MOTORIOUS Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Cum facusi cu Springerul si de unde?M-ar interesa la o Dragstar 1100.Apropo!Cu aripa spate am rezolvat-o....Merci,oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Felicitari, si la cat mai multe realizari. In ceea ce priveste comentarile daca e bine sau nu, daca e tare sau moale, mi se pare ca forumul asta a ramas la nivelul anilor '90 si oamenii astia nu prea inteleg custom-ul(de fapt marea majoritate nu are nici o legatura cu el.Doar isi dau cu parerea pt ca se plictisesc la birou sau acasa.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aisha Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 springerul l-a cumparat din usa .. e facut de paugcho aia .. uite linkul http://www.ebay.com/itm/PAUGHCO-42-CHROME-WIDE-SPRINGER-FORK-ASSEMBLY-W-O-SHOCKS-FOR-HARLEY-CHOPPER-/331086856667?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4d165081db&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 (editat) springerul l-a cumparat din usa .. e facut de paugcho aia .. uite linkul http://www.ebay.com/itm/PAUGHCO-42-CHROME-WIDE-SPRINGER-FORK-ASSEMBLY-W-O-SHOCKS-FOR-HARLEY-CHOPPER-/331086856667?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4d165081db&vxp=mtr springerul este un Bastybikes facut acu 5 ani pt Dnepr. modificata partea din fata , si sa pupe pe bike , de anarchy . Editat Ianuarie 4, 2014 de basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aisha Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 stiu basty ...eram ironic la faza aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 stiu basty ...eram ironic la faza aia nu mai intelegeam nimic . ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) Oricine s-ar fi uitat la Pucho ala vedea ca e altceva...ala e cromat, asta de pe motor nu e, si mai sunt si alte diferente... Relax man, puteam sa bag mana in foc ca aia e o furca facuta de tine, dar nu am zis nimic. Hai sa fim seriosi, cine da 3000 de usd pe o furca sa o puna pe un motor care nu e Harley ? ) Editat Ianuarie 6, 2014 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Ianuarie 6, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) acesta este ultimul meu topic deschis, cu constructia unei motociclete........ prietenii stiu de ce ...... Furca...... furca fata a fost o furca bastybikes, dar a fost refacuta dupa gusturile mele. nu e paugcho )..... va doresc numai bine si spor la treaba. p.s.alex, se pot investi mii de euro si in motociclete pe care nu scrie harley..... Editat Ianuarie 6, 2014 de Kustom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Hai sa fim seriosi, cine da 3000 de usd pe o furca sa o puna pe un motor care nu e Harley ? ) Foarte Foarte multi oameni ! mai putin esticii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Io ziceam de romanasii nostrii. Deocamdata nu am niciun exemplu si sunt pe.forumul asta de ceva ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Nu cred ca gasesti clientii de customuri pe forumul asta in general vorbind asa ca sa le multumim constructorilor ca impartasesc lucrarile, altfel le-am vedea doar prin reviste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Ianuarie 8, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2014 alex: daca te uiti putin mai atent la moto morini, ai sa vezi cateva piese care au fost cumparate, si daca faci o suma la ele, o sa sari de 2000 de coco..... asta fara piesele care le-am facut eu, si munca depusa de mine..... radu: bine zici man, cel putin din partea mea, nu vor mai fii topicuri.. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Nu neg ca ai bagat multi bani in motor, io am zis care e parerea mea referitor la o furca springer care costa cat o motocicleta buna de pe piata. Faptul ca nu o sa mai postezi pe forum nu e decat un antibusiness pe care ti-l faci singur. Sunt convins ca nu o sa te tii de cuvant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Nu inteleg de ce va suparati... sunt multi care apreciaza lucrarile tale, ale lui octav, ale lui basty, masoyama etc. Sa sti ca suntem multi care vedem, ne uitam, ne place dar nu comentam, iar cu privire la custom din ce am vazut anul trecut au inceput sa apara si la noi din ce in ce mai multe. Cred ca au fost mai multe decat toti anii de cand a aparut acest forum. Din pacate ne este greu sa urmarim paginile de internet ale fiecarui constructor, asa aici vedem cand apare ceva nou, iar pentru mai multe poze detalii intram pe paginile personale. Eu sunt unul din cei care au urmarit pana in prezent toate custom-urile si o sa le urmaresc pentru ca ma bucura cand vad asemenea lucrari si asa am ajuns sa trimit motorul la unul dintre voi pentru a fi modificat (astept cu nerabdare ). Asa ca dati inainte cu modificatul ) eu unul sunt pentru (Y) Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Ianuarie 10, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2014 na, ce sa mai zici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Salutare, felicitari pentru ceea ce faci! O singura intrebare am - am cautat raspunsuri pe net si nu m-am edificat: in cazul customurilor - sa spunem un motor X (morini in cazul de mai sus) si un cadru si tot restul construit de la zero, cum se procedeaza cu inscrierea in circulatie - RAR, asigurari etc etc. Dar in cazul modificarilor "drastice" aplicate unor motociclete - un exemplu il poate constitui un Shadow la care s-a taiat complet partea spate - cadru si tot si s-a "bobberit" - ghidon schimbat etc etc. Multumesc pt raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Pt. Dexxter: - cadrul manufacturat trebuie omologat - imposibil dpmdv: - modificarile aduse unui Shadow trebuiesc facute intr.un atelier autorizat sa faca modificari asupra sasiului si caroseriei. Modificarile care modifica caracteristicile de gabarit/masa proprie / numar de locuri/ norme de poluare trebuie reomologate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Ianuarie 13, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2014 toate motocicletele construite de mine, sunt omologate. Deci, da, se poate si in ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 toate motocicletele construite de mine, sunt omologate. Deci, da, se poate si in ro. Interesant! Unde se pot gasi informatii despre omologare si costurile aferente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 toate motocicletele construite de mine, sunt omologate. Deci, da, se poate si in ro. Nu cred asa ceva pana nu pui dovezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) 1. nu trebuie sa dovedesc la nimeni nimic. 2. cand ne vom vedea la o cafea ai sa te convingi:) Editat Ianuarie 14, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 STREET LEGAL ! ! ! Dupa putina asteptare si niste banuti investiti, MOTO MORINI-ul e STREET LEGAL ! ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) STREET LEGAL ! ! ! Dupa putina asteptare si niste banuti investiti, MOTO MORINI-ul e STREET LEGAL ! ! ! Bravo, felicitari!!! Nu stiu cum ai reusit, avand in vedere ca furca si cadrul sunt facute de tine, dar toata stima. La mai multe.... Editat Aprilie 9, 2014 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 STREET LEGAL ! ! ! Dupa putina asteptare si niste banuti investiti, MOTO MORINI-ul e STREET LEGAL ! ! ! Felicitari! Faina lucrare, era si pacat de ea sa nu circule pe strazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 STREET LEGAL ! ! ! Dupa putina asteptare si niste banuti investiti, MOTO MORINI-ul e STREET LEGAL ! ! ! Bravo Dorine! Cu rabdare,nervi, exista si la noi cultura custom-ului "in legalitate" . Super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.