csman Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Sal, stie cineva un service moto in Bucuresti care are cheie dinamometrica pentru strangerea rulmentilor de la jug ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Sal, stie cineva un service moto in Bucuresti care are cheie dinamometrica pentru strangerea rulmentilor de la jug ? Jocul rulmentilor de jug se preia infiletand piulita de reglaj LA MANA. Rulmentii conici nu se pot strange la dinamometrica din mai multe motive: Cantitatea de vaselina din rulmenti, starea filetelor; felul in care se misca directia dupa montaj Rulmentii de jug nu se strang, se regleaza. Un sfert dintre rulmentii de jug montati au nevoie de reglaj dupa ce faci primul drum, din diverse motive. Rulmentii cu bile sunt mai putin pretentiosi la montaj, si poti pune un anumit cuplu pe piulita de reglaj dar, sunt mai putin rezistenti in timp si chiar si acestia ar fi mai bine sa fie reglati, nu stransi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Sal, stie cineva un service moto in Bucuresti care are cheie dinamometrica pentru strangerea rulmentilor de la jug ? Recomand cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abs1nt Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Si eu recomand CESAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 majoritatea manualelor recomanda strangerea la cuplu (in jur de 25-35 nm) dupa care verificarea cu dinamometru. forta depusa asupra ghinolui nu trebuie sa depasesca 1,0-1,5 kgf. daca depaseste trebuie slabit rulmentul pana se incadreaza in cota respectiva.. de multe ori asta inseamna sub 25nm mai ales daca ai pus rulment conic care are o suprafata de contact mai mare. de aceea cu rulment conic e cam inutil sa strangi la cuplu. s-ar putea ca ghinonul sa fie prea strans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) Am rulmentii, dar nu am saiba aia mare cu rol de etansare. Pot sa il scot pe cel de jos fara sa stric saiba aia care normal vine in set? Editat Aprilie 13, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) @yuk: Si eu m-am lovit de problema asta! Am taiat colivia rulmentului de jos, apoi am scos f usor saiba aceea! Inelul interior l-am polizat cu atentie sa nu ating teava jugului si a iesit mai apoi f usor! spor la treaba! Editat Aprilie 13, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Asa voi face. Mult'am! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 14, 2014 Autor Share Postat Aprilie 14, 2014 Am stricat intr-un an un set nou de rulmenti (erau made in japan nu chinezesti sau alte prostii) si bineinteles erau la mana stransi. Greseala a fost ca am acceptat si am crezut ca "merge si asa" nerespectand indicatiile producatorului. Acum ghidonul meu merge greu dar macar nu are joc, daca slabesc rulmentii au joc considerabil si se aude tacaneala la gropi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Ce marca de rulmenti a fost folosita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Ca fapt divers eu am cumparat acum rulmenti ptr jug romanesti URB....sunt curios cat or sa tina! Editat Aprilie 14, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Ca fapt divers eu am cumparat acum rulmenti la jug romanesti URB....sunt curios cat or sa tina! Am avut o experienta neplacuta cu URB la un GSXF si a trebuit sa suport reprosurile aferente deci... nu ii mai folosesc vreodata. Inca mai am o pereche in cutie in dulap. Rulmentul nou cu defect de fabricatie. Cursa exterioara retezata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 14, 2014 Autor Share Postat Aprilie 14, 2014 Ce marca de rulmenti a fost folosita? De pe louis.de http://www.louis.de/_10f4d789d7786f8693dc8661b7ca4dddcf/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10051190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Nu stiu exact cine produce respectivii rulmenti ambalati sub brand Saito dar tare ma tem ca sunt produsi in China si este posibil sa fie slabi calitativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 teoretic saito - made in japan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Sincer nu cred ca Saito este producator. Sunt multe produse moto low cost vandute sub acest brand. Producatori de rulmenti Japan sunt cativa si acum imi vin in minte NTN, NSK si KOYO (TOYOTA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 14, 2014 Autor Share Postat Aprilie 14, 2014 Erau stantati made in japan. Sunt la pretul pietii, nu cred ca rulmentii au fost prosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 NTN sunt adevarati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.