HondaSan Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Lipsa sistem decompresie (maneta ,cablu si parca nici decompresorul).Lipsa capace sistem carburatie.Filtru aer altul decat cel numit doua OO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 ... si iese ceva din el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Dupa cum te cunoastem,precis va iesi ceva fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Multumesc pentru aprecieri . Acum am luat mai in serios pasiunea mea, dupa cum se poate vedea in semnatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 (editat) salutare am si eu nevoie pentru un 56 de ceva piese, in primul rand seile , Atas si prinderi atas, motocicleta nu a avut niciodata atas si as dori sa ii montez unul Plus o intrebare, unde se afla seria de pe cadru?, din cate am inteles eu pe prinderea la telescop spate in partea stanga ?sau? Editat Decembrie 31, 2013 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 3, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2014 S-ar putea sa gasesti la mine ceva piese pentru IJ 56. Seria de pe cadru o gasesti exact unde ti s-a spus si pe placuta de identificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 (editat) ...sa dea sfaturi de reconditionare si a fost aproape linsat...oricum pe aici nu se vorbeste de reconditionari ordinare,ci de restaurari ca la carte,pese orijinale,surubele la fel,aerul din roti importat din tara corecta... Ai deschis un subiect controversat! De ce? Pentru ca restaurarea se aplica la cladiri, monumente, etc... fara a modifica culoarea si forma, aspectul in general, folosind materiale actuale si de conservare. In cazul unei motociclete s-ar potrivi mai bine termenul de reconditionare. Insa reconditionarea inseamna punere in functiune a unui utilaj stricat, adica o reparatie. Ori reparatia nu inseamna neaparat inlocuiri de piese cu altele originale. Astfel se pot face inlocuiri de subansamble cu destinatie si forma semanatoare provenite de la alt model, importanta fiind in acest caz functionarea. Deci: nici reconditionarea si nici restaurarea nu implica in mod obligatoriu folosirea de materiale si piese fabricate in epoca respectiva. Poate la auto/moto sa functioneze alte reguli? Plecand de la aceasta logica se poate face aproape orice adaptare la motocicleta, evident intre anumite limite... Asa-i? Pentru a decide cat de permisiva este aceasta plaja probabil ca sunt acceptate anumite abateri de la "origine", altfel nici o motocicleta nu ar putea fi pusa in functiune sau nu ar avea o sea utilizabila... mai mult decat atat:un surub sau o rama de far provenite din alta epoca sau alt model ar putea oare sa anuleze valoarea unei reconditionari/restaurari atata timp cat imaginea de ansamblu ramane nealterata? Daca te uiti la reconditionatele de afara, au piese cromate, vopsea super cristal, tobe si liniaturi suplimentare pentru un designer placut... cu pretentia ca totul arata ca originalul, de nici nu mai sti cu arata un produs iesit pe poarta fabricii... ca sa nu mai vorbim de cauciucuri sau becuri care ar duce discutia in absurd. PS. Sunt tare curios sa aflu parerea ta si a altora, eventual cateva reguli din "cartea" la care ai facut referire. Editat Ianuarie 4, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Cu ce e mai Clasic/Colectie un Ij 56 decat un Simson? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 19, 2014 Autor Share Postat Februarie 19, 2014 IJ 56 s-a fabricat intre 1956 si 1963. Simson a fabricat vehicule pe 2 roti intre 1936 si 2002. Nu poti face comparatie intre un anumit model de motocicleta si o intreaga companie ce a fabricat si motociclete. Ai grija cum pui intrebarea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 nu, firma Simson din Suhl nu a fabricat pana in 2002. Modelul in 2T de 125 numit Simson a fost fabricat de firma MZ. Tari comuniste i-au dat "sarcina" sa faca si Simson. Firma Simson cred ca ultima data a scos Simson Sport-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 19, 2014 Autor Share Postat Februarie 19, 2014 Are vreo legatura discutia despre marca de motociclete/autoturisme/mopede/motorete/biciclete/s.a. Simson cu tema topicului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 nu, ca IJ56 nu se compara cu Simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 P1020077.JPGP1020077.JPG Acum ,cand am inceput sa repar la atasul cel verde,de la IJ 56 si cand l-am "sablat",am constatat ca acest atas,facut de cooperative,este un lucru facut din "ciocan",de la inceput pana la sfarsit.Este ca o scluptura moderna.Am hotarat sa-l vopsesc asa cum este ,fara chituire,ca sa se observe urmele prelucrarii sale de acum 50 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Mai gandeste-te, nu cred ca-i o idee prea buna... in primul rand legata de estetica. Apoi exista o vopsea ce imita lovitura de ciocan - vopsea hammerschlag, dar nu o foloseste nimeni la vopsitorie de suprafata auto/moto, din cauza ca-i greu de intretinut si curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Vedem cum iese dupa grund.O sa tin seama de sugestia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george-bogdan Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Multumesc pentru aprecieri . Acum am luat mai in serios pasiunea mea, dupa cum se poate vedea in semnatura... logo-classic-resto-garage.png Salut, combinatia de culori si pozitia cheilor este interesanta. Daca foloseai inelare cu cot nu era a buna... Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Cumpar acte IJ 56. Detalii pe PM. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 1, 2014 Autor Share Postat Aprilie 1, 2014 Am eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 De astazi, bam bam -ul a primit numere de Arges. Am fost la RAR si am facut identificarea, schimbat culoarea si motorul. O mica problema. In carte e trecut cu roti 3,50/18 si eu am pus 3,25/19 cum ii sta bine unui IJ 56. Raspunsul inginerilor RAR a fost ca se poate modifica in carte numai daca am acordul fabricantului! In fine totul a decurs bine. Pacat ca avenit din nou frigul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 7, 2014 Autor Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Stie cineva care era pretul unui I.J. 56 nou? Pretul unui IJ 56 , nou , era de 10500 lei in anul 1960. Editat Aprilie 7, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 11, 2014 Autor Share Postat Mai 11, 2014 (editat) Vand IJ 56 cu numere noi, fiscal la zi : /index.php?/topic/712465-vand-ij-56-k-cu-atas/ Editat Mai 11, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Ij 56.Cat de original este? Astept pareri. Multumesc! » Post actualizat in 09 Oct 2014 17:42 Ij 56.Cat de original este? Astept pareri. Multumesc!Era sa uit an fab. 1960 Ij 56.Cat de original este? Astept pareri. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Rezervorul nu e de IJ 56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 9, 2014 Autor Share Postat Octombrie 9, 2014 Este de IJ Planeta 2. » Post actualizat in 09 Oct 2014 21:38 Ij 56.Cat de original este? Astept pareri. Multumesc! » Post actualizat in 09 Oct 2014 17:42 Daca motocicleta e din 1960 ai cateva piese care n-au ce cauta pe motocicleta si cateva piese ce sunt inlocuite ori de la alte modele de IJ, ori de la alte vehicule. Rezervorul ( cum am scris mai sus ) e de IJ Planeta 2, capacul butucului de la roata din fata este de IJ Jupiter 2 / IJ Planeta 2 / IJ 56 fabricat dupa 1961, farul este de IJ 56 insa modelul fabricat intre 1956 si 1958 la fel ca si cilindrul, portbagajul nu are ce cauta pe motocicleta, intrerupatorul / martorul de frana de la pedala nu e al IJ-ului ( e de auto ), levieru de soc e de MZ ES, contactul il ai original insa e montat gresit in far, iti lipseste scarita pilotului de pe partea stanga, lipsesc capacele unitatii carburatie, lipseste cricul central, coturile de evacuare sunt de Jupiter 4, sticla farului ori e de la altceva ori nu e prinsa bine in cleme, saua de pe spate e retapitata grosolan. Motocicleta este un IJ 56, nu IJ 56 K. ....adica solo, nu a fost prevazuta cu atas din constructie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Multumesc pt. pareri.Zilele astea ar trebui sa primesc fisa fiscala (radierea de la fisc a fostului proprietar ).Este posibila inscrierea in circulatie ?Posed doar act vinzare-cumparare si fisa radiere fiscala de la fostul proprietar(acesta o avea inscrisa la fisc pina sa mi-o vinda mie),talonul a fost pierdut . As dori sa repar aceasta motocicleta si sa o repun in circulatie. » Post actualizat in 22 Oct 2014 13:59Se pare ca nu se poate rezolva nimic in ceea ce priveste actele acestei motociclete (trebue deschisa succesiune,deci timp,asteptare etc.).In consecinta m-am hotarit sa cumpar alta (preferabil cu atas acelas an de fabricatie sau mai veche).Daca ma poate ajuta cineva(cu informatii unde as putea gasi) sau daca cineva are de vinzare dar numai cu acte sau posibilitatea de a face acte,astept raspuns aici sau nr.de tel. 0722890601.Multumesc!Sa nu uit daca ar fi pe linga Bucuresti ar fi ideal. » Post actualizat in 01 Nov 2014 17:25Salutam din nou toti posesorii de IJ 56! Am reusit in sfarsit sa achizitionez acest IJ cu atas,fabricat in 1962 si ceea ce este foarte important este ca are si acte.Amintampinat din nou o problema si anume ca seria din acte (vechiul talon si fiscalul) este trecuta doar pe motor si pe tablita din spatele farului dar nu este pansonata si pe cadrul motocicletei,deasupra amortizorului din stanga si nici pe atas nu este trecuta vreo serie. As vrea sa reconditionez atat motocicleta cat si atasul pentru a putea iesi cu ea pe strada. Revin cu aceeasi intrebare ca si la IJ-ul maro: cat de originala este aceasta motocicleta sau ce piese ar mai trebui schimbate pentru a putea fi cat mai originala? Imi cer scuze pentru calitatea pozelor dar sunt facute cu un telefon mai slabut. Astept pareri! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.