Sari la conținut

Kinroad 150-xt16 - Chinezu'


Banzay
 Share

Postări Recomandate

Poate mai vrea cineva sa isi ia vreo jucarie de genul. Promisesem mai demult pe aici daca imi iau un chinez (desi pariul era pe enduro la momentul respectiv) ii fac si topic de prezentare si urmarim impreuna fiabilitatea si ce mai urmarim noi.

 

Povestea incepe din iarna, cand ramasesem fara nici o mobra, le-am dat pe amandoua la un pret de cacao (in honda doar ce bagasem 1500ron in carburi si am dat-o cu 2000ron; in tdm bagasem aproape dublul pretului de achizitie si il dadusem cu 3500ron, dar l-am recuperat ulterior), in urmarirea unui fz6n din 2005 de la un amic din bucuresti. Cunosteam mobra stiam cum s-a mers cu ea, stiam cum a fost ingrjita si am facut tot posibilul sa o iau. Normal ca s-a razgandit si am ramas cu p...a in mana si fara bani prea multi incat sa imi iau ceva cat de cat ok. Vrand sa pastrez bani si pt. alte chestii, am zis ca imi iau chinez sa ma fatzai prin oras. Firstbikeul stiam ce au, nu prea stateam bine pe nakedurile lor, desi nu aratau chiar rau finisate, iar motorasele pareau decente. Lifan-ul la astea low-budget aveau balarii, iar unele mai ok depaseau bugetul. Kymco, keeway, etc scumpi, altii nu prea stiam. Urmarisem pe aici userul proxi, care de ceva vreme vindea kinroad, bird etc. Mi-ar fi placut un bird de 200cc, dar nu erau pe stoc. Carenata nu mai voiam, scuter nici atat, desi poate ar fi mai util. Si cum dintotdeauna am vrut un 'chopper', urmatorul la rand a fost chinezul asta, kinroad de 150cc. Si astfel din 2 mobre mari 750cc V4 90hp si 850cc twin 74hp, m-am ales cu un chinez de 150cc, mono, cu vreo 10hp. Macar mi-am recuperat mai tarziu TDM-ul si acum am una mica de oras si una mai mare de plimbare, desi... honda cam era marfa, dar e alta poveste.

 

Acum detalii, primele impresii si altele despre chinez:

 

A venit cu atlasibul (Marius de la proxima a stat vineri pana la ora 8 seara si a asteptat curierul, doar ca sa am eu mobra sambata dimineata), descarcat frumos, admirat, montat oglinzile.

 

Arata ca aici, doar ca avea si crashbar:

DSC_0080.JPG

 

Acum sa o pornim. Da ce ... pornea? In nici un caz. Scot bujia, analizam, ne uitam, pana ii vine ideea amicului meu: bai, da nu cumva e cricul? Eu, increzator: nu ma, nu are cum. Dar incercam totusi cu cricul tras. Si o ia din prima :crack: Dupa ce am citit si in manual, da, nu porneste cu cricul tras, chiar daca e in neutru. Bine ca are si cric central. Mai admiram un pic bestia, cu crashbar, cutii de plastic (una a venit cu incuietoarea fortata, se asteptau baietii sa gasesca ceva misto probabil, dar nu au gasit decat o oglinda) si o lasam. Am fugit un pic pana am inmatriculat-o si sa o scot la plimbare; nu mai mersesem de ceva vreme pe moto dar nu mai nimeream vitezele. Mai bag o fisa...tot nimic. Si dupa imi aduc aminte ca unii chinezi au vitezele anormale (neutrul maxim ridicat, dupa care apasat 1-5). M-am obisnuit repede si imi place modalitatea asta, mai ales ca schimbatorul e prelungit si spre spate, astfel incat sa il calci cu calcaiul.

 

filmulet de la prima iesire (nu a fost ideala prinderea pe cutia laterala care vibra):

https://www.youtube.com/watch?v=VY9wgqLs7lM

 

Probleme pana acum, deabia depasesc o sutica si ceva de km.

- un carburator cu cuiul pontou blocat. O mizerie nu stiu de unde s-a gasit sa intre intre cui si scaun. Rezolvat repede de tot. M-a minunat cat de simpla e motorisca. Iar carburatorul si mai si.

- un fir de la semnalizare rupt din lipitura, rezolvat la fel repede, ocazie cu are am schimbat si semnalizarile.

 

Pro:

- intotdeauna porneste la prima apasare de buton sau la prima pedala (neavand pana acum motorisca cu pornire la pedala, a trebuit sa incerc si asta :) )

- foaaaarte manevrabila. Mai manevrabila decat kymco ce l-am avut.

- ajunge la 60km/h destul de repede.

- confortabila, suspensiile sunt reglabile pe spate si sunt decente.

- consum decent si astept sa fie si mai bun

- lumini decente, chiar daca farul e de doar 35w

- sunet ok pt. un motor de 150cc

- arata decent pt. un chinez (prietenii/colegii nemotociclisti baleau pe langa ea si ma intrebau de cat e motorul, cat prinde, cand le spuneam 150cc si 90km/h la vale credeau ca glumesc)

 

contra:

- motorul vibreaza ceva mai mult ca celelalte mono care le-am avut

- ca si calitate a pieselor, nu pare chiar asa rea, insa mai gasesti un luft, o sudura mai ciudata, o urma de vopsea, dar pe mine nu m-a deranjat asta.

- nu e neaparat contra ci mai degraba o constatare: la 70km/h e viteza cea mai ok pt. 'touring'. Dupa, tremura un picut mai tare si parca ca ramane fara suflu. Mai mult de vreo 75 pe durata f scurta nu am incercat, astept sa fac mia de km sa ies din rodaj.

- am lasat-o in ploaie de vreo 2 ori, cu husa pe ea si au aparut vreo 2 urme mici de rugina, la niste imbinari pe la pedale. Dar nici asta nu m-a deranjat. E mai mult vehicul utilitar si vreau sa porneasca cand am nevoie de el si sa imi fac treaba/sa ma duca unde vreau.

 

Modificari pana acum:

- uns cam toate cablurile, le mai am pe cele de la frana din spate (pe tambur).

- scos ornamentul de pe aripa fata.

- schimbat becurile din bord, cel de la iluminarea nr. si pozitia fata cu leduri (era unul ars si daca tot m-am apucat, am schimbat pana am ramas fara leduri)

- schimbat semnalizarile fata cu unele care le aveam

- dat jos crashbarul (am poarta mare la garaj blocata, deh se umbla cu ciordales) si cutiile ca sa o bag pe poarta mica in garaj.

- facut o modificare minora la pedale astfel incat sa le ridic (din acelasi motiv de strecurat in garaj).

- facut un schimb de ulei

- schimbat bateria (cat timp o plimbam tinea si asta veche chinezeasca, dar la cum am lasat-o pe frig 2 saptamani, deja scadea voltajul) si am preferat sa iau una de calitate sa ma tina 2-3-4 ani.

- dat jos sissybarul si saua spate (prefer sa ma plimb singur); daca am nevoie vreodata, 3 suruburi si am montat si sauapasagerului.

- montat o alarma, dar pana la urma am dat-o jos si pe asta, pt ca motoreta o tin in garaj mai mult.

- montat o priza de bricheta sub sa. De ce? O aveam si nu aveam ce face.

 

Ce mai vreau sa ii fac:

- sa montez un dragbar, dar deocamdata m-am oprit cu bagatul banilor in fiare, ma ocup doar cu intretinerea lor.

 

 

Pana acum mi-am facut o idee despre ea, trebuie sa o mai alerg, dar per total sunt multumit.

 

linku-ul de pe spritmonitor de urmarit: https://www.spritmonitor.de/en/detail/623958.html

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam Doctore! Treaba statea in felul urmator: acasa la mine, o tineam in spatele blocului cu husa pe ea. (husa care intre timp si-a adjudecat-o cainele, asta dupa ce mi-a rupt-o cand a gasit-o in curte). La curte, ca sa o bag pe poarta mica a garajului ~70cm, trebuia sa demontez o pedala, altfel nu intra. Intre timp am crestat pedalele in partea de sub cadru, ca sa le pot inclina. Am testat ieri si incape :) Tot chinul din cauza bronzatilor... care au mai intrat de vreo 2 ori acolo, asa ca am prins poarta mare in suruburi+1 lant cu lacat+intarit spatele cu niste cornier.

 

@geo: Habar n-am! e usoara a naibii, o ridic de spate cu o mana. Pe documentatie vreo 140 kg (cred ca la plin) Iar pe tine te astept la o liniuta! Sau astepti sa fac TDMu' si sa o dam yamaha style? :crack:

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne vedem in mod sigur la vara sa ne plimbam cu bestiile :)) Mai prost o sa fie drumul pana la tine, o sa fac cam multe ore.

Pai 147 kg la plin are a mea... ma gandeam ca a ta e mai usoara, macar sa compenseze asa lipsa puterii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La proxi pe site zice 146. Dar mi se pare mai usoara ca kymco care avea 137 dry, si muuult mai usoara ca zxr-ul, iar zxr-ul undeva pe la 162 dry. De restul care le-am avut, nu mai vorbesc, ca sub 180kg la gol nu aveau (culminand cu vaca de honda 249kg dry, care mi-a rupt spatele cand trageam de ea sa o misc, dar pe sosea era ca trenul)

 

Ia-o de dimineata, sunt 250km, undeva la 3 ore mergand ca melcu' :) Stai o zi, sa nu zici ca esti obosit, iar a 2-a o luam de dimineata de la 4-5 sa iti arat dobrogea, ca nici eu nu am mai fost de mult, deabia anul trecut am tras o tura pe aici, dar si aia vai de ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos si sa te duca fara evenimente.Un ca asta de 150 am si eu (a fost de 125), un Zongshen.A mea ca si calitate nu aveai ce sa-i reprosezi are motorul balansat si amortizoare japoneze.

Schimbatul ciudat al vitezelor nu l-au inventat chinezii ci japonezi cu Honda Cub. De cansumat consuma pan-n 3%, in rodaj la 60km/h mi-a consumat 1,7% de si am uitat ca mai trebuie sa bag benzina.

Piese la ea gasesti garla si sunt foarte ieftine.Este un motor foarte fiabil,dupa rodaj am tras de ea, treptat, tot timpul la maxim.

Puterea ar trebui sa fie 12CP si viteza maxima in conditii normale 100-110 km/h.

Belele:

 

Ambielajul s-a belit la 20k cred ca din cauza unui defect de fabricatie pentru ca biela ,la cuplajul dinspre ambielaj) era roasa pe partea opusa pistonului s-a rezolvat cumparand un chit de biela (biela, bolt, rulment) 100 lei.Ca sa-mi depreseze si sa mi-l faca la loc am mai platit 100 lei

Cu ocazia asta am schimbat si setul(nu era nevoie) ca sa mai castig 2 caluti.(350 lei)

CDIul pe la 22k a dat semne ca nu prea mai merge, l-am decapsulat cu grija si i-am refacut toate legaturile.

Contactul de la ambreiaj oxidat - curatat si pus la loc

Releul de start idem

Un rulment fata

Cablu ambreiaj -am pus unul de bicicleta

 

Anvelopele le-am schimbat pe la 22k cu Mitas si am regretat ca nu am facut-o mai devreme pentru ca s-a simtit bine de to difarenta

Am fost foarte multumit de ea si nu luam alta mai mare daca nu m-ar fi stresat TIRurile

 

Astfalt curat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost foarte multumit de ea si nu luam alta mai mare daca nu m-ar fi stresat TIRurile

 

Astfalt curat

Multam frumos, la fel iti doresc!

 

Intradevar, asta e problema cu 50-125-200cc - Tirurile care te ajung din spate :crack: De fapt si plictiseala la drum lung...

 

Consumul in jur de 3 ma asteptam, 3.5 aveam la kymco si o cam calcam pe coada, dar deocamdata la asta a trecut peste. Si drumurile scurte, rece, si eu am fost cam agitat si au curs vreo 200 ml pe la preaplin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de benzina si belele.Cea mai urata treaba am patit-o din cauza robinetului de benzina, ma plimbam frumusel prin oras cand vine in nas, nicio problema zic eu si dau pe rezerva, tot n-a pornit.Cauciucurile chinezesti sunt foarte proaste ca urmare mi s-a unit traseul principal cu cel de la rezerva, rezultatul a fost ca mi-am consumat fara avertisment toata benzina si a trebuit sa o imping 1km pana la pompa.Am reparat-o cu o bucata de piele in loc de cauciuc dar tot sunt vigilent si sunt cu ochii pe kilometrii parcursi.

 

De plictisit nu ma plictisesc ca merg cu ea la maxim (in jur de 100) dar in Ardeal aia cu TIRurile merg ca dementii, eram in spatele unuia la aspiratie si abia puteam sa ma tin dupa el chiar si in comune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii vad si pe ai nostri pe la munca... ii iesise unuia cu masina de 7.5to. 140km.h, in conditiile in care le sunt limitate la 90. Se 'joaca' cu magnetii de hard pe tahograf, fac tot felul de smecherii. Asa par fraieri, dar le merge mintea la orice prostie.

 

La benzina am indicator cu 'leji' (leduri). Dar nu indica decat fullul cu precizie :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ceva mai bine, dar nu e acoperit cadrul din spate si aripa e un pic mai prelungita, deci se vede totusi un pic ciudat. eu nu am apucat sa surprind in poza chestia asta pt. ca nu mai aveam loc de dat in spate :)

 

un dragbar mi-ar place sa ii montez:

ca aici.

 

Dar asa ma strecor mai usor... iar daca imi iau vreun dragbar, am vazut ca nationalistul avea pe la 1m si chiar ca nu mai intra in garaj asa... si nici sa tai din el nu vreau... Si pana imi fac un alt adapost afara, mai dureaza...

 

De modificat pe viitor as vrea sa il fac in genul asta, tip bobber, dar deocamdata nu prea imi arde de bagat alti bani in fiare pt. ca ma gandesc sa o tai de tot de aici si oricat as iubi fiarele mele, mai mult iubesc gandul de a o taia spre alte zari si trebuie sa fiu putin pragmatic:

http://www.dirtybobbers.co.uk/forum/index.php?action=dlattach;topic=3128.0;attach=13709;image

http://img.hisupplier.com/var/userImages/2010-04/28/bobbertrike$203521686(s).jpg

http://www.capadif.com/103-198-thickbox/chopper-125cc-bobber-easyrider-.jpg

http://www.motorcyclesupermarket.com/images/bikes/images/11240.1315407668.1.JPG

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca e doar pe arcuri sau hidraulica ? Pe situl de mai sus scrie ca poate functiona gas/diesel , deci n-ai treaba . Sa incerci sa-i pui motorina amestecata cu benzina .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un Kymco Zing de 125 si balesc dupa un crashbar la el.

Daca ai dat jos fieraria de pe ea, n o vinzi? Cred ca se potriveste.

Mi as pune 2 proiectoare si n am pe ce :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Din poze de pe net vad ca Kymco are cadrul despartit in fata. La mine, e o simpla bara care tine motorul in partea din fata, deci nu cred ca merge... Dar, se poate destul de usor. Ai nevoie de ceva de genul:

http://www.tenereclub.ro/images/site/42258819072008616.jpg

+niste teava+2 bucatele de platbanda. Rogi pe cineva sa te ajute cu un aparat de sudura daca nu ai si e gata. Doar sa nu fie cumva teava mai rezistenta decat cadrul, sa o atingi vreodata si sa sa il strambi...

 

 

@remu1: e hidraulica furca. Iar legat de combustibil, oi fi eu chitros, dar nici asa :crack:



Ca tot planuiesem de vineri seara o tura si normal ca sambata iar mi-a fost dat peste cap planul. Dar, am prins o 'fereastra' azi dimineata, incepand cu ora ...6:30 :) tocmai bine sa evit 'soferii de weekend', sa prind drumul mai liber si sa ma bucur singur de sosea. Asa ca am tras o tura pana la Tropaeum Traiani, ca tot nu am mai fost de mult prin zona aia (prefer cealalta parte a dobrogei, spre tulcea). Ceva curbe, viteza de 60 si ceva, maxim 80. Am pus si crashbarul acum vreo 2 saptamani ca aveam chef sa ma dau mai...tare, dar cred ca bausem ceva atunci. Mi-am revenit repede si am realizat ca e melcu' pe sosea mobra asta. Am si filmat ceva dar mi s-a aburit lentila carcasei de vreo 2 ori... Ceva poze pana realizez montaju'.

 

PS: La cat de lenej e trocariciul, acum inteleg sintagma: rabdare de chinez :crack:

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se misca cam greu chinezul tau, nu ai tras de ea sau nu i-ai terminat rodajul? La a mea de 150 pana in viteza a- IV- a incusiv se ridica putin fata la demaraj si 60/ora prind ca la Cielo, cand mi-am incarcat masina cu 5 persoane mi s-a parut foarte puturoasa.Cu 85-90/ora am urcat Posada.



Intre timp am vazut ca o vinzi cred ca esti mai dus ca mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am terminat nici rodajul, oricum se simte ca trage ceva mai bine ca la inceput, insa nici nu am tras de sarma pana la capat. Dar o simt mai greoaie ca kymco quannon, poate mare parte din vina o am si eu la 95 de kg cat mai am. Astazi am mers putin mai repejor, dar nu se compara cu cielo (aveam acum ceva ani dohc-ul executive). Pana la 60 sunt deja in a 5-a si caut a 6-a :crack:

 

O vand daca se nimereste, dar azi am cam prins iar gustul, deci nu se stie cand ma razgandesc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te satisface 90-100/ora la croaziera, pastreaz-o, e foarte ieftina la intretinere si piesele se gasesc foarte usor, eu i-am bagat ulei Kaufand 15w-40, lant la 20k 30 lei, placute de frana 15 lei etc si benzina pana in 3/100 chiar si in oras si am tras la maxim de ea.Pe a mea nici nu stiu daca sa o dau sau nu ca imi pare rau de ea s-o dau pe mai nimic pentru ca e calitativa si s-a mentinut foarte bine.Uite o poza de acum 4 ani ,dar acum arata la fel.post-81635-0-27229600-1400700378_thumb.jpg



Daca te pacaleste permanent sa schimbi a Vl a punei pinion de 16 dinti, eu asa am facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simpaticut si chinezul tau, pare mai fin lucrat. Asta e un picut mai grosolan, e 99% ca king-ul de 125cc de la firstbike. Numai ca mult mai ieftin fata de cei 49 mil cat era la fb...

 

90-100... nu stiu daca o sa prinda vreodata cu mine si sa tina, fara sa o turez in draci, nici kymco, maxim 80 mergea decent. Intradevar, poate o sa schimb odata pinionul. De intretinere stiu ca e ieftina, am avut si kymco ala si daca nu avea carene si ar fi fost modelul naked si acum cred ca il aveam... De fapt la cum ma tot schimb, cine stie :crack:



Tot stau si ma gandesc la un dragbar. Pozitia imi place, insa ma enerveaza look-ul, zici ca am pus coada de matura. Iar alea usor curbate sigur nu merg fara risere si nu prea as mai vrea si risere... In poza e o teava dreapta de 22mm, 80cm...

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu un z-bar? Eu la asta ma gandesc... mai jos decat ghidonul meu original, cam la jumatate din inaltime, si f putin tras spre mine, cat sa stau cu mainile drepte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis ca vine Roland in weekendul asta sau celalalt sa il vada si daca ii place cum merge si se simte bine pe el poate il ia. Lui ii fac si o reducere mai maricica.

 

Geo, cred ca e prea mic pt. Zbar, eu zic ca ar arata si mai penibil :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3,28 mi se pare mult mai ales ca nu ai tras de ea si nici cine stie ce trafic aglomerat nu ai acolo.Mie in Buc imi consuma pana in 3 si la drumuri lungi 2,7-2,8(si repet trag de ea la maxim) eu am 80kg si ea plina are 120.S-ar putea sa ajute parbrizul. Cand i-am facut rodajul(am fost foarte rabdator) cu 60/ora mi-a consumat pana in 2 cam 1,8.



PS unde ai gasit teava de 22?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...