Sari la conținut

Intrebare serie sasiu KTM


Postări Recomandate

Am cumparat un EXC de 200cc din 2004, am veirificat seria, totul este ok dar cand o caut pe net nu scrie ca este EXC. Seria incepe asa: VBKGSA20X4M.... Nu reusesc sa vad de la ce provine acel GSA. Din cate stiu in loc de GSA trebuia sa fie EXC. Am cautat pe net nu prea am gasit nimic. Stie cineva? La motor am asa: 4-523*20175* . Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cumparat un 200 din 2010 si seria e sub un strat gros de vopsea :) Maine ma apuc sa o racai. Sa vad ce gasesc. Poate un GSA Adventure :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm. M-am mai uitat la serie si parca este punctata in vopsea. Daca ma chinui sa o rascai cred ca reusesc sa o sterg. Probabil ma insel.... Motorul merge ok dar vroiam sa stiu exact ce model este.

 

Alex: nu trebuie sa scrie EXC dar din cate vad in tabelul de la KTM, toate incep cu "EX"... EXJ, EXA, EXK, EXL, EXA..

Andrei: Codul pt GSA Adventure este GSL conform tabelului.

 

Acum stau si ma intreb daca seria e pe bune sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAAAAAA, NU RACAITZI SERIA DE PE VOPSEA CA DATI DE DRAQU!!!!

 

Seria este stantata pe cadru dupa ce acesta a fost vopsit. daca o faceti p-aia romaneasca cu spaclu si cu jmilgher o sa distrugeti seria.

daca vreti sa identificati motoreta da-ti un telefon la dementor si intrebati acolo care-i treaba. ei sunt importatorii oficiali si au acces la informatiile fabricii.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.



BAAAAAA, NU RACAITZI SERIA DE PE VOPSEA CA DATI DE DRAQU!!!!

 

Seria este stantata pe cadru dupa ce acesta a fost vopsit. daca o faceti p-aia romaneasca cu spaclu si cu jmilgher o sa distrugeti seria.

daca vreti sa identificati motoreta da-ti un telefon la dementor si intrebati acolo care-i treaba. ei sunt importatorii oficiali si au acces la informatiile fabricii.

 

;)

japonezii au un pic de minte si fac invers :10:

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAAAAAA, NU RACAITZI SERIA DE PE VOPSEA CA DATI DE DRAQU!!!!

 

Seria este stantata pe cadru dupa ce acesta a fost vopsit. daca o faceti p-aia romaneasca cu spaclu si cu jmilgher o sa distrugeti seria.

daca vreti sa identificati motoreta da-ti un telefon la dementor si intrebati acolo care-i treaba. ei sunt importatorii oficiali si au acces la informatiile fabricii.

 

;)

 

Si eu ce sa fac? Cadrul a fost revopsit electrostatic dar nu a fost protejata seria stantata. Tablita de langa a fost protejata dar s-a sters de la frecat cu cablurile electrice. Sper sa nu fie vorba de vreo furaciune, are toate actele dar vreau sa o trec pe numele meu, cu nr de inmatriculare, impozit, tot. Motorul e luat din Brasov si a trecut pe la cei din Curtea de Arges. Demonul l-a mesterit. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ktm-200%20exc-din-2010-567438.html

Ciudata treaba cu stantarea vopselei. Logic ar fi ca stantarea sa atinga si metalul. Sa incerc sa frec cu diluant? Cum sa o mai scot la lumina?

 

Apropos, Jumba: ai sa-mi imprumuti/inchiriezi un kit de lumini pt EXC 200 din 2010 pt inmatriculat? La EXC 400 tot tu m-ai ajutat cu o roata spate pt RAR :) Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa Andrei...sa o stapanesti cu placere :) Daca ai nev de far, ti-l pot da pe al meu cand ai nev fara probleme doar ca tre sa vi sa il iei si sa il aduci :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am comis-o. Am dat la vopsea pana am ajuns la metal si nici urma de serie. Intradevar e stantata doar in vopsea, nu si in cadru. Acum am eu dubii serioase in privinta mobrei :( Asa ca treaba cu kitul de lumini (stop si semnalizari) a picat ca nu am cum sa mai ajung la RAR fara serie pe cadru. Alta surpriza neplacuta ar fi farul care este spart. De asta am nevoie pt mine de tot. Asa ca, Alex, daca nu iti trebuie farul, vreau sa ti-l cumpar, nu doar sa il imprumut.

O sa bag mobra la fisc dar la politie nu am cum sa o mai trec pe numele meu. Si nici cum sa dovedesc ca e a mea la un control pe DN :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti repara greseala, printr-o omologare individuala(parca asa se numeste), in care te duci la RAR cu o declaratie notariala in care explici cum ca ai distrus tu seria dintr-un accident, ei se uita sa vada daca e adevarat sau nu, eventual se uita si la seria motor, apoi iti restanteaza seria pe cadru. Am facut asa cu o masina la care tinichigiul, din greseala, mi-a taiat partea de podea cu seria.

Acum singura chestie e ca nu stiu cat costa aceasta omologare individuala, siur nu mai e 80 lei, ca acum 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra a fost impopotanata cu tot felul de stickere si optionale aftermarket. Mi-a placut insa cum lucreaza suspensiile si cum merge motorul. Printre altele, cadrul a fost vopsit electrostatic in portocaliu. Dar berbecul de vopsitor sau fost proprietar a protejat doar abtibildul cu seria, nu si seria stantata. Am incercat cu diversi diluanti fara succes. Am trecut la smilgher fara sa obtin nimic. In final am dat cu surubelnita si a sarit vopseaua pana la metal. In concluzie, cum a spus si Jumba, seria e "stantata" doar in vopseaua originala, ceea ce mi se pare o prostie din partea KTM. Iar noua vopsea portocalie a aderat perfect peste vopseaua originala sau aceasta a disparut cu totul la sablare. Cert e ca nu am putut sa separ cele doua vopsele nicicum.

Eu, mergand cu duba, mi se intampla sa fiu oprit pt control de catre RAR pe sosele si nu am cum sa dovedesc ca mobra din duba e aceeasi cu cea din acte.

Far o sa-mi cumpar altul nou sau SH dar, Alex, daca o fi sa ajung in final la inmatriculat pe numele meu, ai sa-mi imprumuti semnalizari si stop?

 

PS. In acte, seria tot cu GSA este.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah, deci a fost cum am zis io..... acu nu stiu cum se procedeaza dar tare sunt curios de rezolvarea solutiei. cei de la rar s-au mai lovit de problema asta si stiu exact ce se intampla cu KTM-urile. chiar ei au distrus cateva serii in incercarea de a scoate seria la lumina. cred ca varianta cu seria de motor si fotografiile din arhiva e cea mai buna.

 

kit-ul de rar costa 100 ron cu tot cu montaj/demontaj.



.



japonezii au un pic de minte si fac invers :10:

 

cand o sa te saturi de impins yamahe prin padure si sa rupi pedale la honde inainte de start o sa iti cumperi si tu o motoreta d-asta cu seria batuta in vopsea. aici e tot secretul motoretelor de enduro, aici nu s-au prins japonezii cum sta treaba nu la motor si suspensii ! :crack:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, cu mare placere te ajut si iti imprumut far si stop... semnale nu am :) no charge dar tre sa ti le pui singurel... greu nu este ;)

Editat de Alex_450EXC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAAAAAA, NU RACAITZI SERIA DE PE VOPSEA CA DATI DE DRAQU!!!!

 

Seria este stantata pe cadru dupa ce acesta a fost vopsit. daca o faceti p-aia romaneasca cu spaclu si cu jmilgher o sa distrugeti seria.

daca vreti sa identificati motoreta da-ti un telefon la dementor si intrebati acolo care-i treaba. ei sunt importatorii oficiali si au acces la informatiile fabricii.

 

;)

hallo!!! desteptarea....seria de caroserie ,cadru, se stanteaza inainte de vopsirea cadrului sau a caroseriei, dupa caz, unde saracie ai invatat tu ca se stanteaza dupa vopsire, ia incearca sa stantezi o serie dupa vopsire sa vezi ce se intampla si apropo, ai incercat tu sa racai vreo serie cu smirghel sau spaclu si s-a distrus seria? Te rog nu mai posta ineptii numai de dragul postari ca sa induci in eroare lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagat in comisia mixta (formata dintr-o singura persoana :) ). Trebuie sa revin luni cu declaratie din parte proprietarului din talon cum ca nu a modificat cadrul. Proprietarul e o firma care nu stie nici el, nici eu, ce s-a intamplat cu mobra cat a fost la urmatorii 2 propriatari (tot firme) care, insa, nu s-au trecut in acte. Am, totusi, facturile si fiscalul de la ei. Nu stiu cum o sa o scot la capat.


» Post actualizat in 16 Jun 2014 18:12

Deci: declaratie notariala de la proprietarul din talon (chiar daca a vandut-o in urma cu ani de zile) cum ca nu a adus modificari ale caracteristicilor constructive ale cadrului, intrat pe filiera interlopilor care bantuie la RAR ca sa mearga treaba mai usor, re-poansonat seria cadrului, obtinut actele, job done. Depus dosarul la politie, maine ridic actele pe numele meu.

 

PS: Si ca sa revenim la subiectul topicului, EXC-ul meu 200 din 2010 tot "BMW Adventure" este: contine literele GSA. Dar nu stiu ce inseamna asta: pt ce piata e facut, e Six Days, e Factory Line, e MX, etc....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Mobra a fost impopotanata cu tot felul de stickere si optionale aftermarket. Mi-a placut insa cum lucreaza suspensiile si cum merge motorul. Printre altele, cadrul a fost vopsit electrostatic in portocaliu. Dar berbecul de vopsitor sau fost proprietar a protejat doar abtibildul cu seria, nu si seria stantata. Am incercat cu diversi diluanti fara succes. Am trecut la smilgher fara sa obtin nimic. In final am dat cu surubelnita si a sarit vopseaua pana la metal. In concluzie, cum a spus si Jumba, seria e "stantata" doar in vopseaua originala, ceea ce mi se pare o prostie din partea KTM. Iar noua vopsea portocalie a aderat perfect peste vopseaua originala sau aceasta a disparut cu totul la sablare. Cert e ca nu am putut sa separ cele doua vopsele nicicum.

Eu, mergand cu duba, mi se intampla sa fiu oprit pt control de catre RAR pe sosele si nu am cum sa dovedesc ca mobra din duba e aceeasi cu cea din acte.

Far o sa-mi cumpar altul nou sau SH dar, Alex, daca o fi sa ajung in final la inmatriculat pe numele meu, ai sa-mi imprumuti semnalizari si stop?

 

PS. In acte, seria tot cu GSA este.

Motoreta ai luat-o de la brasov andrei !tot ce pot sa iti spun este ca nu trebuie sa iti faci pb ca ar fi furata.din pacate nu te pot ajuta cu seria dar primul proprietar a fost stefan stm de la bucuresti,el a vopsit-o si poate te ajuta el cu vreo informatie despre serie,etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...