piri Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Salut,sunt nou printre cei pe doua roti.De curand mi-am luat o honda hornet de 600 si imi porneste greu la rece,dau de vreo 6/7 ori la automat,daca nu mai bine pana imi porneste!Care sa fie motivele...bateria e noua!Vreau sa mai stiu ce ulei se poate pune si cat trebuie,cum sa intretin lantul si la cati km se curata si cu ce! Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 poate fostul proprietar a învățat-o cu șocul...și motocicletele obișnuite așa...așa o duc toată viața...cel puțin horneturile...uleiul pe care nu îl recomand este castrol și o fac pentru simplul motiv că este cel mai contrafăcut de pe piață și te trezești că dai bani aiurea pe el, chiar de la magazine care comercializează ceva...la un schimb intră 3,8 litri de ulei+ filtru. verifică la ea filtru de aer și bujii, poate scapi de problema. lanțul îl curăți și ungi la 500 sau 1000 km maxim. sunt sumedenii pe produse pe piață cu care poți efectua această operație. mulți preferă să curețe cu motorină, tu faci cum vrei! spor la motociclit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 (editat) Trage socul inainte sa dai la automat, socul undeva 75% din cursa totala sa nu fie la maxim.Eu asa pornesc cand e rece si o ia din prima chiar daca sta mai multe zile nepornita.Eu m-am facut un "semn" si anume socul sa fie in dreptul scris-ului imprimat pe butonul de faza lunga acolo e "sweet spot" la a mea insa difera de la un hornet la altul joaca-te putin cu el pana gasesti si tu locul potrivit...insa nu-l trage maxim.Pt mai multe detalii si info despre Hornet uite maculatura /index.php?/topic/51828-honda-hornet/ Editat Mai 13, 2014 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 poate fostul proprietar a învățat-o cu șocul...și motocicletele obișnuite așa...așa o duc toată viața...cel puțin horneturile... cel mai tare basm ever! fara benzina poate fi invatata? de unde scorniti bre aiurelile astea? Trage socul inainte sa dai la automat, cel mai probabil asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 cel mai tare basm ever! fara benzina poate fi invatata? de unde scorniti bre aiurelile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vled Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Trage socul inainte sa dai la automat Mai mult nu trebuie spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 warlock dacă tu crezi că este basm, îmi pare rău să te dezamăgesc...este poveste inspirată din realitate. mai întreabă motocicliștii (nu forumiștii) care mai sunt și mecanici cu zeci de ani de experiență și mai vezi și părerea lor. mie mi-au spus mai mulți și dacă eu m-au mințit, mint și eu...dar tind să le dau dreptate, după ce știi că prin mâna lor au trecut mii de motociclete,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Principiile se aplica la fel, indiferent de ce a suferit un motor odata in viata lui amarata. Daca nu folosesti socul, asta inseamna ca ai reglat amestecul bogat si totusi motoreta nu poate merge rau in mod special. Dar nu e o regula iar ce ai zis tu e frate cu: "nu merge nu stiu cum ca inveti motorul lenes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicky_yo Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 mi-am achizitionat si eu un hornet de curand.... pornea mai greu dar din prima. i-am schimbat bujiile si nu am mai avut nici o problema CR9EH 9 NGK. 164 ron toate patru. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai04 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Am avut si eu un hornet ....la rece Il porneam cu au spus si alti baieti,adica folosimdu-ma de shock!! Am schimbat bujiile si am calibrat carburatoarele ... Dupa careva pornit si a mers perfect ! Nu stiu daca asta e si la tine ... Dar poate te ajuta !!! Sa ai parte de motocicleta fara incidente !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 warlock dacă tu crezi că este basm, îmi pare rău să te dezamăgesc...este poveste inspirată din realitate. mai întreabă motocicliștii (nu forumiștii) care mai sunt și mecanici cu zeci de ani de experiență și mai vezi și părerea lor. mie mi-au spus mai mulți și dacă eu m-au mințit, mint și eu...dar tind să le dau dreptate, după ce știi că prin mâna lor au trecut mii de motociclete,nu? colegu'...hai sa ne trezim! Nu stiu sa repar motociclete, dar am habar cam ce se invarte pe la motocicleta. Sunt si inginer. Lasand astea deoparte, utilizand 4-5 neuroni, imi iese asa: motocicleta este un ansamblu de mecanisme care functioneaza impreuna. Nu exista ca se "invata" motocicleta intr-un fel! Asa ceva nu exista! Te las vreo 10 ani sa inveti motocicleta ta (asa cum e acum) sa mearga pe aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 colegu'...hai sa ne trezim! Nu stiu sa repar motociclete, dar am habar cam ce se invarte pe la motocicleta. Sunt si inginer. Lasand astea deoparte, utilizand 4-5 neuroni, imi iese asa: motocicleta este un ansamblu de mecanisme care functioneaza impreuna. Nu exista ca se "invata" motocicleta intr-un fel! Asa ceva nu exista! Te las vreo 10 ani sa inveti motocicleta ta (asa cum e acum) sa mearga pe aer. )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))....aveti grija baieti cum va invatati motoarele...ca poate intr-o zi or umbla dupa femei...mai stii?))))ce-mi plac ma legendele astea... Salut,sunt nou printre cei pe doua roti.De curand mi-am luat o honda hornet de 600 si imi porneste greu la rece,dau de vreo 6/7 ori la automat,daca nu mai bine pana imi porneste!Care sa fie motivele...bateria e noua!Vreau sa mai stiu ce ulei se poate pune si cat trebuie,cum sa intretin lantul si la cati km se curata si cu ce! Va multumesc! ordinea e asta...bujii,carburatoare luna,filtru aer ok daca tot asa...atunci joc termic supape...de verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Dacă ar funcționa numai cu aer...sigur niște politicieni sau băieți deștepți ar pune o acciză pe așa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 a ta cum e invatata??are obiceiuri rele?))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 are multe...că are personalitate...dacă nu ești atent te dă pe jos și se duce singură la curve...nu vreau să mai trolez topicul colegului...dacă nu știi când au fost schimbate bujiile de fostul proprietar poți merge la un service să le verifice eventual să le și schimbe, filtrul de aer verificat și eventual schimbat...dacă tot faci asta, vezi de ulei și pe urmă faci liniștit kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 a dracului horneturile astea al meu de exemplu nu porneste la rece numai cu socul tras si cu acceleratia piscata banuiesc ca mofturile astea sau asa zisa personalitate a motorului tine de reglaje sfatul meu este sa incerci diferite metode pana o gasesti pe aia cu care porneste la prima cheie cand ai sa ii prinzi smecheria ai sa fii foarte multumit de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 a dracului horneturile astea al meu de exemplu nu porneste la rece numai cu socul tras si cu acceleratia piscata banuiesc ca mofturile astea sau asa zisa personalitate a motorului tine de reglaje sfatul meu este sa incerci diferite metode pana o gasesti pe aia cu care porneste la prima cheie cand ai sa ii prinzi smecheria ai sa fii foarte multumit de ea altu'....te-ai gandit sa iti vinzi pocket bike-ul si sa iti iei Hornet...el se mira ca Hornetul lui la rece numai cu soc porneste....e grav...trebuie dusa in service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piri Postat Mai 14, 2014 Autor Share Postat Mai 14, 2014 va multumesc...o sa incerc sa vedem ce v-a iesi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 va multumesc...o sa incerc sa vedem ce v-a iesi ! Sal! Verifica si robinetul vacumatic ce-l ai pe rezervor..de multe ori se intampina probleme acolo,nedeschizand cand si cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piri Postat Mai 18, 2014 Autor Share Postat Mai 18, 2014 salut colegi...am rezolvat problema...am tras socul mai mult si gata,porneste aqm!Va multumesc! Ce va rog,daca stiti...la hornetul din 2000 nu este indicator de combustibil...cam cati km pot face cu un plin...?...Cum sa tin robinetul de la combustibil,ca sunt trei pozitii(on,of si reserve),pe care sa-l tin dintre on si reserve? Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Pfff! O pagina de discutii pentru ca nu tragi shocul la pornire... ON,atat cat are benzina. RES,cand ai ramas fara pentru ca nu ti-ai dat seama..sau.. comuti pe pozitia asta si mai ai intre 30/50km de ajuns la peco. OFF...pe bune acum? Ce crezi ca se intampla daca-l tii pe acea pozitie? Editat Mai 18, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 salut colegi...am rezolvat problema...am tras socul mai mult si gata,porneste aqm!Va multumesc! vai de capu meu....da-ti seama...sa nu sti folosi socul la motor...sa nu sti cum sa folosesti robinetul la benzina...sa nu sti cati litrii iti raman pe rezerva....pfuai ma....astea is ca tabla inmultirii cand ti-ai luat motorul trebuie sa le sti pe de rost.... Pfff! O pagina de discutii pentru ca nu tragi shocul la pornire... ON,atat cat are benzina. RES,cand ai ramas fara pentru ca nu ti-ai dat seama..sau.. comuti pe pozitia asta si mai ai intre 30/50km de ajuns la peco. OFF...pe bune acum? Ce crezi ca se intampla daca-l tii pe acea pozitie? da..pentru ca ignoranta e mare....comoditatea crasa...decat sa te holbi in manual...nu mai bine vii aici si intrebi ca un tzaran orice fleac???si sar "colegii" cu sfaturi si idei...el numa sa se dea cu cotetzu' si sa-l tureze la semafor...de eram admin iradiam topicurile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piri Postat Mai 18, 2014 Autor Share Postat Mai 18, 2014 Baietzi,nu trebuie sa ma criticati atat...va repet,sunt nou pe doua roti si nu am pe cine sa intreb,decat pe voi!Va rog,daca aveti vreun manual,ceva...ca pot sa si citesc sa nu va mai "stresez"!Va multumesc anticipat!!! . . . .P.S.sigur nu v-ati nascut pe motocicleta sa stiti tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Baietzi,nu trebuie sa ma criticati atat...va repet,sunt nou pe doua roti si nu am pe cine sa intreb,decat pe voi!Va rog,daca aveti vreun manual,ceva...ca pot sa si citesc sa nu va mai "stresez"!Va multumesc anticipat!!! . . . .P.S.sigur nu v-ati nascut pe motocicleta sa stiti tot! Stai linistit nu-ti face probleme. Www.manualedereparatie.info Editat Mai 19, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vled Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 eu unul am gasit pe wikipedia cateva informatii de baza despre hornetul meu si chiar au fost utile, nu-s foarte multe informatii, dar destul cat sa-ti raspunda la unele intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.