dori_x Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 La o HONDA CBX 550 F , cu racire pe radiator de ulei . Cine ma poate ajuta sa-mi spuna si mie de ce ? Cineva mi-a spus ca ar fi un piston ovalizat . Acesta sa fie oare motivul ? La o HONDA CBX 550 F , cu racire pe radiator de ulei . Cine ma poate ajuta sa-mi spuna si mie de ce ? Cineva mi-a spus ca ar fi un piston ovalizat . Acesta sa fie oare motivul ? Si nu este din cauza bobinelor de inductie pt ca atunci cand se incalzeste, "strange" motorul , merge din ce in ce mai greu si se opreste . Nu se blocheaza, se invarte apoi dar f greu si nu porneste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 La o HONDA CBX 550 F , cu racire pe radiator de ulei . Cine ma poate ajuta sa-mi spuna si mie de ce ? Cineva mi-a spus ca ar fi un piston ovalizat . Acesta sa fie oare motivul ? Si nu este din cauza bobinelor de inductie pt ca atunci cand se incalzeste, "strange" motorul , merge din ce in ce mai greu si se opreste . Nu se blocheaza, se invarte apoi dar f greu si nu porneste . mai exista ulei in motor? intreb si eu.... poate-poate verifica calitatea uleiului adik uleiul se schimba cam la 5000km, si sa nu ai vreun bec rosu aprins pe bord atunci cand motorul e pornit. si mai vezi k atunci cand motorul e cald, si radiatorul de ulei sa aiba cam aceeasi temperatura cu motorul. Intr-adevar, ziceai parca k ai si pb pe la aprindere. Vezi k asta influenteaza fff mult supraincalzirea motorului, si poate duce la calarea acestuia (ovalizare, etc...) vezi mai intai cu uleiul, si spune-ne cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Makalu Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 (editat) Jocurile la supape cel mai probabil sau daca nu mai rau ... setu motor. In momentu cand motorul se incalzeste dilatatia creste iar daca piesele prezinta uzuri mari atunci pierde compresia si nu isi mai poate face admisia asa cum trebuie. Bafta ! Editat Noiembrie 28, 2006 de Makalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Noiembrie 28, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2006 Jocurile la supape cel mai probabil sau daca nu mai rau ... setu motor. In momentu cand motorul se incalzeste dilatatia creste iar daca piesele prezinta uzuri mari atunci pierde compresia si nu isi mai poate face admisia asa cum trebuie. Bafta ! Păi să va explic cum sta treaba : am mers cu ulei f putin in motor, am fortat-o mai mult si s-au " incalecat" 2 cuzineti . I-am inlocuit cuzinetii, merge bine, nu bat dar se opreste cand se incalzeste. Si nu este din acei cuzineti ( asa am crezut si eu initial , ca ei se dilata si strang ). Oricum, tind sa cred ca totusi unul din pistoane se dilata si strange in camasa, pistonul fiind ovalizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 pai e grav tre desfacut motorul, fara discutie. intr-adevar sunt sanse f mari sa fie calat din ce spui tu. Dar totusi o intrebare: Dupa ce ai schimbat cuzinetii, ti-a mers bine vre-un timp? Daca da, incepe totusi prin a schimba uleiul cu cel recomandat de producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 In momentul in care motorul se opreste mai merge invartit? Adica daca dai la demaror sau pedala ( nu stiu cum e motorul tau) se invarte normal? Daca se invarte normal problema nu cred ca vine de la cuzineti sau pistoane In momentu cand motorul se incalzeste dilatatia creste iar daca piesele prezinta uzuri mari atunci pierde compresia si nu isi mai poate face admisia asa cum trebuie. Bafta ! Deobicei motoarele cu compresie slaba ( set uzat) pornesc greu la rece dar odata pornite merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 pROBLEMA TA ESTE IN CURS DE SOLUTIONARE.sUNT SIGUR CA AI INFUNDAT CEVA LA MONTAJ.pROBABIL AI FOLOSIT PREA MULT CAUCIUC SILICONIC SI AI INFUNDAT CANALELE DE UNGERE-RACIRE. Totodata motorul desfacut trebuie curatat foarte bine in baie de motorina si apoi suflat cu presiune de minim 8bar pe toate orificiile si canalele. Totodata atunci cand ai pierdut cuzinetul ai pierdut si presiunea de ulei pe tot motorul.Daca nu l-ai oprit instant si i-ai mai facut probe atunci probabil ai incarcat canalele de ulei cu span care e foarte greu de eliminat. Cred ca este vorba de un montaj neadecvat si murdar si poate chiar o strangere gresita a motorului.Exclus quloasa sau distante la supape. Succes. Daia zic ca e mai ieftin si ca timp si ca bani sa iti faci motorul la service ce are la dispozitie sistemele de demontare si asamblare a acestor motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Noiembrie 29, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2006 pROBLEMA TA ESTE IN CURS DE SOLUTIONARE.sUNT SIGUR CA AI INFUNDAT CEVA LA MONTAJ.pROBABIL AI FOLOSIT PREA MULT CAUCIUC SILICONIC SI AI INFUNDAT CANALELE DE UNGERE-RACIRE. Totodata motorul desfacut trebuie curatat foarte bine in baie de motorina si apoi suflat cu presiune de minim 8bar pe toate orificiile si canalele. Totodata atunci cand ai pierdut cuzinetul ai pierdut si presiunea de ulei pe tot motorul.Daca nu l-ai oprit instant si i-ai mai facut probe atunci probabil ai incarcat canalele de ulei cu span care e foarte greu de eliminat. Cred ca este vorba de un montaj neadecvat si murdar si poate chiar o strangere gresita a motorului.Exclus quloasa sau distante la supape. Succes. Daia zic ca e mai ieftin si ca timp si ca bani sa iti faci motorul la service ce are la dispozitie sistemele de demontare si asamblare a acestor motoare... Da, a mers bine un timp dupa ce am schimbat cuzinetii ( un drum de 300 km l-am facut fara probleme ) . Apoi am schimbat uleiul si intradevar, dupa un timp ( destul de scurt) a inceput sa blocheze . Dupa ce se opreste, dau la demaror, invarte dar foarte greu si apoi chiar blocheaza, fara sa porneasca. Bine bine, dar spuneti-mi va rog un atelier mai apropiat de Tg-Jiu care sa-mi poata rezolva aceste probleme . ( electromotor si racire ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.