JAGI Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) http://www.ebay.com/itm/R6-Engine-2009-R6-Motor-08-09-10-Yamaha-R6-Bare-engine-/261552967977?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3ce5c59129&vxp=mtr, +transport RO-300$. Ca fapt divers, propulsorul de 09 merge pus pe sasiu de 06. http://www.ebay.com/itm/131-08-12-YAMAHA-YZF-R6-ENGINE-MOTOR-100-GUARANTEED-/360985740587?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item540c6d452b&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/08-09-10-Yamaha-YZF-R6R-R6V-R6-Engine-Motor-Runs-Excellent-GUARANTEED-11k-/181472637938?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a409cb3f2&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/2008-Yamaha-YZF-R6-YZF-R6-OEM-Complete-Engine-Motor-Long-Block-Super-Clean-/191243867774?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c8705d67e&vxp=mtr » Post actualizat in 05 Aug 2014 16:05http://www.ebay.com/itm/131-08-12-YAMAHA-YZF-R6-ENGINE-MOTOR-100-GUARANTEED-/360985740587?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item540c6d452b&vxp=mtr Editat August 5, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikulmoga Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Alpha28 incerca sa vb cu tipul asta pt piese Catalin 0727 207 310 » Post actualizat in 05 Aug 2014 17:52 http://www.dezmembrez-moto.ro/index.php?option=com_djcatalog2&view=itemstable&cid=34%3Ar6-2006-2007&limitstart=16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat August 5, 2014 Autor Share Postat August 5, 2014 http://www.ebay.com/itm/R6-Engine-2009-R6-Motor-08-09-10-Yamaha-R6-Bare-engine-/261552967977?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3ce5c59129&vxp=mtr, +transport RO-300$. Ca fapt divers, propulsorul de 09 merge pus pe sasiu de 06. http://www.ebay.com/itm/131-08-12-YAMAHA-YZF-R6-ENGINE-MOTOR-100-GUARANTEED-/360985740587?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item540c6d452b&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/08-09-10-Yamaha-YZF-R6R-R6V-R6-Engine-Motor-Runs-Excellent-GUARANTEED-11k-/181472637938?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a409cb3f2&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/2008-Yamaha-YZF-R6-YZF-R6-OEM-Complete-Engine-Motor-Long-Block-Super-Clean-/191243867774?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c8705d67e&vxp=mtr » Post actualizat in 05 Aug 2014 16:05 http://www.ebay.com/itm/131-08-12-YAMAHA-YZF-R6-ENGINE-MOTOR-100-GUARANTEED-/360985740587?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item540c6d452b&vxp=mtr toate motoarele sunt la 1200 euro + .. si transportul din USA te omoara .. si daca nu ma insel sunt si taxe vamale pe langa asta » Post actualizat in 05 Aug 2014 18:27 Alpha28 incerca sa vb cu tipul asta pt piese Catalin 0727 207 310 » Post actualizat in 05 Aug 2014 17:52 http://www.dezmembrez-moto.ro/index.php?option=com_djcatalog2&view=itemstable&cid=34%3Ar6-2006-2007&limitstart=16 nu cred ca mai e valabil motorul » Post actualizat in 05 Aug 2014 18:29 Jagi, de R6 2005 ce stii dpdv al fiabilitatii? Dar modelul 2006 cu furca normala? (Nu usd, parca a fost o editie mai ciudata, si arata ca cel din 2004) R6S .. cred ca la ala te referi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Achizitia din SUA implica taxe vamale..mai bine varianta ebay.de sau ebay.uk.com Iar ca preventiv, sa schimbi cuzinetii la 20.000 pentru un motor sport care a fost conceput pentru viteza si turatii de ridicate ...este de toata jena. Eu as renunta la marca .. vanzare piese second si o alta motocicleta ! Recomandare- kawasaki sau suzuki..este o parere personala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Pe circuit e cea mai performanta,pe strada nu ii vad rostul,Daca mai strangi 3 ani bani sa cumperi un 2006+ si pica motorul in prima mie de km parcursi,clar nu e un motor pentru cineva cu posibilitati financiare mai mici.Nu e de colea sa bagi in motor 1000e(piese+ onorariu mecanic) dupa 20k parcursi Am gasit in iarna un 2007 la 3500.Ma gandeam la o samsareala mica dar mi a trecut cheful repede de teama sa nu aiba motorul praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) Achizitia din SUA implica taxe vamale..mai bine varianta ebay.de sau ebay.uk.com Iar ca preventiv, sa schimbi cuzinetii la 20.000 pentru un motor sport care a fost conceput pentru viteza si turatii de ridicate ...este de toata jena. Eu as renunta la marca .. vanzare piese second si o alta motocicleta ! Recomandare- kawasaki sau suzuki..este o parere personala Citi euro, lire, costa un motor de R6 2008 luate din DE, GB? Zic de 2008 deoarece, cele de 2007 au jdemii de km. Cauta un propulsor de 2013, sa vezi ce bani/ Modelele de R6 au propulsorul foarte scump deoarece cad in draci, si deaici si pretul propulsoarelor. La Suzuki, gasesti cu 500euro un propulsor virgin. Editat August 5, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikulmoga Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Si cand ma gandesc ca eu am vandut-o la 19954 de km ma ia cu ganduri necurate....sper sa nu se intample problema asta..ca cine stie ce zice omu de mine:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Moga, pina la urma ti-ai luat R1 2014? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikulmoga Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Mai ma gandesc daca se merita sa dau bani pe imagine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Scrie la tine in avatar ca ai R1 2014. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikulmoga Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Hai sa nu ne laudam aici pe necazul baiatului si hai sa vedem cum putem sa-l ajutam :)JAGI te sun sa mai vb legat de r1 ca's intr-o dilema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XTY69 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 E o prevedere în Codul Civil care spune că un contract de vânzare-cumpărare poate fi anulat dacă bunul cumpărat are un viciu grav ascuns care, dacă ar fi fost cunoscut de cumpărător, acesta nu ar mai fi cumpărat bunul. E o variantă să îţi recuperezi banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Greu de demonstrat un viciu grav ascuns de catre vanzator cu buna stiinta, mai ales ca, din discutiile anterioare pare ca este viciu de constructie. Dealtfel la ce sa te (mai) astepti de la motoare turate inimaginabil in conditiile in care inertia arcurilor supapelor incepe sa creeze probleme peste 10-110000 rpm (F1, motoGP folosind actionarea pneumatica). Cum practica generala este eliminarea exup-ului, catalizatorului si/sau finala cat mai goala, rezultand cresterea temperaturii (evacuare)... si tot felul de alte "tuninguri" a la GP... ma mir ca saracele motoare (mai) tin chiar si 20.000km. Stiu ca o sa-mi pun multa lume in cap dar parerea mea este ca limita, chiar si cea a bunului simt, a fost depasita cu mult in cazul (unor) motoarelor ss... care nu ar fi trebuit omologate stradal ca atare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Si cind te gindesti totusi ca un motor de R6, tunat omeneste , pt curse gen Alpe Adria, scoate 130 cai /roata, si tine in jur de 1500km, iar daca nu-l turezi peste 15 000ture, tine si 10 000km (caz real, fostul motor R6 2007 de Alpe Adria a lui Pascota, vindut in 2008 dar limitat electronic la 15 000tr/min). Turatia le omoara. Zicea colegul yo4hgx de incalzire. Eu repet ca papagalul de ani de zile sa va raciti motoarele(supersport). La 15000tr, cind deschideti gazul full in treapta 1-a, a 2-a, temperatura creste fantastic, 5grdC in plus pot face ravagii. Una e sa mergi touring, unde deschizi accel gradual, si alta e sa deschizi off-on, pina la limitarea, si in trepte inferioare. Anii trecuti am avut radiator suplimentar, dupa ultima cazatura, s-au rupt prinerile la el, l-am dat jos. Anul asta, la Secuiesc, am mers cu ceva mai turat fata de alte dati, temperatura statea numai in 95grd, fata de 83-85 anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 una dintre cele mai bune lucruri pe care le-am putut face prin resoftarea calculatorului (RACIREA!!) » Post actualizat in 07 Aug 2014 06:08mai ales unde aveti posibilitatea de a face treaba aceasta prin resoftarea calculatorului cu harti cu tot este si pacat (Yamaha cu Jagi si Suzuki cu TNG), "pentru toate celelalte exista MASTERCARD ..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Racirea cea mai buna e cu montarea unui radiator additional, minim 10grd temp mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Si totusi temperatura de regim a unui motor, reglata prin termostat/termocupla in urma unor calculele ingineresti e un parametru important de functionare si proiectare a acelui motor; parca n-as fi asa de sigur ca reducerea temperaturii de regim e ceea ce trebuie facut. Sigur, la motoarele cu management electronic computerul de bord poate ajusta parametrii de functionare functie de datele primite de la senzori, e posibil ca daca senzorul "simte" motorul "rece" sa faca ajustarile injectiei si aprinderii in consecinta si poate plezneste in alta parte. Daca se depaseste temperatura de regim, inseamna ca sistemul de racire e subdimensionat pentru conditiile specifice de utilizare si doar in acest caz m-as gindi la suplimentarea suprafetei radiante. Ca fapt divers, loturile de Dacia 1300 exportate in tarile africane aveau intr-adevar radiatorul cu suprafata mai mare cu vreo 30% decit cele pentru Europa, a fost adaptata capacitatea sistemului de racire pentru a face fata temperaturilor exterioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Racirea cea mai buna e cu montarea unui radiator additional, minim 10grd temp mai mica. vorbim cu Mac Radiators si se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Probabil ca din cand in cand o curatire a radiatorului (cel de ulei) este necesara. Nu de putine ori am "vazut" depuneri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Cum sa nu crape? Crapau in draci si alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Mai multi producatori pe parcusul unei serii de fabricatie au montat al doilea ventilator de racire, rezultatele s-au imbunatatit considerabil. Acesta se poate monta cu mici modificari la orice motor. Verificarea lichidului de racire si schimbarea periodica odata cu curatare intregului sistem de racire, reprezinta un plus pentru o racire eficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Nu e vorba de subdimensionarea radiatorului standard ci de inertia termica care poate deveni critica in regim fortat. Un radiator mai mare sau mai eficient, inca unul suplimentar pe lichid sau, si mai bine, direct pe ulei, atenueaza mult din fluctuatiile termice. Eu insa ma refeream la "tuningareala" uzuala de pe evacuare (eliminarea catalizatorului, exup-ului, finala super-permisiva... etc.), filtru sport, modificari care daca sunt facute dupa ureche, fara reajustarea amestecului si avansului (resoftare la injectie) in general saracesc amestecul, respectiv cresc mult temperaturile gazelor de evacuare, cu efectele cunoscute asupra supapelor de evacuare si restul neajunsurilor aferente. Ciudat insa, in cazul R6 nimeni nu pomeneste de camasile cilindrilor... eu stiam ca asta e buba lor majora!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 (editat) Revenim la subiect, propulsorul e in prezent desfacut bucatele. Are vibrochen, o biela si un piston defecte. Trebuie lucrat putin si la scaunele de supape, sub 100euro. Surpriza a fost ca si cutia e putin stricata, craboti polizati. 500euro-manopera totala, cutie 100euro, biela-piston 100euro. Ramine de cumparat vibrochen nou, cuzineti , garnitura de chiulasa, filtru ulei si ulei. » Post actualizat in 08 Aug 2014 05:17Toate piesele OEM se cumpara de pe www.ronayers.com. Transportul este aprox. 80$. Editat August 8, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Bravo, v-ati miscat repede. Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Chiar sunt curios cat o sa coste reparatia finala - manopera + piese. Putini sunt cei care-si repara o asemenea stricaciune cu piese OEM si si mai putin recunosc asta. Motorul a ajuns in Bucuresti sau se repara local? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.