Sari la conținut

Problema pornire


302v8
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator r_amonna

iridium sunt mai sensibile pentru cultura ta.

 

mecalnicule care esti tu mecalnic... :) astea-s mituri... mituri scoase de tot felul de carpaci care nu stiu sa regleze fin un motor si pun bujii noi ca sa acopere o problema pentru cateva mii de km. iridium sunt mult mai rezistente decat cele normale.

 

Daca ai incercat mult sa o pornesti se poate sa fie benzina in cilindru si chiar daca o sa cureti/usti bujiile ele se uda cand pistonul a facut o tura.

Scoate toate bujiile si da la automat cu bujiile scoase sa iasa benzina de acolo.

Incalzeste bujiie (electrozii lor) pana la culoarea rosie si lasa-le sa se raceasca natural; dupa ce ai facut toate astea, da la automat cu socul tras si fara sa accelerezi deloc.

 

 

nu se inrosesc, se tin doar pana se usuca. daca le lasi prea mult miezul care e din cupru de obicei se dilata si crapa izolatia ceramica. bine, trebuie sa le lasi destul de mult dar mai bine nu risti, oricum nu are rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mecalnicule care esti tu mecalnic... :) astea-s mituri... mituri scoase de tot felul de carpaci care nu stiu sa regleze fin un motor si pun bujii noi ca sa acopere o problema pentru cateva mii de km. iridium sunt mult mai rezistente decat cele normale.

Din ciclul femeile "nu stie mecanica" (asta daca esti) , nu sunt mecanic, nu ma bag la partea de motor(nu m-a intersat) dar am desfacut mai multe piese decat tastezi tu zilnic.Despre iridium ai ceva notiuni dar nu complete,sunt mai rezistente in parametrii normali si asta daca prinzi originale.In schimb sunt foarte sensible, sa nu mai vorbim in cazul in care ineci motorul si le uzi sau daca amestecul este defectuos poti direct sa le arunci.

» Post actualizat in 04 Oct 2014 18:57

ok , ma apuc de treaba , va anunt ce si cum

A pornit avionu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu a mea zx-6r an 99' , motocicleta a stationat timp de vreo 2 luni iar cand m-am intors si am incercat sa o pornesc surpriza...bateria era moarta.Am luat baterie noua, toate bune si frumoase , o pun si ii dau la cheie...invarte dar nu porneste , am scos bujiile afara, erau ude , le-am uscat , le-am pus la loc , acelasi lucru...motocicleta da semne ca ar vrea sa porneasca dar nu pot sa imi dau seama de ce nu o ia...sfaturi?

Inainte de a o porni, dupa ce usuci bujiile, vezi tu cum, da drumul un pic la paharele decantoare, suruburile de la fundul carburatorului, lasa-le sa curga un pic, vezi tu ce culoare are benzina aia si apoi da la automat.

Spor la treburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Din ciclul femeile "nu stie mecanica" (asta daca esti) , nu sunt mecanic, nu ma bag la partea de motor(nu m-a intersat) dar am desfacut mai multe piese decat tastezi tu zilnic.Despre iridium ai ceva notiuni dar nu complete,sunt mai rezistente in parametrii normali si asta daca prinzi originale.In schimb sunt foarte sensible, sa nu mai vorbim in cazul in care ineci motorul si le uzi sau daca amestecul este defectuos poti direct sa le arunci.

» Post actualizat in 04 Oct 2014 18:57

A pornit avionu ?

 

ai desfacut degeaba si ai ascultat tot felul de diletanti. de innecat se inneaca mai greu, au nevoie de mai putina putere decat cele normale ca sa faca scanteie. ca sa prinzi originale mergi pe denso, nu pe ngk. din pacate ngk-urile sunt contrafacute la greu sau facute prin tari gen turcia si franta. amestec defectuos? te auzi? =))) daca e bogat se ancraseaza si ele, tot mai greu decat cele normale, pentru ca nu mai ajung la temperatura de autocuratare. daca e prea sarac si se ajunge la extreme unde la cele normale se topeste electrodul (desi de obicei deja ai deja probleme in motor in cazul asta gen piston topit) la astea electrodul va ramane intact. cum am mai spus, diletanti... nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, nu trebuie sa crezi nici spusele producatorilor (ca deh, pana la urma toti fac un marketing agresiv), trebuie doar sa testezi singur, sa citesti singur, google e prietenul tau si, nu in ultimul rand, sa intrebi mecanici (barbati, ca vad ca daca ai atarnica intre picioare esti mai credibil) de pe aici de pe forum recunoscuti de multi, cum ar fi TNG & co.

Editat de r_amonna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ r_amonna Lamureste-ma si pe mine te rog pe ce te bazezi afirmand "au nevoie de mai putina putere decat cele normale ca sa faca scanteie" .Schimba cu ceva rigiditatea amestecului carburant ? sau ce.Omul cat traieste invata asa ca astept raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde la ce va referiti...nu aveti un punct comun de dezbate. Din punct de vedere al duratei de functionare iridium si platina sunt "the best" decat Cu, dar pe total parametrii se pare ca cele normale sunt in fata, rezistivitate electrica mica la Cu si un transfer termic foarte bun/conductivitate termica. Dar analizand logevitatea si performantele IRIDIUM sunt mai apreciate, dar in final diferentele sunt mici si se lasa la aprecierea consumatorului( mai intervine si perioada optima de functionare). Un rezumat tehnic din "Electric Book" UK mai jos. Daca nu porneste motorul...nu cred ca bujiile sunt acum cauza principala...

post-74268-0-85795400-1412453893_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

@ r_amonna Lamureste-ma si pe mine te rog pe ce te bazezi afirmand "au nevoie de mai putina putere decat cele normale ca sa faca scanteie" .Schimba cu ceva rigiditatea amestecului carburant ? sau ce.Omul cat traieste invata asa ca astept raspuns.

 

datorita electrozilor mai mici, 0.7 la ngk si 0.4 la denso au nevoie de bobine mai slabe ca sa "dea" scanteie in mediul comprimat. nu mai stiu datele exacte, citisem pe undeva, parca necesitau cu 5000 de v mai putin. chiar nu mai stiu exact, o sa caut totusi! :)

 

Depinde la ce va referiti...nu aveti un punct comun de dezbate. Din punct de vedere al duratei de functionare iridium si platina sunt "the best" decat Cu, dar pe total parametrii se pare ca cele normale sunt in fata, rezistivitate electrica mica la Cu si un transfer termic foarte bun/conductivitate termica. Dar analizand logevitatea si performantele IRIDIUM sunt mai apreciate, dar in final diferentele sunt mici si se lasa la aprecierea consumatorului( mai intervine si perioada optima de functionare). Un rezumat tehnic din "Electric Book" UK mai jos. Daca nu porneste motorul...nu cred ca bujiile sunt acum cauza principala...

 

electric book aia spun jumate de adevar din diferite motive. mai citeste si altceva. toate au miez de cupru, nicuna nu are electrodul de cupru expus... ce spun ei e in mare ca la acelasi diametru iridiumul si platina sunt conductori mai prosti. chestie adevarata. ce nu spun e ca diametrele sunt muuult mai mici la ultimele doua si, cum am mai spus mai devreme, electrodul de cupru nu este expus nici la cele normale, s-ar uza "instantaneu". electrozii clasici sunt acoperiti cu diferite aliaje, unele cu nichel, altele cu paladiu, etc. in functie de producator... pam-pam! :)

 

http://www.ngksparkplugs.com/pdf/dyk_5points.pdf

» Post actualizat in 04 Oct 2014 21:16

http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/basic_knowledge/construction/

 

nah, si de la denso si de la ngk.

 

p.s. cand aud de ceva studiu sau orice facut de "savantii englezi" ma bufneste rasul instantaneu! stiti voi, bancurile nu apar degeaba. ceva-ceva adevar tot exista...

» Post actualizat in 04 Oct 2014 21:18

p.p.s. tot in legatura cu ce scriu inaptii aia de englezoi: cifra termica a unei bujii nu e problema "user-ului", ci a producatorului. asta desigur, daca ar fi din iridiu electrozii vs. cupru. dar nu sunt... of, of, mai, mai...

Editat de r_amonna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

datorita electrozilor mai mici, 0.7 la ngk si 0.4 la denso au nevoie de bobine mai slabe ca sa "dea" scanteie in mediul comprimat. nu mai stiu datele exacte, citisem pe undeva, parca necesitau cu 5000 de v mai putin. chiar nu mai stiu exact, o sa caut totusi! :)

 

 

electric book aia spun jumate de adevar din diferite motive. mai citeste si altceva. toate au miez de cupru, nicuna nu are electrodul de cupru expus... ce spun ei e in mare ca la acelasi diametru iridiumul si platina sunt conductori mai prosti. ( oare de ce prosti? ti-am explicat mai sus problema cu condictivitatea termica, prost se foloseste la persoane nu lucruri)

chestie adevarata. ce nu spun e ca diametrele sunt muuult mai mici la ultimele doua si, cum am mai spus mai devreme, electrodul de cupru nu este expus nici la cele normale, s-ar uza "instantaneu". electrozii clasici sunt acoperiti cu diferite aliaje, unele cu nichel, altele cu paladiu, ( normal nu este o noutate !!) etc. in functie de producator... pam-pam! :)

 

http://www.ngksparkplugs.com/pdf/dyk_5points.pdf

» Post actualizat in 04 Oct 2014 21:16

http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/basic_knowledge/construction/

 

nah, si de la denso si de la ngk.

 

p.s. cand aud de ceva studiu sau orice facut de "savantii englezi" ma bufneste rasul instantaneu! stiti voi, bancurile nu apar degeaba. ceva-ceva adevar tot exista...( pana cand o sa faci tu o noua cercetare si sa tiparesti o carte tehnica, savantii...din UK sunt de baza, sorry, I don't believe you .. ..)

» Post actualizat in 04 Oct 2014 21:18

p.p.s. tot in legatura cu ce scriu inaptii aia de englezoi: cifra termica a unei bujii nu e problema "user-ului", ci a producatorului. asta desigur, daca ar fi din iridiu electrozii vs. cupru. dar nu sunt... of, of, mai, mai... ( totul in constructia bujiei porneste de la proprietatile metalului electrod, valoarea termica, distanta intre electrozi, diametrul electrodului central, dar chiar ai facut o sectiune in electrodul central al bujiei de IRIDIUM si ai descoperit ca este pe axa centrala este cupru??...ma mir, pana la proba demonstrativa in "laboratorul moto al tau " fisa tehnica este de baza...daca mint englezii/inaptii, pana acum, MINT mai mult romanii, pe unde se poate si cum se poate mai bine si mai mult....ar trebui sa-i mai crezi pe englezi, dar asta este o problema ta..iti place sa crezi ce ai descoperit tu in atelier, dar sa nu-ti formezi tipare gresite(off topic) !

iridium nu este ceva "cazut din cer", care nu se poate utiliza decat cu o "pacaleala " din partea producatorului ...IRÍDIU (‹ fr. {i}; {s} lat. iris, iridis „curcubeu”) s. n. Element chimic (Ir; nr. at. 77, m. at. 192,22, p. t. 2.410ºC, p. f. 4.130ºC); metal alb-argintiu din familia platinei, caracterizat printr-o mare duritate și rezistență chimică, întrebuințat la confecționarea termoelementelor, a creuzetelor, a etaloanelor pentru greutăți și lungimi (în aliaj cu platina), a vârfurilor de peniță pentru stilouri (în aliaj cu osmiu) etc. A fost descoperit de chimistul britanic S. Tennant în 1804. Si ca sa vezi.... tot englezii !

 

vezi in attach despre ce este vorba cu acest metal, si cum se foloseste ca aliaj.. Astept foto cu o sectiune in electrodul bujiei IRIDIUM .....din in laboratorul moto al tau :peace:

post-74268-0-32710700-1412494393_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

conductori slabi, nah. ideea e sa te faci inteles, nu sa incurci cititorul. de asta cand explici tu niste chestii si folosesti tot felul de denumiri in engleza sau traduse mai mult sau mai putin mot-a-mot nu te inteleg cititorii, chiar daca tu esti bine intentionat.

 

cat despre taiat bujii in doua n-am mai taiat (de fapt spart) de cand aveam ij si am facut din una un adaptor pentru comparator. ti-am dat doua link-uri de la doi producatori mondiali care spun ca au "mezul" din cupru, wtf? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu, ff greu cu femeile !!...parca mai sus spuneai ca : nu pe ngk. din pacate ngk-urile sunt contrafacute la greu sau facute prin tari gen turcia si franta. asa afirmi mai sus !!

 

iar mai jos imi dai link-ul cu ngk...vezi de aceea .. I don't believe you.....nu este greu in engleza...nu te cred pe tine, posibil ca te-am incurcat putin, imi cer scuze Vezi ca sus vorbeam de electrod central, asteptam sa-mi spui ca ai sectionat electrodul central pe..... atentie "axa longitudinala" si sa faci o foto+postare.. Si acum faza tare...cand eram eu mai mica si ma jucam in atelierul moto( cam asa suna prezentarea ta, poate faci si un power point) ...am spart o bujie, suna interesant....cred ca ai spart izolatorul si ce ai gasit..? despre ce vorbim?? si ce raspunzi tu.. te las pe tine sa tragi concluzia finala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu, ff greu cu femeile !!...parca mai sus spuneai ca : nu pe ngk. din pacate ngk-urile sunt contrafacute la greu sau facute prin tari gen turcia si franta. asa afirmi mai sus !!

 

iar mai jos imi dai link-ul cu ngk...vezi de aceea .. I don't believe you.....nu este greu in engleza...nu te cred pe tine, posibil ca te-am incurcat putin, imi cer scuze Vezi ca sus vorbeam de electrod central, asteptam sa-mi spui ca ai sectionat electrodul central pe..... atentie "axa longitudinala" si sa faci o foto+postare.. Si acum faza tare...cand eram eu mai mica si ma jucam in atelierul moto( cam asa suna prezentarea ta, poate faci si un power point) ...am spart o bujie, suna interesant....cred ca ai spart izolatorul si ce ai gasit..? despre ce vorbim?? si ce raspunzi tu.. te las pe tine sa tragi concluzia finala!

Tu inca mai crezi ca vorbesti cu o fata? :crack: .E doar unu care si-a schimbat orientarea sexuala.De apreciat ca stie sa decline la feminin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Greu, ff greu cu femeile !!...parca mai sus spuneai ca : nu pe ngk. din pacate ngk-urile sunt contrafacute la greu sau facute prin tari gen turcia si franta. asa afirmi mai sus !!

 

iar mai jos imi dai link-ul cu ngk...vezi de aceea .. I don't believe you.....nu este greu in engleza...nu te cred pe tine, posibil ca te-am incurcat putin, imi cer scuze Vezi ca sus vorbeam de electrod central, asteptam sa-mi spui ca ai sectionat electrodul central pe..... atentie "axa longitudinala" si sa faci o foto+postare.. Si acum faza tare...cand eram eu mai mica si ma jucam in atelierul moto( cam asa suna prezentarea ta, poate faci si un power point) ...am spart o bujie, suna interesant....cred ca ai spart izolatorul si ce ai gasit..? despre ce vorbim?? si ce raspunzi tu.. te las pe tine sa tragi concluzia finala!

 

ma doare capul cu tine, una e sa fie contrafacute, alta e sa citesti de pe site-ul oficial ca au cupru ca "mez"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu miez de cupru,, fara miez de cupru, iridiu sau clasica... omu nostru a pus o intrebare si voi va incordati muschii..

 

 

 

 

 

 

eu am gasit, pt mobra mea, in state, bujii cu electrod din treliu, a mai folosit cineva de astea? or fi bune? cica porneste mai usor, durata de viata a bujiilor e tripla,, si unii zic ca influenteaza si consumul... sa imi iau??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu miez de cupru,, fara miez de cupru, iridiu sau clasica... omu nostru a pus o intrebare si voi va incordati muschii..

 

 

 

 

 

 

eu am gasit, pt mobra mea, in state, bujii cu electrod din treliu, a mai folosit cineva de astea? or fi bune? cica porneste mai usor, durata de viata a bujiilor e tripla,, si unii zic ca influenteaza si consumul... sa imi iau??

Ia-ti si o sa vezi. Reclamele astea suna a marketing.Am luat din Dragon o bujie "ngk" la care s-a mancat electrodul central dupa 4k.Fiind motorul mic de 125 as fi observat o diferenta de putere, pornire, consum. Nimic diferit pana a murit fata de aia din fabrica, un LG pe care am pus-o la loc si e ca noua la 30k. La masina am 120k si nu i-am schimbat bujiile, porneste la sfert.Fiabilitatea lor cred ca este esentiala, restul dupa mine sunt povesti si chestii subiective. Pana acum nu am dat peste un test dyno cu o bujie sau alta din aceeasi clasa.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti si o sa vezi. Reclamele astea suna a markting.Am luat din Dragon o bujie "ngk" la care s-a mancat electrodul central dupa 4k.Fiind motorul mic de 125 as fi observat o diferenta de putere, pornire, consum. Nimic diferit pana a murit fata de aia din fabrica, un LG pe care am pus-o la loc si e ca noua la 30k. La masina am 120k si nu i-am schimbat bujiile, porneste la sfert.Fiabilitatea lor cred ca este esentiala, restul dupa mine sunt povesti si chestii subiective. Pana acum nu am dat peste un test dyno cu o bujie sau alta din aceeasi clasa.

pai si americanii sa faca gainarii? pe site la aia cu bujiile cu electrod de treliu zicea ca se folosesc ca dotare standard, la comanda din fabrica pentru Harley Davidson xhcrl Night Blue 1000 cubic inches..

 

sa fie teapa??

 

 

aaaaa, acu ma gandesc, daca pusca pe mobrete americane or fi compatibile la filet cu restul mobrelor? sau filetul la bujie e o chestie universala?

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa patesc eu dimineata la rece. O pornesc impinsa si primele 2 incercari maraie 3-4 secunde si moare. Prima incercare fara soc si a doua cu socul tras. La a 3-a incercare iau viteza mai mare , fara soc si gazu mai blana si porneste stas. ( 2T 90cc ) carb 16 Bujie Originala.

Sper ca nu m-am bagat aiurea in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci , am uscat bujiile a 3a oara , am verificat bujiile , dau scanteie. Am dat la automat cu bujiile scoase ca sa iasa benzina , am pus bateria pe redresor ca sa invarta bine ... si tot nu porneste :)) acum la impins urca turatiile pana la 2-3 mii dar moare oricum :)) Cred ca am facut hernie la cat am impins ... :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat acuma si au pas universal. am discutat cu un inginer de pe la ei, o zis ca alea cu electrod de treliu is bune ca ei de astea au la clasa NX-01. Cred ca o sa imi comand 2 bucati

 

 

 

 

Oare sa iau 4??

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...