Sari la conținut

Marauder VZ250-800


sorinavram
 Share

Postări Recomandate

  • 3 months later...
  • Răspunsuri 499
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Uneori bate pentru ca ai uleiul sub nivel (constatat pe pielea mea). In cazul asta se aude lantul de distributie care este in stanga. Lipsa de putere de la motor se poate datora apei din benzina (constatat tot pe pielea mea, rezervorul nu se goleste niciodata, trebuie sa-l dai jos si cu chin si zgaltaiala sa-l golesti la uscat.

 

La ambreiaj, la 33000 km, care este pe dreapta daca nu ma insel, nu stiu ce ar putea bate. Oala? Inainte sa-l desfaci trebuie sa-ti cumperi o garnitura noua.

 

S-a desfacut motorul. Verdict: Crima! Joc la biela fata, cuzineti, ambielaj, piston lovit in cap... Ulei a avut tot timpul, i-am dat ce trebuie, etc... e un mister din ce cauze obscure s-a dus... acuma caut sa cumpar motor intreg pentru el, ca piesele ma costa mai mult, ar trebui sa schimb ambele biele, pistoane, samd... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a desfacut motorul. Verdict: Crima! Joc la biela fata, cuzineti, ambielaj, piston lovit in cap... Ulei a avut tot timpul, i-am dat ce trebuie, etc... e un mister din ce cauze obscure s-a dus... acuma caut sa cumpar motor intreg pentru el, ca piesele ma costa mai mult, ar trebui sa schimb ambele biele, pistoane, samd... :(

 

Durere.

 

Biela, cuzineti, ambielaj sunt defecte de ungere. Cine l-a avut inaintea ta l-a mancat fript. Daca scade nivelul de ulei dintr-un motiv sau altul ungerea la arborele cotit poate deveni deficitara. Si intra doar 2 litri de ulei in motor. La limita.

 

Piston lovit..... distributie montata gresit?

 

Un piston cu segmenti si bolt este vreo 120 dolari in State. Cuzineti pana in 10 dolari setul. In Europa cred ca sunt aceleasi preturi dar in euro.

 

Rulmenti poti sa bagi SKF.

 

http://www.cmsnl.com/suzuki-vz800-marauder-1997-2003-usa_model16330/partslist/83420.html

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti posesorii de Suzuki Marauder si nu numai cer si eu cateva pareri:

1) a modificat cineva tobele stock de pe marauder in special ? daca da,cam ce modificari i-ati adus tobei(gauri la final,site scoase etc) si cat de zgomotoase au devenit?

2) Este modificarea tobelor originale o solutie,in sensul daca ma voi duce la revizia tehnica ar fi vre-o problema?(daca da as prefera atunci sa cumpar alte tobe decat sa le modific pe cele originale.

3) Am pe cineva in SUA am vazut tobe Vance & Hines 370$ - m-am interesat:livrare gratuita pe teritoriul SUA + transport 80$ + vama si ce o mai fi as ajunge undeva pe la 500-600$ s-ar putea fabrica la noi custom sub sau aproape de acest pret?

Astept ceva sugestii si pareri...

 

Mentionez ca am un Suzuki Vz800 Marauder din 1999 revin si cu ceva poze ;)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti posesorii de Suzuki Marauder si nu numai cer si eu cateva pareri:

1) a modificat cineva tobele stock de pe marauder in special ? daca da,cam ce modificari i-ati adus tobei(gauri la final,site scoase etc) si cat de zgomotoase au devenit?

2) Este modificarea tobelor originale o solutie,in sensul daca ma voi duce la revizia tehnica ar fi vre-o problema?(daca da as prefera atunci sa cumpar alte tobe decat sa le modific pe cele originale.

3) Am pe cineva in SUA am vazut tobe Vance & Hines 370$ - m-am interesat:livrare gratuita pe teritoriul SUA + transport 80$ + vama si ce o mai fi as ajunge undeva pe la 500-600$ s-ar putea fabrica la noi custom sub sau aproape de acest pret?

Astept ceva sugestii si pareri...

 

Mentionez ca am un Suzuki Vz800 Marauder din 1999 revin si cu ceva poze ;)

 

Mai era un topic pe aici cu treaba asta.

 

1. Pentru modificare gasesti un tutorial pe youtube

 

2. Cand te duci la reviziecu tobe fara "baffles" le faci niste dbkillere pe care le dai jos dupa.

 

3. Cu 500-600$ iti faci un concediu in Grecia :)

Vrei Vince&Hines pentru performanta sau pentru sunet?

Nu merita din punctul meu de vedere decat daca urmaresti performanta. Sunt mai usoare, poate iti mai da si un cal, doi dar sa nu te astepti la minuni fara modificarea admisiei (filtru de aer permisiv) si carburatiei (rejet la carburi), arcuri mai tari la ambreiaj, un pinion mai mare in fata, etc. Sau portarea chiloaselor, axe cu came mai agresive.

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

de tutoriale (dar e usor sa strici un lucru bun adica tobele originale si apoi sa constat ca nu-i chiar ce voiam) voiam sa stiu acest mic detaliu cu revizia

modificarea care vreau sa o fac este doar pentru sunet nimic mai mult (aspectul si sunetul cred ca-i esential pentru categoria chopper/cruiser).

ms mult de raspuns :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,ma bate gandul sa-mi iau si eu un Marauder de 125 si as vrea cateva pareri din partea posesorilor acestui model.

Am inteles ca cel de 125 prinde 100kmh dar cam atat,e ok,nici nu am nevoie de mai mult,il iau pt naveta si mers relaxat.Daca ar mere suta ar fi ok pt mine...

Am facut scoala pe asa ceva si mi s-a parut

Cam ce consum real are la mers normal?

Se incalzeste rau vara?Am avut un scuter cu racire pe aer si vara era crima,se incalzea ca vai de el,sper ca asta fiind o motocicleta in toata regula are o racire mai buna.

Ce fel de probleme sunt cel mai des intalnite?Am inteles ca sunt probleme la gasirea neutralului

Daca se poate un posesor de Marauder 125 sa impartaseasca niste impresii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

S-a dat verdictul! Dezmembrez mobra: VZ 800 din 2001!

 

Am cutii laterale cu suport, sissy-bar cu mini-portbagaj ca accesorii.

Editat de pHa_King
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dat verdictul! Dezmembrez mobra: VZ 800 din 2001!

 

Am cutii laterale cu suport, sissy-bar cu mini-portbagaj ca accesorii.

 

Am vazut...

Aripa fata ce pret?

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As cam avea nevoie de un manual de service pt un vz800 din '99.

Sapind pe net, in 5 minute am gasit unul...din pacate pozele nu erau prea clare...nu ma deranjau ca erau alb\negru, dar nu erau prea clare....ca si cum ai fi facut o copie la xerox,dupa copie alta copie, si tot asa..

Are cineva ceva mai de doamne-ajuta?

La un moment dat imi spune ca trebe niste scule speciale(roter holder si inca citeva), pe la ambreiaj....e musai sa fac rost si de ele, sau merge si fara?

Asta e primul ambreiaj la care vreau sa ii schimb discurile...mai chem un amic,si probabil o sa ii dam de capat..banuiesc ca nu e asa complicat,nu? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, m-am lamurit cum e cu ambreiajul in general...si cu schimbarea discurilor de ambreiaj in special...dupa ce am vazut citeva tutoriale mi-am dat seama ca este cam floare la ureche schimbatul discurilor.

A schimbat cineva de aici cu minutza lui?

De unde a luat piesele?

Exista cumva un kit complet care sa contina garnitura,discurile de frictiune, de otel, arcurile de la suruburi, si alea 2 "saibe" mari(11, 18 in poza) care vin inaintea primului disc de frictiune?!

Din ce am cautat eu, se pot cumpara numai separat, adica setul de discuri de frictiune, apoi setul de discuri de otel, apoi setul de arcuri, apoi garnitura....as prefera sa pot lua de undeva tot kitul, desi cred ca slabe sperante.

Si as mai avea niste neclaritati pe care as vrea sa le lamuresc...adica eu am niste banuieli, dar cum nu m-am uitat inca la un ambreiaj de vz800, poate ma lamureste cineva exact ce si cum.

Deci:

 

1.Suruburile alea cu arcuri(14, 15 in poza)...sint de lungimi diferite? Pe schema vad ca au coduri diferite(09116-06135, -06148), deci ar trebui sa fie diferite, deci banuiesc ca au lungimi diferite...corect?

 

2.Arcurile(21, 22 in poza) care vin la suruburile astea de asemenea sint cu coduri diferite....asta inseamna ca au si ele lungimi diferite? La fel, eu banuiesc ca da.

 

3.La tutorialele video de la alte moto (legate de schimbarea discurilor de ambreiaj) am observat ca toate discurile frictiune ar fi la fel...pe cind in schema care o pun mai jos (sper sa pot) parca ar exista 2 tipuri de discuri de frictiune...vezi discul nr 8 si discul nr 7...au coduri diferite, deci trebuie sa si fie diferite probabil (e drept, discul cu nr 8 vine exact peste primele "saibe" (11,18 in poza), deci cred ca e diferit).

 

4. Piesele nr 7-1 si 7-2...nu vad in schema decit 7...probabil in ani de fabricatie diferiti pot exista 7-1 respectiv 7-2..care e chestia cu astea?

 

5. In tutorialele video de le-am vazut am observat ca suruburile cu arcuri sint insurubate cu o filetanta in general (sau cheie cu clichet), pe cind in manual parca scrie ceva de un torque de 10Nm..nu am vazut vreunul cu cheie dinamometrica...sa inteleg ca "simt" la mina cit trebuie sa stringa (ori fixeaza ambreiajul filetantei la o anumita valoare) datorita experientei lor?!

post-2998-0-38782700-1327408386_thumb.jpg

Editat de marauder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Datorita unui defect iremediabil al proaspat decedate Angie (VZ800 din 97), ma vad nevoit sa o dezmembrez. A murit la sfarsitul anului trecut in urma unei caderi (nervoase - din partea mea) a vibrochenului. Cuzinetii de la biela pisonului din fata au cedat si...reparatia ma costa prea mult pentru a mai putea face ceva. Daca ar fi sa o repar sh...trebuie sa schimb motorul cu totul si nu prea se gasesc motoare de schimb. Consultand forumurile dedicate am aflat ca asta este un defect obisnuit al Marauderelor, asa ca...sunt nevoit sa ii "imprastii cenusa" in cele 4 zari.

Motorul este cel din poza, are aproximativ 64000 de km.

Mai am in plus de vanzare inca un carburator (cu flotorul defect), doua bujii iridium noi (au fost montate pe motor doar pentru o calibrare a carburatoarelor) si doi litri de ulei Motul 5100 10W40.

Motocicleta se gaseste in Bucuresti, inca nu a fost dezmembrata, daca e cineva interesat sa o cumpere "AS-IS"...putem discuta.

Pt orice intrebari PM sau tel (0740072248)

post-3376-0-19139600-1333918921_thumb.jpg

post-3376-0-38649200-1333919106_thumb.jpg

post-3376-0-05958700-1333919182_thumb.jpg

post-3376-0-61571200-1333919319_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...ma intereseaza furca daca o mai ai...da-mi si mie un pentru ea si pentru carburatoare...eu am un intruder M800 si cred ca multe piese se potrivesc de la tine...in functie de buget si de ce o sa mai ai disponibil o sa mai iau si alte piese...bafta!

 

acu daca tot m-am apucat hai sa-ti spun de ce mai am nevoie:

preturi pentru...

-radiator cu furtune si vasul de expansiune

-comenzile de p ghidon cu tot cu manetele de frana si ambreiaj si cabluri

-conductele de frana

-ventilatorul

-seile in cazul in care se potrivesc

-bobinele de inductie

-releul de incarcare

-releul de pornire si cel de semnalizare

-contactul de frana de la picior

-aripa fata si posibil cea de pe spate daca se potriveste fara modificari

-galeriile dfe admisie

-buduful de cauciuc de la cardan

-instalatia electrica(cablajul)

 

un pret pentru motor chiar daca e trosnit...poate mai recuperez niste piese din el...o sa mai revin si cu alte piese..

 

Intruderul la care lucrez e intr-o stare jalnica si are nevoie de piese in proportie de 70%

 

bafta!

 

inca ceva...mai am nevoie de mansoane de pe ghidon,melcul de kilometraj (de la roata) daca se potriveste (la mine are 2 fire nu e pe cablu) si ceasul de kilometraj...si poate busonul de rezervor daca se potriveste...lampa spate daca iau si aripa...si foarte important chiuloasa de la cilindrul 2 cel dinspre radiator daca sunt identice.

 

am uitat de CDI:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...ma intereseaza furca daca o mai ai...da-mi si mie un pentru ea si pentru carburatoare...eu am un intruder M800 si cred ca multe piese se potrivesc de la tine...in functie de buget si de ce o sa mai ai disponibil o sa mai iau si alte piese...bafta!

 

acu daca tot m-am apucat hai sa-ti spun de ce mai am nevoie:

preturi pentru...

-radiator cu furtune si vasul de expansiune

-comenzile de p ghidon cu tot cu manetele de frana si ambreiaj si cabluri

-conductele de frana

-ventilatorul

-seile in cazul in care se potrivesc

-bobinele de inductie

-releul de incarcare

-releul de pornire si cel de semnalizare

-contactul de frana de la picior

-aripa fata si posibil cea de pe spate daca se potriveste fara modificari

-galeriile dfe admisie

-buduful de cauciuc de la cardan

-instalatia electrica(cablajul)

 

un pret pentru motor chiar daca e trosnit...poate mai recuperez niste piese din el...o sa mai revin si cu alte piese..

 

Intruderul la care lucrez e intr-o stare jalnica si are nevoie de piese in proportie de 70%

 

bafta!

 

inca ceva...mai am nevoie de mansoane de pe ghidon,melcul de kilometraj (de la roata) daca se potriveste (la mine are 2 fire nu e pe cablu) si ceasul de kilometraj...si poate busonul de rezervor daca se potriveste...lampa spate daca iau si aripa...si foarte important chiuloasa de la cilindrul 2 cel dinspre radiator daca sunt identice.

 

am uitat de CDI:)))

 

Wow..ok, hai ca m-ai luat prin surprindere cu lista...o sa iti dau un PM cat mai curand cu detalii.

Melcul de kilometraj este pe cablu si intra direct in ceasul de la bord, deci nu se potriveste cu ce ai tu. Nu stiu sa iti spun in ce masura piesele de pe Marauderul meu sunt compatibile cu Intruderul tau, dar modelel sunt in mare parte asemanatoare, cu o diferenta de HP la motor

Ca detalii suplimetare, baretia de pe motor este de 12Ah noua, achizitionata in august anul trecut, iar lantul de transmisie este schimbat anul trecut, avan aprox, 2000 de km facuti.

 

salutare...ma intereseaza furca daca o mai ai...da-mi si mie un pentru ea si pentru carburatoare...eu am un intruder M800 si cred ca multe piese se potrivesc de la tine...in functie de buget si de ce o sa mai ai disponibil o sa mai iau si alte piese...bafta!

 

acu daca tot m-am apucat hai sa-ti spun de ce mai am nevoie:

preturi pentru...

-radiator cu furtune si vasul de expansiune

-comenzile de p ghidon cu tot cu manetele de frana si ambreiaj si cabluri

-conductele de frana

-ventilatorul

-seile in cazul in care se potrivesc

-bobinele de inductie

-releul de incarcare

-releul de pornire si cel de semnalizare

-contactul de frana de la picior

-aripa fata si posibil cea de pe spate daca se potriveste fara modificari

-galeriile dfe admisie

-buduful de cauciuc de la cardan

-instalatia electrica(cablajul)

 

un pret pentru motor chiar daca e trosnit...poate mai recuperez niste piese din el...o sa mai revin si cu alte piese..

 

Intruderul la care lucrez e intr-o stare jalnica si are nevoie de piese in proportie de 70%

 

bafta!

 

inca ceva...mai am nevoie de mansoane de pe ghidon,melcul de kilometraj (de la roata) daca se potriveste (la mine are 2 fire nu e pe cablu) si ceasul de kilometraj...si poate busonul de rezervor daca se potriveste...lampa spate daca iau si aripa...si foarte important chiuloasa de la cilindrul 2 cel dinspre radiator daca sunt identice.

 

am uitat de CDI:)))

 

Ai PM

Editat de UnderTaker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pana acum s-au dat urmatoarele:

- Furca fata + jug+ rulmenti furca

- radiator+furtune+vas+ventilator+senzor temperatura

- bobine inductie - releu de incarcare

- releu pornire

- instalatie electrica

- sissy bar

- nuca kilometraj

Mai am la superoferta:

-Ghidon+comenzi+cablu ambreiaj+sistem frana fata post-3376-0-52761300-1335821560_thumb.jpg

- Bord post-3376-0-23724000-1335821567_thumb.jpg

- Aripa fata post-3376-0-09598100-1335821573_thumb.jpg

- Semnalizari fata post-3376-0-05360200-1335821581_thumb.jpg

- Rezervor post-3376-0-05256800-1335821588_thumb.jpg

- Far post-3376-0-28018300-1335821594_thumb.jpg

- Crash bar post-3376-0-42602400-1335821600_thumb.jpg

- Capace laterale post-3376-0-33251900-1335821607_thumb.jpg

- CDI post-3376-0-33016100-1335821612_thumb.jpg

- Box filtru aer post-3376-0-97749100-1335821617_thumb.jpg

- pompa benzina post-3376-0-99308600-1335821841_thumb.jpg

- tobe finale post-3376-0-17317800-1335821850_thumb.jpg

- cablu frana post-3376-0-97687600-1335821856_thumb.jpg

- comenzi post-3376-0-98811500-1335821864_thumb.jpg

- scarite pasager post-3376-0-05355200-1335821874_thumb.jpg

- cric + senzor cric post-3376-0-39239800-1335821890_thumb.jpg post-3376-0-92958800-1335821881_thumb.jpg

- sa pilot + pasager post-3376-0-13120300-1335821898_thumb.jpg

- ornamente laterale post-3376-0-92234900-1335821906_thumb.jpg

- aparatoare lant post-3376-0-74449000-1335821915_thumb.jpg

Magazinul e deschis non-stop, nu ezitati sa intrebati sau sa cumparati.

 

A...si aproape uitasem...Se dau si coburii din poze: laterali + topcase si protectĂ­e de rezervor (cu buzunar)

post-3376-0-08044400-1335822780_thumb.jpg

post-3376-0-76827500-1335822790_thumb.jpg

post-3376-0-76685300-1335822797_thumb.jpg

post-3376-0-57018100-1335822807_thumb.jpg

Editat de UnderTaker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...