Sari la conținut

MOTO MORINI by anarchy custom


Kustom
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari, si la cat mai multe realizari.

In ceea ce priveste comentarile daca e bine sau nu, daca e tare sau moale, mi se pare ca forumul asta a ramas la nivelul anilor '90 si oamenii astia nu prea inteleg custom-ul(de fapt marea majoritate nu are nici o legatura cu el.Doar isi dau cu parerea pt ca se plictisesc la birou sau acasa.).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

springerul este un Bastybikes facut acu 5 ani pt Dnepr. modificata partea din fata , si sa pupe pe bike , de anarchy .

Editat de basty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricine s-ar fi uitat la Pucho ala vedea ca e altceva...ala e cromat, asta de pe motor nu e, si mai sunt si alte diferente...

Relax man, puteam sa bag mana in foc ca aia e o furca facuta de tine, dar nu am zis nimic.

Hai sa fim seriosi, cine da 3000 de usd pe o furca sa o puna pe un motor care nu e Harley ? :))

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acesta este ultimul meu topic deschis, cu constructia unei motociclete........ prietenii stiu de ce ......

Furca...... furca fata a fost o furca bastybikes, dar a fost refacuta dupa gusturile mele. nu e paugcho :)).....

va doresc numai bine si spor la treaba.

p.s.alex, se pot investi mii de euro si in motociclete pe care nu scrie harley..... :)

Editat de Kustom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alex: daca te uiti putin mai atent la moto morini, ai sa vezi cateva piese care au fost cumparate, si daca faci o suma la ele, o sa sari de 2000 de coco..... asta fara piesele care le-am facut eu, si munca depusa de mine.....

radu: bine zici man, cel putin din partea mea, nu vor mai fii topicuri..

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neg ca ai bagat multi bani in motor, io am zis care e parerea mea referitor la o furca springer care costa cat o motocicleta buna de pe piata.

Faptul ca nu o sa mai postezi pe forum nu e decat un antibusiness pe care ti-l faci singur. Sunt convins ca nu o sa te tii de cuvant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce va suparati... sunt multi care apreciaza lucrarile tale, ale lui octav, ale lui basty, masoyama etc. Sa sti ca suntem multi care vedem, ne uitam, ne place dar nu comentam, iar cu privire la custom din ce am vazut anul trecut au inceput sa apara si la noi din ce in ce mai multe. Cred ca au fost mai multe decat toti anii de cand a aparut acest forum.

Din pacate ne este greu sa urmarim paginile de internet ale fiecarui constructor, asa aici vedem cand apare ceva nou, iar pentru mai multe poze detalii intram pe paginile personale.

Eu sunt unul din cei care au urmarit pana in prezent toate custom-urile si o sa le urmaresc pentru ca ma bucura cand vad asemenea lucrari si asa am ajuns sa trimit motorul la unul dintre voi pentru a fi modificat (astept cu nerabdare :) ).

Asa ca dati inainte cu modificatul :)) eu unul sunt pentru (Y)

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

felicitari pentru ceea ce faci!

O singura intrebare am - am cautat raspunsuri pe net si nu m-am edificat: in cazul customurilor - sa spunem un motor X (morini in cazul de mai sus) si un cadru si tot restul construit de la zero, cum se procedeaza cu inscrierea in circulatie - RAR, asigurari etc etc. Dar in cazul modificarilor "drastice" aplicate unor motociclete - un exemplu il poate constitui un Shadow la care s-a taiat complet partea spate - cadru si tot si s-a "bobberit" - ghidon schimbat etc etc.

Multumesc pt raspunsuri! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. Dexxter:

 

- cadrul manufacturat trebuie omologat - imposibil dpmdv:

- modificarile aduse unui Shadow trebuiesc facute intr.un atelier autorizat sa faca modificari asupra sasiului si caroseriei. Modificarile care modifica caracteristicile de gabarit/masa proprie / numar de locuri/ norme de poluare trebuie reomologate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

STREET LEGAL ! ! !

Dupa putina asteptare si niste banuti investiti, MOTO MORINI-ul e STREET LEGAL ! ! !

 

:peace:

Bravo, felicitari!!!

Nu stiu cum ai reusit, avand in vedere ca furca si cadrul sunt facute de tine, dar toata stima. La mai multe....

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STREET LEGAL ! ! !

Dupa putina asteptare si niste banuti investiti, MOTO MORINI-ul e STREET LEGAL ! ! !

 

:peace:

Felicitari! Faina lucrare, era si pacat de ea sa nu circule pe strazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STREET LEGAL ! ! !

Dupa putina asteptare si niste banuti investiti, MOTO MORINI-ul e STREET LEGAL ! ! !

 

:peace:

Bravo Dorine! Cu rabdare,nervi, exista si la noi cultura custom-ului "in legalitate" :). Super!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...