Jump to content

Detinatori de Suzuki Gsx-r SRAD


biancocelleste
 Share

Intalnirea SRAD-istilor  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nu am auzit de placutele astea si nici nu prea am chef acum sa citesc despre ele. Eu am luat gold fren S3, dar daca iti permite buzunarul iti recomand Carbon Loraine tot sinterizate. Lichidul chiar nu conteaza pt ca oricum o sa il schimbi peste 2 sezoane.

Bafta la surubarit!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu in week-end am sa ma ocup de toata treaba asta, plus daca e frumos schimbat placute si lichid de frana, voi ce placute de frana folositi? eu ma gandeam la trw si lichid de la motul.

Eu am Carbon Loraine si lichid Castrol.Sunt foarte multumit.In plus am discuri braking fata,aftermarket

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema, am dat cu mult degripant si acum functioneaza, din pacate nu am avut timp sa ma ocum de frane.

Fale servisare ca sunt cam pretentioase.Poate chiar foarte pretentioase.Mie unu mi-au dat mari batai de cap si am fost nevoit sa le desfac,sa schimb oringurile,apoi sa pun furtune cu insertie metalica si in ultimul rand sa ii pun pompa cu debit marit.Acum pot sa zic ca merge perfect:D

Link to comment
Share on other sites

Ia ca pun si eu o poza cu SRADU meu ( ca va plangeati ca suntem putini : )

 

62619_412176765473567_1818726033_n.jpg?o

 

Initial era alta culoare, dar am alunecat cu ea pe o linie de tramvai si am vrut sa o vopsesc pentru ca i s-au zgariat carenele pe partea dreapta....

In rest in afara de sincronizat de 2 ori carburatia nu am avut probleme cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Mobra e din '99 si initial era gri cu negru.

 

Dupa ce am zgariat-o, m-am gandit sa pastrez aspectul original dar sa schimb culorile :)

 

Am folosit cobalt blue pentru zonele cu albastru si candy black ( perlat cu albastru ) pentru zonele negre. Stickerele le-a facut vopsitorul, le-a lipit pe moto, dupa care a dat cu lac peste.

Link to comment
Share on other sites

Ia ca pun si eu o poza cu SRADU meu ( ca va plangeati ca suntem putini : )

 

62619_412176765473567_1818726033_n.jpg?o

 

Initial era alta culoare, dar am alunecat cu ea pe o linie de tramvai si am vrut sa o vopsesc pentru ca i s-au zgariat carenele pe partea dreapta....

In rest in afara de sincronizat de 2 ori carburatia nu am avut probleme cu ea.

Sincronizat de 2 ori???Hmmm de cand o ai?Eu unu i-am facut decat o data in 4 ani si merge foarte bine de atunci

Link to comment
Share on other sites

O am din 2011...

 

Prima oara i-am facut sincronizare si curatare carburatoare in primavara lui 2012. Am cazut in decembrie 2011 cu ea pe o linie de tramvai si dup-aia a inceput sa mearga foarte prost - nu se mai tura mai mult de 4000-5000 rpm -

 

A doua sincronizare am facut-o acum o saptamana. A stat peste iarna cu putina benzina in rezervor, am pornit-o, am plecat cu ea si dup-aia tot asa, nu se mai tura si pana la urma s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca.

 

Acuma am observat inca o chestie, daca o duc in ture mari ( 10.000 - 12.000 rpm ) dupa care apas brusc ambreiajul, turatia scade sub valoarea normala de relanti si se opreste motorul.

Link to comment
Share on other sites

O am din 2011...

 

Prima oara i-am facut sincronizare si curatare carburatoare in primavara lui 2012. Am cazut in decembrie 2011 cu ea pe o linie de tramvai si dup-aia a inceput sa mearga foarte prost - nu se mai tura mai mult de 4000-5000 rpm -

 

A doua sincronizare am facut-o acum o saptamana. A stat peste iarna cu putina benzina in rezervor, am pornit-o, am plecat cu ea si dup-aia tot asa, nu se mai tura si pana la urma s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca.

 

Acuma am observat inca o chestie, daca o duc in ture mari ( 10.000 - 12.000 rpm ) dupa care apas brusc ambreiajul, turatia scade sub valoarea normala de relanti si se opreste motorul.

Din mers face lucrul asta???

Link to comment
Share on other sites

@suzukirf60

Salut,

 

Spune-mi si mie mai multe detalii despre pompa de frana cu debit marit te rog.

 

Multumesc,

Pompa Nissin de pe Honda 954:)).Ce sa iti zic mai mult despre?Eu spre deosebire de alti...nu prea imi place sa ma joc cu viata mea,asa ca am bagat instant 650 euro(discuri braking,placute carbone lorraine,furtune cu insertie metalica,servisat etrierii cu oringuri OEM suzuki ,pompa frana,lichid frana castrol) in sistemul de franare.Si pe langa asta,in momentul in care am pus motocicleta la vanzare cu 1600,primesc oferte de la "glumeti",de 1000 euro :alcy: .Sa nu mai zic de kit lant nou,cauciucuri noi,bujii,absolut toate filtrele,baterie cu gel Varta(funstart),toba devil,etc....In fine,noi sa fim sanatosi:)).Nu ma deranjeaza daca ma mai dau cu ea inca 1,2 ani.

 

Degeaba pui pompa daca ai furtune simple si probleme cu inelusele de la etrieri.N-o sa vezi nici-o diferenta.....

 

P.S.Care are nevoie,fac servisare de etrierii fata/spate(inclusiv ungere cu TRW,lucru pe care nu l-am vazut sa il faca in service)

Link to comment
Share on other sites

@suzukirf60

 

In mers face. Daca stau pe loc si doar o turez atunci revine la relanti cum trebuie. Daca sunt in mers si accelerez puternic, o duc in ture mari, apas ambreiajul si uneori turatia scade mult sub relanti si se opreste motorul.

Link to comment
Share on other sites

@suzukirf60

 

In mers face. Daca stau pe loc si doar o turez atunci revine la relanti cum trebuie. Daca sunt in mers si accelerez puternic, o duc in ture mari, apas ambreiajul si uneori turatia scade mult sub relanti si se opreste motorul.

Din ce zici tu,se pare ca e din alimentare....La cine ai facut sincronizarea?Ai pus cumva filtru separat de benzina?Sa sti ca ea are direct unu in rezervor.Se poate ca ala sa fie infundat mai mult ca sigur

Link to comment
Share on other sites

La Florin am fost sa imi faca sincronizarea. Motocicleta merge foarte bine, trage cum trebuie, porneste bine. Singura chestie e problema descrisa mai sus...

 

Am pus un filtru de benzina intre blocul de carburatoare si rezervor ca sa nu mai bage chiar toate mizeriile din benzina; La filtrul din rezervor nu am umblat deloc ( e cumva sorbul ala care vine pe pompa de benzina ? )

Link to comment
Share on other sites

La Florin am fost sa imi faca sincronizarea. Motocicleta merge foarte bine, trage cum trebuie, porneste bine. Singura chestie e problema descrisa mai sus...

 

Am pus un filtru de benzina intre blocul de carburatoare si rezervor ca sa nu mai bage chiar toate mizeriile din benzina; La filtrul din rezervor nu am umblat deloc ( e cumva sorbul ala care vine pe pompa de benzina ? )

E bagat in rezervor filtru.E pur si simplu o sita....Ce filtru de benzina i-ai bagat?Daca nu e debitat calumea,adica e mai mic la diametru nu e bine.Am uitat sa te intreb.Dupa ce face asa,daca o lasi pe loc la relanti,apoi se tureaza iar in 10000?

Link to comment
Share on other sites

Pai dupa ce se opreste si o pornesc din nou, merge normal; de vreo 2 zile am vazut ca nu a mai facut asa.

Filtrul e d-ala de dacie de 5 ron... Ma gandesc ca daca era prea mic filtrul nu se mai alimenta cum trebuie in mers

Link to comment
Share on other sites

Pai dupa ce se opreste si o pornesc din nou, merge normal; de vreo 2 zile am vazut ca nu a mai facut asa.

Filtrul e d-ala de dacie de 5 ron... Ma gandesc ca daca era prea mic filtrul nu se mai alimenta cum trebuie in mers

pai daca nu are debitul cat trebuie n-o sa iti mearga.Gandeste ca o dacie nu consuma atat de mult cat un 600.Ti-ar fi de mirare ca are motorul dublu,dar dacia scoate doar 54 de cai,iarasi gsxr-ul 110,deci ii trebuie benzina mai multa.Scoate si verifica filtr-ul de bezina intai din rezervor.Dupa ce verifici alimentarea,verifica si furtunele(se poate sa aiba mizerie prin ele).Daca ai verifiat tot,dute la cineva capabil care stie sa faca niste carburatoare.Recomand TNG(asa are numele pe forum).Poate sa ramana plutitoarele inchise sau cine stie ce inchide in carburator.

Link to comment
Share on other sites

Salutare oameni buni si HRISTOS A INVIAT! caut si eu de ceva vreme asa ceva /index.php?/topic/708736-cumpar-aripa-spate-cu-protectie-lant-suzuki-gsx-r-600-model-srad/ aveti idee sau vreo recomandare ceva unde as putea gasi (eventual daca a facut cineva/improvizat ceva ) Paste Fericit sa aveti si un asfalt cat mai uscat :peace:

Link to comment
Share on other sites

Salutare oameni buni si HRISTOS A INVIAT! caut si eu de ceva vreme asa ceva /index.php?/topic/708736-cumpar-aripa-spate-cu-protectie-lant-suzuki-gsx-r-600-model-srad/ aveti idee sau vreo recomandare ceva unde as putea gasi (eventual daca a facut cineva/improvizat ceva ) Paste Fericit sa aveti si un asfalt cat mai uscat :peace:

Adevarat a Inviat!.Cam complicat sa gasesti asa ceva...Cauta pe ebay(uk) si o sa gasesti sigur.Cu livrarea de acolo vezi ca o sa te ajute un baiat tot de pe forum(nu stiu cum il cheama,dar gasesti tu postarea lui...).Spor:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...