stfan Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 JohnnyBAsculta ce spune TNG (tot respectul pentru bagajul lui de cunostinte) si circula linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Sorry ! nu este F16, este modul cum functioneaza sistemul...cuvinte deosebite, nu mi se par...eu citesc manualele direct in engleza si probabil ca m-am obisnuit cu denumirile, si este bine pentru oricine.., baiatul, are o problema simpla si o poate rezolva chiar el.... daca a inteles subiectul Cu respect DEDANT 68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnnyB Postat Mai 4, 2014 Autor Share Postat Mai 4, 2014 Johnny si TNG/ In pricipiu eu am alta parere, se poate rezolva, de ce sa circuli cu improvizatii, TIGANIE ! In plus o sa ai coduri de eroare la testare. Recapitulam, dar te rog sa raspunzi la fiecare punct. 1. Pui contactul pe ON si comuti butonul rosu –Engine Stop Switch/ESS-trebuie ca pompa sa se auda 3 sec si dupa aceea stop ! Aici intervine releul pompei care are 2 circuite descrise anterior: circuitul bobinei in care intervine si ECU( + siguranta, buton ESS-Engine Stop Switch si minus ECU) cu comanda pentru alimentare, si circuitul secundar de cuplare pompa benzina si transmitere la ECU a semnalului ca a CUPLAT RELEUL si pompa este in amorsare ! ECU citeste semnalul, sesiseaza ca pompa este cuplata( acum acesta produce presiunea de benzina in rampa- zgomot specific in rezervor) si dupa 3 sec, tot ECU taie comanda in circuitul bobinei releului, releul nu trebuie sa mai functioneze, de asemenea nici pompa ! ATENTIE MOTOR NEPORNIT ! Ce se intampla la motorul tau in acest interval de timp? 2. Comuti butonul de START ENGINE , motorul porneste- ECU primeste semnal de la senzor de rotatie arbore (Crankshaft Sensor-RPM), vede ca motorul a pornit si da comanda de functionare permanenta la pompa, releul nu mai intervine pentru ca are anulare( aici este o jonctiune intre comanda RELEU si comanda ECU, cade releul la pornire, dar intervine ECU prin senzor) . Dar ATENTIE! circuitul pompei este prin + de la siguranta si comanda de la ECU valoare minus. Din ce spui, inteleg ca acest minus de la ECU este taiat ? adica cel care vine la pompa de benzina ? Sau, varianta: A fost lipsa comanda la bobina releului de la ECU, a luat minus de la masa si a taiat firul normal de alimentare de la ECU ! Ciudat, aici este si o siguranta a releului, poate nu a verificat bine se putea rezolva usor, defectiune la ECU mai rar, in fine ! In acest caz ai comanda permanenta la releu, ECU nu-l mai vede, nu mai da comanda de intrerupere si pompa functioneaza permanent prin releu ! Trebuie sa vezi CARE ESTE CONDUCTORUL, TRASEUL si sa refacem circuitul, macar teoretic sa cunosti problema. Daca Crankshaft, senzorul rotatie este defect, sunt probleme si cu aprinderea, este raspunzator de momentul aprinderii si al combustibilului, dar motorul tau porneste ! Cum este pornirea la rece si la cald? 1. Pun contactul pe ON ,apas butonul rosu- in momentul asta se aude releul cupland si pompa mergand dar nu se mai opreste(daca las contactul pe ON si butonul rosu apasat 3 ore ,3 ore merge si pompa cu releu cu tot).MOTORUL NU ESTE PORNIT 2. Apas butonul "START ENGINE"- Motorul porneste si functioneaza fara nici un fel de probleme. Ce am eu taiat este un fir care in mod normal pleca din ECU si ajunge la releu pe semnal - (deci cred ,comanda releului de la ECU) partea firului care iese din calculator este izolata iar cea care vine de la releu este legata la masa.Cum ai spus tu in a doua varianta.Siguranta la releu am decat pe + si este pe firul care vine direct de la baterie la relee care este buna. Senzorul de rotatie nu cred ca este pentru ca in momentul in care pun contactul isi face testul de bord(acul turometrului se duce pana la capat si revine) si in plus motorul functioneaza perfect ... porneste la sfert atat la cald cat si la rece. Firul cu probleme este maron/negru si ajunge in ECU prin conectorul A , nr.6 Atasez din nou poza, poate asa se intelege ca am spus toate variantele posibile in postul anterior. Pai am inteles toate variantele spuse de tine si le-am verificat. Asa am gasit si firul taiat ...in poza ta este vorba de firul ala verde care pleaca din ECU Deci zici ca solutia ar fi sa merg asa si sa sper sa nu ma lase pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Da prietene, ai firul care vine de la ecu taiat,iar cel care se duce la releu este pus la minus. Este ceea ce ti-am spus de prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Se pare ca este varianta a doua, cina a avut motorul inaintea ta a ramas fara comanda pe releu(bobina) si a luat minus de la masa. Poti sa faci o verificare -Treci pe aprindere contact ON, buton rosu(ESS) inchis/apasat, cu un ohmmetru comutat pe domeniu de rezistenta minima verifici valoarea intre acest fir care este taiat de la ECU si masa motocicletei( daca ai minus la iesire din ECU atunci acul deviaza pe capat de scara,sau daca ai digital valoare numerica, rezulta ca ai continitate, adica daca esti la acelasi potential, minus de la ECU, acest fir si minus de la masa). Trebuie verificat pana la urma ce s-a intamplat cu acest fir sau pin din ECU ! Dar inainte deconecteaza mufele de la ECU( dar totul pe zero, comutator off) si curata pini si conectorul cu spay pentru circuite electrice Clean Tronic, citesti in instructiuni,este in comert, cateodata este o problema simpla !) Daca ai minus, refaci circuitul, spui ca ai + pe comanda si normal trebuie sa functioneze. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Dar inainte deconecteaza mufele de la ECU( dar totul pe zero, comutator off) si curata pini si conectorul cu spay pentru circuite electrice Clean Tronic, citesti in instructiuni,este in comert, cateodata este o problema simpla !) Bafta, Scuza-ma,cate mufe/pini de ECU ai vazut oxidate/oxidati de recomanzi curatarea lor? Este o curiozitate,pentru ca eu nu am vazut pana acum nici una timp de 28 de ani..si asta dintr-un motiv foarte simplu,SUNT FOARTE BINE PROTEJATE SA NU SE INTAMPLE ASTA! Pentru initiatorul topicului:..nu prea ai ce sa faci,problema este in traseul electric de pe placa electronica din ECU.Nu ai sanse sa repari acest traseu fara sa strici altceva in el. Este o problema destul de comuna..la o simpla cautare pe google: https://www.google.ro/search?q=ecu+f4+i+fuel+pump+reley+problem&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&channel=sb&gws_rd=cr&ei=V3VmU5uDJIfB7Aaf_oDABg#channel=sb&q=f4i+fuel+relay+problems&rls=org.mozilla:en-US:official Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Scuza-ma,cate mufe/pini de ECU ai vazut oxidate/oxidati de recomanzi curatarea lor? Este o curiozitate,pentru ca eu nu am vazut pana acum nici una timp de 28 de ani..si asta dintr-un motiv foarte simplu,SUNT FOARTE BINE PROTEJATE SA NU SE INTAMPLE ASTA! Pentru initiatorul topicului:..nu prea ai ce sa faci,problema este in traseul electric de pe placa electronica din ECU.Nu ai sanse sa repari acest traseu fara sa strici altceva in el. Este o problema destul de comuna..la o simpla cautare pe google: https://www.google.ro/search?q=ecu+f4+i+fuel+pump+reley+problem&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&channel=sb&gws_rd=cr&ei=V3VmU5uDJIfB7Aaf_oDABg#channel=sb&q=f4i+fuel+relay+problems&rls=org.mozilla:en-US:official Anul trecut am intalnit o situatie de genul acesta..chiat la un ECU de kaw zx6r ..chiar daca zici tu ca este bine protejat, de aceea se produce si se recomanda clean tronic, de cei care stiu mai multe..unde exista diferente de temperatura si oxigen, exista si fenomenul de oxidare,etc. Face rau o curatire ? Si daca nu este in placa de baza defectiunea, ci pe traseu? , iar ,,electricianul,, a ales calea cea mai simpla ! Atunci se poate reface circuitul de de la mufa ECU la releu si pompa functioneaza OK ! Nu inteleg de ce nu recomanzi si nu adopti varianta TEHNICA CORECTA, dupa aceea mai discutam ce se poate rezolva. Eu nu sunt de acord cu improvizatii..fiecare cum este obisnuit, de ce ? pentru ca aceste improvizatii genereaza alte defecte sau erori, ECU este un calculator de proces cu memorie interna si variabile de intrare si iesire care sunt preluate de la senzori stocate, interpretate si comparate si genereaza semnale catre actuatori. Daca se defecteaza releul pompei cand este cu motorul pe traseu, practic acum este in sarcina continuu, deci Jonny trebuie sa aiba un releu permanent la el. Hai sa vedem ce masoara la acel fir, sunt curios ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) Anul trecut am intalnit o situatie de genul acesta..chiat la un ECU de kaw zx6r ..chiar daca zici tu ca este bine protejat, de aceea se produce si se recomanda clean tronic, de cei care stiu mai multe..unde exista diferente de temperatura si oxigen, exista si fenomenul de oxidare,etc. Face rau o curatire ? Si daca nu este in placa de baza defectiunea, ci pe traseu?Ramane de vazut. , iar ,,electricianul,, a ales calea cea mai simpla !Cel care a facut asta a citit o schema electrica si a luat la cunostinta modul de functionare,Eu nu pot sa cred ca nu a verificat o continuitate la un fir si a ales din prima taierea si legarea la masa.De unde a stiut sa-l lege la masa daca nu stia cum functioneaza? Atunci se poate reface circuitul de de la mufa ECU la releu si pompa functioneaza OK ! Nu inteleg de ce nu recomanzi si nu adopti varianta TEHNICA CORECTA, Pentru ca eu am avut pana acum acesta problema cu mai multe moto.dupa aceea mai discutam ce se poate rezolva. Eu nu sunt de acord cu improvizatii..Nici eu, dar aici nu ai ce facefiecare cum este obisnuit, de ce ? pentru ca aceste improvizatii genereaza alte defecte sau erori, ECU este un calculator de proces cu memorie interna si variabile de intrare si iesire care sunt preluate de la senzori stocate, interpretate si comparate si genereaza semnale catre actuatori.Te rog nu ma mai lua pe sus cu definitii de ECU,de parca acum am cazut din pom.Daca se defecteaza releul pompei cand este cu motorul pe traseu, practic acum este in sarcina continuu, deci Jonny trebuie sa aiba un releu permanent la el Iar gresesti,releul functioneaza atata timp cat contactul este pus,si motorul functioneaza deci la fel ca in regimul normal,deci nu cred ca este o probleme pentru acel releu ca sta inca 4/5 min cu contactul pus cand motorul este oprit.Hai sa vedem ce masoara la acel fir, sunt curios ! Si eu Eu stiu ca-ti place sa te contrazici,,vezi topicul zx12/vs busa ca si consum,performante ,l-am citit si nu am zis nimic acolo, dar aici ma cam iei peste picior cu definiti stiintifice cu senzori,variabile de intrare .... PS Daca iti spun ca hayabusa mea consuma 4,5 l /100km ce ai sa spui?Si ca un zx 12 nu reuseste sa coboare sub 7%nici daca scoti 2 injectoare. Editat Mai 4, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Sorry, releul trebuie sa functioneze numai 3- max 5 sec, dupa aceea se opreste ! Ce spune jonny 1. Pun contactul pe ON ,apas butonul rosu- in momentul asta se aude releul cupland si pompa mergand dar nu se mai opreste(daca las contactul pe ON si butonul rosu apasat 3 ore ,3 ore merge si pompa cu releu cu tot). Uite si o descriere dintr-un manual moto- The first thing to check for is fuel pressure. You can actually do this quickly on many systems. When you turn the key to the ON position, the fuel pump should run for about three to five seconds and then shut off. You need to know this for your testing so you don't get fooled into thinking the fuel pump should run all the time with the key in the ON position. If the computer doesn't see a crank signal after the ignition is turned on for three to five seconds, it turns the fuel pump off. During this time, fuel pressure should build up in the system and remain for some time after the fuel pump is shut off. The information about the crank sensor can be helpful here. If you have a start/die scenario, you might want to check the operation of the crank sensor. If the computer doesn’t see a crank signal it shuts off the fuel pump. If the fuel pump turns off, your engine won’t run. Daca comanda la releu este pe direct, functioneaza continuu...cine-l mai intrerupe ? ECU nu mai intervine ca a fost anulat, s-a luat functia prin punerea la masa! Poti verifica orice schema .. Busa ta este PREPARATA IN 3 PISTOANE , 4,5 % te felicit..dar in ce regim consumi 4,5% ? Chiar vreau sa mergem impreuna 200 km si sa vedem cine alimenteaza primul ! Voi fi multumit daca iau 7,5% cu kaw 12r, nici nu vreau mai putin... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Chiar crezi ca pune cineva contactul, apasa butonul rosu apoi uita de el? Alternativele sunt doua, merge in continuare asa sau cumpara alt ECU, eu as alege prima varianta. Referitor la consum, daca TNG monteaza economizor de combustibil (magnetic) si un generator HHO reduce consumul la 1,5 % sa te oftici ca tu vei alimenta de 5 ori pana consuma el un rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Chiar crezi ca pune cineva contactul, apasa butonul rosu apoi uita de el? Mai verifica ce ai scris !! Alternativele sunt doua, merge in continuare asa sau cumpara alt ECU, eu as alege prima varianta. Pentru ca asa te-ai obisnuit...sau procedezi curent. Referitor la consum, daca TNG monteaza economizor de combustibil (magnetic) si un generator HHO reduce consumul la 1,5 % sa te oftici ca tu vei alimenta de 5 ori pana consuma el un rezervor Eu zic sa o transforme total pe combustibil - APA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Mi-am atins scopul, v-ati aprins si nu are sens..... APA este o idee, am incercat la masina (cu ajutorul celor de la PECO) si nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Chiar crezi ca pune cineva contactul, apasa butonul rosu apoi uita de el? Alternativele sunt doua, merge in continuare asa sau cumpara alt ECU, eu as alege prima varianta. Ti-a raspuns baiatul mai bine ca mine!Dar am sa-ti mai repet si eu: Textul in engleza pe care l-ai pus tu se refera la un ECU care functioneaza normal.Dar aici nu mai avem asa ceva,avem un ECU care nu mai are functia de "prime" ca tot iti place engleza. Asa ca acum sunt doua variante ori il foloseste asa ori schimba ECU cu cheie,buson rezervor,si iala de la sa....sau scrie ecu nou cu cheia veche. Legat de consum zx12vs hayabusa: Iti propun sa facem un concurs oficial, cu juriu din membri forumului. Alimentam amandoi din acelasi loc sigilam rezervoarele si plecam la drum,cine ramane primul fara benzina pierde,cine pierde cedeaza moto invingatorului.Ce zici,te bagi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Ti-a raspuns baiatul mai bine ca mine! Dar am sa-ti mai repet si eu: Textul in engleza pe care l-ai pus tu se refera la un ECU care functioneaza normal.Dar aici nu mai avem asa ceva,avem un ECU care nu mai are functia de "prime" ca tot iti place engleza. Asa ca acum sunt doua variante ori il foloseste asa ori schimba ECU cu cheie,buson rezervor,si iala de la sa....sau scrie ecu nou cu cheia veche. Legat de consum zx12vs hayabusa: Iti propun sa facem un concurs oficial, cu juriu din membri forumului. Alimentam amandoi din acelasi loc sigilam rezervoarele si plecam la drum,cine ramane primul fara benzina pierde,cine pierde cedeaza moto invingatorului.Ce zici,te bagi? Imi pare rau dar nu ai ,,feedback" - Cum scrie baiatul tau/ sau poate clientul tau Chiar crezi ca pune cineva contactul, apasa butonul rosu apoi uita de el? Adica acel cineva nu uita de buton si-l comuta in starea initiala .....si motorul CE FACE?? poate imi spui tu INTERESANT S-A INVERSAT ROLUL ,,BUTOANELOR" Legat de text -acesta iti explica si rolul senzorilor care iti cam dau batai de cap, te rog sa nu mai folosesti google translate ca rezulta alte bazaconii, recomand un dictionar tehnic de limba engleza sau LEXICON AUTO-2011 si mai multe scheme electrice! OFF TOPIC!! Prietenii tai cu BUSA de pe forum spun ca cel mai mic consum este 6,5%, pe forumuri din UK si SUA nu am vazut mai mic de 6,8%, de ce esti secretos si nu ne spui METODA , macar celor cu BUSA, este uimitor 4,5% nu am auzit pana acum, dar totul este posibil. ... Stim amandoi cum se traduce puterea si capacitatea cilindrica a unui motor, ce inseamna in realitate ... A , kaw 12 r 2006, rupe multe suflete de cunoscatori, dar ... Facem daca scoti 4,5%, adica cu 18 litri tu mergi 400 km si nu alimentezi, si eu o data..dar nu pe moto, nu-mi place culoare alba si se vand greu busele sau chiar vrei sa schimbi busa cu zx12 r ninja 2006 , 190 CP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Imi pare rau dar nu ai ,,feedback" - Cum scrie baiatul tau/ sau poate clientul tau Chiar crezi ca pune cineva contactul, apasa butonul rosu apoi uita de el? Adica acel cineva nu uita de buton si-l comuta in starea initiala .....si motorul CE FACE?? poate imi spui tu INTERESANT S-A INVERSAT ROLUL ,,BUTOANELOR" Legat de text -acesta iti explica si rolul senzorilor care iti cam dau batai de cap, te rog sa nu mai folosesti google translate ca rezulta alte bazaconii, recomand un dictionar tehnic de limba engleza sau LEXICON AUTO-2011 si mai multe scheme electrice! OFF TOPIC!! Prietenii tai cu BUSA de pe forum spun ca cel mai mic consum este 6,5%, pe forumuri din UK si SUA nu am vazut mai mic de 6,8%, de ce esti secretos si nu ne spui METODA , macar celor cu BUSA, este uimitor 4,5% nu am auzit pana acum, dar totul este posibil. ... Stim amandoi cum se traduce puterea si capacitatea cilindrica a unui motor, ce inseamna in realitate ... A , kaw 12 r 2006, rupe multe suflete de cunoscatori, dar ... Facem daca scoti 4,5%, adica cu 18 litri tu mergi 400 km si nu alimentezi, si eu o data..dar nu pe moto, nu-mi place culoare alba si se vand greu busele sau chiar vrei sa schimbi busa cu zx12 r ninja 2006 , 190 CP 1.Baiatul care ti-a raspuns nu este nici clientul si nici baiatul meu...dr fapt nici nu-l cunosc.2.Am citit destule scheme electrice in 28 de ani de mecanica,tu vorbesti din carti pe care de pomana le citesti daca nu intelegi ce scrie acolo 3.Nu sunt secretos, este un consum pe care l-am realizat printr-un soft scris de mine. Te eschivezi elegant tot felul de comentarii fara rost,simplu TE BAGI SAU NU? Cine consuma mai mult pierde moto! Uite eu plusez am sa fac pariu ca scot sub acel 6,8 pe care l-ai tot citit tu pe toate forumurile din lumea asta. Deci..daca scot mai putin de 6.8 iti iau moto,daca nu o iei tu pe a mea. Ce zici? PS.Cand tu declari avion zx12 in 2014...eu il reparam in 2004... Editat Mai 5, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Off topic Draga TNG, Nu o sa mai continui, pentru ca se pare ca esti un tip agresiv si o sa-ti faca rau la inima...si un lucru NU-TI PLACE ADEVARUL sau nu vrei sa-l recunosti, mai ai timp pana la pensie sa te schimbi ! 1.Baiatul acela a scris o aberatie, asteptam sa-l corectezi....in fine la fel ca la punctul 1. 2. Ai spus corect Am citit destule scheme electrice in 28 de ani de mecanica , acum inteleg cum intelegi tu electricitatea/electronica prin mecanica.. probabil ca am citit carti tehnice numai sambata de la 10-12, cat ai cititi tu in toata viata(scoala, timp liber...) ! Dar vezi, aici raspunsul tau depinde de educatia TA, nu mai comentez ...Si esti un tip fff MODEST ! Apropo daca ai 28 ani mecanica, inseamna ca lucrezi de la 18 ani, practic ai 46 ani? Interesant! 3. Sa scoti 4,5% , asa cu ai spus !! adica parcurgi 400 km si alegem un circuit combinat ( autostrada 200km/h , etc). Mai verifica si poate iti reformulezi mesajul ! Jonny va decide ce solutie adopta, oricum a inteles printr-o prezentare logica care este defectiunea si cum se poate rezolva! Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 1.Baiatul care ti-a raspuns nu este nici clientul si nici baiatul meu...dr fapt nici nu-l cunosc. Foarte adevarat. 3.Nu sunt secretos, este un consum pe care l-am realizat printr-un soft scris de mine. Posibil Te eschivezi elegant tot felul de comentarii fara rost,simplu TE BAGI SAU NU? Cine consuma mai mult pierde moto! Ma inscriu pentru juriu, astfel ne vom si cunoaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Draga dedant68, Agresiv,acid...sunt calitati pe care doar tu le-ai afirmat ca le am. Educatia mea nu are nimic in comun cu discutia depre o problema mecanica. Legat de "modestia"mea privin experienta,Da nu sunt modest si imi place sa spun ca am de fapt 29 de ani de mecanica impliniti acum 2 zile. La 14 ani montam motor de Metrom brasov pe bicicleta,iar la 15 ani montam ca si ucennic motoare de dacie,lada,scoda si alte comuniste din vremea aceea. 44-29 mie imi da 15ani... Si da am muncit de mic copil si cu asta ma laud,pentru ca in acesti ani de practica am invatat mai mult de cat vei invata tu chiar daca citesti toate cartile din lume. Cu respect acid si agresiv TNG! PS.Eu inca astept sa accepti provocarea,concursului,dar vad ca doar vorba este de tine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnnyB Postat Mai 5, 2014 Autor Share Postat Mai 5, 2014 Gata ,e clar ...am inteles.Singurul vinovat este ECU iar solutia este sa-l schimb.Deocamdata o sa merg cu el asa (cum am mers un an jumate poate mai ma tine un sezon :-) ... ).E bine ca acuma stiu pe cine sa dau vina. Va multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Draga dedant68, Agresiv,acid...sunt calitati pe care doar tu le-ai afirmat ca le am. Educatia mea nu are nimic in comun cu discutia depre o problema mecanica. Legat de "modestia"mea privin experienta,Da nu sunt modest si imi place sa spun ca am de fapt 29 de ani de mecanica impliniti acum 2 zile. La 14 ani montam motor de Metrom brasov pe bicicleta,iar la 15 ani montam ca si ucennic motoare de dacie,lada,scoda si alte comuniste din vremea aceea. 44-29 mie imi da 15ani... Si da am muncit de mic copil si cu asta ma laud,pentru ca in acesti ani de practica am invatat mai mult de cat vei invata tu chiar daca citesti toate cartile din lume. Cu respect acid si agresiv TNG! PS.Eu inca astept sa accepti provocarea,concursului,dar vad ca doar vorba este de tine.. Iti doresc succes in lupta pentru suprematie pe acest forum ...tu esti cel mai bun!! Tot inainte.... asa cum ai fost invatat la scoala comunista de ucenici...fara TEORIE si LOGICA...NUMAI munca pentru patrie! Concurs- conditia de mai sus ..citeste de 2 ori ! Numai bine Gata ,e clar ...am inteles.Singurul vinovat este ECU iar solutia este sa-l schimb.Deocamdata o sa merg cu el asa (cum am mers un an jumate poate mai ma tine un sezon :-) ... ).E bine ca acuma stiu pe cine sa dau vina. Va multumesc pentru ajutor! Ai facut verificarea cu ohmmetrul? Este bine ca te-ai hotarat si renunti la improvizatii...pentru ca sunt meseriasi care promoveaza IMPROVIZATIA si din asta traiesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Multumesc pentru urare,si ei iti doresc tot binele din lume...sincer! Concursul...simplu ZX12 ................25 litri capacitate rezervor Hayabusa ........22litri capacitate rezervor. Facem plinul rezervorul sigilat si vedem cati km facem cu acea benzina,cine ramane primul fara a pierdut. Traseul il alegi tu! Si ai si un avantaj de 3l in plus... Ce zici? Si nu este aroganta,aciditate sau lipsa de modestie...este o provocare pe care ti-o lansez,pe o miza mare sa merite deranjul. Ai facut verificarea cu ohmmetrul? Este bine ca te-ai hotarat si renunti la improvizatii...pentru ca sunt meseriasi care promoveaza IMPROVIZATIA si din asta traiesc ! Pai la ce improvizatie a renunat cand o sa-l foloseasca asa cum este acum? Si mai usor cu jignirile ca nu este frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Multumesc pentru urare,si ei iti doresc tot binele din lume...sincer! Concursul...simplu ZX12 ................25 litri capacitate rezervor Hayabusa ........22litri capacitate rezervor. Facem plinul rezervorul sigilat si vedem cati km facem cu acea benzina,cine ramane primul fara a pierdut. Traseul il alegi tu! Si ai si un avantaj de 3l in plus... Ce zici? Si nu este aroganta,aciditate sau lipsa de modestie...este o provocare pe care ti-o lansez,pe o miza mare sa merite deranjul. Pai la ce improvizatie a renunat cand o sa-l foloseasca asa cum este acum? Si mai usor cu jignirile ca nu este frumos! Iar nu citesti cum trebuie/sau nu vrei sa citesti-spune clar ca o sa-si cumpere..este o problema de timp si bani, dar are vointa si a inteles ce trebuie inteles..vezi tu nu l-ai determinat sa mentina TIGANIA ...iar ai pierdut TNG ! Sorry, but you don't understand.. sa scoti 4,5 l/100 km, asa cum ai spus..ai uitat sau aducem mesajul aici ?! Tu parcurgi 400km cu 18litri, traseu ales de mine si conduci in urma mea dupa regimul ales de mine. Dupa 400 km masuram/facem calcul. Eu am dreptul sa alimentez...eu nu sustin ca am consum de 4,5% , practic o sa vad ce va fi..inca astept calculatorul din Japonia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Ok reformulez, Eu am sa fac 400km cu 18 litri. Este normal ca EU sa decid cum merg ,nu crezi? Daca reusesc asta iti vinzi moto si bani ii cedezi unui orfelinat,camin de batrani sau cine are mare nevoie pentru asi recupera sanatatea. Ce zici? Dar stai cum sa vinzi ceva care nici nu l-ai pornit macar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Deci un topic interesant lasand la o parte problema electrica/electronica !!! SI as vrea si mi`as dorii sa fac parte din juriu cu acordul celor 2 Daca este nevoie se face si topic separat chiar cu baner principal @dedant acceptul sta la tine ? TNG nu iti vrea motorul ca sunt sigur ca nu ii place dar vad ca l`ar dona cu placere la o casa de copii, orfelinat, azil(frumos gest) ! Editat Mai 5, 2014 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 TNG...... Cand se stabileste un consum cu o motocicleta/automobilul se aplica pentru toate tipurile de trasee si regimuri de functionare. Ti-am spus, mergi dupa mine, adica vom avea un circuit diversificat (ses, deal, etc.) Vom merge cu 40km/h dar si 200-240km/h acolo unde se poate, daca se poate pe 80-100km, mergem tare, trebuie sa-mi stai in spatele meu, eu stabilesc regimul si traseul! Si eu cu Renault 1,5 Diesel pot merge cu 2% , stau cu ochii pe consum instantaneu si merg cum vreau eu si scot 2% ...si ce inseamna ca Renault 1,5 diesel are un consum de 2%....ies pe forum la Renault si ma laud ce masina am.. ....Nu vrei sa chemi si PRO-TV-ul sa ne dam in spectacol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.