ionas_gpz Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) Am un noroc...... sa prind de fiecare data cate un cui,piatra ascutita,spini sau ceva,dar m-am saturat deja! Dupa fiecare iesire cu mobra,ziua urmatoare tre' sa ma duc la vulcanizare. Nu exista ceva solutie?Camera mai rezistenta etc.? Gumele sunt nou noute fata spate. Este vorba despre un enduro: fata 21 spate 18. Astept opinii ms! Editat Decembrie 27, 2013 de ionas_gpz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=_LKu3mVOC6A Cred ca asta e perfecta pentru tine )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 mousse http://motocrossactionmag.com/Reviews/News/MXA-WRENCH-TECH-THE-PLUSES-AND-MINUSES-OF-THE-BIB-3005.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Decembrie 27, 2013 Autor Share Postat Decembrie 27, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=_LKu3mVOC6A Cred ca asta e perfecta pentru tine )))) Buna asta! mousse http://motocrossactionmag.com/Reviews/News/MXA-WRENCH-TECH-THE-PLUSES-AND-MINUSES-OF-THE-BIB-3005.aspx Cat costa un set pentru marimile mentionate sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Am un noroc...... sa prind de fiecare data cate un cui,piatra ascutita,spini sau ceva,dar m-am saturat deja! Dupa fiecare iesire cu mobra,ziua urmatoare tre' sa ma duc la vulcanizare. Nu exista ceva solutie?Camera mai rezistenta etc.? Gumele sunt nou noute fata spate. Este vorba despre un enduro: fata 21 spate 18. Astept opinii ms! Nu ai camere in regula , sant prea mari si fac pliuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) @dracones: mai studiaza... iti sparg orice camera in 20 minute, cam atat imi ia sa gasesc bolovanul potrivit ca sa fac snake bite si pe fata si pe spate... @ionas: maistre un mus bun (michelin) costa cam 120 euro, daca esti asa ghinionist merita investitia. eu am pus cu multi ani in urma si nu mi-am mai stricat wichendurile ai grija ca e recomandat pentru offroad, adica pe sosea nu-i ok, poti merge dar il distrugi destul de repede. mai tre sa iei in calcul si marimea cauciucurilor, un mus de 120 pus intr-un cauciuc de 120 iti va simula o presiune de 1.6-1.8 iar acelas mus intr-un cauciuc de 140 o sa iti simuleze 0.6-0.9 daca ai timp da pe la mine pe la garaj sa povestim. Editat Decembrie 27, 2013 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Decembrie 27, 2013 Autor Share Postat Decembrie 27, 2013 ceva solutie mai ieftina?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Camere groase, doar ca nu te scapa de pana, pentru toate celelalte exista mousse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Decembrie 27, 2013 Autor Share Postat Decembrie 27, 2013 nu merge pus talon pe interior ca si la gumele cu , cuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 (editat) In primul rand e vorba de mers strict in offroad, nu pe sosea, nu? Talon pe interior nu ajuta la intepaturi. Detaliaza, te rog, in ce fel ai agatat camerele? Eu merge de 2 ani la enduro cu camere (heavy-duty), si nu am avut niciodata probleme. Sigur e o particularitate a rotii tale. Asa ca verifica, te rog, urmatoarele: 1. Ai rimm-lock (papioane), si sunt stranse bine, nu? Nu se invarte roata si se rupe valva. 2. Cauciucul, pe interior, e OK? Am inteles ca e nou, dar verifica sa nu aiba, totusi, vreo sarma iesita. 3. Janta poate sa fie destul de oxidata pe interior, si sa inceapa sa se exfolieze si sa elimine mici ace de metal, mai ales in zona unde intra spitele. Daca e asa, un pic de powertape pus fix peste zona unde intra spitele ar trebui sa rezolve problema. 4. Ce presiune bagi in roti? Un 0.9 ar trebui sa fie OK, dar daca mergi cu 0.5 atunci e posibil ca o piatra ascutita sa-ti taie camera. Presiunea corecta a rotii la enduro clasic se stabileste cu riderul pe motor: bagi aer cat sa-ti atinga toate crampoanele pe pamant cand esti in sea, inclusiv cele laterale. Ca si solutii alternative, exista mousse si sistem tubliss, fiecare cu avantajele si dezavantajele lui. Mousse: E cam 100-120 euro per bucata (roata). Avantajul e ca il pui si scapi de stres. Dezavantajul e ca, la inceput, mousse-ul e foate tare, si pe masura ce se "fragezeste", devine din ce in ce mai moale. Asa ca trebuie sa fii foarte atent la marimea rotii. La inceput, cu un mousse nou de 120 vei folosi cauciuc de 140, ca sa ai roata cat de cat moale si sa te ajute pe teren. Dupa un timp, cand s-a mai fragezit, pui cauciuc de 120. Tubliss: cam 100 euro per roata, transforma cauciucul in tubeless. Plus ca poti merge si cu presiune zero (pe pana) fara sa dejantezi, poti ajunge inapoi la baza. Dar avantajul cel mai mare la acest sistem e ca poti sa-ti stabilesti singur presiunea din roti in functie de teren, daca ai noroi lasi presiunea mai mica si ai grip mai mare. Nu e un sistem fix ca la mousse. Dezavantajele ar fi ca rotile scapa presiune incetul cu incetul, asa ca trebuie sa te cari tot timpul cu o pompa mica dupa tine, si, daca e nevoie, sa mai umflii un pic rotile pe la jumatatea iesirii. Plus ca nu poti merge cu cauciucuri cu cuie. Sau mai e varianta gasirii unor mousse-uri sh, dar in stare buna. Asa, vei avea mousse direct fragezit, dar trebuie sa alegi fix pentru dimensiunea ta de roata. Editat Decembrie 28, 2013 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Am un noroc...... sa prind de fiecare data cate un cui,piatra ascutita,spini sau ceva,dar m-am saturat deja! Dupa fiecare iesire cu mobra,ziua urmatoare tre' sa ma duc la vulcanizare. Nu exista ceva solutie?Camera mai rezistenta etc.? Gumele sunt nou noute fata spate. Este vorba despre un enduro: fata 21 spate 18. Astept opinii ms! In primul rand daca ai cauciucurile pe final de viata, frecventa penelor este posibil sa fie mai mare. Cu cat cauciucul este mai nou si ai profil intre camera si potentialul obiect taios cu atat e mai bine, Cu cat este mai tocit cauciucul cu atat ai sanse mai mari sa faci pana. In al doilea rand ai putea incerca niste camere heavy duty care au o grosime cel putin dubla fata de cele obisnuite si care in acest fel sunt mai rezistente si la un potential obiect taios si la socurile cauzate de sarituri sau lovituri. In al treilea rand daca mergi numai in teren ai putea considera montarea unor moussuri care te vor scapa de pene. Costa cam 100E bucata dar nu ai ce cauta cu ele pe asfalt. Sper ca ti-am fost de folos. PS: Ai grija la camere sa ai rotile corect umflate, nici prea moi si nici f tari ci adaptat conditiilor in care rulezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 (editat) Bre Ionas, mare ghinionist mai esti ) eu cu camere heavy duty si presiune de 0.9 nu am avut nici o problema la nici o iesire de enduro... singura problema in toamna trecuta a fost ca am avut ghinionul sa trec printr-o padure de unde se fura lemn si s-a gandit paduraru sa puna o sipca cu , cuie pe jos si am spart ambele camere...in rest , daca ai rim lock-uri si presiune potrivita pt camere nu cred ca ai cum sa patesti ceva... M-am gandit si eu la moose-uri dar la cate iesiri am facut anul asta si cum nu am avut nici o problema, am zis pas si la treaba asta... sper sa nu fiu ghinionist de acum in colo Ia-ti niste camere groase, niste papione si o presiune corecta si ai sa vezi ca nu o sa ai nici o problema... Editat Decembrie 28, 2013 de Alex_450EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 DECI, TOATA LUMEA POVESTESTE CUM INTR-UN FINAL TOT LA MUS SE AJUNGE.... TARE NU?!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Eu nu am observat in ultimele 3 posturi asa ceva. Mousse-ul este pentru lenesi. Nu ai nici o setare, nimic-nimic, il pui si ba e prea dur cand e nou, ba e prea moale cand e uzat. Tubliss-ul este pentru performanta. A, si eu tot mousse am pe fata, si unul demontat pentru spate.....recunosc ca sunt cam lenes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Decembrie 28, 2013 Autor Share Postat Decembrie 28, 2013 (editat) am revenit de la vulcanizare! 2 gauri am avut. 2 spini. O sa cumpar camera heavy duty mai groasa ceva,ca asta e de tot rahatul. Editat Decembrie 28, 2013 de ionas_gpz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 baga spuma poliuretanica sau silicon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 varianta de fragezire a mousse-ului din prima ar fi folosirea unui mousse de 140 de la Michelin,introdus intr-o anvelopa de Pirelli Scorpion Mid-Soft (anvelopa mea preferata) de 120.NU,nu este o greseala,asa am zis si eu initial la voi aveam 5 atmosfere in camera dar dupa montaj,am constatat ca e perfect asa.Pontul il am de la Pictoru,pilot de clasa A la hard enduro,am vazut ca majoritatea de la Deva se dau cu configuratia asta.Explicatia este ca anvelopele de la Pireli sunt foarte elastice iar un mousse de aceiasi dimensiune te face sa fii practic pe pana.Am incercat sa folosesc 140 Michelin cu mousse Michelin de aceiasi dimensiune si senzatia a fost ca am 10 atmosfere in anvelopa,mai mult, ca sa inlocuiesc anvelopa a trebuit pur si simplu sa o tai,altfel cu toata tehnica de service(ce e drept auto)nu am reusit sa dejantam. la o cursa am cunoscut niste unguri care aveau niste mingiute ovale in roti (mai mari si mai mici ca niste lamai in functie de roata),si oamenii erau super incantati,ziceau ca este compromisul intre anvelopa si mousse.Mingiutele erau dintr-un cauciuc plastifiat,destul de greu sa le spargi in piatra,cred ca numai un cui ar fi reusit sa sparga ,in rest lovituri in pietre sau muchii ascutite,pas. In ceea ce priveste Tubliss-ul, am folosit,o mare porcarie,functioneaza doar cu janta si anvelopa perfecta, in teorie este exceptionala in practica foarte, foarte sensibila la utilizare,lucru de care in hard enduro sincer nu ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 varianta de fragezire a mousse-ului din prima ar fi folosirea unui mousse de 140 de la Michelin,introdus intr-o anvelopa de Pirelli Scorpion Mid-Soft (anvelopa mea preferata) de 120.NU,nu este o greseala,asa am zis si eu initial la voi aveam 5 atmosfere in camera dar dupa montaj,am constatat ca e perfect asa.Pontul il am de la Pictoru,pilot de clasa A la hard enduro,am vazut ca majoritatea de la Deva se dau cu configuratia asta.Explicatia este ca anvelopele de la Pireli sunt foarte elastice iar un mousse de aceiasi dimensiune te face sa fii practic pe pana.Am incercat sa folosesc 140 Michelin cu mousse Michelin de aceiasi dimensiune si senzatia a fost ca am 10 atmosfere in anvelopa,mai mult, ca sa inlocuiesc anvelopa a trebuit pur si simplu sa o tai,altfel cu toata tehnica de service(ce e drept auto)nu am reusit sa dejantam. la o cursa am cunoscut niste unguri care aveau niste mingiute ovale in roti (mai mari si mai mici ca niste lamai in functie de roata),si oamenii erau super incantati,ziceau ca este compromisul intre anvelopa si mousse.Mingiutele erau dintr-un cauciuc plastifiat,destul de greu sa le spargi in piatra,cred ca numai un cui ar fi reusit sa sparga ,in rest lovituri in pietre sau muchii ascutite,pas. In ceea ce priveste Tubliss-ul, am folosit,o mare porcarie,functioneaza doar cu janta si anvelopa perfecta, in teorie este exceptionala in practica foarte, foarte sensibila la utilizare,lucru de care in hard enduro sincer nu ai nevoie. Stef, "mingiutele" exista de multa vreme,se numesc tire balls.Sunt kituri moto,atv-uri fata si spate. Eu le folosesc de vreo 4 ani.Sunt nemaipomenite dar scumpe(aprox 230 euro/kit).Despre tire balls "gem"forumurile de multe vreme,personal le consider superioare sistemelor anti pana cunoscute la noi,doar ca au si acestea minusuri,cum ar fi: montajul si intretinerea lor mult mai minutioasa si care iau mult timp si multa rabdare! http://www.tireballs.com/collections/motorcycle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Scuze ca ma bag in discutie daca luam in considrare experienta mea la enduro ce tinde spre zero. Ma gandesc la doua aspcte. Primul ar fi ca poate gumele tale fiind noi sunt un model prea moale. Chiar asa sa nu faca fata la niste spini mi se pare aiurea pentru niste gume de enduro. Cand mai mergeam si eu pe coclauri mi se intampla sa mai fac pana din diverse motive. Pana cand am facut rost de niste gume Mitas cam de 6 ani vechime. Erau atat de tari incat abea le-am bagat pe roata dar si daca faceam pana nu imi dadeam seama. Singura problema la gumele alea era ca se descompuneau si le cam sareau crampoanele. Oricum cu ele nu am facut pana niciodata. E adevarat ca pe piata uda nu aveau aderenta dar pe pamant mergeau bine. A doua chestie ar fi faptul ca depinde si pe unde te dai. Ca daca te duci prin paduri de salcam sau ai in drum o zona cu salcami pe margine e normal sa se intample. Eu la bunici aveam chiar la intrarea in curte foarte multi salcami. De cate ori ma duceam faceam pana. Am facut si trei pene dintr-o data. Asa ca am tuns salcamii sa nu mai aiba crengi pe unde treceam eu cu masina si bunica matura zona inainte sa ma duc pe acolo. Si am scapat de pene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 O sa cumpar camera heavy duty mai groasa ceva,ca asta e de tot rahatul. eeee si acum o sa incepi sa rupi valve si dupa ce o sa te saturi de investit o sa iti cumperi musuri.... da asa e cand esti tare-n pricepere sau nu ai fonduri...io stiu, ca am fost tare-n pricepere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Decembrie 29, 2013 Autor Share Postat Decembrie 29, 2013 Man,nu toti avem 250 euro sa ne luam mousse. Multumesc de sfaturi,totusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Priveste partea buna a situatiei: avand camere vei face pene des, cam 5 la 5 iesiri, ceea ce iti va scurta iesirile respective si renuntarea la cateva proxime iesiri, ceea ce v-a insemna mai putina benzina consumata, ceea ce v-a insemna mai putini bani cheltuiti, ceea ce v-a insemna economii pt achizitionarea de mousse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Man,nu toti avem 250 euro sa ne luam mousse. Multumesc de sfaturi,totusi! stiu mon cher, din pacate asa este, dar si pasiunea e mare si n-avem cum sa ne aptinem si sa stam acasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Uite ce am gasit cauciuc maxxis cross si 110.100.18 - 150 lei cauciuc maxxis cross si 120.100.18 - 100 lei cauciuc heidenau 80.100.21 - 50 lei mousse 80.100.21 - 100 lei mousse 120.100.18 - 150 lei sac hidratare scott 2.5 litri - 60 lei stare buna GPS garmin eTrex legend hcx bonus husa originala si card 2 gb 450 lei GPS -ul are doar 2 iesiri,este practic nou,detalii la tel sau pm. claudiu 0726259679 Daca vreun mousse-urile alea ti se potriveste ca si marime, poti sa incerci. Anuntul l-am gasit la pag 267 de la anunturi comerciale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 mouse spate, camera groasa pe fata. Mai eftineala decat atat nu se poate. NU e un sport ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.