cisu68 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 salut ,astazi am finalizat de montat o aprindere de scuter chinezesc pe un simsonache,nu este prima montata de mine deci stiam ce ma asteapta dar nu montasem niici una de scuter chinezesc in 4t,si nu stiam daca da randament sau nu ei bine este chiar OK raportat la pret si performante,acum nu stiu ca inca nu l am dus in blana ca tremurau toate tablele si aveam si roata cam moale pe spate,dar cand am sa fac pana si si un cont pe youtoube am sa fac un filmulet, pana atunci am sa va pun niste poze cu lucrarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Te ocupi serios de adaptari man! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Noiembrie 5, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2013 Te ocupi serios de adaptari man! Spor la treaba! salut omule ,ajut si eu prieteni cu ce pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 salut omule ,ajut si eu prieteni cu ce pot. Cat te-a costat toata instalatia? Adica tot . Am un awo t si pe acesta vreau sa-l modific sa mearga pe 12 v. Am facut chiuloasa (desfacuta si curatat reglat) ,sa vad daca las pistonul plat sau imi fac rost de unu bombat, pana atunci rezolv si partea estetica dar si partea de instalatie electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Noiembrie 11, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2013 salut toata instalatia a costat cam200 lei de la blademotors,ei au cele mai mici preturi la piese de chiezarie dar dute pe la dezmembrari scutere ca poti sa prinzi si mai ieftina,eu nu am mai facut nimic la simsonache ca astep alt carburator un keyhin vacumatic ca acum are un paco de minsk si merge ca dracu,apropo daca vrei sa ai lumina stabilizata la relanti poti sa pui o baterie de 12v/4a in circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Pana la urma ai reusit cu aprinderea de scuter ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) Pana la urma ai reusit cu aprinderea de scuter ? si eu am montat aprindere de piaggio liberty 50 ccm, 4t, merge f bine, n-am umblat la ea de peste un an de cand am montat-o, ce-i drept, n-am umblat prea mult, dar se comporta f bine Editat Iunie 17, 2014 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 pinion si coroana Simson 28x6 stare NOS 500 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Incerc si eu sa adaptez o aprindere de scuter la un simsonache , montind o aprindere de scuter , in 4 timpi . Cum ramine cu aprinderea variabila .... stie cineva , fara sa modific conul axului de la ambielaj de la ce marca se potriveste ? Mai sus Black spider a montat de la piaggio , ai facut ceva modificari la ax , sau ai reusit sa o montez fara probleme si modificari ? Se potrivesc aprinderile si de la motoare in 2 timpi ? Please... niste informatii detaliate Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat August 1, 2014 Autor Share Postat August 1, 2014 salut poti sa o pui foarete usor pe cea de piaggio,o flansa pentru bobine si una pentru captor se vede in poze cu cea chinezeasca 4t ,cred ca mai am o poza si cu cea de piaggio,din partea mea o recomand pe cea de piaggio petru ca da un mers mai liniar al motorului pe cand cea chinezeasca este mai brutala dar se tureaza mai mult,acum depinde de ce lovele vrei sa bagi cea chinezeasca sete mult mai ieftina cam 150lei toata ,pe cand cea de piag te duce cam la 400lei ,la dezmembrari ai seansa sa iei mult mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 (editat) Multumesc pentru raspunsul rapid , si eu vroiam sa ma orientez la o aprindere de piaggio . Ma gindeam sa ma duc in dezmembrari si sa caut un piaggio cazut si sa demontez ceea ce-mi trebuie .Au fost probleme de montajul volanului pe axul ambielajului sau au aceleasi cote la con ? Ce altceva ar mai trebui sa caut pentru aceasta aprindere ....(am putina experienta in electronica) regulatorul de tensiune , ... ecu ...? Este obligatoriu sa fie aprindere de 4 timpi pentru aprinderea variabila ? Editat August 1, 2014 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat August 1, 2014 Autor Share Postat August 1, 2014 la piaggio conul de la ambielaj se pupa la fix cu cel de pe volanta ,doar trebuie sa scurtezi surubul care strage volanta pe ambielaj,la aprinderea de piag trebuie tot setul magnetou,cdi,regulator de tensiune,daca ai putea sa iei instalatia cu totu ar fi si mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Se poate monta si cea de la 2 timpi ? sau este obligatoriu cea de 4 timpi .. pentru aprinderea variabila ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat August 2, 2014 Autor Share Postat August 2, 2014 Se poate monta si cea de la 2 timpi ? sau este obligatoriu cea de 4 timpi .. pentru aprinderea variabila ? salut,sant convins ca marge si cea de 2timpi dar nu asa bine motorul va marge cu vibrati mai mari,pe cand cea in4 timpi daca opservi ca pe volanta are doi ploti care cand trec prin dreptul captorului,primul da impuls de avans si cel dela doilea da scanteia,pe cand cea in 2t are decat unu,dat fiind ca cea in 4t este cu mult mai scumpa,apropo vezi ca trebuie sa zbori la strung sau cu flexul ghidajele vechiului dinam de pe capacul de disrib de la simsonache. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 aprinderea mea, cred ca am foto si cu flansa si componentele dar tre' sa mai caut pe calc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Buna seara , am cautat si iata ce am gasit , un motor de un piaggio 125 , 4 timpi practic motorul este complet , fara roata complet de carburator (Mikuni .... vacumatic ?..., cred ca de 25). Instalatia electrica este completa citeva relee inclus claxon , contactul , (partea care are contactele electrice) ecu si releul de incarcare » Post actualizat in 03 Aug 2014 19:51 Buna seara , am cautat si iata ce am gasit , un motor de un piaggio 125 , 4 timpi practic motorul este complet , fara roata complet de carburator (Mikuni .... vacumatic ?..., cred ca de 25). Instalatia electrica este completa citeva relee inclus claxon , contactul , (partea care are contactele electrice) ecu si releul de incarcare Acela era donatorul, cel de aici e pacientul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat August 3, 2014 Autor Share Postat August 3, 2014 Buna seara , am cautat si iata ce am gasit , un motor de un piaggio 125 , 4 timpi practic motorul este complet , fara roata complet de carburator (Mikuni .... vacumatic ?..., cred ca de 25). Instalatia electrica este completa citeva relee inclus claxon , contactul , (partea care are contactele electrice) ecu si releul de incarcare » Post actualizat in 03 Aug 2014 19:51 Acela era donatorul, cel de aici e pacientul ... salut ,cred ca nu o sa faci nimic cu donatorul ;tipul asta de motor are magnetoul si captorul in baia de ulei, dar amplasarea statorului pe capac nu iti va permite sa faci adaptarea la simsonache ,puteai sa alegi un piaggio/gilera 125/150 dar racit pe aer nu pe apa,dar nici ala nu mergea din cauza marimii magnetoului mult mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Buna seara , am analizat , demontat un pic donatorul , este cu racire pe aer nu pe apa , are un mic radiator dar este de ulei... diametrul magnetoului la exterior are 115 mm ar sta ... dar inghesuit dar ar sta . Problema nu este aceasta: am probat cu ecu pus pe cablu si bobina de inductie si da scinteie , cei drept cam slaba am incercat sa fac rotatia motorului cu o inelara de 15 ... cam 45 grade dar scinteia se produce cind motorul este ...invirtit invers .... are sensul de rotatie antiorara invers de ceea ce-mi trebuie mie. Ma gindeam daca inversez legatura bobinelor in ecu , si invirtind in sens orar , nu ar trebui sa se schimbe treaba (adica sensul) ... poate trebuie sa schimb si sensul de la senzor , invirtind-ul la 180 grade. Ce ziceti credeti ca se poate , pina la urma nu este decit un motor in curent alternativ , este deajus sa schimbi legatura infasurarilor ca sa obtii efect l contrariu... ma gindesc eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat August 4, 2014 Autor Share Postat August 4, 2014 salut ,eu am patit o cu motoarele astea de piaggio au un avans foarte critic, daca se face o mica uzura la pana de la volanta motorul o lua in sens invers, bine asta era valabil la cele de125 2t dar din cate stiu au cam acelasi tipuri de magnetou,cred ca in principiu ar trebui sa fuctioneze,dar totusi nu imi vine sa cred ca motorul asta merge in sens invers uitete la racul de la pedala si vezi cum actioneaza ,sau invarte de axul de la roata in sensul spe inainte si vezi cum se invarte cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Buna seara , am analizat , demontat un pic donatorul , este cu racire pe aer nu pe apa , are un mic radiator dar este de ulei... diametrul magnetoului la exterior are 115 mm ar sta ... dar inghesuit dar ar sta . Problema nu este aceasta: am probat cu ecu pus pe cablu si bobina de inductie si da scinteie , cei drept cam slaba am incercat sa fac rotatia motorului cu o inelara de 15 ... cam 45 grade dar scinteia se produce cind motorul este ...invirtit invers .... are sensul de rotatie antiorara invers de ceea ce-mi trebuie mie. Ma gindeam daca inversez legatura bobinelor in ecu , si invirtind in sens orar , nu ar trebui sa se schimbe treaba (adica sensul) ... poate trebuie sa schimb si sensul de la senzor , invirtind-ul la 180 grade. Ce ziceti credeti ca se poate , pina la urma nu este decit un motor in curent alternativ , este deajus sa schimbi legatura infasurarilor ca sa obtii efectul contrariu... ma gindesc eu » Post actualizat in 04 Aug 2014 22:03 Buna seara , am analizat , demontat un pic donatorul , este cu racire pe aer nu pe apa , are un mic radiator dar este de ulei... diametrul magnetoului la exterior are 115 mm ar sta ... dar inghesuit dar ar sta . Problema nu este aceasta: am probat cu ecu pus pe cablu si bobina de inductie si da scinteie , cei drept cam slaba am incercat sa fac rotatia motorului cu o inelara de 15 ... cam 45 grade dar scinteia se produce cind motorul este ...invirtit invers .... are sensul de rotatie antiorara invers de ceea ce-mi trebuie mie. Ma gindeam daca inversez legatura bobinelor in ecu , si invirtind in sens orar , nu ar trebui sa se schimbe treaba (adica sensul) ... poate trebuie sa schimb si sensul de la senzor , invirtind-ul la 180 grade. Ce ziceti credeti ca se poate , pina la urma nu este decit un motor in curent alternativ , este deajus sa schimbi legatura infasurarilor ca sa obtii efectul contrariu... ma gindesc eu » Post actualizat in 04 Aug 2014 22:05 Buna seara , am analizat , demontat un pic donatorul , este cu racire pe aer nu pe apa , are un mic radiator dar este de ulei... diametrul magnetoului la exterior are 115 mm ar sta ... dar inghesuit dar ar sta . Problema nu este aceasta: am probat cu ecu pus pe cablu si bobina de inductie si da scinteie , cei drept cam slaba am incercat sa fac rotatia motorului cu o inelara de 15 ... cam 45 grade dar scinteia se produce cind motorul este ...invirtit invers .... are sensul de rotatie antiorara invers de ceea ce-mi trebuie mie. Ma gindeam daca inversez legatura bobinelor in ecu , si invirtind in sens orar , nu ar trebui sa se schimbe treaba (adica sensul) ... poate trebuie sa schimb si sensul de la senzor , invirtind-ul la 180 grade. Ce ziceti credeti ca se poate , pina la urma nu este decit un motor in curent alternativ , este deajus sa schimbi legatura infasurarilor ca sa obtii efectul contrariu... ma gindesc eu » Post actualizat in 04 Aug 2014 22:14 Scuze , dublu post , probleme de net... Am facut o cautare pe net si se pare ca motoarele de la piaggio de 50 cc 70 si 100 au rotatie orara , cele care au 125 150 250 au rotatie antiorara cam ce a eu. A verificat cestia cu rotatie , asa este ... antiorar , de la inceput mi-a parut ciudat orientarea paletelor de la turbina care impige aerul i motor apoi ma-m convis cind am incercat , de mai multe ori chestia cu scinteia ..Acum ori caut bobinele si volanul de la un zip (50 su 100)care sint mai mici din fabricatie , sau daca nu incerca sa fac experinta cu inversiunea legaturilor in ecu a bobinelor ... dar cred ca trebuie sa inversez si senzorul , este facut sa primeasca semnalul dintr-o anumit sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Buna seara , am analizat , demontat un pic donatorul , este cu racire pe aer nu pe apa , are un mic radiator dar este de ulei... diametrul magnetoului la exterior are 115 mm ar sta ... dar inghesuit dar ar sta . Problema nu este aceasta: am probat cu ecu pus pe cablu si bobina de inductie si da scinteie , cei drept cam slaba am incercat sa fac rotatia motorului cu o inelara de 15 ... cam 45 grade dar scinteia se produce cind motorul este ...invirtit invers .... are sensul de rotatie antiorara invers de ceea ce-mi trebuie mie. Ma gindeam daca inversez legatura bobinelor in ecu , si invirtind in sens orar , nu ar trebui sa se schimbe treaba (adica sensul) ... poate trebuie sa schimb si sensul de la senzor , invirtind-ul la 180 grade. Ce ziceti credeti ca se poate , pina la urma nu este decit un motor in curent alternativ , este deajus sa schimbi legatura infasurarilor ca sa obtii efect l contrariu... ma gindesc eu Nu rezolvi nimic inversand infasurarile ca pe el il intereseaza momentul aparitiei tensiunii. Ca s-o rezolvi trebuie sa gasesti o modalitate ca sa pui in oglinda fata de PM bobina din magnetou care este responsabila de scanteie si senzorul ce capteaza momentul. Astfel o sa-i respecti sensul de rotatie pe care-l inghite. » Post actualizat in 05 Aug 2014 12:07 salut,sant convins ca marge si cea de 2timpi dar nu asa bine motorul va marge cu vibrati mai mari,pe cand cea in4 timpi daca opservi ca pe volanta are doi ploti care cand trec prin dreptul captorului,primul da impuls de avans si cel dela doilea da scanteia,pe cand cea in 2t are decat unu,dat fiind ca cea in 4t este cu mult mai scumpa,apropo vezi ca trebuie sa zbori la strung sau cu flexul ghidajele vechiului dinam de pe capacul de disrib de la simsonache. Tot un plot ai si la 4t si la ambele avansul este calculat in functie de turatie. La 4t ai o scanteie in plus plotul fiind pe magnetou, aprinderea nestiind ca se apropie de sfarsitul compresiei sau sfarsitul evacuarii deci sunt interschimbabile de la 4t la 2t si invers. De ce trebuie tinut cont (in cazul ca avem un CDI cu senzorul lui altfel se mai complica treaba) este ca motorul donator si motorul pe care se pune aprinderea sa aiba aceeasi curba de avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) E cineva dispus sa-mi face o placa de adaptare . flansa intre un stator Ducati si motorul de Simson? Editat August 5, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 @mihaai Revin cu precizari: daca volanta are mai multi poli nu mai e nevoie sa amplasezi simetric bobina ce intra in CDI ci numai sa faci in asa fel incat senzorul sa pice simetric fata de PM fara alte modificari (CDIul are un redresor incorporat asa ca nu te chinui sa inversezi fire) dar vezi sa verifici, daca ai cum, sa ti se potriveasca curbele de avans ca asta este cea mai importanta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Aceasta este aprinderea are un singur senzor ,dar din cite se pare trebuie sa-mi caut alta ... ma gideam launa de zip .O fi buna in acest caz restul instalatiei ... cdi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Aceasta este aprinderea are un singur senzor ,dar din cite se pare trebuie sa-mi caut alta ... ma gideam launa de zip .O fi buna in acest caz restul instalatiei ... cdi ? Toate au un singur senzor chiar si virago cu 2 in V. Tot calculul il face CDIul sau TCIul dupa caz.Ca orientare ar trebui sa iei un CDI de mobra cu acelasi raport de compresie si eventual acelasi raport cursa/alezaj si nu ai cum sa gresesti, curbele de avans ar trebui sa fie identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.