Sari la conținut

Inaltare ghidon naked


Postări Recomandate

La GS500 e enorm 20 de cm. De ce nu cumperi direct un chopper, oricum dacă ridici aşa mult ghidonul ai să vrei apoi să modifici poziţia picioarelor.

Trebuie să iei în calcul că va trebui să lungeşti toate cablurile electrice şi ambreiajul,acceleraţia,, racordul de frână .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic, solutia ce mai simpla, schimbi ghidonul, numai ca, practic, dai peste problema ridicata de Penetru, nu-ti mai ajung sarmele, cablurile. Asa ca mai bine schimbi motorul.

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde-l si ia un enduro-touring sau cum zice si penetru un chopper,o sa ai o pozitie a spatelui si picioarelor mult mai comoda ca banuiesc ca pt asta vrei sa modifici ghidonul,si in plus de asta, ar arata caraghios rau motoreta cu ghidonul asa sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e cam mult 20cm ce-i drept, m-as multumi si cu mai putin probabil, dar nici 3cm cum vad la inaltatoarele pe care le-am gasit pana acum, nu prea mi se pare mai nimic...

 

ideea e ca nu-mi place cum stau cu mainile si as vrea o pozitie mai aproape de 90 de grade cu triunghiul gen ca la cruiser si cam atat am estimat eu ca ar trebui inaltat in cazul meu, dar si ceva gen 7-10cm o sa fie o imbunatatire semnificativa, mi-ar fi mai confortabil sa tin bratele ceva mai drept si nu in jos.

 

M-am mai gandit si fie cu in inaltator de ghidon suficient de mare sau pur si simplu un ghidon mi se pare cel mai simplu si cumva in limita permisa de cabluri ca daca ma apuc sa le lungesc se complica putin treaba...

Editat de adrian_mirea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai idee cat conteaza acei 3 cm. Pe de alta parte, vezi ca sunt inaltatoare care modifica nu numai inaltimea ci si retrage catre pilot pozitia ghidonului, tot cu vreo 2-3 cm, astfel incat vei sta mai drept, dupa cum iti doresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In poza sunt mai mult de 20 cm da' nu conteaza. Te sfatuiesc sa te urci, mai intai, pe un moto cu asemenea ghidon, sa vezi cum este. Ma indoiesc sa mergi prea multi km cu mainile ridicate, plus ca asemenea ghidon se preteaza pe un motor mai "asezat", GS-ul tau fiind cam usurel, maniabilitatea va avea de suferit. Nu de alta dar sa nu muncesti degeaba si sa nu te simti bine pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...