Sari la conținut

Probleme pompa benzina Honda Shadow VT800


Postări Recomandate

Dupa cum spune si titlul, am o problema cu pompa de benzina la motocicleta mea. Am de fapt mai multe probleme dar asta e cea mai presanta.

Este vorba despre o Honda Shadow VT800 din 1988(model american). S-a facut intr-o serie de 4000 de bucati intr-un singur an pentru piata americana. Nu se gaseste nicaieri pompa noua iar pe Ebay ultima pe care am vazut-o a ajuns la 300 de dolari desi scria clar in anunt ca nu stie daca functioneaza ok. Din ce am citit pe diverse forumuri, majoritatea pieselor sunt compatibile cu cele pentru VT600 din 1985 si 1986

 

Pompa mea nu mai functioneaza si nu stiu unde as putea sa o repar. Pe net am gasit pompa identica ca dimensiuni doar ca nu are releu intern si in consecinta are o mufa cu 2 fire in timp ce a mea are o mufa cu 4 fire.

 

Pe un forum am gasit urmatoarea solutie, doar ca ma depaseste total mecanica moto.

 

its possible that honda may have used this same pump on another bike, however the part number is XXXXX the same and discontinued as well. typically those ground, batt, and ignition trip wire go to a fuel pump relay. From there a forth wire would come from the relay and go to the pump. the pump would have a ground wire as well. so thats how they go to a two wire pump. you could pull this off by getting a relay and doing this wiring yourself. on a 4 wire relay there are the two "terminals" which are the two pins that are connected when the relay is energized. and the other two wires energize the relay. so on one terminal pin on the relay you would put the battery voltage wire. the other terminal pin on the relay would go to the fuel pump. then the one of the other pins on the relay goes to a battery voltage wire, and the other wire goes to the ignition trip wire. that is how you would wire a relay to use a two wire pump. its a little involved but that would be the alternative to makeing a two wire pump work vs getting a pump that has that relay intergrated.

 

Ma poate ajuta cineva cu un sfat, va rog? Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , aici explica tot. Pui o pompa cu "2 fire" si un releu pt pompa de benzina, la acest releu ai un+ un- si un fir de la contact, precum doua fire care merg la pompa, deci ai nevoie de o pompa si un releu pt pompa de benzina (este un releu special, cu temporizare samd...deci nu orice releu!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai schema electrica a pompei din manual/circuitul de alimentare, descarc-o..trebuie sa o analizam (input/output) pentru a da o solutie corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un clik pe Internet..trebuie sa ai un manual, sa citim parametrii..sunt multe forum-uri de unde poti descarca. Se poate rezolva, dar nu la nimereala !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa avem ceva date..o sa caut si eu. Da-mi date despre tipul de alimentare cu benzina si aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

habar nu am, nu ma pricep deloc la mecanica

 

Engine Type: 798 cc, 4 Stroke - Liquid Cooled - V Twin
Engine Bore and Stroke: 79.5 mm x 80.6 mm
Valves 3 valves/cylinder
Claimed Horsepower: 74 hp (55.2 kW) @ 7500 rpm

 

That's all I got!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva cautare ,,wiring diagram VT 880 /1988,, sigur ai doua conductoare la pompa, poate ai 3 +, - si comanda. Ai demontat, ai verificat ? Ce operatii ai facut?


» Post actualizat in 27 Jul 2014 16:32

scuze VT 800

vt800wiring.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te ajuta, am un manual ptr VT600 si VT750 din '88 pana in 2003.

 

La final exista un "wiring diagram" pe care ti-l atasez.

 

Daca vrei tot manualul, da-mi o adresa de mail si ti-l trimit prin tranfer.ro (192 MB).

 

 

post-70645-0-88690900-1406479536_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din schema vad ca pompa are alimentare prin 4 pini de la releu si spui ca releu este incorporat ? Ai verificat releul si este OK ? Ai demontat pompa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru scheme!

eu nu spun ca are releu incorporat, asa am citit pe net, sigur are mufa cu 4 pini. am demntat-o cu cineva care se pricepea, am curatat platinile din ea, am alimentat-o pe direct, functiona, ulterior cand a pornit-o mecanicul a zis ca nu e ok, ca pierde benzina si ca ceva e dereglat in ea si nu o poate repara.

 

De fapt, imi dau seama ca primul pas ar fi sa imi confirme un specialist ca pompa e moarta. Daca nu e si se poate repara, problem solved

In cazul in care nu se mai poate face nimic pentru ea, o alta pompa cu eventualele modificari.

Editat de mig_bjj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am crezut ca este o problema electrica la pompa....dar vad ca ai o problema mecanica, spui ca acesta pierde benzina..deci sa lamurim situatia ! pompa se alimenteaza cu tensiune , este comandata, functioneaza..dar pierde benzina..pe unde? Ai facut o proba in exterior sa o alimentezi cu tensiune si imersata intr-un vas cu benzina. Verifica daca are debit, incerca un alt mecanic, posibil sa ai o problema mai simpla decat pare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru scheme!

eu nu spun ca are releu incorporat, asa am citit pe net, sigur are mufa cu 4 pini. am demntat-o cu cineva care se pricepea, am curatat platinile din ea, am alimentat-o pe direct, functiona, ulterior cand a pornit-o mecanicul a zis ca nu e ok, ca pierde benzina si ca ceva e dereglat in ea si nu o poate repara.

 

De fapt, imi dau seama ca primul pas ar fi sa imi confirme un specialist ca pompa e moarta. Daca nu e si se poate repara, problem solved

In cazul in care nu se mai poate face nimic pentru ea, o alta pompa cu eventualele modificari.

Caut sa-ti atasez manualul de la honda vt 700 1984, in proportie de 80 % se potriveste, tot model american.Acum 2 saptamani am terminat-o si eu de asamblat dupa doi ani si jumatate de stat pe tusa.

 

 

http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-VT-700-C-VT-750-C-1984-Manual-de-intretinere.html

post-14735-0-75049500-1406485372_thumb.jpg

post-14735-0-63353100-1406485388_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pentru ajutor, cel putin arata identic motocicletele noastre. A mea sta din 2011

Cu patru fire, e si pompa de benzina de vulcan 1500,dar nu stiu daca se potriveste la debit.Totusi nu ai un cod pe ea?Mikuni,- blalala

http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-Vulcan-88-VN1500-Fuel-Gas-Pump-Voyager-ZG1200-86-87-88-89-91-92-to-95-/201136603445?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2ed4ad0135&vxp=mtr

 

Sunt din cate stiu 4 modele in Romania, adevarul e ca-s deosebite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti bati capul de pomana cu debitul, fac pariu ca merge si fara pompa, era o problema daca aveai pompa in rezervor dar la astea externe (pe carburatoe) poti pune aproape orice pompa iti cade la mana

 

vad ca pe cmsnl e out of stock, cauta si la astia, https://www.motorcyclespareparts.eu/, daca nu au pe stock trimite-le un email, raspund repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schema electrica pe care ti-am trimis-o se vad 4 conexiuni la pompa, care vin de la releu..ceea ce inseamna ca releul este in exterior. Verifica functionarea pompei in sarcina, dar afara pe banc sa controlezi debitul si eventualele pierderi. Cauta un mecanic, nu este complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e out of stock si acolo. Am vorbit din nou cu mecanicul(care apropo nu cred ca a muncit mai mult la alt harb decat la al meu anul asta) si mi-a confirmat ca problema e mecanica, pierde presiune peste tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zice si BEC, e un rahat de pompa pe care o gasesti pe toate motoarele, vfr 750, cbr f3 600 , zx6r, zx9r, zzr 600, etc ... Iti bati capul prea tare pentru un rahat. Tu nu ai debit mare acolo, pompa e facuta sa tina o presiune x in rampa (cand carburatoarele sunt pline si plutitorul inchide cuiul poantou, conducta dintre pompa si carburatoare ramane sub presiune), cand presiunea scade(plutitorul coboara si cuiul e deschis) pompa intra iar si baga benzina pana are iar presiune in rampa(plutitorul e sus, cuiul poantou inchis).

Vad ca esti din Iasi, la ce mecanic ai fost?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...