Jump to content
Sign in to follow this  
KIDROCK

KTM sau Husqvarna

Recommended Posts

Ma aflu in situatia in care trebuie sa aleg una din ele,aveam in plan si speed dar e in mare parte scos din calcule.Asadar,nu ma pot opune iubirii mele pentru monocilindre si caut sa cumpar un SM.

KTM am avut vreo 3 ani,si pot sa spun ca am fost multumit cat de cat,stricaciuni minore,piese scumpe dar per total,multumit.Acum,eu nu stiu nimic despre Husqvarna,fiabilitate,costuri,intretinere si deci apelez la voi in a ma ajuta sa iau decizia asta mai usor.

Va multumesc,astept cu mare interes parerile voastre

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff.... :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca zici si ce ani te intereseaza, poate reusim sa te ajutam.

Husky pana in 2002 au avut "hibe", diverse chestii ascunse de care trebuia sa tii cont ca sa mearga motorul bine. Apoi le-a preluat BMW-ul si le-a facut fiabile, chiar daca au mai pastrat o multime de piese italienesti (la mine, pe oala de ambreiaj din 2009 scrie tot Cagiva). Ca si biciclete, sunt o idee mai grele decat KTM-urile, dar suspensiile par un pic mai bune decat la KTM, dupa 2008-2009, cand au trecut de la Showa la Kayaba, parca.

Cat despre piese...nu mi se par deloc mari la KTM. La Husqvarna sunt o idee mai scumpe chiar.

 

Eu vorbesc doar din punctul de vedere la unei capre transformabila in SM, gen un EXC SM sau un TE SM. Nu stiu nimic de KTM 690 sau alte SM-uri mari.

Edited by mircea.cazachevici

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi de raspuns,am purtat aseara o discutie cu cineva si mi-a scos si KTM si Husqvarna din cap,pe motiv ca primul e scump iar al doilea cica nu ar fii asa reusit.Ca idee aveam in plan LC4 SM 2004-2006 si 610 SM 2008+/-.Reiau cautarile si revin daca mai e ceva.Multumesc de raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici cred ca e mai mult chestie de gust.

De curiozitate, care ar fi, in opinia celui care te-a sfatuit, un motor si ieftin si reusit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca deja stii la ce o sa folosesti motoreta...ce buget ai...si date tehnice etc etc daca te-ai oprit la modele astea 2. Deci ia-o pe care o gasesti in stare mai buna la banii de care dispui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

610 2008 - ciudatenie :) injectie cu soc, senzor de temperatura care se bubu la prima spalare, scarita cazuta de la vibratii, motor care nu mai voia sa porneasca neam la 11 noaptea in benzinarie, dupa ce mersese fain pana acolo - dar a pornit la o zi dupa fara probleme… si toate astea la kilometraj de mobra "virgina".

Share this post


Link to post
Share on other sites

lc4 este net superior si ca bicicleta si ca motorizare.

husqi e foarte supravirajat, nu este linear in viraje, dupa o anumita inclinare cade violent in viraj. ciudata senzatie!

a, si inca ceva, lc4 e vesnic :)))

Edited by stulewa

Share this post


Link to post
Share on other sites

In opinia amicului ce m-a sfatuit,dat fiind cerintele mele,ar fii asiaticile,eu folosind motoreta la o naveta zilnica de 110 km pe zi.Sincer nu ma atrage respectiva,si imi pare rau ca nu pot nici KTM sa iau,nu sunt intr-o situatie financiara grozava incat sa imi permit reparatii si piese,eu am iubit KTM ce l-am avut dar nu l-am folosit cum intentionez sa o folosesc pe asta.

In mare parte am revenit la speed din mai multe considerente.

Va multumesc oricum pentru raspunsuri si pentru ajutor,chiar au contat

Share this post


Link to post
Share on other sites

In opinia amicului ce m-a sfatuit,dat fiind cerintele mele,ar fii asiaticile

 

sm asiatic de 600? sorry, da' nu-s... poate un xr cu roti sm… dar altfel, singura de care stiu e de fapt europeana (xt660x) si aia e sm cam cum e dusteru offroader :)

Edited by b374

Share this post


Link to post
Share on other sites

sm asiatic de 600? sorry, da' nu-s... poate un xr cu roti sm… dar altfel, singura de care stiu e de fapt europeana (xt660x) si aia e sm cam cum e dusteru offroader :)

exact,despre mobra asta imi vorbea si el,scuze ca nu am fost explicit,tocmai de asta am si scos-o din calcule

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca vrei mono si naveta, te poti gandi si la un GS 650 simplu sau Dakar

ai confort, consum mic si este destul de fiabila

doar ca piesele nu sunt ieftine la Bavaria

dar in acelasi timp nici nu se strica prea des.



------------

 

+ un test interesant -

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca vrei mono si naveta, te poti gandi si la un GS 650 simplu sau Dakar

ai confort, consum mic si este destul de fiabila

doar ca piesele nu sunt ieftine la Bavaria

dar in acelasi timp nici nu se strica prea des.

 

------------

 

+ un test interesant -

Sa stii ca daca iti iei o motoreta avand in minte consumul mic,nu esti castigat intotdeauna.

Am vrut si eu sa imi iau f650 gs si,dupa ce am testat 2 astfel de utilaje si m-am documentat bine,mi-a iesit din cap ideea.

Acest model mi s-a parut cel mai lesinat monocilindru cu care am mers vreodata.Nu mai zic de vibratiile foarte mari care se simt,frane mediocre spre slabe si bicicleta proasta.

Nu stiu ce inseamna pentru fiecare costul de intretinere la o motocicleta,dar atunci cand ti se cere o suma cu 3 cifre in euro pentru un amarat de filtru de benzina,aia nu mai e placere,ci paguba.

Edited by ScoRider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul de benzina nu e relevant deoarece se poate pune fara probleme filtru auto care se potriveste si care costa vreo 70 lei. Folosesc asa ceva si merge perfect.

Daca iau in calcul doar monocilindrele, am detinut de-a lungul timpului klr, ttr, lc4, doua gs-uri 650 si un xchallenge. Din toate astea pot spune ca lc4 si ttr au fost cele mai vanoase, dar am si avut ceva mici probleme tehnice. Klr-ul nu m-a impresionat in niciun fel.

Gs-ul nu da senzatia de vana din cauza maparii injectiei. Spre ex. Xchallenge-ul are vreo 50 si ceva de cai dar ttr-ul care are vreo 45 se simte mai vanos. Injectia da puterea liniar, in schimb carburatorul o da toata o data si de aici si senzatia de putere mai mare.

Nu stiu ce-ai testat tu, dar la franare, prin comparatie cu celelalte monocilindre pe care le-am avut, nici pe departe nu pot spune ca GS-ul sta prost.

Despre vibratii cred ca glumesti. Te-ai urcat vreodata pe lc4 640?

La manevrabilitate, e adevarat ca un dual sport precum lc4 sta mai bine. Daca iei in calcul doar pozitia mai apropiata de ghidon, si tot face diferenta. Dar GS 650 e un enduro-touring. Pozitie mai spre spate. Plus ca e mai greu.

Iar in conditiile in care se face naveta zilnic 110km, da, chiar cred ca ar trebui sa te intereseze consumul. GS-ul meu ia 3,5 pe sosea cu vreo 90-100 la ora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,am mers pe lc4,dar era SM si am facut mai mult prostii cu el,nu am stat sa il testez la drum lung,asa ca nu pot sa ma pronunt in vederea vibratiilor.

Tot consumul l-am avut si eu prioritar cand mi-am luat ultima motoreta,dar nici sa am un consum de 3,5% si sa ma rog de ea, nu vreau.

Pentru ceea ce vreau eu (plimbari lungi,viteza 120-140,bicicleta si consum mic),Sv-650 s-a potrivit perfect !

Edited by ScoRider

Share this post


Link to post
Share on other sites

naveta, pff, simplu coane : BURGMAN 400....... E BLANA, eu am o coaja d-asta si e minunata, comfort, loc de bagaje, viteza, demaraj decent...de ce sa te chinui pe sm???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...