Sari la conținut

f2 intrerupe la turatie mica


Postări Recomandate

era vorba de un singur cilindru care nu functiona la ralanti si in ture f mici desi avea scanteie. probabil ca era infundata sectiunea jiclorului de ralanti sau jiclorul insusi.

trebuia dusa la mecanic, ca e mai complicat ca la dacia 1300. uite si tu ce patesti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, interesant filmul de pe youtube, daca vrei sa incerci varianta iti urez succes.Neincrezator sunt un pic, locatia axului(umarul) de la tine din poza pare mult mai rupt si pe blocul motorului si pe carcasa alternatorului, sper sa te tina improvizatia.

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui acelasi tip de motor, nu o sa ai cine stie ce probleme. era un topic pe tema asta, sau le poti trimite un mail la RAR cum ca ai cumparat o motocicleta si i-ai schimbat motorul inainte de RAR. iti raspund ei...sau vezi cu o firma de acte auto, imi pare ca nu mai e dreaq asa negru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui acelasi tip de motor, nu o sa ai cine stie ce probleme. era un topic pe tema asta, sau le poti trimite un mail la RAR cum ca ai cumparat o motocicleta si i-ai schimbat motorul inainte de RAR. iti raspund ei...sau vezi cu o firma de acte auto, imi pare ca nu mai e dreaq asa negru.

Pentru un c.a.c.at de carburator sau bobina, fise, pipe sau bujii, ca nu i-a dat inca de cap, acum cu problema axului, nu cred ca se merita sa schimbi motorul indiferent de costurile achizitiei.

Eu spun sa incerce variantele de reparatie si apoi mai vede el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu tine, eu ziceam in eventualitatea in care explozia aia a facut deranj mai mare...altfel, e de preferat reparatia (daca e posibila).

Eu cred ca ghidajele alea ale axului, erau deja crapate dinainte, mult nu i-a trebuit sa cedeze.Dupa cum se vede din poza, siliconul si garnitura arata ca acolo s-a mai umblat si cu alta ocaie.

Referitor la explozie, poate fi de la bujia uda pe cilindru care ii face probleme.....apoi a aparut o licarire de scanteia si a facut poc.

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama ma-si...ce dreaq a fost bubuiala aia sa-ti dea motorul peste cap in sens invers? sau poate a fost asa de puternica incat n-a mai apucat sa decupleze ambreiajul de la starter si a fortat pinionul (daca s-o putea asa ceva)...oricum, se poate sa fi fost slabit lagarul dinainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand tin sa va salut si sa va multumesc pt parerile si ajutoul vostru!!!

in al doilea rand am reusit sa rezolv problema

pe capac am unit cele 2 bucati rupte iar peste ele am presat o bucsa facuta la strung care a intrat fortat ca sa le tina lipite

la fazaq cu axul nu am procedat chiar ca in clipadica nu am gaurit blocul...am luat un surub tratat ,la taiat exact la distana care e dupa umerii de ghidare,l-am luat la strung incat sa intre fix in axul original ca sa nu se invarta....am bagat axul pe el si l-am pus la locaxul original a venit exact in ghidajul lui...in timp ce axul facut a intrat mai adanca in gaurile de dupa ghidaje....am strans si de data asta l-am impins nu i-am mai dat la automat

a pornit..am ascultat sa vad daca sunt ceva zgomote...totul bine...am oprit am dat la automat...totul bine cupleaza ,nu se aude nimic zgomote,motorul merge fara alte complicati....sper sa tina desi colegul care m-a ajutat mi-a garantat ca sar pistoanele si acolo nu se mai rupe...singura problema este ca imi intrerupe exact ca inainte la turatie mica...dar de data asta o sa las un meserias sa o verifice!

 

p.s.explicatia rateului...dand carburatoarele jos..si umbland pe la ele o fi ramas un cui pontou blocat(ca imi curgea benzina pe la suprapline)..si i-a dat benzina de la inecat..eu in loc sa il las i-am dat la automat....si in momentul in care am cuplat electromotorul...acesta a invartit intr-o parte(in cea normala)iar rateul produs mi-a luat motorul invers ,astfel producandu-se ruptura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apai am specificat mai sus...un cui pontou a ramas pe deschis(ca mi-a dat benzina pe jos pe la suprapline)...a inecat pistonul...si eu in acel moment am dat la automat....si s-a produs rateul pe invartire....si astefel s-a produs ruptura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 8 years later...
Acum 4 minute, CristiSandu a spus:

Salut, cum ai rezolvat acea intrerupere ?

Te astepti la un raspuns pe un topic de ~9ani?! Glumesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...