Sandu Marian Silviu Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 (editat) Salut. Detin o Honda Hornet PC36 din 2004. Cand am cumparat-o avea mai mult apa decat antigel. Am cumparat Hepu G12 si l-am schimbat. Acum au inceput sa apara problemele. Mi-a facut o pasta lipicioasa si putin uleioasa si mai inchisa la culoare. Aseara a sarit dopul de cauciuc de la vasul de expansiune si mi-a curs mai tot antigelul, defapt mai multa pasta. Acum m-am apucat sa golesc antigelul si sa pun apa distilata de mai multe ori sa curat sistemul.(Umplut, incalzit motorul, golit dupa 30 min) Cred ca a curs mai mult de 1 litru de pasta. Daca ar fi ulei banuiesc ca ar fi trebuit sa imi scada nivelul pe sonda de ulei. A mai intalnit cineva problema asta? Am facut aproape 1000 de km cu antigelul inainte sa patesc asta. Inainte cand am vut mai mult apa decat antigel o sigura data a dat pe la prea plin si foarte putin. L.E.: Daca pornesc mobra cu capacul deschis de la radiator nu-mi face bule de aer Editat Iunie 22, 2014 de Sandu Marian Silviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 (editat) Da,est o problema intanlita destul de frecvent la hornet modelele pe carburatie. Acum ai ulei in apa de aceea este acea pasta acolo. De vina este schimbatorul de caldura,cunoscut si sub numele de racitor de ulei sau termoflot. Ce este de vina acolo.....asta nu stii de cat atunci cand il desfaci/demontezi. Poat fi garniturile sau el ca si piesa defect,gaurit intre traseul de ulei si cel de apa. Acesta este cel mai comun defect,dar asta nu exclude si o garnitura de chiulasa arsa,sau chiulasa fisurata. Iti doresc bafta la reparatie, si evalueaza corect si fara graba piesele vizate. Dupa ce ai rezolvat problema nu cred ca mai este necesar sa-ti spun ca trebuie curatat foarte bine tot sistemul de racire al motorului!!! Cu respect TNG Editat Iunie 22, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iunie 22, 2014 Autor Share Postat Iunie 22, 2014 daca desfac racitorul sa arunc o privire banuesc ca o sa curga uleiul, nu? sau se desface doar carcasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 O sa curga si ulei si apa. Putin probabil sa le poti separa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Cum spunea si TNG, problema este de la acel termoflot (racitor de ulei). Am avut si eu problema asta in toamna insa am depistat-o relativ repede si nu am ajuns in punctul in care sa-mi sara dopul de la vasul de expansiune. La mine au fost de vina acele garnituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Aceasi problema si la mine, tot 04. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iunie 22, 2014 Autor Share Postat Iunie 22, 2014 am dat jos carcasa de la racitorul de ulei. era mult ulei plus spuma... Multumesc TNG Cum verific daca este dus termoflotul sau garniturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Aici este putin mai complicat. Garniturile se vad daca sunt uzate,rupte,sau comprimate,in schimb piesa trebuie pus sub presiune. Lucru de loc usor daca nu ai scule si posibilitati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iunie 22, 2014 Autor Share Postat Iunie 22, 2014 am cumparat 2 o-ringui noi si silicon de etansare. oare strica cu ceva daca dau si cu silicon pe langa oringuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Daca oring-urile sunt noi nu ai de ce samai folosesti silicon....dar nu strica un mic strat subtire pentru a etansa eventualele fisuri sau erodari a suprafetelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Si modelul 2001 are termoflot? Am patit la masina sa mi se strapunga termoflotul dar la motor nu credeam sa aiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iunie 22, 2014 Autor Share Postat Iunie 22, 2014 am montat noile o-ringuri i-am pus si silicon de etansare la o-ringul de la carcasa dar acum iese apa prin spate pe la o-ringul de sus. maine o sa sun la cativa dealeri sa comand toate o-ringurile, il desfac bucati si le schimb pe toate. Mai mult ca sigur imi vor spune ca nu sunt pe stoc si ajung in x zile. Asa ca maine fac bucati iar toata motocicleta si curat la sange totul pana ajung o-ringurile. Cum a venit caldura, m-a lasat mobra ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) am montat noile o-ringuri i-am pus si silicon de etansare la o-ringul de la carcasa dar acum iese apa prin spate pe la o-ringul de sus. maine o sa sun la cativa dealeri sa comand toate o-ringurile, il desfac bucati si le schimb pe toate. Mai mult ca sigur imi vor spune ca nu sunt pe stoc si ajung in x zile. Asa ca maine fac bucati iar toata motocicleta si curat la sange totul pana ajung o-ringurile. Cum a venit caldura, m-a lasat mobra ( Da,din pacate are o varsta si moto cat si garniturile de cauciug,asta este o sa se rezolve cu putina rabdare. Priveste partea plina a paharului...NU AI CALAT MOTORUL! Editat Iunie 23, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iunie 23, 2014 Autor Share Postat Iunie 23, 2014 Am fost la reprezentanta 150 de lei toate o-ringurile. le-am comandat si imi ajung vineri sau cel tarziu luni. Pentru cei care au nevoie de codurile o-ringurilor: cod 15615-MV9-670 -- o bucata -- Garnitura capac oil coolerO-RING (17.3X2.4) cod 91304-PS5-003 -- 4 bucati -- o-ringuri spateO-RING (50X2.5) cod 91305-KK3-830 -- o bucata -- garnitura din spate de la apaO-RING (19.8X2.4) cod 91310-PH7-000 -- 2 bucati -- garnituri radiator ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.