nosfyrus Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Am cumparat un EXC de 200cc din 2004, am veirificat seria, totul este ok dar cand o caut pe net nu scrie ca este EXC. Seria incepe asa: VBKGSA20X4M.... Nu reusesc sa vad de la ce provine acel GSA. Din cate stiu in loc de GSA trebuia sa fie EXC. Am cautat pe net nu prea am gasit nimic. Stie cineva? La motor am asa: 4-523*20175* . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Si eu am cumparat un 200 din 2010 si seria e sub un strat gros de vopsea Maine ma apuc sa o racai. Sa vad ce gasesc. Poate un GSA Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Si eu am cumparat un 200 din 2010 si seria e sub un strat gros de vopsea Maine ma apuc sa o racai. Sa vad ce gasesc. Poate un GSA Adventure ti-ai luat furaciune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 La mine la ktm 450 exc din 2008 scrie VBKEXA nicidecum EXC... nu cred ca are vreo legatura ca nu scrie EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Iunie 8, 2014 Autor Share Postat Iunie 8, 2014 Hmmm. M-am mai uitat la serie si parca este punctata in vopsea. Daca ma chinui sa o rascai cred ca reusesc sa o sterg. Probabil ma insel.... Motorul merge ok dar vroiam sa stiu exact ce model este. Alex: nu trebuie sa scrie EXC dar din cate vad in tabelul de la KTM, toate incep cu "EX"... EXJ, EXA, EXK, EXL, EXA.. Andrei: Codul pt GSA Adventure este GSL conform tabelului. Acum stau si ma intreb daca seria e pe bune sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 uite un site din anglia http://www.ktmforum.co.uk/off-road-enduro/34343-sx-exc.html mai este cineva in situatia ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 VIN-ul la EXC-ul meu 125, din 2010 incepe cu VBKGSA. Acceasi situatie, dar nu mi-am batut capul cu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 BAAAAAA, NU RACAITZI SERIA DE PE VOPSEA CA DATI DE DRAQU!!!! Seria este stantata pe cadru dupa ce acesta a fost vopsit. daca o faceti p-aia romaneasca cu spaclu si cu jmilgher o sa distrugeti seria. daca vreti sa identificati motoreta da-ti un telefon la dementor si intrebati acolo care-i treaba. ei sunt importatorii oficiali si au acces la informatiile fabricii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 si la mine la fel, 200 exc din 2005, vbkgsa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) . BAAAAAA, NU RACAITZI SERIA DE PE VOPSEA CA DATI DE DRAQU!!!! Seria este stantata pe cadru dupa ce acesta a fost vopsit. daca o faceti p-aia romaneasca cu spaclu si cu jmilgher o sa distrugeti seria. daca vreti sa identificati motoreta da-ti un telefon la dementor si intrebati acolo care-i treaba. ei sunt importatorii oficiali si au acces la informatiile fabricii. japonezii au un pic de minte si fac invers Editat Iunie 9, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 Nah ca m-am mai chill-uit Credeam ca numa la mine e cu GSA. E ciudat ca nu scrie pe site-ul celor de la KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 BAAAAAA, NU RACAITZI SERIA DE PE VOPSEA CA DATI DE DRAQU!!!! Seria este stantata pe cadru dupa ce acesta a fost vopsit. daca o faceti p-aia romaneasca cu spaclu si cu jmilgher o sa distrugeti seria. daca vreti sa identificati motoreta da-ti un telefon la dementor si intrebati acolo care-i treaba. ei sunt importatorii oficiali si au acces la informatiile fabricii. Si eu ce sa fac? Cadrul a fost revopsit electrostatic dar nu a fost protejata seria stantata. Tablita de langa a fost protejata dar s-a sters de la frecat cu cablurile electrice. Sper sa nu fie vorba de vreo furaciune, are toate actele dar vreau sa o trec pe numele meu, cu nr de inmatriculare, impozit, tot. Motorul e luat din Brasov si a trecut pe la cei din Curtea de Arges. Demonul l-a mesterit. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ktm-200%20exc-din-2010-567438.html Ciudata treaba cu stantarea vopselei. Logic ar fi ca stantarea sa atinga si metalul. Sa incerc sa frec cu diluant? Cum sa o mai scot la lumina? Apropos, Jumba: ai sa-mi imprumuti/inchiriezi un kit de lumini pt EXC 200 din 2010 pt inmatriculat? La EXC 400 tot tu m-ai ajutat cu o roata spate pt RAR Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Foarte frumoasa Andrei...sa o stapanesti cu placere Daca ai nev de far, ti-l pot da pe al meu cand ai nev fara probleme doar ca tre sa vi sa il iei si sa il aduci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Hai ca am comis-o. Am dat la vopsea pana am ajuns la metal si nici urma de serie. Intradevar e stantata doar in vopsea, nu si in cadru. Acum am eu dubii serioase in privinta mobrei Asa ca treaba cu kitul de lumini (stop si semnalizari) a picat ca nu am cum sa mai ajung la RAR fara serie pe cadru. Alta surpriza neplacuta ar fi farul care este spart. De asta am nevoie pt mine de tot. Asa ca, Alex, daca nu iti trebuie farul, vreau sa ti-l cumpar, nu doar sa il imprumut. O sa bag mobra la fisc dar la politie nu am cum sa o mai trec pe numele meu. Si nici cum sa dovedesc ca e a mea la un control pe DN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Poti repara greseala, printr-o omologare individuala(parca asa se numeste), in care te duci la RAR cu o declaratie notariala in care explici cum ca ai distrus tu seria dintr-un accident, ei se uita sa vada daca e adevarat sau nu, eventual se uita si la seria motor, apoi iti restanteaza seria pe cadru. Am facut asa cu o masina la care tinichigiul, din greseala, mi-a taiat partea de podea cu seria. Acum singura chestie e ca nu stiu cat costa aceasta omologare individuala, siur nu mai e 80 lei, ca acum 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 se pare ca ai dat ceva la vopseaua aia de ai reusit sa stergi seria ) sorry andrei dar nu vand farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Mobra a fost impopotanata cu tot felul de stickere si optionale aftermarket. Mi-a placut insa cum lucreaza suspensiile si cum merge motorul. Printre altele, cadrul a fost vopsit electrostatic in portocaliu. Dar berbecul de vopsitor sau fost proprietar a protejat doar abtibildul cu seria, nu si seria stantata. Am incercat cu diversi diluanti fara succes. Am trecut la smilgher fara sa obtin nimic. In final am dat cu surubelnita si a sarit vopseaua pana la metal. In concluzie, cum a spus si Jumba, seria e "stantata" doar in vopseaua originala, ceea ce mi se pare o prostie din partea KTM. Iar noua vopsea portocalie a aderat perfect peste vopseaua originala sau aceasta a disparut cu totul la sablare. Cert e ca nu am putut sa separ cele doua vopsele nicicum. Eu, mergand cu duba, mi se intampla sa fiu oprit pt control de catre RAR pe sosele si nu am cum sa dovedesc ca mobra din duba e aceeasi cu cea din acte. Far o sa-mi cumpar altul nou sau SH dar, Alex, daca o fi sa ajung in final la inmatriculat pe numele meu, ai sa-mi imprumuti semnalizari si stop? PS. In acte, seria tot cu GSA este. Editat Iunie 10, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) bah, deci a fost cum am zis io..... acu nu stiu cum se procedeaza dar tare sunt curios de rezolvarea solutiei. cei de la rar s-au mai lovit de problema asta si stiu exact ce se intampla cu KTM-urile. chiar ei au distrus cateva serii in incercarea de a scoate seria la lumina. cred ca varianta cu seria de motor si fotografiile din arhiva e cea mai buna. kit-ul de rar costa 100 ron cu tot cu montaj/demontaj. . japonezii au un pic de minte si fac invers cand o sa te saturi de impins yamahe prin padure si sa rupi pedale la honde inainte de start o sa iti cumperi si tu o motoreta d-asta cu seria batuta in vopsea. aici e tot secretul motoretelor de enduro, aici nu s-au prins japonezii cum sta treaba nu la motor si suspensii ! Editat Iunie 10, 2014 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Andrei, cu mare placere te ajut si iti imprumut far si stop... semnale nu am no charge dar tre sa ti le pui singurel... greu nu este Editat Iunie 10, 2014 de Alex_450EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 BAAAAAA, NU RACAITZI SERIA DE PE VOPSEA CA DATI DE DRAQU!!!! Seria este stantata pe cadru dupa ce acesta a fost vopsit. daca o faceti p-aia romaneasca cu spaclu si cu jmilgher o sa distrugeti seria. daca vreti sa identificati motoreta da-ti un telefon la dementor si intrebati acolo care-i treaba. ei sunt importatorii oficiali si au acces la informatiile fabricii. hallo!!! desteptarea....seria de caroserie ,cadru, se stanteaza inainte de vopsirea cadrului sau a caroseriei, dupa caz, unde saracie ai invatat tu ca se stanteaza dupa vopsire, ia incearca sa stantezi o serie dupa vopsire sa vezi ce se intampla si apropo, ai incercat tu sa racai vreo serie cu smirghel sau spaclu si s-a distrus seria? Te rog nu mai posta ineptii numai de dragul postari ca sa induci in eroare lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Azi am programare la RAR. Poate descopera ei seria dar mi-e teama ca Jumba are dreptate. Revin diseara cu informatii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Hai cu informatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 (editat) Bagat in comisia mixta (formata dintr-o singura persoana ). Trebuie sa revin luni cu declaratie din parte proprietarului din talon cum ca nu a modificat cadrul. Proprietarul e o firma care nu stie nici el, nici eu, ce s-a intamplat cu mobra cat a fost la urmatorii 2 propriatari (tot firme) care, insa, nu s-au trecut in acte. Am, totusi, facturile si fiscalul de la ei. Nu stiu cum o sa o scot la capat. » Post actualizat in 16 Jun 2014 18:12Deci: declaratie notariala de la proprietarul din talon (chiar daca a vandut-o in urma cu ani de zile) cum ca nu a adus modificari ale caracteristicilor constructive ale cadrului, intrat pe filiera interlopilor care bantuie la RAR ca sa mearga treaba mai usor, re-poansonat seria cadrului, obtinut actele, job done. Depus dosarul la politie, maine ridic actele pe numele meu. PS: Si ca sa revenim la subiectul topicului, EXC-ul meu 200 din 2010 tot "BMW Adventure" este: contine literele GSA. Dar nu stiu ce inseamna asta: pt ce piata e facut, e Six Days, e Factory Line, e MX, etc.... Editat Iunie 15, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Mobra a fost impopotanata cu tot felul de stickere si optionale aftermarket. Mi-a placut insa cum lucreaza suspensiile si cum merge motorul. Printre altele, cadrul a fost vopsit electrostatic in portocaliu. Dar berbecul de vopsitor sau fost proprietar a protejat doar abtibildul cu seria, nu si seria stantata. Am incercat cu diversi diluanti fara succes. Am trecut la smilgher fara sa obtin nimic. In final am dat cu surubelnita si a sarit vopseaua pana la metal. In concluzie, cum a spus si Jumba, seria e "stantata" doar in vopseaua originala, ceea ce mi se pare o prostie din partea KTM. Iar noua vopsea portocalie a aderat perfect peste vopseaua originala sau aceasta a disparut cu totul la sablare. Cert e ca nu am putut sa separ cele doua vopsele nicicum. Eu, mergand cu duba, mi se intampla sa fiu oprit pt control de catre RAR pe sosele si nu am cum sa dovedesc ca mobra din duba e aceeasi cu cea din acte. Far o sa-mi cumpar altul nou sau SH dar, Alex, daca o fi sa ajung in final la inmatriculat pe numele meu, ai sa-mi imprumuti semnalizari si stop? PS. In acte, seria tot cu GSA este. Motoreta ai luat-o de la brasov andrei !tot ce pot sa iti spun este ca nu trebuie sa iti faci pb ca ar fi furata.din pacate nu te pot ajuta cu seria dar primul proprietar a fost stefan stm de la bucuresti,el a vopsit-o si poate te ajuta el cu vreo informatie despre serie,etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 I-am aflat povestea si, intre timp am rezolvat dupa cum scrie in posturile de mai sus. Eu sunt al patrulea proprietar. Stefan al doilea. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.