3m-01 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Salutare, acum putin timp am cumparat o aprilia pegaso 650 din 96" si as vrea sa o cobor putin din suspensia spate fiindca ajung doar cu varfurile jos si e cam greu in panta, se poate sa o cobor vreo 5 cm doar din suspensie ? fara alte modificari ? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 poti cobori din amortizor spate( are o piulita) si din amort. fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Exista set de coborare, practic vine schimbata o piesa sub amortizorul spate (osciorul).Ceva de genul: http://www.powerbronze.co.uk/2604381/2360795/899666/RIDE-HEIGHT-LOWERING-KITS---APRILIA-PEGASO-650-07-13-%2830MM%29---Item.item Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 se poate sa o cobor vreo 5 cm doar din suspensie ? fara alte modificari ? Nu se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 In fata am inteles ca pot sa o cobor din juguri putin dar in spate care ar fi cea mai ieftina metoda pentru a castiga cativa cm ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 (editat) Daca slabesti telescopul pe spate cu ajutorul celor 2 piulite vei castiga cativa centimetri. Poate nu chiar 5, dar cu siguranta vei simti diferenta. Cauta tutoriale pe Youtube, trebuie sa gasesti, sau cere ajutorul cuiva (chiar service). E cea mai ieftina varianta. Spor!Poate te ajuta si link-urile:http://www.ehow.com/how_6554822_lower-motorcycle_s-rear-suspension.html http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=143866&stc=1&d=1281552755 Editat Octombrie 6, 2014 de oldprogress Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 ce inaltime ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Octombrie 6, 2014 Autor Share Postat Octombrie 6, 2014 am 1.75 o sa incerc sa mai strang amortizorul si sa duc saua la un tapiter multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 asa înaltă e? pai eu am 1'78 . deci si eu aș fi undeva la limita. cat ai dat pe motor?si eu vreau sa îmi iau motor tot Turing.deci ar cam trebui sa probez dinainte sa nu pățesc ca tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Daca slabesti telescopul pe spate cu ajutorul celor 2 piulite vei castiga cativa centimetri. Pai si mai lucreaza suspensia cum trebuie? In afara de link-uri, oase sau cum le mai zice, nu cred ca ai cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Pai si mai lucreaza suspensia cum trebuie? In afara de link-uri, oase sau cum le mai zice, nu cred ca ai cum... Reglajul ala e pretensionarea arcului de pe amortizor - nu ridica si nu coboara saua fata de sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Reglajul ala e pretensionarea arcului de pe amortizor - nu ridica si nu coboara saua fata de sol. Nu ai dreptate. intre preload minim si maxim exista diferenta de inaltima la sa fata de sol. Faptul ca nu poate cobori saua 5cm prin setarea preload-ului pe minim, e alta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 (editat) Cum sa coboare saua in sine arcul de pretensionare al telescopului? Nu! )) Eu incercand sa ajung la un reglaj corespunzator (cu bagaje/fara bagaje/enduro/asfalt) am tot modificat setarile telescopului, avand ca urmare si inaltimea fata de sol, cand esti calare pe ea. Arcul fiind mai moale, se comprima mai mult sub actiunea greutatii motociclistului, deci ajungi mai bine cu picioarele la pamant. La modelele Garda de exemplu, sau la Bmw F650Gs, exista un reglaj cu acces rapid pentru asa ceva: http://www.touratech-usa.com/media/fzmUIO/?size=original Asta e motivul pentru care am zis ca modoficarea face o mica diferenta (cativa centimetri), nu cat sa modifici pretensionarea telescopului dintr-un capat in altul si sa amortizeze necorespunzator. Daca nu ti se pare o metoda buna, poti oricand sa apelezi la metoda inlocuirii "oaselor" (linkage) la bascula spate. Userul Dan Cata se ocuopa de asa ceva: /index.php?/topic/622519-linkage-urioase-pentru-urcatcoborat-f650gsdakar/Bafta, sper sa-ti fie utile! Editat Octombrie 6, 2014 de oldprogress Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.