AlinAnicai Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Am si eu o problema ca orice persoana care vrea ceva si nu stie exact ce i se potriveste.Pt ca sezonul de asfalt e pe terminate ma gandesc sa achizitionez un motor pt hard enduro/motocros. Ca motorizare stiu ce vreau. Oscilez intre 125 si 250 2T, desi parca as vrea mai mult un 125 2T. Problema cea mai mare si mai mare a mea este inaltimea. Am doar 160 cm inaltime. Am avut ocazia sa stau pr un CRF de 250 si eram cu picioarele la mare distanta de sol. Intrebarile mele sunt: 1. Exista vreo motocicleta cu inaltima la sezut sa nu depaseasca 800 mm? 2. Exista vreo posibilitate sa cumpar o capra deasta mai inalta si sa o cobor cat sa pot sta cu un picior jos?( nu cu toata talpa evident) 3. Pt ca sunt optimist si cred ca se poate cobora suficient o motocicleta poate fi afectata functionalitatea suspensiei? (nu sunt eu foarte greu am numai 60 kg) Sper ca am postat unde trebuie. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Exista fete care si-au coborat capra dar parca au peste 160cm inaltime. Altfel ar fi cele de motocross de 85cc (89cm sau 85cm inaltimea seii). Freeride-ul de la KTM e un pic mai jos (91cm in loc de 96cm cat au celenormale) si are si oscioare la suspensia spate, pe care le poti modifica. Plus sa scobita si mutat telescoape fata in juguri, poate fi coborata destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twingoo Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Stai linistit ca pozitia de pe hard enduro nu se compara cu cea de pe o motocicleta "normala". Am mers pe un F650, iar mai apoi pe un Transalp si cand m-am urcat pe capra de enduro ma gandeam "Bun, si acum ce fac?!". Cand te opresti folosesti doar un picior, motocicleta fiind usoara nu e nici o problema sa o inclini si sa o ti asa (personal deja mi se pare aiurea sa incerc sa ating jos cu ambele picioare). In ceea ce priveste motorizarea, daca nu ai mai avut de aface cu "sportul" asta, te sfatuiesc calduros sa alegi 125 2T, pentru inceput e mai mult decat suficient! ( tot din proprie exeprienta iti zic ca diferenta dintre 200kg/50CP, cat aveam la F650, si 100kg/50CP la enduro o vei simti in toate incheieturile la inceput ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Daca vrei 2T itri recomand un 250. 125 necesita mai multa indemanare la ambreaj pt ca nu are cuplul lui 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Daca vrei 2T itri recomand un 250. 125 necesita mai multa indemanare la ambreaj pt ca nu are cuplul lui 250. Cite kg ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Septembrie 12, 2014 Autor Share Postat Septembrie 12, 2014 60 kg. Nu as ști ce sa aleg în privința capacității. Sincer tot ce știu este ca vreau enduro. Nu știu ce marca moto, nu știu ce capacitate, dar vreau enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Pe damager il intrebam. Sigur el are mai mult de 60kg. Din pacate nu exista enduro mai mic de 125cc, doar motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Eu am 76 Kg. De ce? E prea mult pt 125? . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Din contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Din punctul meu de vedere, pentru incepatori cel mai bun mi-i se pare in continuare un 4T, mai domol, linear, nu te omoara la ambreaj. Daca totusi vrei sa inveti pe 2T atunci, parerea mea, 125 este pentru cineva cu exeperienta pe 2T, cu ambreajul si patinarea lui. 250 mi-i se pare compromisul bun putere/cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Chiar nu inteleg de ce mai insistati pe 2T ?!!! Nu se mai importa in UE produse moto noi in 2T din 2007 ! Piesele vor fi din ce in ce mai scumpe si mai rare, iar uzura e oricum foarte mare la 2T... plus ca enduro... O sa le luati ca sa le aruncati sau le lasati sa rugineasca sub o prelata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Chiar nu inteleg de ce mai insistati pe 2T ?!!! Nu se mai importa in UE produse moto noi in 2T din 2007 ! Piesele vor fi din ce in ce mai scumpe si mai rare, iar uzura e oricum foarte mare la 2T... plus ca enduro... O sa le luati ca sa le aruncati sau le lasati sa rugineasca sub o prelata... Cine te-a mintit ? Pe partea de enduro-motocross se importa si se vor importa multe motociclete in 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Din punctul meu de vedere, pentru incepatori cel mai bun mi-i se pare in continuare un 4T, mai domol, linear, nu te omoara la ambreaj. Daca totusi vrei sa inveti pe 2T atunci, parerea mea, 125 este pentru cineva cu exeperienta pe 2T, cu ambreajul si patinarea lui. 250 mi-i se pare compromisul bun putere/cuplu. Ce scoate un motor 2T e clar inferior fata de ce scoate un motor 4T. Dar contracareaza cu alta caracteristica a lui: e USOR!!!! (literalmente). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 KTM Freeride . Eu as lua 2T de 250 dar e si 4T de 350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Chiar nu inteleg de ce mai insistati pe 2T ?!!! Nu se mai importa in UE produse moto noi in 2T din 2007 ! Piesele vor fi din ce in ce mai scumpe si mai rare, iar uzura e oricum foarte mare la 2T... plus ca enduro... O sa le luati ca sa le aruncati sau le lasati sa rugineasca sub o prelata... Tu stii ce vb acolo....sau glumesti?........totusi amuzanta afirmatia....)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Chiar nu inteleg de ce mai insistati pe 2T ?!!! Nu se mai importa in UE produse moto noi in 2T din 2007 ! Piesele vor fi din ce in ce mai scumpe si mai rare, iar uzura e oricum foarte mare la 2T... plus ca enduro... O sa le luati ca sa le aruncati sau le lasati sa rugineasca sub o prelata... WHF? In alta ordinde de idei, 2T te ajuta mai mult la hard..ceeace nu inseamna ca nu am vazut 4T la hard facand acelasi lucru ca si 2T. la un enduro mai usor, ajuta mai mult 4T un incepator. Dezavantajele sunt greutatea si pornirea, presupunand ca nu iti iei ceva pe injectie, care ori porneste ori il tractezi . Dupa ce il ridici de 10 ori de jos si dai 30 de min la pedala numai de enduro nu iti mai arde. 2T, mai usor, porneste usor la pedala. Dezavantajul este ca e mult mai agresiv iar la inceput te va obosi mult mai mult. cel putin mie asa mi-i s-a intamplat....imi aduc aminte de zile in care puteam sa ma scarpin in talpa fara sa ma aplec...atat de mult mi-a lungit mainile. in alta ordine de idei, odata ce inveti sa mergi pe el, este ce trebuie pt hard enduro....ma rog pana or veni astia cu KTM Freeride E...si atunci sa vezi distractie..tre sa punem sintetizatoare sa ne mai gasim prin padure. Freeride-urile, ambele, sunt optiuni intresante..si eu vreau sa testez 250 2T. Dezavantajul este ca nu are pedala si ai sanse sa ramai in padure fara sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 125 rulez, daca ii tragi si o toba de 200 e fix ce trebuie. daca acum faci primii pasi in acest sport ai ales treapta potrivita. multi "bajeti" isi cumpara 250-300cmc deoarece nu stiu sa controleze powerul prin utilizarea ambrieiajului. 125-ul iti cere sa executi corect anumite mnevre pentu a reusi depasirea unui obstacol. cu alte cuvinte te invata sa pilotezi nu s fi tarat in sus pe panta de forta unui motor tinut in semicontrol. pasul urmator e motoreta de 200cmc. sasiul unui 125-200 este mai mic si ampatamentul de asemenea. treburile astea il fac muuult mai manevrabil. daca mai luam in calcul si greutatea scazuta avem un castigator in ale hardenduro-ului. daca mai pui si un cauciuc de trial pe spate ...eh, asta e alta discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Duamne, Jumbales,zici ca ai inventat matale motoarele..cum le spui matale ca un om mare,batran si intelept(pe alocuri).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 lasati draq marketingul. Jumbales, cadrul e la fel la 2 t pentru motoarele noi portocalii Tu traiesti din amintiri )))))))) Hai sa te prind eu pe o urcare sa vezi semicontrol... Ontopic...125 sau 200 2t o sa iti placa.La fel si 250 4t. Alege ce gasesti in buget in stare cat mai buna, oricum nu vei ajunge jos cu amblele talpi, dar nici nu ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Septembrie 15, 2014 Autor Share Postat Septembrie 15, 2014 Mulțumesc pt sfaturi. O sa mă orientez spre un 125 2T. Cu înălțimea șeii o sa văd eu Cum o rezolv. Important e sa ajung cât de cât cu un picior jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 garantat ai sa ajungi si pe jos se mai poate reduce garda la sol, dar nu semnificativ.Invata sa mergi si ai sa vezi ca nu mai e o problema inaltimea, picioarele trebuie sa stea in scari, nu pe jos bafta daca ai buget vezi si de freeride 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 lasati draq marketingul. Jumbales, cadrul e la fel la 2 t pentru motoarele noi portocalii Tu traiesti din amintiri )))))))) Hai sa te prind eu pe o urcare sa vezi semicontrol... Ontopic...125 sau 200 2t o sa iti placa.La fel si 250 4t. Alege ce gasesti in buget in stare cat mai buna, oricum nu vei ajunge jos cu amblele talpi, dar nici nu ai nevoie. pai de ce n-ai venit la PiscuNegru sa ne incordam (intai le bere si dupai la traseu ) pana in 2008 sigur sigur sunt mai scurte astea mici, sincer sa fiu nu stiu daca au schimbat ceva dupa.... acu daca zici matale nu pot decat sa te cred (si sa te verific cu prima ocazie ) zici bine matale cu 250 freeride dar singurul dezavantaj e lipsa kikstarterului. @ Attilas: coane Fanica, respectele mele dom-le! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 200 exc-ul pana in 2004 sunt mai joase decat cele aparute dupa.din pacate e greu de gasit un 200 in toate mintile care sa merite cumparat.sfatul meu amical este sa iti iei un 200 daca gasesti unul bun,la inceput,pana te obisnuiesti cu ea ,o poti regla din power-valve.motoreta asta poti sa o faci sa fie f blanda sau sa stai mereu cu mainile intinse pe ea.si asta numai dintr-un surub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.