Sari la conținut

consumator baterie ?


radiusG
 Share

Postări Recomandate

daca legi ambele plusuri va functiona ok incarcarea dar va consuma bateria cu motorul oprit, daca legi plusul de control (este firul rosu mai subtire) dupa contactul cu cheie atunci ai tras lozu' ala castigator :) .Daca nu legi nicaieri plusul de control incarcarea este 18-19 V . Eu am cautat un plus la o mufa oarecare dupa contact, atunci am montat un releu cu 6 fire (2 +) in loc de releul original cu 5 fire (1 +)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca legi ambele plusuri va functiona ok incarcarea dar va consuma bateria cu motorul oprit, daca legi plusul de control (este firul rosu mai subtire) dupa contactul cu cheie atunci ai tras lozu' ala castigator :) .Daca nu legi nicaieri plusul de control incarcarea este 18-19 V . Eu am cautat un plus la o mufa oarecare dupa contact, atunci am montat un releu cu 6 fire (2 +) in loc de releul original cu 5 fire (1 +)

 

eu nefiind electrician, nu prea am inteles ce ai zis . .. :) oricum nu vreau sa risc si cred ca voi lua un releu nou (dar nu original, voi cauta un aftermarket ca din cate am vazut ala original e dublu la pretul unuia aftermarket...what's the worst that could happen...) dar la anu, l-am bagat deja la iernat, ca oricum as mai fi mers maxim o luna

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In cele doua scheme gasite pentru SV 650 S, varianta europeana si cea SUA, RRT are 5 conductoare de conexiune cu circuitul exterior , 3 pentru stator(galben) si 1 pentru +, prin siguranta principala si 1 pentru -, nu am gasit varianta RRT cu 6 borne/conductoare ? In final cate conductoare are RRT ? Este OEM sau aftermarket? Ai o alta schema in manual, o poti posta? Sau poti sa faci o foto a RRT si sa o postezi....

post-74268-0-71532700-1412013932_thumb.jpg

post-74268-0-58119500-1412013966_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

eu nefiind electrician, nu prea am inteles ce ai zis . .. :) oricum nu vreau sa risc si cred ca voi lua un releu nou (dar nu original, voi cauta un aftermarket ca din cate am vazut ala original e dublu la pretul unuia aftermarket...what's the worst that could happen...) dar la anu, l-am bagat deja la iernat, ca oricum as mai fi mers maxim o luna Se anunta si in noiembrie 15-20 grd . Asa ca mai sunt 2 luni de motor... :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

eu nefiind electrician, nu prea am inteles ce ai zis . .. :) oricum nu vreau sa risc si cred ca voi lua un releu nou (dar nu original, voi cauta un aftermarket ca din cate am vazut ala original e dublu la pretul unuia aftermarket...what's the worst that could happen...) dar la anu, l-am bagat deja la iernat, ca oricum as mai fi mers maxim o luna Se anunta si in noiembrie 15-20 grd . Asa ca mai sunt 2 luni de motor... :10:

pai mai am unu :)

 

» Post actualizat in 30 Sep 2014 07:13

Daca nu legi nicaieri plusul de control incarcarea este 18-19 V .

 

Hmm...Mi-ai dat un pic de gandit...E posibil sa am niste fire legate aiurea pe acolo , de imi incarca 18-19 ? ..cu o luna inainte imi incarca undeva sub 14...e posibil ca baiatul care a umblat pe acolo in cautarea consumatorului sa nu fi "pus" firele la locul lor exact ca inainte ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca eram magician iti spuneam :) Eu am legat releul cu 6 fire pe instalatie cu releu cu 5 fire, numai ce mi-a zis cineva prin telefon. Inca ceva!!!: cand conectezi/ deconectezi releul, este ff indicat sa ai decuplate bornele bateriei. Cred ca scantei, probleme, nu stiu ca nu sunt electrician.

» iar daca releul are fir de masa/-, nu pune radiatorul cu masa de cadru, eu am pus 2 suruburi de plastic si distantiere izolatoare

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleu , o gramada de treaba... eu doar intentionez sa -i schimb releul cu unul identic ,sau aproximativ identic..sper sa nu mai fie nevoie sa umblu si pe la altceva...un cod la releu de sv 99-02 are cineva ? ca am la mine la parterul blocului un magazin de piese auto, si ma gandeam sa-i duc codu sa vad ce apare


» Post actualizat in 30 Sep 2014 11:33

probabil asta-i 32800-33E00 / 32800-14F00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vor mai fi zile asa calduroase ca azi, probabil voi face tot posibilul sa-mi repar sv-ul ...nu ma impac deloc cu z-ul, mai exact cu "4 in linie"...sunetul ala ascutit al motorului ma face sa-l tin numai in ture mari si sa merg exact ca un inconstient si ca un idiot...nu m-as vedea niciodata plecand cu un 4 in linie la drum lung...e bun pentru iesiri in weekend pe distante scurte..si atat

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vor mai fi zile asa calduroase ca azi, probabil voi face tot posibilul sa-mi repar sv-ul ...nu ma impac deloc cu z-ul, mai exact cu "4 in linie"...sunetul ala ascutit al motorului ma face sa-l tin numai in ture mari si sa merg exact ca un inconstient si ca un idiot...nu m-as vedea niciodata plecand cu un 4 in linie la drum lung...e bun pentru iesiri in weekend pe distante scurte..si atat

Normal, una e nevasta alta e amanta. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...