vali.r Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Mai verifica o data specificatiile uleiului. Ce marca ai folosit? A mea are 36000 KM. Poate ar trebui sa ma stept si eu la asa ceva. Un set de placi de ambreiaj cred ca costa ceva. Cu schimbatul cred ca nu este foarte complicat. Pare aerizita partea pe care este ambreiajul. Eu am curatat si sincronizat carburatoarele de curand si a fost un cosmar. Mi-a luat aproape 2 zile sa le demontez, curat, sincronzez si sa le montez la loc. Completeaza te rog profilul (poate suntem aproape unul de altul). Numai bine!! ieri am facut o tura si abia dupa 20km de rulaj apare problema, la rece nu se simte nimic, am cautat aici pe forum si am gasit cauza, uleiul este de vina, am dat search si am gasit pe cineva care a patit acelasi lucru uite linkul aici : /index.php?...eiajul&st=0 Omul a fost amabil si mi-a explicat cu lux de amanunte, mi-a luat o piatra de pe inima, deja ma gandeam la o magie financiara pentru a cumpara setul de ambreiaj care ajunge pe la 138 E pe Louis. Uleiul este Procycle 10W40 semisintetic si saptamana viitoare il dau afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 salut referitor la problema cu turatul in gol... am patit si io asta...de la ce era...? de la reglajul cablului de ambreiaj levierul de ambreiaj are un cauciuc deasupra ca sa nu intre apa...din cauza aluia (probabil de la vibratii) s-a intins cablul de ambreiaj am scos cauciucul ala si am reglat cablul cu 2 mm de joc al levierului nu am mai avut problema asta io tot motul 10w40 5100 am bagat si zic ca merge bine pun si o poza haioasa si cu piesa buclucasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali.r Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 salut referitor la problema cu turatul in gol... am patit si io asta...de la ce era...? de la reglajul cablului de ambreiaj levierul de ambreiaj are un cauciuc deasupra ca sa nu intre apa...din cauza aluia (probabil de la vibratii) s-a intins cablul de ambreiaj am scos cauciucul ala si am reglat cablul cu 2 mm de joc al levierului nu am mai avut problema asta io tot motul 10w40 5100 am bagat si zic ca merge bine pun si o poza haioasa si cu piesa buclucasa... salut, am verificat mansonul este ok, am mai dat drumul la reglaj, cablul este aproape lejer, tot la ulei ma gandesc si sper saptamana asta sa-l schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 io am putine idei si alea fixe cablul chiar trebuie sa fie lejer e pacat sa schimbi uleiul sau chiar sa desfaci motorul fara sa incerci variante mai ieftine Pages_from_Suzuki_VZ_800_Marauder_Service_Manual_1997_2002.pdf Pages_from_manual_scanat_vn800.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali.r Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) io am putine idei si alea fixecablul chiar trebuie sa fie lejer e pacat sa schimbi uleiul sau chiar sa desfaci motorul fara sa incerci variante mai ieftine nu, nu ma grabesc la desfacut motorul, asta este ultima solutie, ideea mea este ca nu am avut nici o problema cu ambreiajul pana la schimbarea uleiului, problema a aparut imediat ce am schimbat uleiul si am citit pe acest forum ca au mai patit-o si altii din cauza uleiului, eu am schimbat cu alt ulei decat cel ce este folosit de obicei la marauder 800, este posibil ca uleiul sa fie foarte bun dar cred ca nu este ok la motorul meu si voi folosi ceea ce este probat, sigur. Multumesc pentru documentatii ! Mesaj completat S-a rezolvat, era cablul cei 2mm de joc al levierului, nu pot sa-mi dau seama cum s-a strans din reglaj, contrapiulitza de siguranta era stransa destul de tare, ai avut dreptate chrystyanyty, multumesc ! Editat Aprilie 7, 2010 de vali.r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 uraaaa cred ca din cauza protectiei din cauciuc se strange piulita aia...eu am scos protectia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 vind anvelopa noua,Dunlop D404 ,150/80/16" = 130euro camera pt aceeasi dimensiune = 20euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KURT27 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 (editat) Caut un cablu de frana de spate pentru Marauder vz800. tel 0742876232 Editat Aprilie 24, 2010 de KURT27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 vind anvelopa noua,Dunlop D404 ,150/80/16" = 130eurocamera pt aceeasi dimensiune = 20euro. Din pacate nu se potriveste la Marauder. Daca era pe 15".....mergea pe spate, daca era 130 mergea pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoneS Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Salutare Dupa multe alte motorete de diferite clase si marimi, am intrat in posesia unei dracii de Marauder 800 pe care l-am aranjat unpic Sunt multumit de rezultatul final (dpdv al aspectului) dar am mici probleme: - o bujie este intepenita si nu vrea sa iasa - solutii?!?!! - radiatorul are o mica gaurica - solutii?!?!?! - si ultima este ca nu incarca de nicio culoare - am verificat sarmele, releul cica ar fi nou, alternatorul nu indica nimic (am facut masuratorile asa cum este indicat in manualul de service) Multam si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) Salutare Dupa multe alte motorete de diferite clase si marimi, am intrat in posesia unei dracii de Marauder 800 pe care l-am aranjat unpic Sunt multumit de rezultatul final (dpdv al aspectului) dar am mici probleme: - o bujie este intepenita si nu vrea sa iasa - solutii?!?!! - radiatorul are o mica gaurica - solutii?!?!?! - si ultima este ca nu incarca de nicio culoare - am verificat sarmele, releul cica ar fi nou, alternatorul nu indica nimic (am facut masuratorile asa cum este indicat in manualul de service) Multam si asfalt uscat Bujia cred ca se poate desface cu o surubelnita cu impact !!!???!!!, nu mi s-a intimplat niciodata, este doar o idee. Radiatoru - singura solutie pe care o vad este demontat, alamit sau poxipol, poxilina mai romaneste. Daca nu indica nimic alternatorul este incurcata treaba. Trebuie oare schimbat rotorul de la alternator? Ai masurat alea 3 fire parca galbene care ies din alternator (pe partea stanga) prima data pe continuitate (cate doua) si apoi cu motorul pornit tot cate doua pe tensiune? La prima masuratoare trebuie ca aparatul de masura sa piuie sau sa indice 0 din 1 cat indica initial. La a doua masuratoare trebuie sa ai tensiune (peste 75 V cu motorul turat). Editat Aprilie 27, 2010 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoneS Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Bujia cred ca se poate desface cu o surubelnita cu impact !!!???!!!, nu mi s-a intimplat niciodata, este doar o idee.Radiatoru - singura solutie pe care o vad este demontat, alamit sau poxipol, poxilina mai romaneste. Daca nu indica nimic alternatorul este incurcata treaba. Trebuie oare schimbat rotorul de la alternator? Ai masurat alea 3 fire parca galbene care ies din alternator (pe partea stanga) prima data pe continuitate (cate doua) si apoi cu motorul pornit tot cate doua pe tensiune? La prima masuratoare trebuie ca aparatul de masura sa piuie sau sa indice 0 din 1 cat indica initial. La a doua masuratoare trebuie sa ai tensiune (peste 75 V cu motorul turat). Salutare Cu bujiile poate o rezolv azi si pentru radiator o sa incerc varianta cu poxilina Firele alea galbene de pe partea stanga le-am masurat si cu motorul pornit si oprit.Continuitate am dar tensiune nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Salutare Firele alea galbene de pe partea stanga le-am masurat si cu motorul pornit si oprit.Continuitate am dar tensiune nu De fapt statorul este cu bobinaj. Rotorul este doar un magnet. Am gresit eu. 1) Ai pus aparatul de masura pe alternativ si cu valoare mare? Musai pe alternativ sa fie aparatul. Curentul se schimba in continuu dupa ce trece de releul regulator. 2) Masoara sa vezi daca da la masa. Fiecare fir din ala galben, pe continuitate fata de cadru. Daca da nu este bine. S-a dus izolatia. Trebuie schimbat alternatorul si cred ca este o caruta de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoneS Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Salutare Cu bujia am rezolvat..le-am scos si le-am schimbat M-am apucat iar de veificat electrica si am ajuns in faza de a da statorul jos. Sunt in masuratori, nu am apucat sa termin pt ca m-a apucat noaptea fault_finding_diagram.pdf VZ800ChargingSystemFAQ.pdf Am atasat cateva instructiuni poate sunt de ajutor Sa fie bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson.timisoara Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 poate este cineva interesat de rezervorul de marauder si de ghidonul original......rezrvorul costa 50 euro ghidonul costa 50 euro 0744779729--0724020205 http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_...amp;act=results vand sissybar original de marauder pret 50 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iova007 Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Salutare, Mi-am cumparat de curand motocicleta si as vrea sa aflu cateva informatii ultile de la alti posesori sau cunoscatori ai modelului. In primul rand as aprecia enorm daca are cineva cartea tehnica. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pHa_King Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 (editat) Eu am carte tehnica, dar la VZ800. Si sa nu va plictisiti la job, am fost cu al meu in concediu. Ulei 15W50 Motul full sintetic, fara probleme. Consum mediu pe autostrazi pana am ajuns in Croatia (viteze de 140-160 km/h) 5.47 l. Eu unul sunt multumit de cum a mers. Singura problema cu care m-am ales este ca am ceva probleme de contact (sper) la ceasul ce indica una alta. adica in sarajevo mi-am dat seama ca nu indica neutralul, dar de fapt cand si cum, dupa voia lui. Azi am inspectat mai bine un pic, de fapt imi fluctueaza continuu indicatoarele, si cu motorul oprit, si cu el pornit. In rest totul e ok. Editat Iulie 21, 2010 de pHa_King Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_depeche Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) Am gasit manual in engleza pentru marauder gz 250 si schema electrica,se poate downloada de pe site-ul ala trebuie doar sa faceti cont acolo http://www.workshopservicemanuals.com/manuals/search/ Editat August 3, 2010 de andrei_depeche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Eu am carte tehnica, dar la VZ800. Si sa nu va plictisiti la job, am fost cu al meu in concediu. Ulei 15W50 Motul full sintetic, fara probleme. Consum mediu pe autostrazi pana am ajuns in Croatia (viteze de 140-160 km/h) 5.47 l. Eu unul sunt multumit de cum a mers. Singura problema cu care m-am ales este ca am ceva probleme de contact (sper) la ceasul ce indica una alta. adica in sarajevo mi-am dat seama ca nu indica neutralul, dar de fapt cand si cum, dupa voia lui. Azi am inspectat mai bine un pic, de fapt imi fluctueaza continuu indicatoarele, si cu motorul oprit, si cu el pornit. In rest totul e ok. Eu am in ea Motul 5100 10W40 si dupa circa 800 Km pe canicula asta a cam mancat din el, nu stiu exact ce cantitate ca inca nu am completat. Am mers cam 100 - 120. Cam mare viteza cu care ai mers. Mie sub 110 imi consuma undeva la 4,6. Eu am doar un bec verde, de neutral, in stanga. Celalalt, din dreapta, este pentru semnalizare. Tu le ai pe amandoua verzi? Mesaj completat Am completat cu ulei... si surpriza: a intrat mai bine de 300 ml. Deci aveti grija la ce temperaturi mergeti cu motorul. Eu cred ca la urmatorul schimb pun 10W50 sau 15W50. Mi-am facut inaltatoare la ghidon... adica niste bucse din aluminiu de exact 8mm inaltime. S-a schimbat pozitia de condus. Este ceva mai relaxata acum. Si m-a costat cateva beri la un strungar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Va salut. Incep prin a-mi cere scuze daca s-a mai discutat, insa nu prea am chef si timp sa citesc toate paginile. M-ar interesa daca poate careva din voi sa imi spuna cate ceva despre reglajul de supape. M-ar interesa unde se fac masuratorile (adica pozitia pistonului) si care ar fi distantele ok, sa nu le dereglam degeaba in caz ca sunt ok. Motorul apartine unui amic, VZ 800 din 99 , are ceva bataie metalica urata dintr-o data. Am ascultat-o mai multi si ar putea fi o varianta destul de credibila accea de a proveni de la jocul supapelor. Se aude de la o anumita turatie, si la rece si la clad. Cu motorul nu s-a mai umblat de la aparitia bataii respective. Si-ar baga degetele in el un alt amic, care a mai desfacut mobre si a mai reglat supape, insa ii trebuie datele exacte spuse de producator. Am scos de pe net manualul service insa nu am gasit acolo decat limita de grosime din capul supapelor , interiorul supapelor, arcurile de la supape si tot felul de avioane din astea, se poate sa imi fi scapat dar nu cred. Multumesc anticipat si sper ca ati inteles cam ce m-ar interesa. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 (editat) My bad. Merje ca fânu' Sorry Editat Septembrie 6, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infernall Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Aveti idee de unde as putea sa cumpar un parbriz pt un Marauder de 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Porneste cuiva greu Marauderu? Ca eu de 2 zile surubaresc la ea si in sfarsit imi porneste si mie la prima compresie. Initial am suspectat releul de pornire. Dar se pare ca a fost pe partea de comanda. Imi ajungeau decat vreo 8V la bobina releului. Am curatat toate contactele, piciorusele sigurantelor, releele, etc si acum merge mult mai bine. Pentru detalii suplimentare ziceti aici..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 uite un detaliu suplimentar: fie zici "NU imi ajungeau decit vreo 8V..." fie,"imi ajungeau DOAR vreo 8V...." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 My bad....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.