thvlad Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Salutare! Acum cativa ani am adaptat pe SIMSON alternatorul din pozele de mai jos. Nu mai stiu exact daca era alternator de Minsk sau Voshod. Poate ma lamuresc cunoscatorii. Din el ies doar 2 fire care furnizeaza curent alternativ. Am nevoie de puntea redresoare si releul regulator, parca "napolitana" ii zice... Si schema legaturilor electrice. Ma poate ajuta cineva? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Daca ai facut trecere la 12V si alternatorul este cu magnet permanent, cred ca ai putea sa folosesti cam orice releu de motocicleta. Doar in loc de 3 faze, conectezi doar una. Ar trebui sa functioneaza, cat timp alternatorul tau nu este foarte puternic. La al meu am facut un alternator cu 2 faze si am folosit un releu de un scuter, gasit la targ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Noiembrie 2, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2013 Daca ai facut trecere la 12V si alternatorul este cu magnet permanent, cred ca ai putea sa folosesti cam orice releu de motocicleta. Doar in loc de 3 faze, conectezi doar una. Ar trebui sa functioneaza, cat timp alternatorul tau nu este foarte puternic. La al meu am facut un alternator cu 2 faze si am folosit un releu de un scuter, gasit la targ. Da, alternatorul este pe 12 V si cu magneti permanenti. Am uitat sa precizez chestia asta. Multumesc pentru sugestie. Nu stiu insa exact daca orice releu regulator moto include si puntea redresoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 (editat) Include, de obicei sunt 3 faze. 3 pini la intrare, faze sunt legate in stea. Fiecare faza are si limitare de voltaj. Poti folosi doar o faza, intrebarea este daca curentul generat de alternator monofazat nu este prea mare. Editat Noiembrie 2, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Pe testate că nu-i mare lucru, un releu mono de scuter e 15 lei, la ohmetru arată ca o punte redresoare deci e uşor de găsit legăturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 alternatorul ala e de fapt un magnetou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 este un alternator monofazat cu magnet permanent. In plus are si infasurare aditionala pentru aprindere. Napolitana originala functioneaza ca regulator si atat. Nu are parte de redresare . ASta se poate face ulterior folosind o punte de diode simpla. Atentie la voltaje daca vreti sa incarcati si ceva baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Noiembrie 4, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2013 este un alternator monofazat cu magnet permanent. In plus are si infasurare aditionala pentru aprindere. Napolitana originala functioneaza ca regulator si atat. Nu are parte de redresare . ASta se poate face ulterior folosind o punte de diode simpla. Atentie la voltaje daca vreti sa incarcati si ceva baterie Multumesc pentru raspunsuri! Evident nu este un magnetou. Sa inteleg deci ca napolitana regularizeaza o tensiune alternativa? Inseamna ca Minsk-ul original nu are acumulator ce trebuie incarcat? Da, eu am montata si baterie pe motor, deci va trebui sa fac si redresare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.