Sari la conținut

Suspensie aprilia pegaso 650


3m-01
 Share

Postări Recomandate

Salutare, acum putin timp am cumparat o aprilia pegaso 650 din 96" si as vrea sa o cobor putin din suspensia spate fiindca ajung doar cu varfurile jos si e cam greu in panta, se poate sa o cobor vreo 5 cm doar din suspensie ? fara alte modificari ?

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca slabesti telescopul pe spate cu ajutorul celor 2 piulite vei castiga cativa centimetri. Poate nu chiar 5, dar cu siguranta vei simti diferenta. Cauta tutoriale pe Youtube, trebuie sa gasesti, sau cere ajutorul cuiva (chiar service). E cea mai ieftina varianta. Spor!

Poate te ajuta si link-urile:

http://www.ehow.com/how_6554822_lower-motorcycle_s-rear-suspension.html

 

http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=143866&stc=1&d=1281552755

Editat de oldprogress
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa înaltă e? pai eu am 1'78 . deci si eu aș fi undeva la limita. cat ai dat pe motor?si eu vreau sa îmi iau motor tot Turing.deci ar cam trebui sa probez dinainte sa nu pățesc ca tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca slabesti telescopul pe spate cu ajutorul celor 2 piulite vei castiga cativa centimetri.

Pai si mai lucreaza suspensia cum trebuie?

 

In afara de link-uri, oase sau cum le mai zice, nu cred ca ai cum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si mai lucreaza suspensia cum trebuie?

 

In afara de link-uri, oase sau cum le mai zice, nu cred ca ai cum...

 

Reglajul ala e pretensionarea arcului de pe amortizor - nu ridica si nu coboara saua fata de sol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul ala e pretensionarea arcului de pe amortizor - nu ridica si nu coboara saua fata de sol.

Nu ai dreptate. intre preload minim si maxim exista diferenta de inaltima la sa fata de sol. Faptul ca nu poate cobori saua 5cm prin setarea preload-ului pe minim, e alta treaba.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa coboare saua in sine arcul de pretensionare al telescopului? Nu! :))) Eu incercand sa ajung la un reglaj corespunzator (cu bagaje/fara bagaje/enduro/asfalt) am tot modificat setarile telescopului, avand ca urmare si inaltimea fata de sol, cand esti calare pe ea. Arcul fiind mai moale, se comprima mai mult sub actiunea greutatii motociclistului, deci ajungi mai bine cu picioarele la pamant. La modelele Garda de exemplu, sau la Bmw F650Gs, exista un reglaj cu acces rapid pentru asa ceva:


http://www.touratech-usa.com/media/fzmUIO/?size=original

 

Asta e motivul pentru care am zis ca modoficarea face o mica diferenta (cativa centimetri), nu cat sa modifici pretensionarea telescopului dintr-un capat in altul si sa amortizeze necorespunzator.

Daca nu ti se pare o metoda buna, poti oricand sa apelezi la metoda inlocuirii "oaselor" (linkage) la bascula spate. Userul Dan Cata se ocuopa de asa ceva:

/index.php?/topic/622519-linkage-urioase-pentru-urcatcoborat-f650gsdakar/

Bafta, sper sa-ti fie utile!

Editat de oldprogress
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...