sambartonro Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Am un amic cu o motocicletă kawasaki zx6-r 98-99 cu următoarea problemă: - după ce se încălzește motorul nu mai pornește ( electromotorul învârte normal, bateria este bună). Dacă se așteaptă un interval de timp 15-20 min pornește iarăși fără probleme( nu apar probleme în funcționarea motorului după pornire).Dimineața la prima pornire sau după un timp îndelungat de staționare pornește fără probleme. Neplăcerea este că, dacă se oprește motorul la peco, la semafor ,un popas scurt la plecare nu pornește imediat(trebuie așteptat un interval de timp sa se răcească presupun). Niște sfaturi cu privire la detectarea defecțiunii sunt bine venite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Amestecul trebuie refacut ... in principal nu i-ar strica o verificare totala(carburatie, filtru aer, bujii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinoc Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 am patit si eu la fel, cand aveam si eu kawa acelasi model, la mine a fost problema releul de incarcare, verifica incarcarea, am schimbat si n-am mai avut probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 am patit si eu la fel, cand aveam si eu kawa acelasi model, la mine a fost problema releul de incarcare, verifica incarcarea, am schimbat si n-am mai avut probleme Da ... si doar a specificat clar ca: "electromotorul învârte normal, bateria este bună" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 o fi de la bibina care se incinge... cand se raceste merge iarasi. de vazut daca se opreste motorul la 1-2 minute dupa pornire se intampla acelasi lucru (cu asteptarea) sau porneste imediat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 joc supape inexistent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 zx6-r după ce se încălzește motorul nu mai pornește Exact aceasi problema am avut si eu la al meu zx6r, nu i-am gasit cauza si nici nu m-am stresat, stiam ca atunci cand era infierbantata bine nu are rost sa dau la automat in primele 20-30 de minute de la oprire, chiar sunt curios de la ce se trage, poate dupa ce rezolvi postezi si aici. Respecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 am avut o problema similara la hornet.Cand se incalzeau bobinele de inductie nu mai dadeau scanteie.Schimbate ambele.Merge brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 aceeasi buba am si eu ....pana la urma a cedat una dintre bobine ....acum astept alta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Baietii ... daca erau bobinele ii faceau probleme si in mers la cald nu numai la pornirea la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Baietii ... daca erau bobinele ii faceau probleme si in mers la cald nu numai la pornirea la cald. Corect.Alea o data duse,asa raman... Daca bujiile nu sunt schimbate recent si nu are nici-o garantie asupra lor ai putea sa le schimbi. Nu ai nimic de pierdut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Somn usor! Bujiile duse au alte simptome ... porniri greoaie la rece, goluri de putere in turatie, etc dar nici pe departe porniri greoaie la cald, unde culmea ai un amestec normal(nu ai socul tras sa ai exces de benzina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) Desi poate sa para improbabil s-ar putea sa fie chiar bateria de vina. Stiu, e greu de crezut , pana patesti prima data Mie mi s-a intamplat la masina dar retin cel putin un caz similar aici pe forum si parca tot un zxr, desi n-are importanta marca/modelul. Un test simplu care se poate face e incercarea de pornire prin impingere. Desi pare incredibil intr-o situatie deasta poti sa ai o baterie semi-moarta care-ti poate porni motorul fara probleme la -15C dar nu-l mai porneste cand e cald desi pare ca invarte ok. Nu pot sa-mi explic fenomenul, stiu doar ca am patit-o si am mai auzit si alte cazuri. Editat Iunie 25, 2014 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Somn usor! Bujiile duse au alte simptome ... porniri greoaie la rece, goluri de putere in turatie, etc dar nici pe departe porniri greoaie la cald, unde culmea ai un amestec normal(nu ai socul tras sa ai exces de benzina). Am patit lucrul asta vara trecuta.Motorul pornea la rece,iar la cald nu...La temperatura,electrodul din bujie nu mai conduce cum trebuie scanteia.Oricum,atunci cand apare simptomul asta,urmeaza craparea lor de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Corect.Alea o data duse,asa raman... Daca bujiile nu sunt schimbate recent si nu are nici-o garantie asupra lor ai putea sa le schimbi. Nu ai nimic de pierdut nunu...bobinele pot sa aiba si o functionare intermitenta.....eu am avut un motor cu probleme la bobine....dimineata pana la amiaza mergea perfect...dupamasa cam dupa ora 5 si seara-noaptea incepeau sa intrerupa...nu stiu de ce....parea magie treaba...dar asa a fost.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Domnilor, bobinele se masoara. Cel putin la Suzuki in manuale sunt trecute valori. Parca bobinele simple 5K, prin fise inclusiv pipe, 30-50k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Masuratorile alea sunt relevante doar daca ai un defect permanent la bonina si care poate fi depistat cu ohmetrul, insa in realitate de multe ori se intampla ca defectul sa apara doar in anumite conditii de temperatura si/sau umiditate si oricum nici atunci nu este masurabil cu ohmetrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Masuratorile alea sunt relevante doar daca ai un defect permanent la bonina si care poate fi depistat cu ohmetrul, insa in realitate de multe ori se intampla ca defectul sa apara doar in anumite conditii de temperatura si/sau umiditate si oricum nici atunci nu este masurabil cu ohmetrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) O treaba pe care am observat-o e ca si problemele mele de pornire la cald, pe care nu le-am rezolvat 100%, au inceput cind am schimbat toba cu una aftermarket. Ajuta si sa ai o baterie buna. Atentie, faptul ca bateria invirte nu inseamna neaparat ca e la capacitate 100%. Nu e dificil sa iei teapa asta. Daca bateria e cam no-name, e veche, nu indica macar 12,7 V cind e perfect incarcata, a fost descarcata la viata ei complet de citeva ori, ai alarma pe ea sau combinatie de cele enumerate, poate e cazul sa vezi daca face la fel tragind curent de la masina sau impinsa. Editat Iunie 26, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Desi poate avea mai toate cauzele enumerate mai sus, eu as incepe prin a verifica jocul supapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 De ce ar incepe cu cel mai costisitor (ca efort si timp) lucru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iulie 22, 2014 Autor Share Postat Iulie 22, 2014 Am curatat filtrul de aer si am inlocuit bujiile. Dupa aceasta operatie porneste imediat oricat de incinsa ar fi. Multumesc ptr indrumari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.