Sari la conținut

Kawasaki zx636 2006


Postări Recomandate

Salut.

Am si eu o problema de vreo 2 zile ... in mers mi s'a aprins becul rosu in bord... pe el scrie "FI" si nu gasesc nimic de acel bec. nu stiu ce inseamna becul. El s-a aprins in mers ieri. La viteza mica (30-40km/h) se stingea, daca treceam de 40-50km/h iar se aprindea.

 

Avetzi idee despre ce e vorba??

 

motorul merge perfect.... trage calumea, nu tremura, nu tzacane... are schimbul facut de curand...

 

Mai este cineva care a patzit asa ceva?

 

Va multumesc. astept si eu o idee

 

post-73014-0-99041500-1409055964_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FI = Fuel Injection vezi ca ai poate o problema la sistemul de injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

acel bec inseamna ca ai o eroare. poate insemna orice, pana nu ajungi la service nu ai de unde sa stii... de curiozitate, ai incercat sa vezi daca apare in toate treptele pana-n 40-50 la ora sau doar pana la o anumita turatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu vreo jumatate de h .... a stat aprins in permanenta in conditiile in care am pornito .. lasat sa se incalzeasca si un drum de 8km.... nu sa stins delok . iar ieri ... prin oras daca trecea de 40 km/h se aprindea(treapta 1-2-3) in alte trepte nu am bagat de seama( veneam spre casa, si cu mintea la becul acela ... nu am incercat si trepte mai mari de a 3a...)... :baldy:


» Post actualizat in 26 Aug 2014 13:09

:X interesant filmuletz... o sa am de lucru ... Mersi frumos... revin cu acel cod ... sa il verific

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am avut aceeasi problema la zx636r 2005 dar la mine dupa ce am urmarit videoul cum sa verific ce eroare e a iesit 63, am fost la mecanic si pur si simplu era prea mult praf la mufa, scoasa, curatata si nici o problema dupa. Daca ai toba aftermarket trebuie sa anulezi acel buterfly valve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, inainte de toate. Uleiul este la nivel? Dupa schimbul de ulei s-a facut aerisirea cum trebuie? Stiu ca la Kawa e putin mai problematic, in sensul ca trebuie sa desfaci usor filtrul cu motorul pornit pana incepe sa curga putin ulei pentru a se amorsa pompa.

 

Uleiul este la nivel .... la schimb a fost umplut filtrul cu ulei ... strans ... pus uleiul ... si a fost pornith motorul putin cate putin pentru amorsarea pompei ...

» Post actualizat in 26 Aug 2014 14:13

Daca ai toba sport e foarte posibil sa fie de la ea(sonda lambda).Ai toba sport?

 

Motorul a fost achizitionat acu' 2 sezoane cu o toba ARROW... dar nu mia facut probleme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am avut aceeasi problema la zx636r 2005 dar la mine dupa ce am urmarit videoul cum sa verific ce eroare e a iesit 63, am fost la mecanic si pur si simplu era prea mult praf la mufa, scoasa, curatata si nici o problema dupa. Daca ai toba aftermarket trebuie sa anulezi acel buterfly valve.

 

 

sincer sa zik ... la mine pe strada se lucreaza intens... pavaje, indreptari de drumuri ... borduri ... si este foarte multh praf(excesiv de multh praf) .. sper sa fie de la praf. o sa verific ..cat de curand...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Va multumesc frumos pentru Ajutorul acordat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buei... modul in care se aprinde becul ala e un fel de cod morse pentru erori. de exemplu, daca se aprinde de 3 ori incet si o data tare, e o eroare. daca se aprinde o data incet si de 3 ori tare, e alta eroare. vezi de cate ori se aprinde pana repeta sistemul morse si cauti in cartea tehnica pe care o downloadezi de pe google ce eroare e ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buei... modul in care se aprinde becul ala e un fel de cod morse pentru erori. de exemplu, daca se aprinde de 3 ori incet si o data tare, e o eroare. daca se aprinde o data incet si de 3 ori tare, e alta eroare. vezi de cate ori se aprinde pana repeta sistemul morse si cauti in cartea tehnica pe care o downloadezi de pe google ce eroare e ;)

Corect.

In manual ai explicatia exacta fata de secventa de aprindere a becului de FI si semnificatia fiecarui cod in parte.

Mai pe scurt:

Sa zicem "bip" la fiecare aprindere a becului sa poti intelege mai bine.

Un bip care dureaza 1,5 sec este nr zecimalelor

Un bip care dureaza 1sec este cifra unitatilor

Asa ca,un ex.

Ai avea codul cu nr 25,becul se va aprinde de 2 ori a cate 1,5 sec fiecare si de 5 ori a cate o sec.

Se poate sa ai mai multe coduri in istorie asa ca vor fi afisate in ordine crescatoare pana se termina, dupa care se repeta de la cap de fiecare data pana opresti secventa de diagnostic.

Cu un pix si o foaie sa notezi pe toate pana le descifrezi.

Pentru inceput o sa fie mai greu sa recunosti "limbajul"dar dupa ce se repeta de cateva ori o sa fie mai inteligibil.

Sper ca ai inteles,mai mult de atat nu stiu cum sa-ti explic.

 

Asteptam codul/codurile si vedem dupa...

 

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sa zik ... la mine pe strada se lucreaza intens... pavaje, indreptari de drumuri ... borduri ... si este foarte multh praf(excesiv de multh praf) .. sper sa fie de la praf. o sa verific ..cat de curand...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Va multumesc frumos pentru Ajutorul acordat

de unde esti? de ce nu mergi la un service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Acu 5 min am descoperit codul. E 6.3. 6lungi si 3scurte.

 

Sunt din focsani. Nu am nici o idee de vreun service.... O sa ma interesez zilele astea sa vad kum o rezolv

» Post actualizat in 26 Aug 2014 17:04

Am inteles. Acu 5 min am descoperit codul. E 6.3. 6lungi si 3scurte.

 

Sunt din focsani. Nu am nici o idee de vreun service.... O sa ma interesez zilele astea sa vad kum o rezolv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

63 e chiar "exup-ul". nu stiu cum se numeste la kawa, la yamaha asa ii zice. e o clapeta pe evacuare actionata de un motoras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire ai nevoie mai mult ca sigur de un motor de exup.Este o problema destul de comuna defectarea lui.

In manual ai procedura de verificare in functie de codul pe care il ai tu.

Daca nu reusesti nimic,si nu gasesti un alt motor ne auzim pe PM sa-ti trimit un motor sau exup-eliminator si sa anulezi sistemul total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cedeaza angrenajul de plastic garantat la cei care au pus tabla pe surub ca sa "pacaleasca" si nu au aplicat pentru varianta electronica de eliminare.Mai apare ca urmare si a uzurii normale, dar mult mai rar decat daca ai pune tabla. Se aude daca e dus angrenajul si se si vede daca pui contactul si te uiti cum lucreaza EXUP-ul. La o astfel de problema se verifica motorasul,angrenajul, cablurile, reglajele si daca tot nu se ajunge la o solutie, se schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...