Sari la conținut

Reconditionare amortizor spate vechi


mihai.i
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Sa da urmatoarea problema:

In urma unei calatorii pe plaiurile mioritice a inceput sa-mi curga uleiul din amortizorul spate/stanga, asa ca momentan suspensia e doar in arc.

Acum, as avea la dispozitie 3 variante:

1. sa iau unul nou original sau aftermarket (problema e ca motocicleta e din 1978 si nu prea gasesc amortizoare originale noi la preturi rezonabile iar aftermarket nu prea as vrea sa folosesc ca e incadrat ca vehicul istoric si as vrea sa-i pastrez originalitatea..poate gasesc totusi ceva...mai caut).

2. sa iau unul original second (exisat riscul sa fie in aceeasi stare ca al meu :))

3. sa-l reconditionez pe al meu, dar nu stiu cine se mai ocupa de treburi de genul asta....si aici ma bazez pe VOI!!!

 

Daca stiti pe cineva care reconditioneaza amortizoare sa-mi dea un semn pe topicul asta.

 

Asta e amortizorul in cauza post-43386-0-40845300-1409089043_thumb.jpg

 

Mersi!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, amortizoarele respective nu se prea reconditioneaza pentru ca nu sunt proiectate in acest sens, oricine iti va incerca o operatiune iti va face o gaura in el si iti va instala o supapa pe unde va introduce ulei+aer.
Acum depinde ce noroc vei avea ca sa iti tina lucrarea, garantie batuta in cuie nu prea exista. Am cautat si am gasit cativa mesteri in Bucuresti (nu imi aduc aminte de nicunul acum) cand am avut nevoie, insa am ales sa iau ceva sh ca sa nu ma complic pentru ca e o carpeala.
Eu sincer m-as gandi la o solutie sh de la un model similar mai nou, pt ca probabil e greu sa gasesti ceva sh autentic, daca nu e o optiune si sunt banuti, ceva aftermarket, desi nu cred ca e o optiune serioasa decat daca nu gasesti altceva mai ieftin.

Editat de zu1u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Codescu e cel mai bun meserias (cel putin din Bucuresti) pt amortizoare - 0744869963. Daca se poate face, el e persoana potrivita. Incearca la el, sper ca mai lucreaza... avea atelierul in comuna Rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a reconditionat amortizorul intr-o saptamina, dar nu ma grabeam, ca motoreta mea era bucati. La mine a chiuretat si modificat toate internele amortizorului, a zis ca nu a putut pastra nimic si din cauza ca e un amortizor mai special nu a avut nici piese "originale" pentru el. In orice caz, zic eu ca ar cam trebui sa cunosti in amanunt detaliile tehnice ale amortizorului inainte de a te duce la el (cantitatea standard de ulei, de exemplu, presiunea aerului daca e dual, etc). S-ar putea sa fie omul aglomerat, ca repara si prepara in draci amortizoare de masina.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii.

Momentan, varianta cea mai buna ar fi sa cumpar o pereche NOS, adica asa ceva: http://www.ebay.com/itm/NOS-NEW-REAR-SHOCKS-HONDA-CB550-CB500-CB450-CB350-/351152382835?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item51c2502373&vxp=mtr,...nu stiu cat de NOS sunt. O sa mai caut...

Hagon sunt foarte scumpe, dar din cate am inteles pot fi servisate in caz de nevoie, la fel si cele de la KONI (varianta cea mai buna conform celor spuse din SUA si UK).

 

Varianta reconditionarii celui avariat inca ramane valabila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...