Soso Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 (editat) ... Editat Aprilie 9, 2015 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Aprilie 9, 2015 Autor Share Postat Aprilie 9, 2015 dar cred ca se duce si mult mai repede decat EF 07 SUPER LIGHT...gen guma de o cursa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Cam o cursa si jumate Asta e compromisul pentru aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Eu vorbeam de XT754 ca fiind o noua senzatie doar din punctul de vedere al unui hobbit, in zona noastra noroioasa, unde la cea mai mica ploaie un traseu de hobby se transforma radical in experti. Cat despre EF-07, nu am incercat, insa chiar nu stiu daca e asa o mare diferenta intre diverse marci cu acelasi profil. Am avut anul trecut cauciuc nou, un FIM de la SAVA dunga verde (aia am gasit la repezeala), la prieteneasca de la Bistrita, unde a fost si destul de mult urcare pe rau, pe piatra. Pe langa faptul ca m-am simtit ca si cum as avea un cauciuc second, nu facea nimic bine nici in noroi si nici in pe piatra, la sfarsitul cursei era numai bun de aruncat. Si, repet, nu a fost o cursa, ci o prieteneasca. Asa ca am vandut instant Michelin-ul FIM pe care il aveam de rezerva si am revenit la profile cross, care mi se par mult mai bune pentru hobby. Si, dintre ele, XT754 mi se pare cel mai bun. Vedem peste o saptamana, la Bistrita, cum e si pe piatra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 e bunicel pe piatra, dar ingrozitor de prost pe iarba, uda sau uscata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Iarba pe urcari tricky mai rar gasesti. Si, la poteca-viteza, pot sa traiesc cu gandul ca nu sunt niciodata primul, daca in schimb pot urca pe noroi, nu raman intepenit. Deci.....e diferenta majora intre acelasi profil, dar de diversi producator? Cum am dat exemplu cu Sava FIM, daca iau acum un Mitas FIM tot cu dunga verde, o sa vad viata cu alti ochi? Sau e doar o diferenta minora, sesizabila doar de catre cei experimentati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Nu e nici o legatura intre Sava fim si mitas ef-07. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) Le zice FIM pt ca respecta regula FIM de a nu avea crampoanele mai inalte de nu stiu cati mm la competitiile enduro. Nu se refera la aranjamentul crampoanelor sau la compozitia cauciucului. Editat Aprilie 10, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 Sava e un rahat de cauciuc,e diferenta de la cer la pamant intre sava fim si mitas ef 07,vorba lui alfred,nu au nici o legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 (editat) Cum am dat exemplu cu Sava FIM, daca iau acum un Mitas FIM tot cu dunga verde, o sa vad viata cu alti ochi? Sau e doar o diferenta minora, sesizabila doar de catre cei experimentati? Acum 2 ani cand am luat primul cauciuc de enduro, GT 213 (dupa ce am folosit 3 cauciucuri de cross ) - revelatie majora. Dupa care Mitas EF-07, o clasa peste Goldentyre 213, nu te mai opresti pe prima piatra sau radacina cu noroi. Terenul pe care-l exploatam este insa cu multe lemne, radacini, pietre, pamant afanat combinat cu frunze. Un hobby ar trebui sa simta mai bine diferenta pt. ca merge mai incet ca un expert si nu-l ajuta inertia sa treaca peste orice, deci are nevoie de grip. Secretul este pe langa cauciuc o presiune mica in pneu, daca-l umfli beton nu simti nici o diferenta intre ele, cum spui tu. Legaturi exista intre Sava si Mitas insa de alta natura (in 2015 nu ar trebui sa mai gasim cauciucuri moto Sava FIM): http://www.savatech.eu/tyres/motorcycle-tyres-mitas.html " Dear customers, In October 2012, ČGS HOLDING a.s., the parent company of Mitas, acquired ownership of Savatech. As Mitas is only able to retain the “Sava” brand name displayed on Savatech-made tyres for a certain period of time, the Sava trademark will gradually be replaced by the Mitas brand. The changes planned for the future will result in the widest possible range of two-wheel tyres under one brand. Mitas is a specialist and important player in off-road segments, building a strong and healthy business which respects the customer’s needs. Savatech’s expertise in the most advanced on-the-road motorcycle and scooter tyre segment is a natural extension of Mitas’ own core business. Same purpose. Same riding characteristics. Same technology. The only difference is brand name. www.mitas-tyres.com " Editat Aprilie 11, 2015 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Se duc cam repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 michelin starcross5 foloseste cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.