toate au peste 50-60 000. dai un ban dar stiai in fata asa ca felicitari

Share this post


Link to post
Share on other sites

f tare... bine ai facut ca ti ai luat o noua asa stii sigur ca cel putin 3 ani nu o sa bagi nici un ban in ea (exceptie facand consumabile bineinteles) eu vreau sa imi iau un dl 1000 si cred ca

le am vazut pe toate care sunt pe bikeshop de vanzare si toate sunt gherle cum dracu se face ca absolut toate au pana in 30.000 de km si sunt aduse din italia iar cand te uiti pe moto.it la acelasi pret toate au peste 50-60 000. dai un ban dar stiai in fata asa ca felicitari

Nu este asta problema, adevarata problema este ca nu stii cum a mers omul sau oamenii cu ea (nu cit), eu de exemplu pe mica CBR-ica am preferat s-o donez fratelui meu decit s-o vind cu pretul pietii, mai ales ca vroia sa-si ia un scuter, n-am nimic cu ele dar totusi o mobra cu carnet pentru ea face mai mult decit un scuter de pina in 50cc - macar invata ceva corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starcream... frate cata rabdare poti sa ai cu nebunii astia...

Edited by wtf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca la gradinita! Urmatoarea lectie e sa il invatam cum sa nu isi scrie parola de facebook la nickname :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare - daca ai fi in situatia de a cumpara o motocicleta noua ce-ai alege : honda cbr 250 sau tot un kawasaki ninja 300 ?

 

- ma interesaza sa achizitionez si eu un model de la aceasta clasa nou

Edited by sprike

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare - daca ai fi in situatia de a cumpara o motocicleta noua ce-ai alege : honda cbr 250 sau tot un kawasaki ninja 300 ?

 

- ma interesaza sa achizitionez si eu un model de la aceasta clasa nou

Cind am inceput sa ma interesez de diferentele intre honda si kawa la 250cc, am ramas cu ideea ca totusi kawa a iesit mai bine, desi am avut o honda inainte care nu m-a dezamagit in nici un fel, deci trecerea a fost cu un pic de stringere de inima, dar micuta 300 este peste 250 din punct de vedere al vitezei - iese mai bine, mie unuia nu-mi pare rau ca am achizitionat-o desi are si ceva minusuri, de exemplu - am culcat-o de 2 ori numai pe partea stinga usor de pe loc si de fiecare data s-a indoit schimbatorul de viteze devenind de neutilizat, dar cu uneltele din trusa standard am reusit sa remediez problema, la cbr-ul 125 culat tot pe stinga la 30-40km/h nu am avut nici o problema cu pedala, in schimb a cedat minerul de ambreaj (care nu l-am putut remedia pe loc), dar aveam ceva viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cind am inceput sa ma interesez de diferentele intre honda si kawa la 250cc, am ramas cu ideea ca totusi kawa a iesit mai bine, desi am avut o honda inainte care nu m-a dezamagit in nici un fel, deci trecerea a fost cu un pic de stringere de inima, dar micuta 300 este peste 250 din punct de vedere al vitezei - iese mai bine, mie unuia nu-mi pare rau ca am achizitionat-o desi are si ceva minusuri, de exemplu - am culcat-o de 2 ori numai pe partea stinga usor de pe loc si de fiecare data s-a indoit schimbatorul de viteze devenind de neutilizat, dar cu uneltele din trusa standard am reusit sa remediez problema, la cbr-ul 125 culat tot pe stinga la 30-40km/h nu am avut nici o problema cu pedala, in schimb a cedat minerul de ambreaj (care nu l-am putut remedia pe loc), dar aveam ceva viteza.

hai omule, o pui jos si se strica = "minus"? Incearca sa n-o mai culci si nu se mai strica nimic :D

 

poate daca vorbim de capre, pe care te-astepti sa le pui jos de 5 ori in 5km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles

Daca iti iei, ia varianta cu ABS, te scuteste de foarte multe "emotii".

 

hai omule, o pui jos si se strica = "minus"? Incearca sa n-o mai culci si nu se mai strica nimic :D

 

poate daca vorbim de capre, pe care te-astepti sa le pui jos de 5 ori in 5km.

Incerc, incerc tot timpul, dar nu iese intodeauna. Unul din criteriile de alegere a ei a fost inaltimea seii (sa fie cit mai joasa) si totusi nu calc cu tot piciorul jos, iar la o denivelare chiar in curte s-a ofilit, asta este o sa indrept pedala cind o sa fie cazul - macar sa fie doar acesta singurul necaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti iei, ia varianta cu ABS, te scuteste de foarte multe "emotii".

 

Incerc, incerc tot timpul, dar nu iese intodeauna. Unul din criteriile de alegere a ei a fost inaltimea seii (sa fie cit mai joasa) si totusi nu calc cu tot piciorul jos, iar la o denivelare chiar in curte s-a ofilit, asta este o sa indrept pedala cind o sa fie cazul - macar sa fie doar acesta singurul necaz.

succes! (si mie si tie si celorlalti :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt interesat de varianta cu ABS - cand am sa o cumpar am sa dau detalii pe topicul tau pentru o comparatie daca esti de acord

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt interesat de varianta cu ABS - cand am sa o cumpar am sa dau detalii pe topicul tau pentru o comparatie daca esti de acord

Daca as fi in locul tau, as deschide si eu un topic nou, alte poze mai reusite, alte impresii (lireratura unde eu nu stau bine) si mai ales ca sfat - de pus poze anual (la sfirsit de sezon) in care sa apara la fel de noua (si ea si tu) ca la cumparare. Altfel n-ai nevoie de acordul nimanui sa postezi unde vrei, iar pe mine nu m-ar deranja deloc. Bafta multa in alegerea mobrei, dar mai ales pe strazi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am primit informatii de la posesori de ninja 300 m-am decis si am cumparat-o saptamana trecuta. Aspect sportiv, merge bine. Sunt foarte multumit.

post-84027-0-86806500-1400654680_thumb.jpg

post-84027-0-15353900-1400654725_thumb.jpg

Edited by John22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumusica foc, sa-ti mearga bine! Ai la ea indicator de viteze? ....... am un sfat sa-ti dau legat de acest indicator. Abia azi am vazut postul tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu amindicator de viteze. Am indicator pentru mers economic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scriu sub impulsul unei mici bucurii, ieri celui mai "micut" coleg de calatorie dupa 200km facuti impreuna nu-i venea sa creada ca mobra mea are doar 300cc prin motoras. In rest, jumatatii rationale din mine ii este indeajuns ce poate, celeilalte i-ar mai trebui 15-20 caluti si un +30/40k/h - noroc ca invinge partea rationala mai des.

Nu o recomand celor care fac calatorii mai mari de 500km/zi, decit daca tin prea mult la aspectul ei estetic si sint dispusi sa se chinuie pe acest lucru (ca mine).


» Post actualizat in 15 Jun 2015 15:34

Dupa 2 sezoane si ceva, am schimbat simeringuri la furca (a fost in garantie la acel moment), acum la 21000km in afara de ulei si filter cere lant si pinioane noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2015-2018 dupa un mic incident prin Bulgaria am schimbat un semighidon si sudat suportul scaritei (greu de condus +300km fara scarita sub schimbator). In rest am schimbat doar uleiuri si frine pina acum la 46.000 km, dar cere al 3-lea lant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm la 46 mii trebuia sa il ai pe al 2 lea inca,cat de des il ungi/cureti??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rar, din pacate ...... este vina mea (comoditatea). Am schimbat kit-ul cu unul OEM, sint curios daca tine mai mult.


» Post actualizat in 06 Nov 2018 11:27

PS. Salutare! acum mi-am dat seama ca ne cunostem .....

Edited by Contabil

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2019 la 61000 km, a cazut un rulment pe roata spate (fugea un pic spatele pe curbe de 2-3 luni), revizii, si se pare ca in curind un nou kit de lant, nici cel OEM nu dureaza mult la mine. :)

 

Binenteles ca n-am ratat o mica "ghidusie", si am culcat-o iar pe iarba ..... ca la Bulgari in 2015. Daune .... semighidon dreapta indoit (am eu ce am cu asta), oglinda sparta, suport scarita rupt (ma plingeam ce greu este fara scarita stinga ..... si mai greu fara frina spate), geam semnal si becul aferent cioburi.

 

 

DAUNA OGLINDA .jpg

DAUNA SEMIGHIDON.jpg

DAUNA SEMNALIZATOR.jpg

DAUNA SUPORT SCARITA DREAPTA.jpg

In prima faza am cirpit-o, indreptat semighidon (neasteptat de usor), sudat si vopsit suport scarita (partea cu sudatul facuta la cineva de meserie) si pus un bec la semnalizator.

 

 

 

REPARATIE SUPORT 1.jpg

REPARATIE SUPORT 2.jpg

REPARATIE SUPORT 3.jpg

REPARATIE SUPORT 4.jpg

In a-II-a faza, au venit piesele noi (non OEM, am considerat ca daca nu fac parte din motor, sist. frinare, electric si directie merge), au inceput problemele la :

-oglinda, sistemul de rabatare al ei nesatisfacator, asa ca am luat doar geamul de la cea noua si l-am pus pe cea veche ... munca, cu un feon industrial am incalzit-o pe cea noua, la fel si pe cea veche ca sa intre geamul (diferenta mare a calitatii plasticului intre cele doua).

-suportul stinga a mers brici montajul, in schimb la dreptul pe axul pe care intra pedala de frina, era un rest de lipitura care a trebuit indepartat ..... bloca pedala.

-semnalizatoarele sint pe drum, dar nici nu-i zor, am gasit geamul necesar

SUPORT SCARITA 1.jpg

SUPORT SCARITA 2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...