bunu'doi Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Salutare, Dupa cum spuneam si in titlu', vreau sa schimba pompa de frana normala cu una radiala...dupa parerea mea nu ar trebuii sa fie nicio problema, dar totusi vreau sa ma asigur ca etrierii(cei folositi cu pompa de frana normala) functioneaza corespunzator si cu o pompa radiala, fara a face inca, conversia. Deci ar fi o problema daca as folosii o pompa radiala in locul celei normale, fara alte modificari? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Nicio problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Deci ar fi o problema daca as folosii o pompa radiala in locul celei normale, fara alte modificari? Debitul prea mic al pompei este singura problema care poate interveni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Salutare, Dupa cum spuneam si in titlu', vreau sa schimba pompa de frana normala cu una radiala...dupa parerea mea nu ar trebuii sa fie nicio problema, dar totusi vreau sa ma asigur ca etrierii(cei folositi cu pompa de frana normala) functioneaza corespunzator si cu o pompa radiala, fara a face inca, conversia. Deci ar fi o problema daca as folosii o pompa radiala in locul celei normale, fara alte modificari? Multam Cunosti diferentele intre pompa de frana normala si pompa radiala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu'doi Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 Multumesc tuturos pentru lamurire, deci ca si o concluzie nu ar trebuii sa fie nicio problema, doar cu specificatia de a verifica daca presiunea aplicata pe pistonasele etriierului este indeajuns. Cunosti diferentele intre pompa de frana normala si pompa radiala ? Nu am desfacut niciodata o pompa de frana sa vad ce si cum se intampla acolo, dar presupun ca principul de functionare e accelasi( un piston care impinge uleiul prin conducte la etrieri). Iar la frana radiala pistoasul se actioneaza perpendicular pe maneta, in schimb la pompa normala actionarea se face paralel(in prelungirea manetei). Cum a spus si Cesar, grija imi era in legatura cu debitul(ma gandeam ca pistonasele din etrieri trebuie sa aibe o cursa mai mica, in cazul franei radiale si mai mare in cazul celei normale...aici imi era nelamurirea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Poti folosi fara probleme o pompa radiala in locul celei normale, daca volumul de lichid impins la o cursa normala a manetei e suficient, dupa cum ti-au recomandat si forumistii de mai sus... ca regula generala, daca etrierii motocicletei donatoare au pistonase mai multe/mai mari ca diametru sau macar la fel, pompa va face treaba buna si pe modelul tau. In principiu, ar trebui sa ai o forta de franare mai mare la o apasare mai fina a manetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu'doi Postat Martie 24, 2014 Autor Share Postat Martie 24, 2014 Poti folosi fara probleme o pompa radiala in locul celei normale, daca volumul de lichid impins la o cursa normala a manetei e suficient, dupa cum ti-au recomandat si forumistii de mai sus... ca regula generala, daca etrierii motocicletei donatoare au pistonase mai multe/mai mari ca diametru sau macar la fel, pompa va face treaba buna si pe modelul tau. In principiu, ar trebui sa ai o forta de franare mai mare la o apasare mai fina a manetei. Multumesc de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.