Sari la conținut

PROBLEME LA BATERIE


spartacu
 Share

Postări Recomandate

Aseaea am incercat cu crilul pus si cu cricul ridicat. O sa ma uit acum daca pe acel cric lateral exista vreo un contact sau ceva fire legate si daca da o sa verific starea lor si o sa incerc sa fac probele care mi le ai zis tu.

Poate fi si asta explicat intr un fel deoarece "uneori" (foarte rar) cand este motorul pornit si pun cricul lateral acesta se opreste dar de cele mai multe ori cand actionez cricul motorul continua sa functioneze. Ce zici despre chestia asta? Eu zic ca ar putea avea legatura cu ce mi ai zis tu legat de cric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aseaea am incercat cu crilul pus si cu cricul ridicat. O sa ma uit acum daca pe acel cric lateral exista vreo un contact sau ceva fire legate si daca da o sa verific starea lor si o sa incerc sa fac probele care mi le ai zis tu.

Poate fi si asta explicat intr un fel deoarece "uneori" (foarte rar) cand este motorul pornit si pun cricul lateral acesta se opreste dar de cele mai multe ori cand actionez cricul motorul continua sa functioneze. Ce zici despre chestia asta? Eu zic ca ar putea avea legatura cu ce mi ai zis tu legat de cric.

Pe cric este un intrerupator care este pus acolo pentru a nu porni cu el jos.Datorita faptului ca transmisia scuterului este centrifugala, daca este accelerat sau este pe shoc,va pleca de acolo singur.

Mai mult ca sigur acel intrerupator nu functioneaza ok,sau imtrerupatorul de la maneta de frana este defect si el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa-i mai fac nu stiu. Azi am fost si am luat starter nou. Am renuntat sa-l mai gadil pe cel vechi si mi am pus unu nou dar in zadar. Aceiasi chestie, nu da niciun semn.

dupa am vazut ca nici cu starterul cel nou n am rezolvat nimic, m am uitat putin la cricul lateral si intr-adevar are un contact pe el. L am dat jos, l am curatat, l am pus exact in pozitia in care ar trebui sa fie si nimic. 0. Am incercat sa apas pe buton cu mufa de la cric scoasa, lafel 0. Am bagat mufa l-am pornit la pedala si am dat cricul jos si sus de cateva ori iar motorul nu a incetat din functionare, dar in schimb cand las cricul lateral cu motorul pornit cu mana jos "ma ciupe" iar cand cricul este ridicat si pun pana pe el nu ma mai "ciupe".

Pareri?

 

Ca care intrerupator de la maneta de frana te referi TNG? Daca te referi la cel de start sa sti ca am desfacut carcasa de la manson si am incercat sa fac contact cu o surubelnita intre cele doua lipituri ale butonului dar in zadar.

 

App. pe mufa de la cric vin 3 fire negru galben si maro daca cumva conteaza pentru a va putea face o ideie.

 

Gata, acum da semne de viata. A inceput sa invarta.

Se pare ca pana la urma sa fi fost releul de start.

Pur si simplu acum se aude elecromotorul cand actionez butonul. Posibil sa aiba si la conectoru de la maneta de frana spate ceva deoarece uneori cand apas pe start este mort, fac cateva frane si apoi invarte.

Treaba e ca acum invarte dar nu porneste. Cred ca bateria s-ar putea sa fie slabita. Maine o sa ies la un drum putin mai lung sa incarce putin si o sa incerc sa-i dau la automat.

As vrea sa-i fac si conectoru ala de la cric. Sper sa gasesc asa ceva pe stoc la piese auto, daca nu fac comanda pe net.

 

La piese scutere*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce te pui sa cumperi ceva ce nu s-a dovedit a fi defect? Am dat peste o schema de scuter cu GY6 si acolo circuitul tau era din baterie in siguranta pe urma in contactul cheie , intrerupator frana fata/spate si de acolo la intratrea in bobina releului de start iar iesirea bobinei prin itrerupatorul de start la masa. Verifica acest traseu.E simplu cu rabdare trebuie sa te descurci.Nu mai cumpara avioane pana nu verifici .Recapitulare traseu baterie, siguranta, contact cheie, contact frana ori fata ori spate, releu, contact start.

Lasa cricul ca ma-am lamurit lucreaza pe CDI.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. Maine voi reveni cu noutati.

Si inainte de toate as vrea sa va intreb daca bateriile astea de scutere se pot pune pe redresor de masina?

Acasa mai detin o baterie "noua" cu care am incercat anul trecut sa pornesc o aprilia rs50 dar i am dat la automat pana a lesint (nu avea puterea necesara pt acel scuter). Am pus-o inapoi in cutie si am lasat-o in garaj de atunci. Ce sanse sunt ca acea baterie sa mai fie utilizabila? Mentionez ca bateria nu este de tip gel. Are amperajul exact ca cea care o am pe scuter numai ca este putin mai mica ca volum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incarca la redresor auto ca o prajesti, e curentul de incarcare prea mare. Eventual daca ai un aparat de masura ce-ti masoara si curentul inseriaza diverse becuri de 12v (far 50w, 35w, frana 15w) si vezi daca obtii 10% din amperajul bateriei. Exempu daca bateria ta e de 5Ah curentul de incarcare trebuie sa fie 0,5A timp de 12-14 ore daca bateria e aproape goala, ca daca e goala complect poti practic s-o arunci ca astea nu suporta descarcare totala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incarca la redresor auto ca o prajesti, e curentul de incarcare prea mare. Eventual daca ai un aparat de masura ce-ti masoara si curentul inseriaza diverse becuri de 12v (far 50w, 35w, frana 15w) si vezi daca obtii 10% din amperajul bateriei. Exempu daca bateria ta e de 5Ah curentul de incarcare trebuie sa fie 0,5A timp de 12-14 ore daca bateria e aproape goala, ca daca e goala complect poti practic s-o arunci ca astea nu suporta descarcare totala.

multumesc pt aceste informatii. Bine ca mi-am adus aminte sa va intreb ca altfel maine voiam s-o pun direct pe redresor.

In prima faza voi pune bateria in cauza pe scuter, voi porni la pedala si o voi lua inafara orasului cateva zeci de km fara faruri sau alti consumatori poate isi intra in parametrii asa si daca nu o voi pune pe redresor asa cum mi-ai recomandat tu.

Si in caz de esec total voi lua una noua. Multzam inca odata!

 

Salutare tuturor.

In urma catorva verificari am constatat ca firele de la butonul de start sunt putin ciupite undeva pe traseu si nu fac contact perfect intotdeauna. Iar bateria este cam slaba. Am pus-o si la redresat dar nu tine curentul in ea.

Trebuie sa-i iau baterie noua.

legat de baterie in cartea lui scrie ca merge cu baterie de 4ah iar cea de pe scuter este de 7ah. Ce-mi recomandati sa iau? De 4 sau de 7?

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...