mir Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 hello! Stie cineva daca pentru Yamaha wr 450 si Honda CRF 450 se poate lua certificat EUR1? Se fac in EU? Sau merita mai degraba un KTM EXC525? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan ms Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 Certificatul Eur 1 se elibereaza doar pt produsele fabricate in Europa. Eu am vazut un certificat Eur 1 eliberat pt o vitezista Suzuki (cica fabricata in Spania). Dak e sa alegi intre o Japoneza si o Europeana, eu zik sa optezi pt prima, sunt poate mai scumpe dar au fiabilitate superioara. In fine asta e parerea mea. Ar fi bine sa vezi si parerea altora. Bafta la cumparaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Noiembrie 30, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2006 (editat) Certificatul Eur 1 se elibereaza doar pt produsele fabricate in Europa. Eu am vazut un certificat Eur 1 eliberat pt o vitezista Suzuki (cica fabricata in Spania). Dak e sa alegi intre o Japoneza si o Europeana, eu zik sa optezi pt prima, sunt poate mai scumpe dar au fiabilitate superioara. In fine asta e parerea mea. Ar fi bine sa vezi si parerea altora. Bafta la cumparaturi. cunoastem,cunoastem... sunt destule japoneze fabricate in UE... problema mea era ca nu stiu daca cele 2 modele de japoneze de care am scris eu se produc in UE. daca nu, probabil o sa optez pentru KTM si o sa sacrific niste fiabilitate in favoarea performantei si aspectului mai placut... mersi de raspuns. Editat Noiembrie 30, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 Ia-ti un LC4 (End./Adv.) 640 si iti garantez, nu o sa ai probleme la capitolul fiabilitate mai mult decat ar avea o ,,japoneza monocilindrica" ! omul vorbea de motoare de hard enduro, nu de lc4. nu se compara mir, stai linistit. e foarte fiabil si exc. doar ca ii trebuie ceva mai multa atentie decat wr-ului sau crf-ului. eu tocmai am terminat un prim sezon cu a mea - 4 raliuri, 3 curse enduro, 1 endurocross si multe weekenduri cu prietenii. Am avut 0 (ZERO) probleme. Doar revizii. Si depinde f mult de ce viata a avut motocicleta inainte. Am un prieten cu un CRF din 2004 care sta mai mult pe la mecanic. Legat de performante, oricare din ele este f ok. ia-ti totusi ceva cu starter electric (exc, wr sau crf-x ... nu crf). si inca un sfat: ia 450, nu 525. Nu ai ce sa faci cu toata puterea aia. O motocicleta prea puternica pentru fizicul si indemanarea ta te solicita f mult la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Noiembrie 30, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2006 (editat) omul vorbea de motoare de hard enduro, nu de lc4. nu se compara mir, stai linistit. e foarte fiabil si exc. doar ca ii trebuie ceva mai multa atentie decat wr-ului sau crf-ului. eu tocmai am terminat un prim sezon cu a mea - 4 raliuri, 3 curse enduro, 1 endurocross si multe weekenduri cu prietenii. Am avut 0 (ZERO) probleme. Doar revizii. Si depinde f mult de ce viata a avut motocicleta inainte. Am un prieten cu un CRF din 2004 care sta mai mult pe la mecanic. Legat de performante, oricare din ele este f ok. ia-ti totusi ceva cu starter electric (exc, wr sau crf-x ... nu crf). si inca un sfat: ia 450, nu 525. Nu ai ce sa faci cu toata puterea aia. O motocicleta prea puternica pentru fizicul si indemanarea ta te solicita f mult la enduro. ok. asta voiam sa aud. mersi mult. ma gandeam la 525 din 2 motive: 1. vreau sa-l folosesc in oras (eventual cu roti supermoto) si cand e de mers pe enduro sa merg pe el pana la munte (nu cu el in remorca ) - ma gandesc ca pe strada ceva cai in plus nu strica... 2. totusi, cu tot cu echipament pe mine am undeva in jur de 1.88m, 90kg , deci are ceva de tras dupa el... lc4 nu e, intr-adevar, o optiune mai ales pt ca acele cateva zeci de kg in plus se simt... mai ales ca am luat microbu dupa ce m-am dat cu suzuki rm 250 al unui amic, deci vreau ceva cat mai apropiat ca greutate/ putere dar in 4 timpi. ce inseamna ca exc vrea mai multa atentie? daca e vorba de schimbat rulmenti, strans suruburi, si uns toate cele nu-i problema. ca motocicleta de oras cum e? e vreo sansa sa mergi cu pasager pe el? Editat Noiembrie 30, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 ok. asta voiam sa aud. mersi mult. ma gandeam la 525 din 2 motive: 1. vreau sa-l folosesc in oras (eventual cu roti supermoto) si cand e de mers pe enduro sa merg pe el pana la munte (nu cu el in remorca ) - ma gandesc ca pe strada ceva cai in plus nu strica... 2. totusi, cu tot cu echipament pe mine am undeva in jur de 1.88m, 90kg , deci are ceva de tras dupa el... lc4 nu e, intr-adevar, o optiune mai ales pt ca acele cateva zeci de kg in plus se simt... mai ales ca am luat microbu dupa ce m-am dat cu suzuki rm 250 al unui amic, deci vreau ceva cat mai apropiat ca greutate/ putere dar in 4 timpi. ce inseamna ca exc vrea mai multa atentie? daca e vorba de schimbat rulmenti, strans suruburi, si uns toate cele nu-i problema. ca motocicleta de oras cum e? e vreo sansa sa mergi cu pasager pe el? Eu nu mi-as permite sa bag unui EXCE km pe strada. noile Ktm nu sunt cu nimic mai putin fiabile decat noile jap.+ai logistica mult mai buna ,piese mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Decembrie 1, 2006 Autor Share Postat Decembrie 1, 2006 (editat) Eu nu mi-as permite sa bag unui EXCE km pe strada. noile Ktm nu sunt cu nimic mai putin fiabile decat noile jap.+ai logistica mult mai buna ,piese mai ieftine. adica daca vreau si - si, dar probabil mai mult strada (ca-s din bucuresti) mai bine ma limitez la un lc4 enduro? lc4 e mai accesibil decat exc dpdv al preturilor de intretinere? Editat Decembrie 1, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 1, 2006 Share Postat Decembrie 1, 2006 1. vreau sa-l folosesc in oras (eventual cu roti supermoto) si cand e de mers pe enduro sa merg pe el pana la munte (nu cu el in remorca ) - ma gandesc ca pe strada ceva cai in plus nu strica... in oras nu simti diferenta decat la mersul pe o roata nu te sfatuiesc sa faci touring cu el. e inconfortabil si il chinui aiurea. in plus, daca pleci cu roti cu crampoane, in 200km de asfalt le-ai rezolvat. 2. totusi, cu tot cu echipament pe mine am undeva in jur de 1.88m, 90kg , deci are ceva de tras dupa el... eu am 1.90 si 98 kg. si 450 ma urca oriunde pot sa ma tin eu de el. limitarea e la mine, nu la el. lc4 nu e, intr-adevar, o optiune mai ales pt ca acele cateva zeci de kg in plus se simt... daca vrei sa stai mai mult pe sosea ia mai bine un lc4 supermoto. motorul e f puternic, fiabil si e extrem de fun. in plus, ai si cheie (nu uita ca la motoarele racing nu ai cheie; adica trebuie sa-l legi tot timpul cand intri intr-un magazin; altfel se poate urca orice nebun pe el, ii da o pedala si a plecat). ce inseamna ca exc vrea mai multa atentie?daca e vorba de schimbat rulmenti, strans suruburi, si uns toate cele nu-i problema. la exc trebuie sa schimbi uleiul si filtrele la 15 ore de functionare. la crf e recomandat cam tot asa. In plus, la CRF se recomanda sa schimbi pistonul la 100 ore. WR cere cea mai putina atentie din punctul asta de vedere. In rest, cum ziceai si tu, uns, intins, verificat, gresat ... cu cat mai des cu atat mai bine. INsa daca nu o bagi des prin ape si noroaie nu-ti bati capul prea tare nici cu astea. ca motocicleta de oras cum e? e vreo sansa sa mergi cu pasager pe el? racingurile nu sunt facute sa care pasager. NU au scarite si chiar daca le pui tu, nu tine semicadrul (poate doar daca ambii pasageri au impreuna 110 - 120 kg). Una peste alta, din ce spui tu ca vrei sa faci, cred ca e mai potrivit lc4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Decembrie 1, 2006 Autor Share Postat Decembrie 1, 2006 in oras nu simti diferenta decat la mersul pe o roata nu te sfatuiesc sa faci touring cu el. e inconfortabil si il chinui aiurea. in plus, daca pleci cu roti cu crampoane, in 200km de asfalt le-ai rezolvat. eu am 1.90 si 98 kg. si 450 ma urca oriunde pot sa ma tin eu de el. limitarea e la mine, nu la el. daca vrei sa stai mai mult pe sosea ia mai bine un lc4 supermoto. motorul e f puternic, fiabil si e extrem de fun. in plus, ai si cheie (nu uita ca la motoarele racing nu ai cheie; adica trebuie sa-l legi tot timpul cand intri intr-un magazin; altfel se poate urca orice nebun pe el, ii da o pedala si a plecat). la exc trebuie sa schimbi uleiul si filtrele la 15 ore de functionare. la crf e recomandat cam tot asa. In plus, la CRF se recomanda sa schimbi pistonul la 100 ore. WR cere cea mai putina atentie din punctul asta de vedere. In rest, cum ziceai si tu, uns, intins, verificat, gresat ... cu cat mai des cu atat mai bine. INsa daca nu o bagi des prin ape si noroaie nu-ti bati capul prea tare nici cu astea. racingurile nu sunt facute sa care pasager. NU au scarite si chiar daca le pui tu, nu tine semicadrul (poate doar daca ambii pasageri au impreuna 110 - 120 kg). Una peste alta, din ce spui tu ca vrei sa faci, cred ca e mai potrivit lc4 sa inteleg ca daca e sa o luam asa mai degraba iau pentru mers mai tare pe aratura un cross pe care nici nu mai trebuie sa-l inmatriculez, daca tot il duc in 'carca' pana unde ma dau... si e si mai ieftin. nu? pentru oras mai ales nu strica sa ai cheie, cei drept... cat despre pasager, imi inchipuiam ca nu prea merge. de ce lc4 supermoto? nu e mai bine adveture-ul normal? sa pot sa intru si pe drumuri mai proaste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 1, 2006 Share Postat Decembrie 1, 2006 sa inteleg ca daca e sa o luam asa mai degraba iau pentru mers mai tare pe aratura un cross pe care nici nu mai trebuie sa-l inmatriculez, daca tot il duc in 'carca' pana unde ma dau... si e si mai ieftin. nu? daca ai timp si bani de 2, asta e cea mai buna solutie de ce lc4 supermoto? nu e mai bine adveture-ul normal? sa pot sa intru si pe drumuri mai proaste... supermoto e mai fun in oras. Adventure-u e mai fun la drum cu bagaje si cu pasager. daca ai in plan drumuri lungi uita de sm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Decembrie 1, 2006 Autor Share Postat Decembrie 1, 2006 (editat) cam cum a evoluat adventure-ul ca fiabilitate/ performante de-a lungul anilor? am reusit sa-mi dau seama doar ca in 2001 au pus furca upsidedown si in 2003 a mai primit niste caluti... e ok sa iau unul sh din germania? cam din ce an incoace? cam cati km rezista cu 0 probleme? Editat Decembrie 1, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 1, 2006 Share Postat Decembrie 1, 2006 cam cum a evoluat adventure-ul ca fiabilitate/ performante de-a lungul anilor? am reusit sa-mi dau seama doar ca in 2001 au pus furca upsidedown si in 2003 a mai primit niste caluti... e ok sa iau unul sh din germania? cam din ce an incoace? cam cati km rezista cu 0 probleme? Ia dupa 2002. poti sa gasesti si pe-aici ceva bun. sunt destul de scumpe in germania. cu km nu stiu ce sa zic. la sh e cum ti-o fi norocul. incearca sa iei una sub 25,000 km. Daca a fost bine intretinuta pana pe la 35,000 nu ai mari probleme. Oricum, motorul tine mult si bine. Poti sa ai probleme de gen rulmenti, semeringuri. ambreiaj .... nu grave Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Decembrie 1, 2006 Autor Share Postat Decembrie 1, 2006 Ia dupa 2002. poti sa gasesti si pe-aici ceva bun. sunt destul de scumpe in germania. cu km nu stiu ce sa zic. la sh e cum ti-o fi norocul. incearca sa iei una sub 25,000 km. Daca a fost bine intretinuta pana pe la 35,000 nu ai mari probleme. Oricum, motorul tine mult si bine. Poti sa ai probleme de gen rulmenti, semeringuri. ambreiaj .... nu grave am inteles. mersi mult de informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 (editat) omul vorbea de motoare de hard enduro, nu de lc4. nu se compara mir, stai linistit. e foarte fiabil si exc. doar ca ii trebuie ceva mai multa atentie decat wr-ului sau crf-ului. eu tocmai am terminat un prim sezon cu a mea - 4 raliuri, 3 curse enduro, 1 endurocross si multe weekenduri cu prietenii. Am avut 0 (ZERO) probleme. Doar revizii. Si depinde f mult de ce viata a avut motocicleta inainte. Am un prieten cu un CRF din 2004 care sta mai mult pe la mecanic. Legat de performante, oricare din ele este f ok. ia-ti totusi ceva cu starter electric (exc, wr sau crf-x ... nu crf). si inca un sfat: ia 450, nu 525. Nu ai ce sa faci cu toata puterea aia. O motocicleta prea puternica pentru fizicul si indemanarea ta te solicita f mult la enduro. Ionutz si io vreau sa imi cumpar 450exc desi nu-s convins cat de fiabil este, am cunoscuti care au si sunt multumiti, altii le-au cumparat noi si se plang ca o tura merge motoru ok, la tura urmatoare incepe sa faca figuri. Eu sunt 70% hotarat sa iau un 450exc, pana atunci poate ma mai ajutati cu sfaturi si voi cei care aveti sa stiu la ce sa ma uit cand cumpar pt ca vreau sa iau SH. Editat Decembrie 5, 2006 de Sasa25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 Ionutz si io vreau sa imi cumpar 450exc desi nu-s convins cat de fiabil este, am cunoscuti care au si sunt multumiti, altii le-au cumparat noi si se plang ca o tura merge motoru ok, la tura urmatoare incepe sa faca figuri. Eu sunt 70% hotarat sa iau un 450exc, pana atunci poate ma mai ajutati cu sfaturi si voi cei care aveti sa stiu la ce sa ma uit cand cumpar pt ca vreau sa iau SH. Sasa, Nu inteleg de ce au prietenii tai probleme la motoare noi. A mea a mers perfect tot sezonul. Nici cea mai mica problema. Despre sfaturi ... din pacate nu exista o reteta. Tot ce pot sa-ti spun e sa o iei de la un om serios care nu s-a zgarcit sa-i schimbe uleiul des si sa o intretina asa cum scrie la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 Sasa, Nu inteleg de ce au prietenii tai probleme la motoare noi. A mea a mers perfect tot sezonul. Nici cea mai mica problema. Despre sfaturi ... din pacate nu exista o reteta. Tot ce pot sa-ti spun e sa o iei de la un om serios care nu s-a zgarcit sa-i schimbe uleiul des si sa o intretina asa cum scrie la carte. Ai dreptate, adevraul este ca, normal daca intretii motorul corespunzator trebuie sa merga ok, acuma depinde de fiecare cum il intretine asa i are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.