djwilly Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Stimati tovarasi si preteni, am cumparat o xj600 din 85 de la cineva ...... Dupa lungi probleme de sync carburatoare m-am decis sa le dau jos si sa le curat. Surpriza surpriza , intre carburatorul 1->2 si 3->4 exista niste duze (cred de alimentare sau aer....) care fostul proprietar simplu le-a lasat decoperite ,fara furtun nimic. Furtunul verde,din mijloc, la la acest Mikoni e cel de bezina (vezi poza atasata). Poate cineva , va rog frumos care are una la fel, sa imi spuna ce trebuie legat la acele duze dintre carburatoare? Vine vreun furtun, se leaga laolalta?.... Daca aveti o poza cu montajul correct , as fi recunoscator. VA multumesc anticipat. V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 aerisiri/preaplin. aveau niste furtunase care se duceau in jos... » Post actualizat in 03 Sep 2014 17:00merge si fara furtunasele alea, stai linistit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 cum ti-a zis ramona, erau niste T-uri din plastic intre corpurile 1-2 si 3-4 cu 2 furtune infipte in T-uri, furtunele alea le rutezi pe undeva sa nu pishe benzina pe electromotor sau evacuare, atata tot poti pune 4 furtune daca nu mai ai T-urile. vezi ca ai montat capacele CNC invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 (editat) pare a fi pt drenaj Editat Septembrie 3, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Daca nu ma insel acestea duc la filtru de aer.Uita-te la ansamblul filtrului daca ai doua gaurele in partea de jos care corespund ca pozitie cu cele doua T-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 cum ti-a zis ramona, erau niste T-uri din plastic intre corpurile 1-2 si 3-4 cu 2 furtune infipte in T-uri, furtunele alea le rutezi pe undeva sa nu pishe benzina pe electromotor sau evacuare, atata tot poti pune 4 furtune daca nu mai ai T-urile. vezi ca ai montat capacele CNC invers. +1, la cnc-uri nu m-am uitat! ) a vazut ca se potrivesc si le-a pus asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwilly Postat Septembrie 3, 2014 Autor Share Postat Septembrie 3, 2014 +1, la cnc-uri nu m-am uitat! ) a vazut ca se potrivesc si le-a pus asa... ati tras cam repede concluzi aici..... eu nu le-am dezasamblat, doar ieri le-am dat jos de pe motor. Din pacate nu intaleg de la ce vine abrevierea de cnc, capac de..????? sau? daca sunt de supraplin cu atat mai bine, dar totusi sa le lasi asa descoperite as zice munca de mantuiala:) » Post actualizat in 03 Sep 2014 17:49 oricum mersi de sfaturi, o seara faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 camera de nivel constant, capacelele de jos, din aluminiu. au niste suruburi de scurgere/purjare. la alea trebuie sa ai acces cand ai carburatoarele pe pozitie. perechile sunt inversate. cat despre furtunase sunt o masura de siguranta tocmai pt. astia care le curata cand nu mai merg. carburatoarele se curata la an, niste carburi intretinute cum trebuie nu o sa dea pe la preaplin. cand se curata carburile se curata si verifica si sistemul de alimentare tocmai ca sa nu ajunga ceva jeg la cuie si sa le blocheze ca sa pishe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 camera de nivel constant, capacelele de jos, din aluminiu. au niste suruburi de scurgere/purjare. la alea trebuie sa ai acces cand ai carburatoarele pe pozitie. perechile sunt inversate. cat despre furtunase sunt o masura de siguranta tocmai pt. astia care le curata cand nu mai merg. carburatoarele se curata la an, niste carburi intretinute cum trebuie nu o sa dea pe la preaplin. cand se curata carburile se curata si verifica si sistemul de alimentare tocmai ca sa nu ajunga ceva jeg la cuie si sa le blocheze ca sa pishe. Nota 10! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwilly Postat Septembrie 3, 2014 Autor Share Postat Septembrie 3, 2014 multam de explicatie , nu am experienta cu modelul asta de moto, dar e clar ca fostul proprietar nu prea stia mare lucru de intretinere sau reparatie. Eu deja de 3 luni ma chinui sa o reconditionez, cred ca vineri le voi deface asa discret sa curat jigloarele cu putin aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 multam de explicatie , nu am experienta cu modelul asta de moto, dar e clar ca fostul proprietar nu prea stia mare lucru de intretinere sau reparatie. Eu deja de 3 luni ma chinui sa o reconditionez, cred ca vineri le voi deface asa discret sa curat jigloarele cu putin aer. vezi sa dai jos diafragmele inainte sa "cureti" cu aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.