alexxnfs Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Buna.De cateva zile am incercat sa pornesc motocicleta(rs 125) dupa iarna.Am constatat ca lichidul de racire ajunge in cilindru. Inainte sa ma apuc de lucru as dori sa imi spuneti niste pareri , pe unde este cel mai probabil sa intre apa , pe la o-ringul mare din capat de la cilindru, pe la cel mic de la capacul bujiei , sau pe la garnitura de chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 La 2 timpi nu ai chiulasa, schimba acea garnitura care tu ii zici "de chiulasa";a avut antigel peste iarna? Ca daca era apa înăuntru mai mult ca sigur a inghetat si a fisurat ceva pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Sigur garnitura este fisurata/rupta. Schimb-o si o sa fie OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 La 2 timpi nu ai chiulasa, schimba acea garnitura care tu ii zici "de chiulasa";a avut antigel peste iarna? Ca daca era apa înăuntru mai mult ca sigur a inghetat si a fisurat ceva pe acolo. Dar tu cum ii zici? Capac de cilindru? Normal ca ai chiuloasa si la 2t, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 23, 2014 Autor Share Postat Martie 23, 2014 Multumesc de raspunsuri.Mai am o intrebare : am gasit un kit complet de garnituri in care erau 3 garnituri de "chiulasa'' , pe cand intr-un filmulet de demontare era numai 1.stie cineva de ce sunt 3 in set ? am gasit si individual garniturile si sunt de doua feluri : de 0.3 mm si 0.5 mm , care ar fi cea mai potrivita? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Sunt de mai multe dimensiuni pentru a compensa materialul prelucrat in momentul in care se efectueaza o planare de chiuloasa. De fiecare data cand planezi chiuloasa se ia garnitura din ce in ce mai groasa. Nu e nici o problema daca o iei pe cea mai groasa , pentru ca modificarea capacitatii camerei de ardere este infima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 23, 2014 Autor Share Postat Martie 23, 2014 Am inteles, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan_deva Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 eu zic sa verifici daca nu or inghetat si garniturile de la pompa de apa .. daca tot iti comanzi sa nu comanzi de 2 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 30, 2014 Autor Share Postat Martie 30, 2014 Buna.Am desfacut capacul de la cilindru , o-ringul mare pare sa fie bun, am desfacut apoi cilindrul si garnitura de chiuloasa este buna si am constatat ca a ajuns apa in locasul ambielajului,am scos apa afara si dupa aceea am pus apa in locasul din partea din fata a cilindrului si aceasta curge tot la ambielaj.Este normal acest lucru si daca nu din ce cauza se poate intampla asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Daca peste iarna ai avut doar apa chioara in ea si nu amestecata cu antigel atunci ai spart blocul motor (acolo in fata la pompa). trebuie sa te uiti atent pe unde curge apa in ambielaj si o sa vezi probabil fisura. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Aprilie 14, 2014 Autor Share Postat Aprilie 14, 2014 S-a rezolvat. Razvan_deva a avut dreptate , garnitura de la pompa de apa era rupta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.