yuk Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Probabil asa a fost si cind a indraznit unul sa spuna ca nu e plat Pamintul... lol dude u nuts? Mai productiv ar fi sa explice omul de ce crede ca nu s-ar opri, poate are el o logica pe undeva. PS: recent a scris cineva pe forum ca-i scade viteza la aceeasi turatie de la montarea unor genti laterale. Sint o gramada de lucruri care par logice doar pt. ca esti obisnuit cu ele. Sa va povestesc despre oameni cu facultate tehnica terminata care nu au nici o idee cum se misca rotile de la masina stinga-dreapta cind dai de volan? aia cu gentile laterale are o singura explicatie logica, coeficientul de frecare face sa patineze ambreajul, adica un inceput de sfarsit, deci pt asta circumstante atenuante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Eu , cu aceeasi palma aproximativ, daca ii pun la a mea merge la fel, singura diferenta este ca nu se mai aude decat motorul cum functioneaza, aceeasi procedura facuta la motoarele praf duce la oprirea motorului, prealuminatule... Eu nu sunt "prealuminat", dar inclin sa cred ca-ti respira pe la vreo imbinare evacuarea. Cand astupi toba, motorul ar trebui sa se opreasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Hmm... eu asa verificam motorul de zgomote ciudate! Palma ferm in toba si ciulit urechile pe langa... `basul` tobei nu se mai aude putand sa asculti motorul torcand! Bine, acum, n-am stat zeci de secunde, sau minute... Nu sunt mecanic, nu stiu motivele. Eu iti spun doar ce-am facut eu! Da, trebuia ceva efort sa tii palma acolo si nici nu poti tine mult ca `musca`! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 (editat) Hmm... eu asa verificam motorul de zgomote ciudate! Palma ferm in toba si ciulit urechile pe langa... `basul` tobei nu se mai aude putand sa asculti motorul torcand! Bine, acum, n-am stat zeci de secunde, sau minute... Nu sunt mecanic, nu stiu motivele. Eu iti spun doar ce-am facut eu! Da, trebuia ceva efort sa tii palma acolo si nici nu poti tine mult ca `musca`! Pai asa se verifica... Eu nu pun palma, pentru ca n-o poti tine mult, dar pun o carpa. La inceput apas ferm, ca sa vad daca motorul trage sa moara si cum vad ca scade turatia motorului, slabesc presiunea si doar ascult. Editat August 28, 2014 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Vai mamă ce-ntrebări îşi mai pune motoristul forumist. E clar că-i praf la capitolul fizică. Adică pentru început principiul motorului termic în 4 timpi. Urmează termodinamica gazelor, volumul gazelor evacuate, faptul că la încrucişarea admisiei cu evacuarea în timpul 1, volumul total al sistemului de evacuare. Calculul se poate face. Dar doar pe bani, fiindcă a-ți bate pentru a satisface curiozitatea vreunui Gigel ... Mă leşi! Aşa că: Da, se opreşte! Crede şi nu cerceta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 La aia care nu se opreste sigur galeria/toba are scapari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Nu stiu de ce va certati pentru ca si unii si altii au dreptate.Sa ma explic. Sunt o gramada de mobre care pe langa gaura de evacuare au cate un orificiu pentru evacuarea condensului deci astea "palmate" nu se opresc. Cele perfect etanse cu gaura de evacuare cu diametru suficient de mic ca de ai cam 8-10 atmosfere acolo se pot opri cu mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.