sarpee Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Are cineva idee cum pot prinde talpa respectiva pe radiator ? initial a fost prinsa in nituri dar in urma unui accident s-a rupt, am refacut 2 gaurele in talpa respectiva dar mi-e cam frica sa bag surubele ceva sa nu dau in faguri, cu poxipol am inteles ca se poate rupe de la vibratii..alte pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Am lipit odata ceva cu bison epoxy metal la chiulasa motor la masina si a tinut bine, dar nici nu era solicitat mechanic foarte mult. Era o flansa de la sistemul de racire pe care se prinde un furtun. Nu stiu daca la tine nu merge cositorit cumva. » Post actualizat in 22 Aug 2014 09:16Cam laudarosi, astia de Bison: Epoxy Metal Double syringe 24 ml (Card) Metal coloured, hardwearing, two-part epoxy adhesive.Field of applicationIdeal for hardwearing repairs to metal objects which need to resist extreme conditions (forces, vibrations, (sea) water, heavy strains), such as tools or parts of a car, motorcycle, bicyle or moped, metal (garden) fences or cutlery. Also suitable for filling small holes in radiators. Bonds metal (steel, aluminium, iron) parts amongst themselves or to stone, wood, concrete and various synthetics (such as Formica, polyester and bakelite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Creambigman Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 La un atelier de reparatii radiatoare ti-ar lua cativa lei pentru o sudura poate mai putin decat ai da pe o solutie care nu stii sigur cat tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Pe langa vibratii mai ai si variatiile de temperatura de luat in calcul. Eu am reparat acum cativa ani un actuator auto tot cu o rasina bazata insa pe un component ceramic, insa tu ai putea sa te uiti dupa ceva mai flexibil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat August 22, 2014 Autor Share Postat August 22, 2014 La un atelier de reparatii radiatoare ti-ar lua cativa lei pentru o sudura poate mai putin decat ai da pe o solutie care nu stii sigur cat tine. La asta m-am gandit si eu, au ceva cositor special pentru radiatoare parca nu ? sper sa nu ma puna sa-l dau jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 eu am sudat in TIG urechile la GSXF. tin de mai bine de 2 ani ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat August 22, 2014 Autor Share Postat August 22, 2014 TIG? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 eu am folosit Durafix pentru a lipi la o ureche de prindere fisurata la radiator. Se incalzeste cu flacara. Temperatura de topire mai mica fata de aluminiu cam 400. Uite o poza pe care am incarcato in topicul dedicat XTurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 http://www.lincolnelectric.com/en-us/support/welding-how-to/pages/tig-welding-aluminum-detail.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 E cam greu de incalzit radiator cu apa in el, si vad ca e si o bucsa de cauciuc la prinderea. Asta e o problema la cositorit si sudura. Cu sudura electrica pe mobra mai poti sa ai ghinionul aditional ca prajesti electronica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Cu sudura electrica pe mobra mai poti sa ai ghinionul aditional ca prajesti electronica. La noi la tara, se scoate +-ul de pe baterie.La voi cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Nu stiu sa vorbesc din punctul de vedere geografic. Din punct de vedere de electronist as zice ca orice varf de tensiune introdus in electronica e potential de rau. As deconecta baterie si as lega cablu de plus la cablu de minus, sa nu fie acolo un circuit de impedanta mare pe care poate fi introdus o tensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 Nu stiu sa vorbesc din punctul de vedere geografic. Din punct de vedere de electronist as zice ca orice varf de tensiune introdus in electronica e potential de rau. As deconecta baterie si as lega cablu de plus la cablu de minus, sa nu fie acolo un circuit de impedanta mare pe care poate fi introdus o tensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.