XorX Postat Mai 6, 2004 Share Postat Mai 6, 2004 Am intins lantul de transmisie (Virago 125) si dupa ce l-am intins a inceput sa faca ceva zgomot (un Zumzait... cind ma opresc la stopuri si tin ambreiajul strins). Zgomotul asta e pentru ca e prea intins?? (sageata de 2,8cm iar in carte zice 3-4cm..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jimmy Postat Mai 15, 2004 Share Postat Mai 15, 2004 Am intins lantul de transmisie (Virago 125) si dupa ce l-am intins a inceput sa faca ceva zgomot (un Zumzait... cind ma opresc la stopuri si tin ambreiajul strins). Zgomotul asta e pentru ca e prea intins?? (sageata de 2,8cm iar in carte zice 3-4cm..) Nu e bine daca e prea întins,se poate rupe si sparge blocul motor !!! Atentie pentru ca eu am patit-o rau de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bidi Postat Mai 19, 2004 Share Postat Mai 19, 2004 daca este prea intins se poate rupe sau apare uzura prematura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Mai 19, 2004 Admin Share Postat Mai 19, 2004 (sageata de 2,8cm iar in carte zice 3-4cm..) Daca asa zice in carte, asa trebuie sa faci. Daca e prea intins se uzeaza prematur, uzeaza pinioanele, tensioneaza lagarele de la ax, se poate rupe (nasol in mers). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 19, 2004 Share Postat Mai 19, 2004 Stai putin si lamureste-ma.Cum zumzaie cind opresti?In mod normal ar trebui sa sune in mers,nu?Oricum verifica-l daca nu e uzat. Dupa cite stiu eu,la verificare procedezi cam asa: Slabesti lantul mult sau il dai jos daca poti si il pui peste pinionul rotii,pe dinti,astfel incit sa urmareasca toata circumferinta pinionului(360 grade),dupa care tii strinse capetele lantului,acolo unde se unesc.Din partea diametral opusa tragi lantul inspre exterior.Daca se ridica mai mult de inaltimea unui dinte atunci e uzat(cu conditia ca pinionul sa fie ok).In cazul in care e uzat pinionul,asta se vede dupa dintii lui care is ascutiti, deformati(adusi de virf),sau golurile dintre dinti in forma de semicerc sint ovalizate. Cel mai des sint uzate amindoua,pentru ca un lant uzat uzeaza si pinionul pe care calca.In cazul asta daca nu ai bani imediat de set nou(cred ca ajung cam pe la 100 euro,lantul si ambele pinioane),da cu spray special de lant,lasa-l putin mai slabit si nu te aventura departe,sau daca o faci,ia cu tine o za demontabila si ceva de desfacut zale rupte(presa pt.lant sau dorn si ciocan)pentru cazul in care ti se rupe lantul in pustie. A,am uitat sa iti spun ca in general,la uzura de lant-pinioane mare,zumzaitul in cauza nu e continuu,ci pulsatoriu in intensitate,dupa lungimea lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SVR Postat Mai 20, 2004 Share Postat Mai 20, 2004 Dupa cite stiu eu,la verificare procedezi cam asa:Slabesti lantul mult sau il dai jos daca poti si il pui peste pinionul rotii,pe dinti,astfel incit sa urmareasca toata circumferinta pinionului(360 grade),dupa care tii strinse capetele lantului,acolo unde se unesc.Din partea diametral opusa tragi lantul inspre exterior.Daca se ridica mai mult de inaltimea unui dinte atunci e uzat(cu conditia ca pinionul sa fie ok).In cazul in care e uzat pinionul,asta se vede dupa dintii lui care is ascutiti, deformati(adusi de virf),sau golurile dintre dinti in forma de semicerc sint ovalizate. Verificarea lantului, recomandata de producator, este masurarea distantei dintre un numar de zale cu lantul intins de o greutate de 20kg. Daca valoarea masurata este mai mare decat cea recomandata de producator, atunci lantul este uzat. Mai multe detalii gasesti la:http://www.regina.it/oldregin/products/choose.htm Sper ca ti-a fost de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 21, 2004 Autor Share Postat Mai 21, 2004 Multumesc mult de informatii, m-am dus si l-am mai slabit si acum e mult mai bine (sper sa nu-l fi slabit prea mult ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 21, 2004 Share Postat Mai 21, 2004 Mai bine mai slab decat prea strans...forteaza toti rulmentii. cand se uzeaza incepe sa nu mai calce corect,distanta dintre zale nu se mareste egal,ti se pare ca merge cu "noduri". Metoda cu infasuratul in jurul foii e buna, poti face de altfel o verificare rapida tragand de lant montat normal, apucat din spatele foii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.