Sari la conținut

Arrow fara DB killer


GPauL
 Share

Postări Recomandate

Am extras dopurile din tobe urmand sfatul unuia de pe net si am fost foarte impresionat de diferenta. Motocicleta urla ca un animal turbat si pocneste la schimbat viteza insa sunt foarte dezamagit de performanta redusa. Trage mai greu pana pe la 6k in orice viteza. E normal? M-am asteptat la rezultat chiar opus. Precizez ca motocicleta a trecut pe la dealer pt re-tunat ECU odata ce toba Arrow a fost instalata. E posibil sa necesite "engine map" nou?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu da.

 

Scoaterea dbkillerului rezulta o evacuare mai permisiva, ce are drept efect pierderea cuplului in ture joase!

 

 

cu db killer evacuarea este restrictionata de diametrul dbkillerului deci in afara de masa totala a sistemului de evacuare, performantele nu sunt mult imbunatatite

 

 

in general- o evacuare mai restrictiva ofera cuplu in ture joase, dar nu poate evacua gazele suficient de repede la ture inalte...

una mai permisiva evacueaza gazele mult prea repede la ture joase, iar la ture inalte e ceea ce trebuie !

 

 

inca o data...din ce stiu eu. Sper sa nu te induc in eroare

Editat de Piff
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Acelasi problema daca ii putem spune asa o am si eu, am un burgman 650 cu toba GPR fara db killer si mi se pare ca trage mai greu decat cu toba stoc,si max speed scade....mi se pare ca urca mult mai repede in ture.Spre exemplu la 130km/h aveam 4500 ture si cu toba gpr la 130km/h am aprox 6000 ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu inteleg eu: cum toba sport poate sa schimbe raportul cutiei de viteze si/sau a transmisiei finale! Daca cu toba stock aveai 6000rpm la X km/h aceeasi viteza vei avea si cu toba sport, doar timpul in care ajungi la viteza respectiva se schimba.... La scutere e oarecum discutabila chestia asta...

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuarile care stiu sa atinga maxima performanta atat in ture joase cat si in ture inalte sint si cele care costa foarte mult.

Pe langa plata firmei se adauga plata materialelor si tehnologia folosita sa se ajunga la performanta...de aceea costa!

Restul evacuarilor sunt de imagine si sunet,un mic avantaj in reducerea greutati totale.....si atat.

Legat de raportul de transmisie la maxiscuterul 650 burgman..da,este adevarat.

Burgmanul are CVT(schimbarea raportului se face electronic) iar acolo este o stransa legatura intre speed,rpm,si timpul de schimbare.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa mentionezi ca este vorba despre evacuari "full", cap-coada, nu doar toba finala...

Cu adevarat cand vorbesti de performanta,se utilizeaza configuratia full.

Dar sa stii ca o finala corect calibrata cu acel motor si configuratiile lui,poate ridica performanta in limite decente,si tot asa de bine una de proasta calitate poate produce o dereglare masiva a fluxului de evacuare cu mari pierderi de putere.

La 2 timpi modificarea esapamentului poate duce uneori la imposibilitatea de a mai functiona acel motor.

Tu stii mai bine asta! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...