Bica Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Deci..lucrurile stau asa...pe motorul meu ..R1...am montate xenoane...prima generatie..alea cu ballasturi cat caramizile...sapt trecuta am facut un drum mai lung...la un moment dat la un semafor..s-au stins farurile...semnalele...si pana la urma bordul etc...am impins-o am pornit-o...am stins farurile tot...ca sa ajung acasa...era ziua...pe la 230 km la ora..mi s-a stins again bordul...si motorul incepea sa se gatuie...am oprit..canci electromotor...deci nu se mai incarca bateria...am ajuns cumva acasa...am desfacut seile ..am gasit unul din firele de alimentare de la releu..prajit..minusul...l-am cositorit...am pus aparatul de masura pe baterie la 2000 de ture cu xenoanele stinse creste peste 13 V dar cu xenoanele aprinse..nu trece de 13 V..buuuunn...astazi eram pe sosele..si aveam undeva la 240km H...cu farurile pe faza scurta...am oprit putin intr-o localitate fix dupa ce i-am dat in gura...am oprit si motorul cateva secunde..cand am dat sa pornesc abia a mai invartit electromotorul....bun...acuma intrebarea mea e asta...care e problema...e obosita bacteria?sau xenoanele sug asa de mult incat la viteze mari efectiv nu face fata incarcarea..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Nu sug xenoanele asa de mult. Masoara infasurarile alternatorului: decuplezi mufa ce intra de la el in instalatia electrica a moto, masori sa NU ai continuitate intre oricare din cele 3 fire si sasiul moto. Daca ai continuitate, trebuie alt stator. Ar fi cazul sa imprumuti un alt regulator de tensiune si sa verifici daca cu el bateria se incarca la 14.4V. Ultima verificare sa vezi cu un aparat de incarcat baterii destept cita capacitate e incarcare mai are bateria. Daca ai doar un alimentator de 14.4V, si bateria se incarca in doar citeva minute, la 1A, e clar ca bateria e dusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Ai montat releu pe fiecare xenon in parte??? Eu unu am patit aceeasi problema din cauza ca sa ars releul.Mai departe,mi-a topit mufa de la faza lunga si in 10 km imi ardea siguranta principala de 30 A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 20, 2014 Autor Share Postat Iulie 20, 2014 Ai montat releu pe fiecare xenon in parte??? Eu unu am patit aceeasi problema din cauza ca sa ars releul.Mai departe,mi-a topit mufa de la faza lunga si in 10 km imi ardea siguranta principala de 30 A. xenoanele sunt montate demuuuullt...de la fostul proprietar...deci de cateva luni ...si doar acum a inceput sa faca figuri...cred ca au un singur releu si doua ballasturi... » Post actualizat in 20 Jul 2014 18:06 xenoanele sunt montate demuuuullt...de la fostul proprietar...deci de cateva luni ...si doar acum a inceput sa faca figuri...cred ca au un singur releu si doua ballasturi... ma dispera ca nu am un aparat de masura...cartea zice ca trebe sa am 14 volti in bacterie la 5000 de ture.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Nu sug xenoanele asa de mult. Masoara infasurarile alternatorului: decuplezi mufa ce intra de la el in instalatia electrica a moto, masori sa NU ai continuitate intre oricare din cele 3 fire si sasiul moto. Daca ai continuitate, trebuie alt stator. Ar fi cazul sa imprumuti un alt regulator de tensiune si sa verifici daca cu el bateria se incarca la 14.4V. Ultima verificare sa vezi cu un aparat de incarcat baterii destept cita capacitate e incarcare mai are bateria. Daca ai doar un alimentator de 14.4V, si bateria se incarca in doar citeva minute, la 1A, e clar ca bateria e dusa. Eu am un multimetru ieftin,clasic, de 15ron, dar nu stiu ce inseamna sa ai sau nu continuitate! Pornesc motorul, desfac mufa cu cele 3 fire galbele si apoi ce masor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Daca nu ai aparat de masura verifica macar mufa de la generatorul de curent catre instalatie, mufa din instalatie in releul de incarcare, iesirea din releu si cel mai important siguranta de 30A. » Post actualizat in 20 Jul 2014 19:06 Eu am un multimetru ieftin,clasic, de 15ron, dar nu stiu ce inseamna sa ai sau nu continuitate! Pornesc motorul, desfac mufa cu cele 3 fire galbele si apoi ce masor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Nu conteaza de cand sunt puse.Cu timpul mufele oxideaza si duc la un contact imperfect.Asta face sa se incinga si poate topi mufa. Nu ai nimic de pierdut,daca iei la verificat mufele care alimenteaza faza lunga/scurta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Xenoanele pot transmite paraziţi care păcălesc releul. Dacă cu xenoanele stinse începe să încarce e nevoie de condensator de deparazitare sau xenoane mai "de firmă". Întâi încarcă bateria pe redresor, altfel fiind descărcată nu ajunge la 14.5 V cu toate că releul e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 20, 2014 Autor Share Postat Iulie 20, 2014 mi-am facut rost de aparat de masura...maine dupa ce ies de la munca iau bacteria jos si o pun pe redresor...apoi o montez si ii dau cheie masurand sa vad daca incarca...cele doua mufe care intra in releu sunt ok...si cea cu 3 fire de la alternator si cea de plus si minus.minusul merge la masa din ce am observat pe diagrama.... mufele nu au oxizi.....dar nu inteleg de ce s-a topit acel minus..are un contact imperfect?...totusi de cand am lipit acel fir am mers o saptamana cu motorul...si ieri shpan...si doar azi a inceput tigania,...acum spre seara tot mai greu merge...deja intrerupe usor la ralanti...rateuri..se stinge putin ceasul cand ii dau electromotor....o sa vad maine ce si cum.,,, » Post actualizat in 20 Jul 2014 21:05 Daca nu ai aparat de masura verifica macar mufa de la generatorul de curent catre instalatie, mufa din instalatie in releul de incarcare, iesirea din releu si cel mai important siguranta de 30A. » Post actualizat in 20 Jul 2014 19:06 maine o sa ma uit si la siguranta si la masuratori... » Post actualizat in 21 Jul 2014 16:25azi am masurat incarcarea la relanti....deci cu motorul oprit 11,8 V..e obosita de ieri....am pornit motorul...le relanti 11,5V....cand turez...scade cateva sutimi...deci nu se incarca...mufa cu + si - din releu...are continuitate cu + si - de la baterie...deci e ok...cele trei fire din alternator merg in releu...nu le pot masura rezistenta dupa carte...pt ca in carte imi zice ca trebuie sa fie intre firul 1 si 2 si 1 si 3 0,19 ohmi-025ohmi ceva de genul...am aparat de masura digital...dar nu are la ohmi decat 200 minimum...deci nu pot masura cu 0 virgula..imi trebuie dinala mai fin cu ac..analogic.....shit...ma gandesc sa pornesc motorul si sa verific cat scoate alternatorul...dar nu stiu care pe care sa masor la cele 3 fire..carte nu zice nimic.... » Post actualizat in 21 Jul 2014 16:42Nu sug xenoanele asa de mult. Masoara infasurarile alternatorului: decuplezi mufa ce intra de la el in instalatia electrica a moto, masori sa NU ai continuitate intre oricare din cele 3 fire si sasiul moto. Daca ai continuitate, trebuie alt stator. Ar fi cazul sa imprumuti un alt regulator de tensiune si sa verifici daca cu el bateria se incarca la 14.4V. Ultima verificare sa vezi cu un aparat de incarcat baterii destept cita capacitate e incarcare mai are bateria. Daca ai doar un alimentator de 14.4V, si bateria se incarca in doar citeva minute, la 1A, e clar ca bateria e dusa. sunt confuz cu continuitatea asta....te referi la faptul ca daca pun aparatul pe oricare din cele trei fire de la stator si masa nu trebuie sa sune ca sunt in contact nu?la asta te referi cu continuitate..?daca este asa...la toate trei imi suna cand le masor impreuna cu masa...firul una si masa doi si masa trei si masa... » Post actualizat in 21 Jul 2014 17:51mda...am pornit motoru la relanti si am masurat toate cele trei fire de la alternator cu masa...pe unu imi da 18 V pe al doilea 5 volti si pe al treilea 18 V...deci un grup de bobine s-au prajit pe stator.....are cineva un stator de R1 de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.