Sari la conținut

Problema ambreiaj Honda Dominator


Postări Recomandate

Buba: De cateva zile nu mai resusesc sa il scot la neutru cand sunt oprit - ex:merg cu vit 1 incet printre masini si cand ajung la semafor sa il scot pe neutru - nu reusesc. L-am pus pe stander si bagat in viteza se invarte roata ca si cum nu ar fi ambreiajul tras. Idem cand bag intra-1a smuceste si scade un pic turatia motorului - deci e clar ca nu decupleaza.

 

Am intins cablul, am indreptat maneta ca era un pic stramba si nu avea cursa suficienta, dar degeaba.

Ma gandeam ca e vechi uleiul - 10W40 pus in Oct. 2013, si avea deja 2700km (la 3000 e schimbul).

Am pus Procycle 20W50, de care am pus si anul trecut si a mers perfect in 2013.

Dupa schimb am mers la serviciu cu el (60km dus intors), dar tot asa se comporta.

 

Acum seara am desfacut ambreiajul, si nu e nimic in neregula. Eu am schimbat ferodourile si arcurile in 2010 ca patina. Am pus ferodouri Lucas TRW.

Deci l-am defacut, am verificat planeitatea la ferodouri si la discurile de tabla e o placa de marmura si par OK.

 

Le-am curatat si sters de ulei si le-am pus inapoi - cu toate sterse merge bine, adica bagat in viteza si tras ambreiajul pot sa invart lejer de roata (motorul fiind bagat in viteza)

Daca le ung - efectiv se lipesc ferodourile de placi si nu pot sa invart roata cu ambreiajul tras.

Am curatat/uns cu ulei Procycle 20W50 si apoi cu Castrol 10W40 de la Louis - aceeasi problema. De fapt merge asa greu, ca nu pot invarti roata cu mana chiar daca nu e pus capacul cu arcurile.

Sistemul de actionare functioneaza bine, capacul cu arcurile ce tine presat discurile se ridica cu cativa mm la apasarea manetei de ambreiaj.

 

Oare ce poate fii?

As schimba kit-ul complet - dar inainte as vrea sa stiu de ce a aparut problema asta?

 

Daca a mai avut careva asemenea probleme si a gasit rezolvare, rog sa posteze.

 

PS. ma gandeam sa dau un pic ferodourile pe un smirghel fin (granulatie 2500) oare ajuta la ceva?

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu ai santuri in urechile oalei de ambreiaj si sa iti tina placile lipite chiar daca ambreiajul e decuplat.

Daca ai intradevar placile ok, in special cele metalice plane cred ca e cazul sa cauti problema in alta parte ... actionarea in sine a ambreiajului sau oala.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am scris si mai sus, dupa ce le-am sters de ulei, mergea bine. Eu banuiesc ca ar fi ferodourile duse.

Daca erau duse iti patina ambreiajul, le-ai masurat?

 

Ambreiajul se comporta asa indiferent ca e cald/rece motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai pomenit nimic de cablu de ambreaj,,,, desfa-l din camasa si o sa vezi ca e intins, fire rupte din cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca erau duse iti patina ambreiajul, le-ai masurat?

 

Ambreiajul se comporta asa indiferent ca e cald/rece motorul?

Nu in sensul ca sunt uzate, ci in sensul ca de la temp ridicate plus ulei poate se umfla?

La rece din cand in cand mai iasa pe neutru, adica rece - pornit peste noapte si pana ies din curte pe sosea. In schimb cand ies de la serviciu dupa masa pana la primul semafor am cam 1km, si acolo nu mai reusesc sa-l scot pe neutru.

 

Nu ai pomenit nimic de cablu de ambreaj,,,, desfa-l din camasa si o sa vezi ca e intins, fire rupte din cablu.

Nu cred ca e dus cablul, ca se ridica capacul cu arcurile care tine placile presate cativa mm, dar o sa incerc sa-l desfac si sa pun provizoriu un alt cablu, adica o alta camasa si interior nou - am kit de reparat cabluri.

 

I-am dat de capat pana la urma.

 

Cred ca erau 3 probleme in final:

1. Uzura pe oala de ambreiaj - in locul unde actioneaza ferodourile oala, erau santuri si nu mai culisau ferodourile - asa ca am luat un pic la pila oala ca sa netezesc santurile.

2. Arcurile - eu le-am schimbat in 2010 (erau in Kit) si nu sunt tocmai drepte - la Dominator locul unde se aseaza arcul in capacul de la oala nu e complet in partea de jos, adica buza pe care se sprijina arcul nu e un cerc complet, ci cam 2/3 din circumferita unui cerc - asa ca a trebuit sa le pozitionez ca sa stea cat mai drepte - altfel capacul avea o bataie cand il invarteam - adica nu era plan cu ansamblul.

3. Placile de otel dintre ferodouri erau slefuite oglinda (astea sunt inca cele originale) si se lipeau de ferodouri prin efect de vacuum - asa ca le-am dat un pic cu smirghel granulatie mai mare (cred ca era smirghel de 800).

 

Duminica am facut proba putin pe langa casa - iar azi am veit la serviciu si in traficul din oras a mers brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smirghelu de 800 e foarte fin, cu el cred ca ai marit acel luciu, daca era de 800 :D

Mai baga o fisa, poate voiai sa zici de 80 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...