Sari la conținut

oldprogress

Membru
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Motocicleta
    Yamaha XT660R

Informații profil

  • Interests
    Climbing, cycling, rock'n roll

oldprogress's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, Vand top-case Kappa Action, Monolock system, in stare foarte buna, nu e crapat, nu e fisurat, cu o capacitate de aprox 40L. Se vinde cu placa universala de prindere. Hai ca-l tin degeaba, aproape ultimul pret. Contact: 0744 130 039 Pret: 350 ron neg. Mersi, noroc!
  2. oldprogress

    BURSA LOCALA

    Salutare, Vand top-case Kappa Action, Monolock system, in stare foarte buna, nu e crapat, nu e fisurat, cu o capacitate de aprox 40L. Se vinde cu placa universala de prindere. Hai ca-l tin degeaba, aproape ultimul pret. Contact: 0744 130 039 Pret: 350 ron neg. Mersi, noroc!
  3. Cum sa coboare saua in sine arcul de pretensionare al telescopului? Nu! )) Eu incercand sa ajung la un reglaj corespunzator (cu bagaje/fara bagaje/enduro/asfalt) am tot modificat setarile telescopului, avand ca urmare si inaltimea fata de sol, cand esti calare pe ea. Arcul fiind mai moale, se comprima mai mult sub actiunea greutatii motociclistului, deci ajungi mai bine cu picioarele la pamant. La modelele Garda de exemplu, sau la Bmw F650Gs, exista un reglaj cu acces rapid pentru asa ceva: http://www.touratech-usa.com/media/fzmUIO/?size=original Asta e motivul pentru care am zis ca modoficarea face o mica diferenta (cativa centimetri), nu cat sa modifici pretensionarea telescopului dintr-un capat in altul si sa amortizeze necorespunzator. Daca nu ti se pare o metoda buna, poti oricand sa apelezi la metoda inlocuirii "oaselor" (linkage) la bascula spate. Userul Dan Cata se ocuopa de asa ceva: /index.php?/topic/622519-linkage-urioase-pentru-urcatcoborat-f650gsdakar/ Bafta, sper sa-ti fie utile!
  4. Daca slabesti telescopul pe spate cu ajutorul celor 2 piulite vei castiga cativa centimetri. Poate nu chiar 5, dar cu siguranta vei simti diferenta. Cauta tutoriale pe Youtube, trebuie sa gasesti, sau cere ajutorul cuiva (chiar service). E cea mai ieftina varianta. Spor! Poate te ajuta si link-urile: http://www.ehow.com/how_6554822_lower-motorcycle_s-rear-suspension.html http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=143866&stc=1&d=1281552755
  5. Am gasit problema pe care am relatat-o cateva posturi mai in urma. Mi s-a dus senzorul care imi cupleaza martorul de bord cand ramai pe rezerva cu benzina. Problema mare: nu il gasesc nicaieri de cumparat. Cu siguranta nu sunt singurul care a patit-o. Voi cum ati procedat? Se potriveste si de la alt model? Merci fain!
  6. Pai cum e posibil? : )))))) Bineinteles ca am mers pe rezerva pana am alimentat. Nu asta e rolul sondei respective? Ma indoiesc ca inginerii de la aprilia ar fi atat de idioti incat sa se arda asa usor... Si ce ar trebui sa fac in continuare? Ce trebuie sa schimb din tot mecanismul? Multzam' de raspuns!
  7. Dragilor, mi-a ramas martorul de bord de la benzina aprins dupa ce am facut plinul. Ce e de facut? Cum pot reseta senzorul? Sau mi-a ramas blocata sonda, eu cu plutitor? Cine ma indruma? Merci fain! Andrei
  8. Salut Alex, Primul meu motor e tot un Aprilia Pegaso pe injectie din 2001. La inceput mi se parea cat o vaca avand in vedere ca m-am plimbat pana atunci doar pe motoare din clasa ER5-ului. Acum nu pot sa imi inchipui cum m-as descurca pe un naked entry level cu bagaj, cu pasager, etc... Pe zi ce trece imi place tot mai mult si daca ar fi sa o iau de la capat, in vederea achizitionarii unei motociclete, as alege exact la fel. Incerc sa tratez subiectul cu maximul de obiectivitate, motiv pentru care amintesc faptul ca la inceput mi-au atras atentia vibratiile monocilindrului, dar asta comparativ cu motoare gen Kawasaki Er6, ceea ce e si normal. Dar dupa ce am invatat plaja de turatii care ii prieste motorului, am si uitat de ele. Pe cat de grea pare, are o maniabilitate foarte faina in oras, iar daca te gandesti la ture lungi trebuie sa iei in considerare si pozitia in sa care e foarte confortabila. Cu atat mai mult daca vei transporta si pasager, nu va sta nimeni inghesuit si e loc suficient si pentru bagaje, fiind foarte raspandite case-urile aditionale (daca nu e deja prevazuta cu ele). Eu presupun ca un Kawasaki ER5 vei vrea sa il schimbi dupa 1-2 sezoane, insa o Aprilia Pegaso o vei tine cativa ani buni (pana te vei hotara la un Transalp in cele din urma, bineinteles ) Toate bune, sper ca alegerea pe care o vei face sa fie pe placul tau. La urma urmei tu o vei plimba, nu noi.
  9. La dracu, trebuia sa iasa si un al doilea cal. Imi pare rau ca pana la urma...tot in sant.
  10. Si totusi care e partea nefilmata? Sau a mai avut loc un eveniment cu final mai putin fericit? Eu probabil fixam calul din priviri si aterizam fix in el...
  11. Cumpar ieri bujie noua. Merg la magazin, comand NGK DR8EB cum scrie la carte si cand sa o montez, surpriza! Capul de conectare cu pipa nu se desfileteaza si nu mi se potriveste. Bujia veche e DR8EA, cu filet subtire in capat. What the fuck...? Nu am pipa originala? Voi cum aveti? Drumuri faine.
  12. Fratilor, atat pot sa spun...aveti mare mare grija! E suficient sa gresim o singura data...... Ochii girofar si gandul la cei dragi cand va dati pe bulevard...
×
×
  • Creează nouă...