Sari la conținut

Marauder VZ250-800


sorinavram
 Share

Postări Recomandate

Mai verifica o data specificatiile uleiului. Ce marca ai folosit?

 

A mea are 36000 KM. Poate ar trebui sa ma stept si eu la asa ceva.

 

 

Un set de placi de ambreiaj cred ca costa ceva. Cu schimbatul cred ca nu este foarte complicat. Pare aerizita partea pe care este ambreiajul.

Eu am curatat si sincronizat carburatoarele de curand si a fost un cosmar. Mi-a luat aproape 2 zile sa le demontez, curat, sincronzez si sa le montez la loc.

 

Completeaza te rog profilul (poate suntem aproape unul de altul).

 

Numai bine!!

ieri am facut o tura si abia dupa 20km de rulaj apare problema, la rece nu se simte nimic, am cautat aici pe forum si am gasit cauza, uleiul este de vina, am dat search si am gasit pe cineva care a patit acelasi lucru uite linkul aici :

/index.php?...eiajul&st=0

Omul a fost amabil si mi-a explicat cu lux de amanunte, mi-a luat o piatra de pe inima, deja ma gandeam la o magie financiara pentru a cumpara setul de ambreiaj care ajunge pe la 138 E pe Louis.

Uleiul este Procycle 10W40 semisintetic si saptamana viitoare il dau afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 499
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut

 

referitor la problema cu turatul in gol...

am patit si io asta...de la ce era...? de la reglajul cablului de ambreiaj

levierul de ambreiaj are un cauciuc deasupra ca sa nu intre apa...din cauza aluia (probabil de la vibratii) s-a intins cablul de ambreiaj

am scos cauciucul ala si am reglat cablul cu 2 mm de joc al levierului

nu am mai avut problema asta

 

io tot motul 10w40 5100 am bagat si zic ca merge bine

 

pun si o poza haioasa si cu piesa buclucasa...

post-4190-1270540677_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

referitor la problema cu turatul in gol...

am patit si io asta...de la ce era...? de la reglajul cablului de ambreiaj

levierul de ambreiaj are un cauciuc deasupra ca sa nu intre apa...din cauza aluia (probabil de la vibratii) s-a intins cablul de ambreiaj

am scos cauciucul ala si am reglat cablul cu 2 mm de joc al levierului

nu am mai avut problema asta

 

io tot motul 10w40 5100 am bagat si zic ca merge bine

 

pun si o poza haioasa si cu piesa buclucasa...

salut,

am verificat mansonul este ok, am mai dat drumul la reglaj, cablul este aproape lejer, tot la ulei ma gandesc si sper saptamana asta sa-l schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am putine idei si alea fixe

cablul chiar trebuie sa fie lejer

e pacat sa schimbi uleiul sau chiar sa desfaci motorul fara sa incerci variante mai ieftine

Pages_from_Suzuki_VZ_800_Marauder_Service_Manual_1997_2002.pdf

Pages_from_manual_scanat_vn800.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am putine idei si alea fixe

cablul chiar trebuie sa fie lejer

e pacat sa schimbi uleiul sau chiar sa desfaci motorul fara sa incerci variante mai ieftine

 

nu, nu ma grabesc la desfacut motorul, asta este ultima solutie, ideea mea este ca nu am avut nici o problema cu ambreiajul pana la schimbarea uleiului, problema a aparut imediat ce am schimbat uleiul si am citit pe acest forum ca au mai patit-o si altii din cauza uleiului, eu am schimbat cu alt ulei decat cel ce este folosit de obicei la marauder 800, este posibil ca uleiul sa fie foarte bun dar cred ca nu este ok la motorul meu si voi folosi ceea ce este probat, sigur.

Multumesc pentru documentatii !

 

 

Mesaj completat

S-a rezolvat, era cablul cei 2mm de joc al levierului, nu pot sa-mi dau seama cum s-a strans din reglaj, contrapiulitza de siguranta era stransa destul de tare, ai avut dreptate chrystyanyty, multumesc ! :blink:

Editat de vali.r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
vind anvelopa noua,Dunlop D404 ,150/80/16" = 130euro

camera pt aceeasi dimensiune = 20euro.

 

 

Din pacate nu se potriveste la Marauder. Daca era pe 15".....mergea pe spate, daca era 130 mergea pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Dupa multe alte motorete de diferite clase si marimi, am intrat in posesia unei dracii de Marauder 800 pe care l-am aranjat unpic

post-3127-1272292911_thumb.jpg

Sunt multumit de rezultatul final (dpdv al aspectului) dar am mici probleme:

- o bujie este intepenita si nu vrea sa iasa - solutii?!?!!

- radiatorul are o mica gaurica - solutii?!?!?!

- si ultima este ca nu incarca de nicio culoare - am verificat sarmele, releul cica ar fi nou, alternatorul nu indica nimic (am facut masuratorile asa cum este indicat in manualul de service)

 

Multam si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Dupa multe alte motorete de diferite clase si marimi, am intrat in posesia unei dracii de Marauder 800 pe care l-am aranjat unpic

post-3127-1272292911_thumb.jpg

Sunt multumit de rezultatul final (dpdv al aspectului) dar am mici probleme:

- o bujie este intepenita si nu vrea sa iasa - solutii?!?!!

- radiatorul are o mica gaurica - solutii?!?!?!

- si ultima este ca nu incarca de nicio culoare - am verificat sarmele, releul cica ar fi nou, alternatorul nu indica nimic (am facut masuratorile asa cum este indicat in manualul de service)

 

Multam si asfalt uscat

 

Bujia cred ca se poate desface cu o surubelnita cu impact !!!???!!!, nu mi s-a intimplat niciodata, este doar o idee.

Radiatoru - singura solutie pe care o vad este demontat, alamit sau poxipol, poxilina mai romaneste.

Daca nu indica nimic alternatorul este incurcata treaba. Trebuie oare schimbat rotorul de la alternator? Ai masurat alea 3 fire parca galbene care ies din alternator (pe partea stanga) prima data pe continuitate (cate doua) si apoi cu motorul pornit tot cate doua pe tensiune?

La prima masuratoare trebuie ca aparatul de masura sa piuie sau sa indice 0 din 1 cat indica initial.

La a doua masuratoare trebuie sa ai tensiune (peste 75 V cu motorul turat).

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia cred ca se poate desface cu o surubelnita cu impact !!!???!!!, nu mi s-a intimplat niciodata, este doar o idee.

Radiatoru - singura solutie pe care o vad este demontat, alamit sau poxipol, poxilina mai romaneste.

Daca nu indica nimic alternatorul este incurcata treaba. Trebuie oare schimbat rotorul de la alternator? Ai masurat alea 3 fire parca galbene care ies din alternator (pe partea stanga) prima data pe continuitate (cate doua) si apoi cu motorul pornit tot cate doua pe tensiune?

La prima masuratoare trebuie ca aparatul de masura sa piuie sau sa indice 0 din 1 cat indica initial.

La a doua masuratoare trebuie sa ai tensiune (peste 75 V cu motorul turat).

 

 

Salutare

 

Cu bujiile poate o rezolv azi si pentru radiator o sa incerc varianta cu poxilina :peace:

Firele alea galbene de pe partea stanga le-am masurat si cu motorul pornit si oprit.Continuitate am dar tensiune nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Firele alea galbene de pe partea stanga le-am masurat si cu motorul pornit si oprit.Continuitate am dar tensiune nu

 

De fapt statorul este cu bobinaj. Rotorul este doar un magnet. Am gresit eu.

1) Ai pus aparatul de masura pe alternativ si cu valoare mare? Musai pe alternativ sa fie aparatul. Curentul se schimba in continuu dupa ce trece de releul regulator.

2) Masoara sa vezi daca da la masa. Fiecare fir din ala galben, pe continuitate fata de cadru. Daca da nu este bine. S-a dus izolatia. Trebuie schimbat alternatorul si cred ca este o caruta de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Cu bujia am rezolvat..le-am scos si le-am schimbat

M-am apucat iar de veificat electrica si am ajuns in faza de a da statorul jos.

Sunt in masuratori, nu am apucat sa termin pt ca m-a apucat noaptea

fault_finding_diagram.pdf

VZ800ChargingSystemFAQ.pdf

 

Am atasat cateva instructiuni poate sunt de ajutor

 

Sa fie bine :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
poate este cineva interesat de rezervorul de marauder si de ghidonul original......

rezrvorul costa 50 euro

ghidonul costa 50 euro

0744779729--0724020205

 

 

http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_...amp;act=results

vand sissybar original de marauder pret 50 euro

post-44616-1274292890_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Mi-am cumparat de curand motocicleta si as vrea sa aflu cateva informatii ultile de la alti posesori sau cunoscatori ai modelului.

In primul rand as aprecia enorm daca are cineva cartea tehnica.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am carte tehnica, dar la VZ800.

 

Si sa nu va plictisiti la job, am fost cu al meu in concediu. :(

 

Ulei 15W50 Motul full sintetic, fara probleme. Consum mediu pe autostrazi pana am ajuns in Croatia (viteze de 140-160 km/h) 5.47 l. Eu unul sunt multumit de cum a mers. Singura problema cu care m-am ales este ca am ceva probleme de contact (sper) la ceasul ce indica una alta. adica in sarajevo mi-am dat seama ca nu indica neutralul, dar de fapt cand si cum, dupa voia lui. Azi am inspectat mai bine un pic, de fapt imi fluctueaza continuu indicatoarele, si cu motorul oprit, si cu el pornit. In rest totul e ok.

Editat de pHa_King
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Eu am carte tehnica, dar la VZ800.

 

Si sa nu va plictisiti la job, am fost cu al meu in concediu. :drink:

 

Ulei 15W50 Motul full sintetic, fara probleme. Consum mediu pe autostrazi pana am ajuns in Croatia (viteze de 140-160 km/h) 5.47 l. Eu unul sunt multumit de cum a mers. Singura problema cu care m-am ales este ca am ceva probleme de contact (sper) la ceasul ce indica una alta. adica in sarajevo mi-am dat seama ca nu indica neutralul, dar de fapt cand si cum, dupa voia lui. Azi am inspectat mai bine un pic, de fapt imi fluctueaza continuu indicatoarele, si cu motorul oprit, si cu el pornit. In rest totul e ok.

 

Eu am in ea Motul 5100 10W40 si dupa circa 800 Km pe canicula asta a cam mancat din el, nu stiu exact ce cantitate ca inca nu am completat. Am mers cam 100 - 120. Cam mare viteza cu care ai mers. Mie sub 110 imi consuma undeva la 4,6. Eu am doar un bec verde, de neutral, in stanga. Celalalt, din dreapta, este pentru semnalizare. Tu le ai pe amandoua verzi?

Mesaj completat

Am completat cu ulei... si surpriza: a intrat mai bine de 300 ml. Deci aveti grija la ce temperaturi mergeti cu motorul. Eu cred ca la urmatorul schimb pun 10W50 sau 15W50.

 

Mi-am facut inaltatoare la ghidon... adica niste bucse din aluminiu de exact 8mm inaltime. S-a schimbat pozitia de condus. Este ceva mai relaxata acum. Si m-a costat cateva beri la un strungar.

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut.

Incep prin a-mi cere scuze daca s-a mai discutat, insa nu prea am chef si timp sa citesc toate paginile.

M-ar interesa daca poate careva din voi sa imi spuna cate ceva despre reglajul de supape. M-ar interesa unde se fac masuratorile (adica pozitia pistonului) si care ar fi distantele ok, sa nu le dereglam degeaba in caz ca sunt ok.

Motorul apartine unui amic, VZ 800 din 99 , are ceva bataie metalica urata dintr-o data. Am ascultat-o mai multi si ar putea fi o varianta destul de credibila accea de a proveni de la jocul supapelor. Se aude de la o anumita turatie, si la rece si la clad. Cu motorul nu s-a mai umblat de la aparitia bataii respective.

Si-ar baga degetele in el un alt amic, care a mai desfacut mobre si a mai reglat supape, insa ii trebuie datele exacte spuse de producator.

Am scos de pe net manualul service insa nu am gasit acolo decat limita de grosime din capul supapelor , interiorul supapelor, arcurile de la supape si tot felul de avioane din astea, se poate sa imi fi scapat dar nu cred.

Multumesc anticipat si sper ca ati inteles cam ce m-ar interesa.

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Porneste cuiva greu Marauderu? Ca eu de 2 zile surubaresc la ea si in sfarsit imi porneste si mie la prima compresie.

 

Initial am suspectat releul de pornire. Dar se pare ca a fost pe partea de comanda. Imi ajungeau decat vreo 8V la bobina releului. Am curatat toate contactele, piciorusele sigurantelor, releele, etc si acum merge mult mai bine.

 

Pentru detalii suplimentare ziceti aici.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...