TNG Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Ce AFR ai pe relanti si la acea turatie in care simti balbaiala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) nu stiu. am foslosit furtunase cu ulei la sincronizare. cum le pot masura ? Se pare ca nu am facut eu sincronizarea corect. Furtunasele care raman in aer de pe corpuri trebuiesc infundate. Trebuie infundat si furtunul gros care vine de la "Switch Valve" pe airbox si gaura aferenta? Manualul nu prea ma lamaureste. Editat Mai 5, 2014 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Sincronizarea e una, AFR-ul alta. AFR-ul se masoara cu alt device ce foloseste ca senzor o sonda lamda (sau mai multe) , nu cu vacuummetre sau furtunase cu lichid. La unele modele se poate regla de pe bord amestecul la relanti, setare care afecteaza direct AFR-ul dar mai sunt si alte variabile care influenteaza AFR-ul in afara de acea setare ( daca exista). Editat Mai 5, 2014 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Sincronizarea e una, AFR-ul alta. AFR-ul se masoara cu alt device ce foloseste ca senzor o sonda lamda (sau mai multe) , nu cu vacuummetre sau furtunase cu lichid. La unele modele se poate regla de pe bord amestecul la relanti, setare care afecteaza direct AFR-ul dar mai sunt si alte variabile care influenteaza AFR-ul in afara de acea setare ( daca exista). Multumesc frumos,m-ai scutit de un raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 ok si AFR-ul se modifica din cauza tobei si a capacului filtrului de aer? mai sunt si alte modalitati de a il corecta inafra de power commander? pana la urma la mine de ce face asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 ok si AFR-ul se modifica din cauza tobei si a capacului filtrului de aer? mai sunt si alte modalitati de a il corecta inafra de power commander? pana la urma la mine de ce face asa ? Din pacate nu poti modifica AFR de cat prin alt dispozitiv care sa modifice timpi de injectie.De ce face la tine asa..este greu de spus,parca ai avut o gramada de probleme cu acea moto,injectie,supape...etc doat mecanicul care lucrat la ea iti poate spune daca acea balbaiala pe care o reclami tu, are o cauza interna si care ar fi ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 nu eu am avut probleme la ea ci colegul ktalinn. acuzam cam aceleasi simptome doar ca la el din cate tin minte si smuncea. as duce-o la un "doctor" dar din pacate in partea asta de lume nu prea sunt priceputi. numai bine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.