mig_bjj Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Dupa cum spune si titlul, am o problema cu pompa de benzina la motocicleta mea. Am de fapt mai multe probleme dar asta e cea mai presanta. Este vorba despre o Honda Shadow VT800 din 1988(model american). S-a facut intr-o serie de 4000 de bucati intr-un singur an pentru piata americana. Nu se gaseste nicaieri pompa noua iar pe Ebay ultima pe care am vazut-o a ajuns la 300 de dolari desi scria clar in anunt ca nu stie daca functioneaza ok. Din ce am citit pe diverse forumuri, majoritatea pieselor sunt compatibile cu cele pentru VT600 din 1985 si 1986 Pompa mea nu mai functioneaza si nu stiu unde as putea sa o repar. Pe net am gasit pompa identica ca dimensiuni doar ca nu are releu intern si in consecinta are o mufa cu 2 fire in timp ce a mea are o mufa cu 4 fire. Pe un forum am gasit urmatoarea solutie, doar ca ma depaseste total mecanica moto. its possible that honda may have used this same pump on another bike, however the part number is XXXXX the same and discontinued as well. typically those ground, batt, and ignition trip wire go to a fuel pump relay. From there a forth wire would come from the relay and go to the pump. the pump would have a ground wire as well. so thats how they go to a two wire pump. you could pull this off by getting a relay and doing this wiring yourself. on a 4 wire relay there are the two "terminals" which are the two pins that are connected when the relay is energized. and the other two wires energize the relay. so on one terminal pin on the relay you would put the battery voltage wire. the other terminal pin on the relay would go to the fuel pump. then the one of the other pins on the relay goes to a battery voltage wire, and the other wire goes to the ignition trip wire. that is how you would wire a relay to use a two wire pump. its a little involved but that would be the alternative to makeing a two wire pump work vs getting a pump that has that relay intergrated. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, va rog? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Da , aici explica tot. Pui o pompa cu "2 fire" si un releu pt pompa de benzina, la acest releu ai un+ un- si un fir de la contact, precum doua fire care merg la pompa, deci ai nevoie de o pompa si un releu pt pompa de benzina (este un releu special, cu temporizare samd...deci nu orice releu!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig_bjj Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 As putea cumpara o pompa pentru VT600 si un releu aferent dar ar fi debitul corect avand in vedere ca este o diferenta de 200 cmc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Daca ai schema electrica a pompei din manual/circuitul de alimentare, descarc-o..trebuie sa o analizam (input/output) pentru a da o solutie corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Comparate caracteristicele tehnice (in special debit) si daca nu mers pe incercate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig_bjj Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 nu am absolut nici o schema, nici un manual, nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Un clik pe Internet..trebuie sa ai un manual, sa citim parametrii..sunt multe forum-uri de unde poti descarca. Se poate rezolva, dar nu la nimereala ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig_bjj Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 eu am cautat in ultimul an si nu am gasit absolut nimic, am cautat si in chirilica si in araba. Imi cer scuze, poate nu stiu unde sa caut, dar chiar mi-am dat interesul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Trebuie sa avem ceva date..o sa caut si eu. Da-mi date despre tipul de alimentare cu benzina si aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig_bjj Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 habar nu am, nu ma pricep deloc la mecanica Engine Type: 798 cc, 4 Stroke - Liquid Cooled - V Twin Engine Bore and Stroke: 79.5 mm x 80.6 mm Valves 3 valves/cylinder Claimed Horsepower: 74 hp (55.2 kW) @ 7500 rpm That's all I got! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Am gasit ceva cautare ,,wiring diagram VT 880 /1988,, sigur ai doua conductoare la pompa, poate ai 3 +, - si comanda. Ai demontat, ai verificat ? Ce operatii ai facut? » Post actualizat in 27 Jul 2014 16:32scuze VT 800 vt800wiring.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cattalin Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Daca te ajuta, am un manual ptr VT600 si VT750 din '88 pana in 2003. La final exista un "wiring diagram" pe care ti-l atasez. Daca vrei tot manualul, da-mi o adresa de mail si ti-l trimit prin tranfer.ro (192 MB). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Din schema vad ca pompa are alimentare prin 4 pini de la releu si spui ca releu este incorporat ? Ai verificat releul si este OK ? Ai demontat pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig_bjj Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 (editat) multumesc pentru scheme! eu nu spun ca are releu incorporat, asa am citit pe net, sigur are mufa cu 4 pini. am demntat-o cu cineva care se pricepea, am curatat platinile din ea, am alimentat-o pe direct, functiona, ulterior cand a pornit-o mecanicul a zis ca nu e ok, ca pierde benzina si ca ceva e dereglat in ea si nu o poate repara. De fapt, imi dau seama ca primul pas ar fi sa imi confirme un specialist ca pompa e moarta. Daca nu e si se poate repara, problem solved In cazul in care nu se mai poate face nimic pentru ea, o alta pompa cu eventualele modificari. Editat Iulie 27, 2014 de mig_bjj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Am crezut ca este o problema electrica la pompa....dar vad ca ai o problema mecanica, spui ca acesta pierde benzina..deci sa lamurim situatia ! pompa se alimenteaza cu tensiune , este comandata, functioneaza..dar pierde benzina..pe unde? Ai facut o proba in exterior sa o alimentezi cu tensiune si imersata intr-un vas cu benzina. Verifica daca are debit, incerca un alt mecanic, posibil sa ai o problema mai simpla decat pare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 multumesc pentru scheme! eu nu spun ca are releu incorporat, asa am citit pe net, sigur are mufa cu 4 pini. am demntat-o cu cineva care se pricepea, am curatat platinile din ea, am alimentat-o pe direct, functiona, ulterior cand a pornit-o mecanicul a zis ca nu e ok, ca pierde benzina si ca ceva e dereglat in ea si nu o poate repara. De fapt, imi dau seama ca primul pas ar fi sa imi confirme un specialist ca pompa e moarta. Daca nu e si se poate repara, problem solved In cazul in care nu se mai poate face nimic pentru ea, o alta pompa cu eventualele modificari. Caut sa-ti atasez manualul de la honda vt 700 1984, in proportie de 80 % se potriveste, tot model american.Acum 2 saptamani am terminat-o si eu de asamblat dupa doi ani si jumatate de stat pe tusa. http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-VT-700-C-VT-750-C-1984-Manual-de-intretinere.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig_bjj Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 multumesc mult pentru ajutor, cel putin arata identic motocicletele noastre. A mea sta din 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 multumesc mult pentru ajutor, cel putin arata identic motocicletele noastre. A mea sta din 2011 Cu patru fire, e si pompa de benzina de vulcan 1500,dar nu stiu daca se potriveste la debit.Totusi nu ai un cod pe ea?Mikuni,- blalala http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-Vulcan-88-VN1500-Fuel-Gas-Pump-Voyager-ZG1200-86-87-88-89-91-92-to-95-/201136603445?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2ed4ad0135&vxp=mtr Sunt din cate stiu 4 modele in Romania, adevarul e ca-s deosebite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig_bjj Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 (editat) Cam asta ar fi. Nu, mana nu e a mea. Intre timp am gasit si linkul asta http://www.cmsnl.com/honda-vt800c-shadow-800-usa_model1130/partslist/?model_q=vt800 Editat Iulie 27, 2014 de mig_bjj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 iti bati capul de pomana cu debitul, fac pariu ca merge si fara pompa, era o problema daca aveai pompa in rezervor dar la astea externe (pe carburatoe) poti pune aproape orice pompa iti cade la mana vad ca pe cmsnl e out of stock, cauta si la astia, https://www.motorcyclespareparts.eu/, daca nu au pe stock trimite-le un email, raspund repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 In schema electrica pe care ti-am trimis-o se vad 4 conexiuni la pompa, care vin de la releu..ceea ce inseamna ca releul este in exterior. Verifica functionarea pompei in sarcina, dar afara pe banc sa controlezi debitul si eventualele pierderi. Cauta un mecanic, nu este complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig_bjj Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 e out of stock si acolo. Am vorbit din nou cu mecanicul(care apropo nu cred ca a muncit mai mult la alt harb decat la al meu anul asta) si mi-a confirmat ca problema e mecanica, pierde presiune peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 (editat) Cum zice si BEC, e un rahat de pompa pe care o gasesti pe toate motoarele, vfr 750, cbr f3 600 , zx6r, zx9r, zzr 600, etc ... Iti bati capul prea tare pentru un rahat. Tu nu ai debit mare acolo, pompa e facuta sa tina o presiune x in rampa (cand carburatoarele sunt pline si plutitorul inchide cuiul poantou, conducta dintre pompa si carburatoare ramane sub presiune), cand presiunea scade(plutitorul coboara si cuiul e deschis) pompa intra iar si baga benzina pana are iar presiune in rampa(plutitorul e sus, cuiul poantou inchis). Vad ca esti din Iasi, la ce mecanic ai fost? Editat Iulie 27, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig_bjj Postat Iulie 28, 2014 Autor Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) Vali, cel care a lucrat la Madras Editat Iulie 28, 2014 de mig_bjj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 La Madras nu a lucrat nimeni pe nume Vali. E într-adevăr un Vali mecanic care a lucrat la Dudu și apoi la Minelli ... in fine. Încearcă in alta parte, problema ta nu e așa grava. .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.