Sari la conținut

Problema semnalizatoare


BlackLord
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Azi mi-am schimbat semnalizatoarele pe spate (doar pe spate), aveam cu bec, am pus cu bec (deci fara led sau alte chestii)... fara fire taiate, papuc - papuc.

Acum cand semnalizez... stanga licare "normal", adica un blink pe secunda sa zic... dreapta licare mai repede... doua blinkuri pe secunda.

Am incercat sa schimb semnalizatoarele intre ele... tot asa. Adica acelasi semnal daca-l pun pe stanga merge normal, daca-l pun pe dreapta licare mai repede. Si semnalul dreapta fata face tot asa, mai repede. Si pe fata n-am umblat.

"Avarie" n-am sa vad cum licare "pe avarie".

 

Care-i faza?! Nu inteleg ce am gresit la montaj, de unde se trage sau ce trebuie sa schimb.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acelasi semnal, daca-l pun pe stranga merge normal, daca-l pun pe dreapta face mai repede. Aceiasi bucata de semnal, acelasi bec, nu stiu cum sa zic. Adica pentru stanga e bun becul si pentru dreapta e mic.

Oricum, luand la set nu m-am gandit sa ma uit si daca becurile sunt identice, da cu atatia chinezi pe piata nu ma mai mira nimic... Nivelul mizeriei din comert e groaznic.

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ P: Ok, o sa ma uit. Desi pana sa pun astea mergeau normal.

 

@ G: Nu, se aprind toate 4. Doar ca stanga licare normal, dreapta mai repede (chiar si in bord [<->] imi licare mai repede).

 

De bec ars stiam si de la masina ca acolo tot asa imi ticaie bordul mai tare sa stiu cand nu mai merge un bec.

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar este o diferenta de wataj acolo.

Becul semnalului nou este mai mic de cat cel care l-ai avut.

Legat de diferentele dintre stanga dreapta poate fi o data din cauza becurilor mai mici care ofera releului aproape rezistenta care are nevoie sa basculeze.

Posibil ca pe o parte sau alta sa fie ceva diferente de rezistenta din cauza intrerupatorului,conectori,cablaj etc.

Incearca totusi sa respecti wat.cu care a fost construit sistemul.Asta pentru releele mecanico/electrice sa zic asa...cele electronice nu au nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, deci sa ma uit in carte ce becuri aveam "de fabrica" si sa pun tot asa. Daca nu gasesc W ok pentru soclu am muncit degeaba :D

Astea "noi" clar sunt mai mici ca dimensiune dar nu stiu ca W.

Si inainte, pe spate, nu aveam semnalizatoarele originale, aveam de Aprilia Pegaso parca, insa probabil erau potrivite ca si consum.

 

Eu nu pricepeam cum dracu daca-l pun pe dreapta merge si pe stanga merge mai repede.

 

Merci!

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...