angady Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) salut , ieri mi-a sarit lantul de distributie cu 2-3 dinti , pentru ca s-a slabit , si ramanea supapele de evacuare deschise si palea pistonul in ele . Am desfacut capacul de la supape , si am constatat ca intinzatorul era dat la maxim , asa ca lantul e intinz si uzat. Am dat comanda de un lant nou , si miine trebuie sa apara . Problema e ca nu gasesc semnul de la ambielaj , semnul de la axul cu came l-am gasit. Este vorba de un piaggio x9 180cc amalfi. Daca tot nu gasesc semnul din cunostintele mele la masini , as pune cam asa , pistonul in sus de tot , si supapele inchise , asta este regula la masini. Cei care nu au habar ii rog frumos sa se abtina si sa nu faca post pentru +1. Multumesc Editat Martie 11, 2014 de angady Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 e da nu ti-o stricat nimic faptul ca o lovit pistonul in supape? , si referitor la semn , trebuie sa le gasesti , curata bine acolo si sigur o sa le gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angady Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Nu a stricat nimic pentru ca tot s-a intimplat cand am vrut sa-l pornesc , am dat la buton 2 secunde , bateria fiind moarta , starterul a miscat putin motorul ,am bagat la redresor bateria , si cand sa-i dau iar , nu a mai mers , apoi am constatat ca e blocat motorul.. Deci am o sageata pe roata de pe variator , dar nu stiu langa ce sa aliniez sageata .. am sters pe acolo bine dar nu am gasit nimic . Am incercat sa pun axul cu came la semn , si sa ridic pistonul in sus. si corespunde , supapele sunt inchise si pistonul in sus de tot. Cred ca asa o sa pun distributia , asa e si logic , dar vroiam sa fac ca la carte Editat Martie 11, 2014 de angady Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Si eu ma intreb daca nu ti-a deformat supapele. Pai cauta un manual pe net daca chiar vrei sa faci ca la carte. Si poate manualul iti spune si unde e semnul pe care-l cauti.. In mod normal, da, e cum zici, se pune pistonul la TDC (top dead center, punct mort superior), cu supapele inchise. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Ai baut ceva si nu nEmeresti tastele??? Cand ai sa intrebi ceva COERENT, ai sa primesti un raspuns coerent... Deci...despre ce vorbim??? Si eu ma intreb daca nu ti-a deformat supapele. Pai cauta un manual pe net daca chiar vrei sa faci ca la carte. Si poate manualul iti spune si unde e semnul pe care-l cauti.. In mod normal, da, e cum zici, se pune pistonul la TDC (top dead center, punct mort superior), cu supapele inchise. Bafta! Lasal-l frate cu TDC (pms)...ca el vrea sa absolve clasa 8-a acum....ce deformari de supape...e "glantz" asa prevede dupa ce "da pistonu' in supape"... Editat Martie 11, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 eu tot nu inteleg cum sa-ti sara lantu de distributie cand motoru e oprit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 decat sa merg la un mecanic mai bine... risc sa ies de 10 ori mai scump... net, manual de service, garnituri nu silicon si bafta sa-ti iasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 eu tot nu inteleg cum sa-ti sara lantu de distributie cand motoru e oprit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 ffff tare !!! asa ca sa ma bag si eu in seama : supapele is .. pistonul sus poate fi si pe admisie si pe "scanteie" ( ca sa intelegi) ... deci vezi cum rezolvi ecuatia asta ! piston , supape, timpi. ... restu sunt detalii, Si pentru ca motociclete . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 decat sa merg la un mecanic mai bine... risc sa ies de 10 ori mai scump... net, manual de service, garnituri nu silicon si bafta sa-ti iasa. ...daca nu ai trei maini stangi DA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angady Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 eu tot nu inteleg cum sa-ti sara lantu de distributie cand motoru e oprit? A sarit lantul cand am dat sa-l pornesc. Ai baut ceva si nu nEmeresti tastele??? Cand ai sa intrebi ceva COERENT, ai sa primesti un raspuns coerent... Deci...despre ce vorbim??? Daca te roade pe interior , sa stii ca nu am baut nimic . Si daca ai de gand sa te dai mare pe aici , si sa-ti arati obiceiurile spurcate te-as ruga sa te abtii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 A sarit lantul cand am dat sa-l pornesc. Daca te roade pe interior , sa stii ca nu am baut nimic . Si daca ai de gand sa te dai mare pe aici , si sa-ti arati obiceiurile spurcate te-as ruga sa te abtii da tu ai legat electromotoru la 380v de o avut atata putere? cum mama naibii sa sara de la cat invarte electromotoru ! tu te auzi ce spui.Omule , lantul ala ori o fost sarit mai demult CU MOTORU PORnit ca altfel n-are cum , ori s-o jucat cineva la intinzator si lo slabit de o sarit lantu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babalau Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Nu a stricat nimic pentru ca tot s-a intimplat cand am vrut sa-l pornesc , am dat la buton 2 secunde , bateria fiind moarta , starterul a miscat putin motorul ,am bagat la redresor bateria , si cand sa-i dau iar , nu a mai mers , apoi am constatat ca e blocat motorul.. Deci am o sageata pe roata de pe variator , dar nu stiu langa ce sa aliniez sageata .. am sters pe acolo bine dar nu am gasit nimic . Am incercat sa pun axul cu came la semn , si sa ridic pistonul in sus. si corespunde , supapele sunt inchise si pistonul in sus de tot. Cred ca asa o sa pun distributia , asa e si logic , dar vroiam sa fac ca la carte De unde sti ca nu sa stricat nimic acolo ? ai dat chiuloasa jos ca sa verifici ? si dupa cum zice si rares cum draq sa sara lantu` daca motoreta nu a pornit ,mai mult daca zici ca nici nu a invirtit cum trebe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) A sarit lantul cand am dat sa-l pornesc. Daca te roade pe interior , sa stii ca nu am baut nimic . Si daca ai de gand sa te dai mare pe aici , si sa-ti arati obiceiurile spurcate te-as ruga sa te abtii ...pe exterior de fapt ON Esti depasit de sirul evenimentelor, mergi la un om care stie ce are de facut... Editat Martie 11, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Palitura cransena Palesc supapele-n piston Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Singura chestie pe care am gasit-o in manual legat de semnele alea este la reglajul supapelor:"Rotate the driving pulley anticlockwise until the mark on the camshaft is aligned with the mark on the cylinder head cover, and the "T" mark on the outside of the rotor is aligned with the reference mark on the thread of the inspection plug hole." Poate gasesti mai multe in manual: http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Piaggio%20X9/125/x9_125_180_Manual_Full.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angady Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 (editat) da tu ai legat electromotoru la 380v de o avut atata putere? cum mama naibii sa sara de la cat invarte electromotoru ! tu te auzi ce spui.Omule , lantul ala ori o fost sarit mai demult CU MOTORU PORnit ca altfel n-are cum , ori s-o jucat cineva la intinzator si lo slabit de o sarit lantu ! Lantul e foarte uzat , intinzatorul era la maxim , am dat la starter de 2 ori si apoi nu a mai vrut. Am pus lantul si am rotit motorul cu mana , si nu e stricat nimic , supapele se inchid bine. Singura chestie pe care am gasit-o in manual legat de semnele alea este la reglajul supapelor: "Rotate the driving pulley anticlockwise until the mark on the camshaft is aligned with the mark on the cylinder head cover, and the "T" mark on the outside of the rotor is aligned with the reference mark on the thread of the inspection plug hole." Poate gasesti mai multe in manual: http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Piaggio%20X9/125/x9_125_180_Manual_Full.pdf Doar asta am gasit si eu , de aceea am facut topicul asta. Multumesc ca ai incercat . Editat Martie 11, 2014 de angady Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 da mai omule , dar ca lantul sa ajunga in halul asta pun pariu ca o sarit macar o data in mers , pentru ca daca ai zis ca de la o tura de electromotor o sarit motorul ala sigur nu o mers bine cand o fost pornit data trecuta , ia frumos chiulasa jos si verifica supapele si pistonu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babalau Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Eu am auzit ca cei mai tari mecanici sint "GINECOLOGI" Cred ca sa uitat pe teava de esapament si a vazut ca inchid supapele bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angady Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 Deci eu am cerut doar semnele dar vad ca toti o ard cu off topic. Cer TC de la un moderator. Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) http://www.scootermanuals.us/manuals/125/x9_125_180_manual_full.pdf LE Singura chestie pe care am gasit-o in manual legat de semnele alea este la reglajul supapelor:"Rotate the driving pulley anticlockwise until the mark on the camshaft is aligned with the mark on the cylinder head cover, and the "T" mark on the outside of the rotor is aligned with the reference mark on the thread of the inspection plug hole." Poate gasesti mai multe in manual: http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Piaggio%20X9/125/x9_125_180_Manual_Full.pdf Scuze, nu am vazut ca i-ai pus tu link...acelasi i-am dat si eu. Toate bune Editat Martie 11, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 salut , ieri mi-a sarit lantul de distributie cu 2-3 dinti , pentru ca s-a slabit , si ramanea supapele de evacuare deschise si palea pistonul in ele . Am desfacut capacul de la supape , si am constatat ca intinzatorul era dat la maxim , asa ca lantul e intinz si uzat. Am dat comanda de un lant nou , si miine trebuie sa apara . Problema e ca nu gasesc semnul de la ambielaj , semnul de la axul cu came l-am gasit. Este vorba de un piaggio x9 180cc amalfi. Daca tot nu gasesc semnul din cunostintele mele la masini , as pune cam asa , pistonul in sus de tot , si supapele inchise , asta este regula la masini. Cei care nu au habar ii rog frumos sa se abtina si sa nu faca post pentru +1. Multumesc Pe volanta are niste semne F SI T ar trebui sa fie la semnul T sau cand pistonul este in PME (SUS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Domnilor , depre ce vorbim aici ! Omul se incapataneaza sa mearga la specialisti de frica ca....... Asta am retinut ! Mai departe daca il intrebi de timpii motorului si alte cele, treaba se complica dar nu e esential ! Cei drept unii se vindeca si cu leacuri babesti ca nu au nevoie de consult la medic ! Si daca il intrebi de o cheie dinamometrica zice ca-l injuri de mama. Presupun ca de saracul motor s-a tras la maxim si daca nu a stiut sa remarce zgomotul puternic ,care il facea la pornire motorul rece ,fiind si lantul foarte slab pentru ca intinzatorul era la maxim ,problema aparuta cu minim vreo 4 luni inca din sezonul trecut , tragem concluzia ca o maciuca la un car de oale sparte e suficient ! Sper sa-i reuseasca experimentul si sa devina cel mai mare specialist in servisat motoare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Domnilor , depre ce vorbim aici ! Omul se incapataneaza sa mearga la specialisti de frica ca....... Asta am retinut ! Mai departe daca il intrebi de timpii motorului si alte cele, treaba se complica dar nu e esential ! Cei drept unii se vindeca si cu leacuri babesti ca nu au nevoie de consult la medic ! Si daca il intrebi de o cheie dinamometrica zice ca-l injuri de mama. Presupun ca de saracul motor s-a tras la maxim si daca nu a stiut sa remarce zgomotul puternic ,care il facea la pornire motorul rece ,fiind si lantul foarte slab pentru ca intinzatorul era la maxim ,problema aparuta cu minim vreo 4 luni inca din sezonul trecut , tragem concluzia ca o maciuca la un car de oale sparte e suficient ! Sper sa-i reuseasca experimentul si sa devina cel mai mare specialist in servisat motoare ! el nu stie ce e timpii , defapt stie ca la timpu prezent motoru nu merge ,si vrea sa mearga la timpu viitor:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babalau Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) el nu stie ce e timpii , defapt stie ca la timpu prezent motoru nu merge ,si vrea sa mearga la timpu viitor:))) La cit de mult se incapataneaza sa creada ca singura lui buba e lantu` sigur nu va merge nici la timpu viitor Editat Martie 12, 2014 de Babalau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.