piticzx636 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Salut. Am si eu o problema de vreo 2 zile ... in mers mi s'a aprins becul rosu in bord... pe el scrie "FI" si nu gasesc nimic de acel bec. nu stiu ce inseamna becul. El s-a aprins in mers ieri. La viteza mica (30-40km/h) se stingea, daca treceam de 40-50km/h iar se aprindea. Avetzi idee despre ce e vorba?? motorul merge perfect.... trage calumea, nu tremura, nu tzacane... are schimbul facut de curand... Mai este cineva care a patzit asa ceva? Va multumesc. astept si eu o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 la o cautare rapida pe google becu ala reprezinta o eroare, arunca un ochi aici http://zx6r.com/guides/12417-how-pull-fi-codes.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 FI = Fuel Injection vezi ca ai poate o problema la sistemul de injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 (editat) asa m-am gandit si eu dar oe google am gasit ca vine de la altceva Editat August 26, 2014 de Imperion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 FI- Fault Indicator de fapt a.k.a Indicator de Defectiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticzx636 Postat August 26, 2014 Autor Share Postat August 26, 2014 auci... motocicletele merg puse pe tester ceva? sau sa ma duc la vreun mecanic sa imi faca o verificare generala??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 FI = Fuel Injection vezi ca ai poate o problema la sistemul de injectie Fault indicator, da merg puse pe tester... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticzx636 Postat August 26, 2014 Autor Share Postat August 26, 2014 Dar vreun coleg daca a patzit'o ???sa imi spuna ceva detalii ?? cum a rezolvato ? si de la ce a pornit? » Post actualizat in 26 Aug 2014 12:52Ms frumos....Ramona... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 acel bec inseamna ca ai o eroare. poate insemna orice, pana nu ajungi la service nu ai de unde sa stii... de curiozitate, ai incercat sa vezi daca apare in toate treptele pana-n 40-50 la ora sau doar pana la o anumita turatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticzx636 Postat August 26, 2014 Autor Share Postat August 26, 2014 Acu vreo jumatate de h .... a stat aprins in permanenta in conditiile in care am pornito .. lasat sa se incalzeasca si un drum de 8km.... nu sa stins delok . iar ieri ... prin oras daca trecea de 40 km/h se aprindea(treapta 1-2-3) in alte trepte nu am bagat de seama( veneam spre casa, si cu mintea la becul acela ... nu am incercat si trepte mai mari de a 3a...)... » Post actualizat in 26 Aug 2014 13:09:X interesant filmuletz... o sa am de lucru ... Mersi frumos... revin cu acel cod ... sa il verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Daca ai toba sport e foarte posibil sa fie de la ea(sonda lambda).Ai toba sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drk Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Salutare, am avut aceeasi problema la zx636r 2005 dar la mine dupa ce am urmarit videoul cum sa verific ce eroare e a iesit 63, am fost la mecanic si pur si simplu era prea mult praf la mufa, scoasa, curatata si nici o problema dupa. Daca ai toba aftermarket trebuie sa anulezi acel buterfly valve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticzx636 Postat August 26, 2014 Autor Share Postat August 26, 2014 Totusi, inainte de toate. Uleiul este la nivel? Dupa schimbul de ulei s-a facut aerisirea cum trebuie? Stiu ca la Kawa e putin mai problematic, in sensul ca trebuie sa desfaci usor filtrul cu motorul pornit pana incepe sa curga putin ulei pentru a se amorsa pompa. Uleiul este la nivel .... la schimb a fost umplut filtrul cu ulei ... strans ... pus uleiul ... si a fost pornith motorul putin cate putin pentru amorsarea pompei ... » Post actualizat in 26 Aug 2014 14:13 Daca ai toba sport e foarte posibil sa fie de la ea(sonda lambda).Ai toba sport? Motorul a fost achizitionat acu' 2 sezoane cu o toba ARROW... dar nu mia facut probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticzx636 Postat August 26, 2014 Autor Share Postat August 26, 2014 Salutare, am avut aceeasi problema la zx636r 2005 dar la mine dupa ce am urmarit videoul cum sa verific ce eroare e a iesit 63, am fost la mecanic si pur si simplu era prea mult praf la mufa, scoasa, curatata si nici o problema dupa. Daca ai toba aftermarket trebuie sa anulezi acel buterfly valve. sincer sa zik ... la mine pe strada se lucreaza intens... pavaje, indreptari de drumuri ... borduri ... si este foarte multh praf(excesiv de multh praf) .. sper sa fie de la praf. o sa verific ..cat de curand... Va multumesc frumos pentru Ajutorul acordat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataliiin Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 buei... modul in care se aprinde becul ala e un fel de cod morse pentru erori. de exemplu, daca se aprinde de 3 ori incet si o data tare, e o eroare. daca se aprinde o data incet si de 3 ori tare, e alta eroare. vezi de cate ori se aprinde pana repeta sistemul morse si cauti in cartea tehnica pe care o downloadezi de pe google ce eroare e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 buei... modul in care se aprinde becul ala e un fel de cod morse pentru erori. de exemplu, daca se aprinde de 3 ori incet si o data tare, e o eroare. daca se aprinde o data incet si de 3 ori tare, e alta eroare. vezi de cate ori se aprinde pana repeta sistemul morse si cauti in cartea tehnica pe care o downloadezi de pe google ce eroare e Corect.In manual ai explicatia exacta fata de secventa de aprindere a becului de FI si semnificatia fiecarui cod in parte. Mai pe scurt: Sa zicem "bip" la fiecare aprindere a becului sa poti intelege mai bine. Un bip care dureaza 1,5 sec este nr zecimalelor Un bip care dureaza 1sec este cifra unitatilor Asa ca,un ex. Ai avea codul cu nr 25,becul se va aprinde de 2 ori a cate 1,5 sec fiecare si de 5 ori a cate o sec. Se poate sa ai mai multe coduri in istorie asa ca vor fi afisate in ordine crescatoare pana se termina, dupa care se repeta de la cap de fiecare data pana opresti secventa de diagnostic. Cu un pix si o foaie sa notezi pe toate pana le descifrezi. Pentru inceput o sa fie mai greu sa recunosti "limbajul"dar dupa ce se repeta de cateva ori o sa fie mai inteligibil. Sper ca ai inteles,mai mult de atat nu stiu cum sa-ti explic. Asteptam codul/codurile si vedem dupa... Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 sincer sa zik ... la mine pe strada se lucreaza intens... pavaje, indreptari de drumuri ... borduri ... si este foarte multh praf(excesiv de multh praf) .. sper sa fie de la praf. o sa verific ..cat de curand... Va multumesc frumos pentru Ajutorul acordat de unde esti? de ce nu mergi la un service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza02 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 aceiasi problema a avut-o un prieten....era de la sonda lambda...dupa ce a curatit sonda FI din bord sa stins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticzx636 Postat August 26, 2014 Autor Share Postat August 26, 2014 Am inteles. Acu 5 min am descoperit codul. E 6.3. 6lungi si 3scurte. Sunt din focsani. Nu am nici o idee de vreun service.... O sa ma interesez zilele astea sa vad kum o rezolv » Post actualizat in 26 Aug 2014 17:04 Am inteles. Acu 5 min am descoperit codul. E 6.3. 6lungi si 3scurte. Sunt din focsani. Nu am nici o idee de vreun service.... O sa ma interesez zilele astea sa vad kum o rezolv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Si eu am patit la fel si era de la motorasul de la exup...sau asa ceva, cel cu roata zimtata. A trebuit schimbata rotita aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 63 e chiar "exup-ul". nu stiu cum se numeste la kawa, la yamaha asa ii zice. e o clapeta pe evacuare actionata de un motoras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Din nefericire ai nevoie mai mult ca sigur de un motor de exup.Este o problema destul de comuna defectarea lui. In manual ai procedura de verificare in functie de codul pe care il ai tu. Daca nu reusesti nimic,si nu gasesti un alt motor ne auzim pe PM sa-ti trimit un motor sau exup-eliminator si sa anulezi sistemul total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Uneori e nevoie doar de un reglaj la cablurile de la EXUP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Cablurile nu se deregleaza singure. Nu este imposibil dar majoritatea cedeaza la agrenajul din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Cedeaza angrenajul de plastic garantat la cei care au pus tabla pe surub ca sa "pacaleasca" si nu au aplicat pentru varianta electronica de eliminare.Mai apare ca urmare si a uzurii normale, dar mult mai rar decat daca ai pune tabla. Se aude daca e dus angrenajul si se si vede daca pui contactul si te uiti cum lucreaza EXUP-ul. La o astfel de problema se verifica motorasul,angrenajul, cablurile, reglajele si daca tot nu se ajunge la o solutie, se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.