Sari la conținut

e ceva normal?


Postări Recomandate

Probabil asa a fost si cind a indraznit unul sa spuna ca nu e plat Pamintul... lol dude u nuts?

Mai productiv ar fi sa explice omul de ce crede ca nu s-ar opri, poate are el o logica pe undeva.

 

PS: recent a scris cineva pe forum ca-i scade viteza la aceeasi turatie de la montarea unor genti laterale. Sint o gramada de lucruri care par logice doar pt. ca esti obisnuit cu ele. Sa va povestesc despre oameni cu facultate tehnica terminata care nu au nici o idee cum se misca rotile de la masina stinga-dreapta cind dai de volan?

aia cu gentile laterale are o singura explicatie logica, coeficientul de frecare face sa patineze ambreajul, adica un inceput de sfarsit, deci pt asta circumstante atenuante
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu , cu aceeasi palma aproximativ, daca ii pun la a mea merge la fel, singura diferenta este ca nu se mai aude decat motorul cum functioneaza, aceeasi procedura facuta la motoarele praf duce la oprirea motorului, prealuminatule...

 

Eu nu sunt "prealuminat", dar inclin sa cred ca-ti respira pe la vreo imbinare evacuarea. Cand astupi toba, motorul ar trebui sa se opreasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... eu asa verificam motorul de zgomote ciudate!

Palma ferm in toba si ciulit urechile pe langa... `basul` tobei nu se mai aude putand sa asculti motorul torcand!

Bine, acum, n-am stat zeci de secunde, sau minute...

 

Nu sunt mecanic, nu stiu motivele.

Eu iti spun doar ce-am facut eu!

Da, trebuia ceva efort sa tii palma acolo si nici nu poti tine mult ca `musca`!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... eu asa verificam motorul de zgomote ciudate!

Palma ferm in toba si ciulit urechile pe langa... `basul` tobei nu se mai aude putand sa asculti motorul torcand!

Bine, acum, n-am stat zeci de secunde, sau minute...

 

Nu sunt mecanic, nu stiu motivele.

Eu iti spun doar ce-am facut eu!

Da, trebuia ceva efort sa tii palma acolo si nici nu poti tine mult ca `musca`!

 

Pai asa se verifica... Eu nu pun palma, pentru ca n-o poti tine mult, dar pun o carpa. La inceput apas ferm, ca sa vad daca motorul trage sa moara si cum vad ca scade turatia motorului, slabesc presiunea si doar ascult.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai mamă ce-ntrebări îşi mai pune motoristul forumist. E clar că-i praf la capitolul fizică. Adică pentru început principiul motorului termic în 4 timpi. Urmează termodinamica gazelor, volumul gazelor evacuate, faptul că la încrucişarea admisiei cu evacuarea în timpul 1, volumul total al sistemului de evacuare. Calculul se poate face. Dar doar pe bani, fiindcă a-ți bate pentru a satisface curiozitatea vreunui Gigel ... Mă leşi!

Aşa că: Da, se opreşte! Crede şi nu cerceta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce va certati pentru ca si unii si altii au dreptate.Sa ma explic. Sunt o gramada de mobre care pe langa gaura de evacuare au cate un orificiu pentru evacuarea condensului deci astea "palmate" nu se opresc. Cele perfect etanse cu gaura de evacuare cu diametru suficient de mic ca de ai cam 8-10 atmosfere acolo se pot opri cu mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...