yuk Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) daca legi ambele plusuri va functiona ok incarcarea dar va consuma bateria cu motorul oprit, daca legi plusul de control (este firul rosu mai subtire) dupa contactul cu cheie atunci ai tras lozu' ala castigator .Daca nu legi nicaieri plusul de control incarcarea este 18-19 V . Eu am cautat un plus la o mufa oarecare dupa contact, atunci am montat un releu cu 6 fire (2 +) in loc de releul original cu 5 fire (1 +) Editat Septembrie 29, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 29, 2014 Autor Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) daca legi ambele plusuri va functiona ok incarcarea dar va consuma bateria cu motorul oprit, daca legi plusul de control (este firul rosu mai subtire) dupa contactul cu cheie atunci ai tras lozu' ala castigator .Daca nu legi nicaieri plusul de control incarcarea este 18-19 V . Eu am cautat un plus la o mufa oarecare dupa contact, atunci am montat un releu cu 6 fire (2 +) in loc de releul original cu 5 fire (1 +) eu nefiind electrician, nu prea am inteles ce ai zis . .. oricum nu vreau sa risc si cred ca voi lua un releu nou (dar nu original, voi cauta un aftermarket ca din cate am vazut ala original e dublu la pretul unuia aftermarket...what's the worst that could happen...) dar la anu, l-am bagat deja la iernat, ca oricum as mai fi mers maxim o luna Editat Septembrie 29, 2014 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Salut, In cele doua scheme gasite pentru SV 650 S, varianta europeana si cea SUA, RRT are 5 conductoare de conexiune cu circuitul exterior , 3 pentru stator(galben) si 1 pentru +, prin siguranta principala si 1 pentru -, nu am gasit varianta RRT cu 6 borne/conductoare ? In final cate conductoare are RRT ? Este OEM sau aftermarket? Ai o alta schema in manual, o poti posta? Sau poti sa faci o foto a RRT si sa o postezi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR45.html » Post actualizat in 29 Sep 2014 19:04http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/84257-original-regulator-rectifier-rd07.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 eu nefiind electrician, nu prea am inteles ce ai zis . .. oricum nu vreau sa risc si cred ca voi lua un releu nou (dar nu original, voi cauta un aftermarket ca din cate am vazut ala original e dublu la pretul unuia aftermarket...what's the worst that could happen...) dar la anu, l-am bagat deja la iernat, ca oricum as mai fi mers maxim o luna Se anunta si in noiembrie 15-20 grd . Asa ca mai sunt 2 luni de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 30, 2014 Autor Share Postat Septembrie 30, 2014 eu nefiind electrician, nu prea am inteles ce ai zis . .. oricum nu vreau sa risc si cred ca voi lua un releu nou (dar nu original, voi cauta un aftermarket ca din cate am vazut ala original e dublu la pretul unuia aftermarket...what's the worst that could happen...) dar la anu, l-am bagat deja la iernat, ca oricum as mai fi mers maxim o luna Se anunta si in noiembrie 15-20 grd . Asa ca mai sunt 2 luni de motor... pai mai am unu » Post actualizat in 30 Sep 2014 07:13 Daca nu legi nicaieri plusul de control incarcarea este 18-19 V . Hmm...Mi-ai dat un pic de gandit...E posibil sa am niste fire legate aiurea pe acolo , de imi incarca 18-19 ? ..cu o luna inainte imi incarca undeva sub 14...e posibil ca baiatul care a umblat pe acolo in cautarea consumatorului sa nu fi "pus" firele la locul lor exact ca inainte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) Daca eram magician iti spuneam Eu am legat releul cu 6 fire pe instalatie cu releu cu 5 fire, numai ce mi-a zis cineva prin telefon. Inca ceva!!!: cand conectezi/ deconectezi releul, este ff indicat sa ai decuplate bornele bateriei. Cred ca scantei, probleme, nu stiu ca nu sunt electrician. » iar daca releul are fir de masa/-, nu pune radiatorul cu masa de cadru, eu am pus 2 suruburi de plastic si distantiere izolatoare Editat Septembrie 30, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 30, 2014 Autor Share Postat Septembrie 30, 2014 aoleu , o gramada de treaba... eu doar intentionez sa -i schimb releul cu unul identic ,sau aproximativ identic..sper sa nu mai fie nevoie sa umblu si pe la altceva...un cod la releu de sv 99-02 are cineva ? ca am la mine la parterul blocului un magazin de piese auto, si ma gandeam sa-i duc codu sa vad ce apare » Post actualizat in 30 Sep 2014 11:33probabil asta-i 32800-33E00 / 32800-14F00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) 32800-24B01RECTIFIER ASSYMODEL X/Y/K1 32800-14F00RECTIFIER ASSYMODEL K2 Editat Septembrie 30, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 http://www.romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/suzuki-sv-650:50722/article/477547 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 30, 2014 Autor Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) daca vor mai fi zile asa calduroase ca azi, probabil voi face tot posibilul sa-mi repar sv-ul ...nu ma impac deloc cu z-ul, mai exact cu "4 in linie"...sunetul ala ascutit al motorului ma face sa-l tin numai in ture mari si sa merg exact ca un inconstient si ca un idiot...nu m-as vedea niciodata plecand cu un 4 in linie la drum lung...e bun pentru iesiri in weekend pe distante scurte..si atat Editat Septembrie 30, 2014 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darkthor Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 daca vor mai fi zile asa calduroase ca azi, probabil voi face tot posibilul sa-mi repar sv-ul ...nu ma impac deloc cu z-ul, mai exact cu "4 in linie"...sunetul ala ascutit al motorului ma face sa-l tin numai in ture mari si sa merg exact ca un inconstient si ca un idiot...nu m-as vedea niciodata plecand cu un 4 in linie la drum lung...e bun pentru iesiri in weekend pe distante scurte..si atat Normal, una e nevasta alta e amanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Octombrie 8, 2014 Autor Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) un prieten a gasit prin garaj un releu de suzuki dr350 ...pot ajunge la el tocmai saptamana viitoare..oare s-ar potrivi pe sv ? tot cu 2 fire Editat Octombrie 8, 2014 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 pe el sunt trecute niste specificatii,mufele sunt la fel? ar trebui sa se potriveasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.