Sari la conținut

apa in cilindru rs 125


Postări Recomandate

Buna.De cateva zile am incercat sa pornesc motocicleta(rs 125) dupa iarna.Am constatat ca lichidul de racire ajunge in cilindru. Inainte sa ma apuc de lucru as dori sa imi spuneti niste pareri , pe unde este cel mai probabil sa intre apa , pe la o-ringul mare din capat de la cilindru, pe la cel mic de la capacul bujiei , sau pe la garnitura de chiulasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2 timpi nu ai chiulasa, schimba acea garnitura care tu ii zici "de chiulasa";a avut antigel peste iarna? Ca daca era apa înăuntru mai mult ca sigur a inghetat si a fisurat ceva pe acolo.

Dar tu cum ii zici? Capac de cilindru? Normal ca ai chiuloasa si la 2t,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri.Mai am o intrebare : am gasit un kit complet de garnituri in care erau 3 garnituri de "chiulasa'' , pe cand intr-un filmulet de demontare era numai 1.stie cineva de ce sunt 3 in set ? am gasit si individual garniturile si sunt de doua feluri : de 0.3 mm si 0.5 mm , care ar fi cea mai potrivita? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de mai multe dimensiuni pentru a compensa materialul prelucrat in momentul in care se efectueaza o planare de chiuloasa. De fiecare data cand planezi chiuloasa se ia garnitura din ce in ce mai groasa. Nu e nici o problema daca o iei pe cea mai groasa , pentru ca modificarea capacitatii camerei de ardere este infima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.Am desfacut capacul de la cilindru , o-ringul mare pare sa fie bun, am desfacut apoi cilindrul si garnitura de chiuloasa este buna si am constatat ca a ajuns apa in locasul ambielajului,am scos apa afara si dupa aceea am pus apa in locasul din partea din fata a cilindrului si aceasta curge tot la ambielaj.Este normal acest lucru si daca nu din ce cauza se poate intampla asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca peste iarna ai avut doar apa chioara in ea si nu amestecata cu antigel atunci ai spart blocul motor (acolo in fata la pompa). trebuie sa te uiti atent pe unde curge apa in ambielaj si o sa vezi probabil fisura. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...