adi_fred2000 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) Cred ca rolul electronicii nu este acela de a te ajuta sa scoti timipi buni pe pista sau in mare parte nu este pentru a scoate timpi buni , ci mai degraba ca Gita Ciobanul care iese cu ea pe strada sa nu-si rupa gatul si din punctul asta de vedere isi face treaba bine ( intre anumite limite desigur ) .Oricum daca vrei pe circuit poti sa dezactivezi tot dintr-o apasare de buton deci nu te obliga nimeni sa mergi cu ABS sau DTC activate, dar daca le dezactivezi pe strada si nu ai dobindita destula experienta pe " Fireblade " , esti in miinile domnului ! Editat Octombrie 22, 2014 de adi_fred2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Cred ca rolul electronicii nu este acela de a te ajuta sa scoti timipi buni pe pista sau in mare parte nu este pentru a scoate timpi buni , ci mai degraba ca Gita Ciobanul care iese cu ea pe strada sa nu-si rupa gatul si din punctul asta de vedere isi face treaba bine ( intre anumite limite desigur ) .Oricum daca vrei pe circuit poti sa dezactivezi tot dintr-o apasare de buton deci nu te obliga nimeni sa mergi cu ABS sau DTC activate, dar daca le dezactivezi pe strada si nu ai dobindita destula experienta pe " Fireblade " , esti in miinile domnului ! Unii, multi dealtfel, ca au mers cu motorete touring de 60-70cai, pt ei orice SBK 1000 pare la fel. Am trecut si eu prin asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Eu am reusit sa fac un S 1000 R sa fuga de poponeata pe Skat Kart, avand activat TC. Mai mersesem cu motoreta, stiam(cat de cat) ce poate. Avea caucicurile din fabrica. Nu m-am asteptat sa fuga asa rau, tind sa cred ca daca trageam mai tare, nu ma mai putea ajuta, ma imprastiam, asta a fost senzatia. Am mers si cu S 1000 RR(nu pe circuit), si cu ZX-10 2005, K6 1000(modificat si cu instalatie NOS), etc, sincer, mi s-a parut ca trage mai tare Bmw-ul. De frane nu mai vorbesc, si R si RR au niste frane de iti zboara capu' de pe umeri. Faptul ca toate astea sunt decuplabile, puterea si feeling-ul. Pentru mine, Bmw ocupa primul loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) Daca va plac cursele, filmarile onboard si BMW-ul S1000RR, aveti mai jos canalul de youtube al unui pilot din Canada, Marcel Irnie: https://www.youtube.com/user/irnieracing/videos Editat Octombrie 23, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.